Muziek / Algemeen / Help! Ik zoek een videoclip
zoeken in:
0
geplaatst: 28 augustus 2021, 16:46 uur
Sorry, ik was een paar weken weg dus kon niet eerder reageren maar het is hem wel. Bedankt
0
geplaatst: 1 september 2021, 18:51 uur
Zou hem kunnen zijn! Bedankt alvast!
Ik denk dat ik meerdere videoclips door mekaar haal…

0
geplaatst: 8 september 2021, 01:31 uur
Hoi allemaal
Ik zoek een nummer/videoclip omtrent 2010 tot 2014. In de clip zie je een man in een pak (met wit haar?) boven de weg zweven. Hij heeft een knalblauwe nek. Dit was echt een hit in Italië, maar ben zowel de titel als artiest kwijt (begon met een L meen ik). Help!
Ik zoek een nummer/videoclip omtrent 2010 tot 2014. In de clip zie je een man in een pak (met wit haar?) boven de weg zweven. Hij heeft een knalblauwe nek. Dit was echt een hit in Italië, maar ben zowel de titel als artiest kwijt (begon met een L meen ik). Help!
0
geplaatst: 8 september 2021, 01:41 uur
Niq1993 schreef:
Hoi, ik zoek een liedje waarvan de videoclip lijkt op 'rock your body' van Justin timberlake. Maar dan met een marionette pop met witte kleding en een witte baret, die danst in een kubus. Ongeveer uit dezelfde tijd van rock your body. Dat zal rond 2003 zijn geweest. Alvast bedankt!
Nicky
Hoi, ik zoek een liedje waarvan de videoclip lijkt op 'rock your body' van Justin timberlake. Maar dan met een marionette pop met witte kleding en een witte baret, die danst in een kubus. Ongeveer uit dezelfde tijd van rock your body. Dat zal rond 2003 zijn geweest. Alvast bedankt!
Nicky
Tiga - It's getting hot in here
Graag gedaan

0
geplaatst: 8 september 2021, 01:59 uur
misterfox schreef:
Ik ben op zoek naar een nummer waarin de clip bestaat uit 1 kaalhoofdig persoon die in een kleedkamer zit en in het groen belicht is, de clip zelf is zo goed als volledig in groen licht gehuld, dacht altijd dat de band Mogwai was maar vind het nummer niet in hun lijst. Het gaat in de trend van, i'm every boy/man we livin in a different/modern world, we livin in a different/modern world en dan instrumentaal dat op het einde omhoog gaat tuutuutuut
Ik ben op zoek naar een nummer waarin de clip bestaat uit 1 kaalhoofdig persoon die in een kleedkamer zit en in het groen belicht is, de clip zelf is zo goed als volledig in groen licht gehuld, dacht altijd dat de band Mogwai was maar vind het nummer niet in hun lijst. Het gaat in de trend van, i'm every boy/man we livin in a different/modern world, we livin in a different/modern world en dan instrumentaal dat op het einde omhoog gaat tuutuutuut
Mirwais - Naive Song
Franse artiest. Volgens mij is dit nummer ook ooit gebruikt voor een Apple commercial

0
geplaatst: 8 september 2021, 02:13 uur
claudia1992 schreef:
Hoi allemaal
Ik ben opzoek naar een liedje.
Wat ik mij van de clip herinner is..
Een blauwe hal, een blonde vrouw op hakken.
Iets met blokken en buizen en her en der een ijzere rek.
Er zijn geen figuranten te zien en ze staat alleen te zingen geheel het nummer. Ik weet dat de clip op youtube staat van zeer slechte kwaliteit was toen.. maar helaas weet ik zowel het nummer als zangerres niet meer te herinneren.
Het kan de jaren 90/00 zijn.
Ze zingt een liedje over liefde of liefdesverdriet.
Hoi allemaal
Ik ben opzoek naar een liedje.
Wat ik mij van de clip herinner is..
Een blauwe hal, een blonde vrouw op hakken.
Iets met blokken en buizen en her en der een ijzere rek.
Er zijn geen figuranten te zien en ze staat alleen te zingen geheel het nummer. Ik weet dat de clip op youtube staat van zeer slechte kwaliteit was toen.. maar helaas weet ik zowel het nummer als zangerres niet meer te herinneren.
Het kan de jaren 90/00 zijn.
Ze zingt een liedje over liefde of liefdesverdriet.
Robyn ft. Kleerup - With every heartbeat
Mooi nummer Claudia

0
geplaatst: 8 september 2021, 02:36 uur
TCu1977 schreef:
In Genres > Electronic > Op zoek...:
Hi allemaal, ik ben al een tijdje op zoek naar een muziek video clip van een DJ waar met langzaam elektronische muziek een mooie stel en een een auto... Alles gaat heel langzaam maar is super cool. Op gegeven moment snijdt het meisje haar pols ... Beetje vreemd maar het is meer een toneelstuk dat een simpel video. .. heb overal gezocht maar ben de naam kwijt .. en kan het niet meer vinden.... Alle tips super!!
In Genres > Electronic > Op zoek...:
Hi allemaal, ik ben al een tijdje op zoek naar een muziek video clip van een DJ waar met langzaam elektronische muziek een mooie stel en een een auto... Alles gaat heel langzaam maar is super cool. Op gegeven moment snijdt het meisje haar pols ... Beetje vreemd maar het is meer een toneelstuk dat een simpel video. .. heb overal gezocht maar ben de naam kwijt .. en kan het niet meer vinden.... Alle tips super!!
Heel lastige omschrijving. Ik dacht aan dit nummer:
Sven Vath ft. Miss Kittin - Je taime...moi non plus
Maar denk dat ik de verkeerde clip voor me heb : /
0
geplaatst: 8 september 2021, 02:49 uur
steel2400 schreef:
Hoi alemaal,
Ik ben al een paar jaar op zoek naar een videoclip die ik tussen 2000 en 2005 gezien heb ik weet het het is een beetje vaag
.
In de clip is een straaljager te zien en naar mijn weten is dat dance C.Q. trance ik dacht eigenlijk dat het jam & spoon was met angeled maar das hem niet.
Het grappige is dat ik toen op de radio ben geweest met die zelfde vraag maar toen was ik aan het werken helaas heb ik niet alles meegekregen daarvan.
alle hulp neem ik graag ter harten.
groeten steel
Hoi alemaal,
Ik ben al een paar jaar op zoek naar een videoclip die ik tussen 2000 en 2005 gezien heb ik weet het het is een beetje vaag
.In de clip is een straaljager te zien en naar mijn weten is dat dance C.Q. trance ik dacht eigenlijk dat het jam & spoon was met angeled maar das hem niet.
Het grappige is dat ik toen op de radio ben geweest met die zelfde vraag maar toen was ik aan het werken helaas heb ik niet alles meegekregen daarvan.
alle hulp neem ik graag ter harten.
groeten steel
Ik dacht spontaan aan deze clip:
Fatboy Slim - Sunset (Bird of Prey)
0
geplaatst: 8 september 2021, 19:30 uur
In Muziek > Algemeen > Video clip zoeken:
Hoi,
Ik zoek een clip met een vrachtwagen. Met de zangeres er boven op met vuur. Het gaat geloof ik over dat ze haar baan is kwijtgeraakt.
Hoi,
Ik zoek een clip met een vrachtwagen. Met de zangeres er boven op met vuur. Het gaat geloof ik over dat ze haar baan is kwijtgeraakt.
0
geplaatst: 19 september 2021, 23:58 uur
In Muziek > Algemeen > Ik zoek een muziekvideo!:
Ik zoek een oude muziekvideo uit de jaren 2000. Gaat over aliens die aanvallen ofzo en dan gaan ze zingen en op een gegeven moment gaan die aliens mee dansen. Meer kan ik mij niet herinneren. Alvast bedankt!
Ik zoek een oude muziekvideo uit de jaren 2000. Gaat over aliens die aanvallen ofzo en dan gaan ze zingen en op een gegeven moment gaan die aliens mee dansen. Meer kan ik mij niet herinneren. Alvast bedankt!
0
geplaatst: 24 september 2021, 20:39 uur
Erik23 schreef:
Man in black van Will Smith, denk ik!

0
geplaatst: 24 september 2021, 20:41 uur
Triemstra-mark schreef:
Hoi,
Hoi,
Weet je ongeveer welke periode? 80s, 90s, later...?
0
geplaatst: 3 oktober 2021, 14:02 uur
Hoi, heb m ondertussen toevallig gevonden. Rigor Mortis van Flesh & Bones!

0
geplaatst: 16 december 2021, 23:22 uur
Ik ben op zoek naar een videoclip. De mannen hebben met gel naar achter gekamd haar en het speelt zich af aan de zee/kliffen/Platte daken. Ik herinner mij ook dat ze een gekleed pak (zwart met wit hemd) droegen. Beetje stijl van The XX.
Bedankt!!
Bedankt!!
0
geplaatst: 16 december 2021, 23:32 uur
JoDS schreef:
Ik ben op zoek naar een videoclip. De mannen hebben met gel naar achter gekamd haar en het speelt zich af aan de zee/kliffen/Platte daken. Ik herinner mij ook dat ze een gekleed pak (zwart met wit hemd) droegen. Beetje stijl van The XX.
Bedankt!!
Hurts - Wonderful Life?Ik ben op zoek naar een videoclip. De mannen hebben met gel naar achter gekamd haar en het speelt zich af aan de zee/kliffen/Platte daken. Ik herinner mij ook dat ze een gekleed pak (zwart met wit hemd) droegen. Beetje stijl van The XX.
Bedankt!!
1
geplaatst: 20 december 2021, 10:21 uur
0
geplaatst: 7 januari 2022, 23:36 uur
In Muziek > Algemeen > Help ik zoek een muziekclip:
Ik ben op zoek naar een videoclip van een zangeres.
Zij komt tijdens het zingen van een trap af gelopen. Ze heeft lang donker haar en een witte jurk.
Dit was Engelstalig.
Zij komt tijdens het zingen van een trap af gelopen. Ze heeft lang donker haar en een witte jurk.
Dit was Engelstalig.
1
geplaatst: 7 maart 2022, 10:00 uur
ik ben op zoek naar een videoclip. speelt zich af in een grote stad waarin bij alle mensen een tijdsaanduiding staat hoe lang ze nog hebben te leven wat aftelt. In de clip wordt een meisje die de straat wil oversteken gered door iemand, je ziet dat de tijdaanduiding bijna op 0 staat. Geen idee of ik het een mooi muzieknummer vond maar de clip heeft indruk op mij gemaakt.
0
geplaatst: 7 maart 2022, 12:09 uur
-SprayIt- schreef:
Dat moet Nickelback - Savin' Me zijn lijkt me.
Dat moet Nickelback - Savin' Me zijn lijkt me.
Jij bent mijn HELD dat is het inderdaad en blijkt ook nog een mooi nummer! Thanks!
1
geplaatst: 9 maart 2022, 10:30 uur
Ik zoek een oude videoclip. komt als een flits bij mij op. Ik weet niet welke muzieknummer erbij hoort.
Videoclip in het zwart wit met een opvallend rode hart.. wat steeds groter wordt.
Een jonge vrouw die de hele tijd met dat rode (grote) hart loopt tot dat het breekt. De volgende dag heeft ze weer een nieuwe hart die ze mee draagt tot dat het weer breekt...
Wie weet welke nummer het kan zijn?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Videoclip in het zwart wit met een opvallend rode hart.. wat steeds groter wordt.
Een jonge vrouw die de hele tijd met dat rode (grote) hart loopt tot dat het breekt. De volgende dag heeft ze weer een nieuwe hart die ze mee draagt tot dat het weer breekt...
1
geplaatst: 9 maart 2022, 10:54 uur
Hazard schreef:
Ik zoek een oude videoclip. komt als een flits bij mij op. Ik weet niet welke muzieknummer erbij hoort.
Da's Roger Sanchez - Another Chance
0
geplaatst: 12 maart 2022, 22:42 uur
Miertje1973 schreef:
Dit was Engelstalig.
Dit was Engelstalig.
Exposé When I looked at him
0
geplaatst: 7 april 2022, 21:40 uur
Hallo iedereen!
Het liedje die ik echt al JAREN zoek is R&B (denk ik), van de (begin) 90's ik weet alleen nog de muziekvideo. Waarin een donker man in een zwarte lange jas door een wijk (in amerika) loopt en die van sommige mensen de ziel mee neemt en tegen het einde loopt hij een ziekenhuis binnen waar hij het zieltje van een baby mee neemt (waar de ouders bij staan en die dan beginnen te gillen/huilen) en dan al die zielen mee neemt naar een berg, boven op de berg doet deze man zijn zwarte jas uit en heeft witte vleugels (is dus een engel).
Weet iemand misschien welk liedje ik bedoel?
Alvast bedankt
Het liedje die ik echt al JAREN zoek is R&B (denk ik), van de (begin) 90's ik weet alleen nog de muziekvideo. Waarin een donker man in een zwarte lange jas door een wijk (in amerika) loopt en die van sommige mensen de ziel mee neemt en tegen het einde loopt hij een ziekenhuis binnen waar hij het zieltje van een baby mee neemt (waar de ouders bij staan en die dan beginnen te gillen/huilen) en dan al die zielen mee neemt naar een berg, boven op de berg doet deze man zijn zwarte jas uit en heeft witte vleugels (is dus een engel).
Alvast bedankt
0
geplaatst: 7 april 2022, 22:54 uur
Sphynxieee schreef:
Hallo iedereen!
Alvast bedankt
Hallo iedereen!
Alvast bedankt
0
geplaatst: 8 april 2022, 20:01 uur
Een hiphop video ergens eind jaren 90. De clip is een soort parodie op rap-video's. Wat ik me er van herinner is het volgende:
- Een shot waarbij we een ganglid zien wegrennen en dan staat er in beeld 'Running from what?'
- Een shot waarbij we een aantal rappers in beeld zien met de logo's van hun kleding geblurred, met de text 'No logos in the shot-shot'
Dat is het enige wat ik er nog van weet.
- Een shot waarbij we een ganglid zien wegrennen en dan staat er in beeld 'Running from what?'
- Een shot waarbij we een aantal rappers in beeld zien met de logo's van hun kleding geblurred, met de text 'No logos in the shot-shot'
0
geplaatst: 8 april 2022, 23:50 uur
brooklyn schreef:
Een hiphop video ergens eind jaren 90. De clip is een soort parodie op rap-video's. Wat ik me er van herinner is het volgende:
0
geplaatst: 9 april 2022, 08:53 uur
brooklyn schreef:
De enige soort van parodie uit de jaren 90 op rap clips die ik ken is deze artiest. Weet niet of het de juiste clip is en of ze ook anderen hebben gemaakt.
* denotes required fields.