Muziek / Algemeen / Help! Ik zoek een videoclip
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juli 2021, 16:26 uur
Spijtig, niemand die weet wat ik bedoelde
Ben wel blij dat ik via dit forum de "kans" had om het terug te vinden.
Een beetje hoop hebben is ook veel waard. Bedankt om mijn post te lezen
Ben wel blij dat ik via dit forum de "kans" had om het terug te vinden.
Een beetje hoop hebben is ook veel waard. Bedankt om mijn post te lezen
0
geplaatst: 7 juli 2021, 16:46 uur
Arrie schreef:
Dus het is niet Mooie Dag van Jayh?
Dus het is niet Mooie Dag van Jayh?
Lezeratte heeft denk ik per ongeluk Subteach31 geciteerd (die inderdaad vast Mooie Dag zocht) in plaats van zichzelf.
0
geplaatst: 7 juli 2021, 17:02 uur
Oh nu zie ik het
Ik dacht dat die persoon een nieuw account had aangemaakt.
Ik dacht dat die persoon een nieuw account had aangemaakt.
0
geplaatst: 14 juli 2021, 15:08 uur
Ik ben op zoek naar een clip / liedjes ergens tussen '95 - '05 op TMF of MTV werd gedraaid. Ik zoek het al enige tijd, maar nooit echt kunnen vinden.
Ik dacht dat de titel of de lyrics startte met "Sometimes..." maar daarop zoeken geeft geen resultaat. In de clip loopt volgens mij een beer(tje) van links naar rechts door een soort bos. In mijn herinnering is het geanimeerd of een soort popachtig, hij komt daar wonderlijke dingen tegen, al is het liedje een beetje verdrietig qua tonen, maar wel heel mooi.
Mijn associaties zijn o.a.:
Sometimes
Forest
Animal / animeaux
Iemand een idee?
Ik dacht dat de titel of de lyrics startte met "Sometimes..." maar daarop zoeken geeft geen resultaat. In de clip loopt volgens mij een beer(tje) van links naar rechts door een soort bos. In mijn herinnering is het geanimeerd of een soort popachtig, hij komt daar wonderlijke dingen tegen, al is het liedje een beetje verdrietig qua tonen, maar wel heel mooi.
Sometimes
Forest
Animal / animeaux
Iemand een idee?
2
geplaatst: 14 juli 2021, 18:17 uur
BakkieT schreef:
Ik ben op zoek naar een clip / liedjes ergens tussen '95 - '05 op TMF of MTV werd gedraaid. Ik zoek het al enige tijd, maar nooit echt kunnen vinden.
Sometimes
Forest
Animal / animeaux
Iemand een idee?
Sometimes
Forest
Animal / animeaux
Iemand een idee?
Misschien deze? Voordat je verdergaat naar YouTube
In ieder geval een erg fraai liedje
.
2
geplaatst: 15 juli 2021, 10:27 uur
Ok, jullie zijn echt fantastisch! Binnen enkele uren op basis van mijn karige beschrijving, al vier liedjes die het allemaal zouden kunnen zijn! Zo mooi! En ook inderdaad prachtige nummers, met veel plezier beluisterd en opgeslagen in mijn afspeellijsten 
Inderdaad prachtig nummer! Maar niet welke ik bedoelde, desondanks opgeslagen
Altijd fan geweest van Bjork, lang geleden dat ik deze gehoord heb, heerlijk nummer, maar niet degene die ik bedoelde
BAM! Dit is hem gewoon!! Hoe heb je dit gevonden?! Ik heb echt geen idee... dank je wel, ik ga hem even heerlijk een paar keer luisteren en opslaan zodat ik hem nooit meer vergeet.
Bizar dat de clip echt wel anders is dan in mijn gedachten, dus ik denk dat er nog ergens een nummer zweeft met een andere clip, maar ik heb geen idee meer hoe dat liedje dan moet gaan.
Ook een heerlijk nummer! Maar niet degenen die ik bedoelde
Dank allemaal voor jullie reacties! Zo leuk! Muziek is alles.

ranboy schreef:
.
. Inderdaad prachtig nummer! Maar niet welke ik bedoelde, desondanks opgeslagen

Altijd fan geweest van Bjork, lang geleden dat ik deze gehoord heb, heerlijk nummer, maar niet degene die ik bedoelde

BAM! Dit is hem gewoon!! Hoe heb je dit gevonden?! Ik heb echt geen idee... dank je wel, ik ga hem even heerlijk een paar keer luisteren en opslaan zodat ik hem nooit meer vergeet.
Bizar dat de clip echt wel anders is dan in mijn gedachten, dus ik denk dat er nog ergens een nummer zweeft met een andere clip, maar ik heb geen idee meer hoe dat liedje dan moet gaan.
deric raven schreef:
Voordat je verdergaat naar YouTube?
Voordat je verdergaat naar YouTube?
Ook een heerlijk nummer! Maar niet degenen die ik bedoelde

Dank allemaal voor jullie reacties! Zo leuk! Muziek is alles.
0
geplaatst: 15 juli 2021, 23:18 uur
Een zwart witte clip met daarin moeder, "stief"vader en dochter (zangeres met bond haar). Vader kan ogen niet van dochter afhouden. Clip uit de jaren tachtig.
0
geplaatst: 21 juli 2021, 13:17 uur
Ik ben op zoek naar een videoclip welke ik vorige week op Xite heb gezien.
In de clip zijn 2 gasten (1 met een snor, donker haar) en 1 met een soort van matje (blond haar)....beetje jaren 80 looks. Ze feesten op het strand en daarna stappen ze op een open truck en rijden ze een stukje verder waar een kampvuur is op het strand met wat meer mensen en dan feesten ze daar door......
Heeft iemand een idee toevallig? Ik dacht dat de naam van het nummer "hele nacht lang" of "all night long" was maar ik kan hem echt nergens terugvinden......
Alvast bedankt!
In de clip zijn 2 gasten (1 met een snor, donker haar) en 1 met een soort van matje (blond haar)....beetje jaren 80 looks. Ze feesten op het strand en daarna stappen ze op een open truck en rijden ze een stukje verder waar een kampvuur is op het strand met wat meer mensen en dan feesten ze daar door......
Heeft iemand een idee toevallig? Ik dacht dat de naam van het nummer "hele nacht lang" of "all night long" was maar ik kan hem echt nergens terugvinden......
Alvast bedankt!
0
geplaatst: 21 juli 2021, 16:46 uur
Helaas Ranboy, volgens mij was het een redelijk nieuw engels of nederlands nummer maar dat weet ik niet meer......hij stond heel zacht maar vond de clip echt cool.....die gasten zagen er een beetje uit als van die engelse hooligans of die gasten van maaskantje
Dank voor je reactie!
Dank voor je reactie!
0
geplaatst: 21 juli 2021, 18:36 uur
Had 'm zelf ook al een paar keer gezien, misschien ook wel op Xite - vind 'm wel geinig, clip en muziek. Aanstekelijk, wel. 

1
geplaatst: 21 juli 2021, 18:54 uur
Ja ik zapte toen toevallig langs hahahaha .......en dacht nog van ohhhh dat ga ik wel onthouden .......man man man alles lopen afzoeken maar echt top!!!! Dank voor je reactie!
0
geplaatst: 22 juli 2021, 20:58 uur
Hallo,
Ik zoek een electronic dance music video die vaak werd afgespeeld op tmf/jim tv ten tijde 2005-2010 ongeveer.
Het is in het genre van Axwell, Yves La Rock, Armand Van Helden..
Een of andere knappe dame wordt wakker, kleed haar aan (wit of geel shirt), loopt de trap af en wordt opgepikt door een kerel met een (chevrolet) cabrio..
Iets verder in de clip muilen ze ook wat en op het einde van de clip wordt ze weer wakker op hetzelfde tijdstip..
Zowel op de titel als dj kom ik al dagen niet.
Alvast bedankt voor de hulp!
Gr
Ik zoek een electronic dance music video die vaak werd afgespeeld op tmf/jim tv ten tijde 2005-2010 ongeveer.
Het is in het genre van Axwell, Yves La Rock, Armand Van Helden..
Een of andere knappe dame wordt wakker, kleed haar aan (wit of geel shirt), loopt de trap af en wordt opgepikt door een kerel met een (chevrolet) cabrio..
Iets verder in de clip muilen ze ook wat en op het einde van de clip wordt ze weer wakker op hetzelfde tijdstip..
Zowel op de titel als dj kom ik al dagen niet.
Alvast bedankt voor de hulp!
Gr
0
geplaatst: 31 juli 2021, 23:34 uur
Mijn zus en ik zijn op zoek naar een nummer met een clip uit waarschijnlijk de jaren 90, waarin een koets wordt voortgetrokken door mannen/mensen. Er is ook een zweep, en misschien iets met travestie en gouden mannen. Het geeft een gevoel van dominantie of denigrerend. We denken dat het om een house/dance nummer gaat.
Wie helpt ons?!
Wie helpt ons?!
0
geplaatst: 4 augustus 2021, 21:35 uur
Wie weet weet iemand het met deze zeer summiere omschrijving...
Ik zoek een nummer uit de jaren 90.
Het enige dat ik nog weet is dat er 2 robotachtige mannetjes in zaten.
Rustig mooi beetje treurig nummer.
Iemamd een idee??
Iemamd een idee??
0
geplaatst: 10 augustus 2021, 21:41 uur
Hoi!!
Ik ben al jaren opzoek naar het liedje dat bij een videoclip hoort. Dance-song waarvan de videoclip als volgt gaat… man die een ongeval krijgt met een auto denk ik, komt in het ziekenhuis terecht, vrouw zingt aan zijn ziekenhuisbed… man sterft volgens mij ook en de *tuuuut* van de hartmonitor die flatline gaat komt ook effectief in de song. Ik denk dat dit bij een 90’s dance song hoort. Misschien van Belgische uitvoerders maar ben niet zeker?
Iemand die weet waarover ik het heb?
Alvast bedankt!!
Ik ben al jaren opzoek naar het liedje dat bij een videoclip hoort. Dance-song waarvan de videoclip als volgt gaat… man die een ongeval krijgt met een auto denk ik, komt in het ziekenhuis terecht, vrouw zingt aan zijn ziekenhuisbed… man sterft volgens mij ook en de *tuuuut* van de hartmonitor die flatline gaat komt ook effectief in de song. Ik denk dat dit bij een 90’s dance song hoort. Misschien van Belgische uitvoerders maar ben niet zeker?
Alvast bedankt!!
0
geplaatst: 10 augustus 2021, 21:50 uur
LIE76 schreef:
Iemamd een idee??
Iemamd een idee??
Kan het misschien ‘just a man - I’m sorry’ zijn?
0
geplaatst: 16 augustus 2021, 21:53 uur
Hoi, ik zoek een liedje waarvan de videoclip lijkt op 'rock your body' van Justin timberlake. Maar dan met een marionette pop met witte kleding en een witte baret, die danst in een kubus. Ongeveer uit dezelfde tijd van rock your body. Dat zal rond 2003 zijn geweest. Alvast bedankt!
Nicky
Nicky
0
geplaatst: 16 augustus 2021, 22:01 uur
raaaaaadelooooos schreef:
Hoi!!
Alvast bedankt!!
Hoi!!
Alvast bedankt!!
Is het misschien Sylver - turn the tide?
0
geplaatst: 17 augustus 2021, 16:37 uur
Ik ben op zoek naar een videoclip uit de jaren 80, foute Italiaanse disco. Er staat een vrouw met een haarband gek te dansen omringt door vlammen….ze heeft veel haar….er komt volgens mij ook een cowboy in voor.
0
geplaatst: 18 augustus 2021, 13:19 uur
willemdeux schreef:
Een zwart witte clip met daarin moeder, "stief"vader en dochter (zangeres met bond haar). Vader kan ogen niet van dochter afhouden. Clip uit de jaren tachtig.
EG Daily - Say it, say it
LIE76 schreef:
Iemamd een idee??
Iemamd een idee??
Björk - All is full of love
0
geplaatst: 23 augustus 2021, 11:25 uur
StopMakingSenseo schreef:
Had goed gekunt ja... maar helaas.. in ieder geval bedankt voor je reactie!
(quote)
(quote)
Had goed gekunt ja... maar helaas.. in ieder geval bedankt voor je reactie!
* denotes required fields.