MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! Ik zoek een videoclip

zoeken in:
Nee, geen van beide. De teksten in beeld zijn een belangrijk punt, ze becommentariëren de gebeurtennissen in het beeld.

Toch wel brooklyn

Ik had deze link moeten pakken

https://youtu.be/YmTPM4aUDW8

Ha! Goed bezig! Thanks

Hallo, ik ben op zoek naar een liedje van een paar donkere zangeressen. In de clip gaat het over een vader in zo'n lange, bruine Amerikaanse auto, sullig type. Zijn vrouw thuis doet de was en dan valt er een condoom uit zijn zak. Zij denkt dan dat hij vreemd gaat, maar uit de clip blijkt dat dit niet zo is. Uit de jaren '90. Iemand???

Han30 schreef:
Hallo, ik ben op zoek naar een liedje van een paar donkere zangeressen. In de clip gaat het over een vader in zo'n lange, bruine Amerikaanse auto, sullig type. Zijn vrouw thuis doet de was en dan valt er een condoom uit zijn zak. Zij denkt dan dat hij vreemd gaat, maar uit de clip blijkt dat dit niet zo is. Uit de jaren '90. Iemand???

Mousse T-Horny 98

Pureshores, topper!! Bedankt!!

crazyshooter19 schreef:
Hallo allemaal,

Ik kwam deze site met toeval tegen omdat ik al heel lang opzoek ben na een liedje hoe die heet plus artiest
en hoop dat jullie me uit de brand kunnen helpen.

Het is een nummer die eind jaren 90 begin 00 uit kwam,
En begint met gitaar en drum intro, en later zingt de zanger iets van love is a bullet waiting for shoot me.

En in de video clip zie je een soort ja podium achtige draaimolen zegmaar waar de zanger opgeven moment ook op gaat liggen.

Hopelijk kunnen jullie me veder op weg helpen

Ik weet het niet, maar zou het misschien 'Spaceman' van Babylon Zoo kunnen zijn? Ik kan nog geen link plaatsen, omdat mijn account nog geen 48 uur oud is..

J.v.E. schreef:
(quote)

Ik weet het niet, maar zou het misschien 'Spaceman' van Babylon Zoo kunnen zijn? Ik kan nog geen link plaatsen, omdat mijn account nog geen 48 uur oud is..

Het bericht waar je op reageert is het enige bericht van een user die sinds begin vorig jaar niet meer is ingelogd... De kans dat deze dit ooit nog leest schat ik minder dan 0%... Maar je weet nooit

itchy schreef:
De kans dat deze dit ooit nog leest schat ik minder dan 0%... Maar je weet nooit

Ik denk meer dan 0% (0,01% of zo). Daarom voor die kleine kans:

Wel 2007 ipv eind jaren 90 begin 00 en iets andere tekst ("She's like a bullet waiting to shoot me") en die is meteen aan het begin ipv later en geen draaimolen maar een draaiend platform en niet liggen maar springen. Echter: het begint met een gitaar- en drumintro en hoeveel nummers doen dat nou? Kan dus niet missen!

Poek schreef:
Ik denk meer dan 0% (0,01% of zo).

Ik wil graag verhogen naar 64% kans.

Hallo muziek liefhebbers. Ik ben op zoek naar een videoclip waarin een mannenhoofd liggend op de straat aan het zingen is. Daarna komt er ook een vrouwenhoofd zingend en liggend op de stoep/straat in beeld.

YetiHill schreef:
Hallo muziek liefhebbers. Ik ben op zoek naar een videoclip waarin een mannenhoofd liggend op de straat aan het zingen is. Daarna komt er ook een vrouwenhoofd zingend en liggend op de stoep/straat in beeld.
Doet me denken aan Damien Rice - 9 Crimes, hoewel de man gewoon rechtstaat heel de tijd.

Dankjewel Joachim! Dat is 'm inderdaad. Tja, gek hoe beelden van lang geleden in je brein een mix maken en aangevuld worden met je eigen fantasie.

Hallo ik zoek een videoclip waarin in het begin twee vechtende jongens bij de rivier zijn, EEn beland in het water en komt opgegeven moment in een boot. Deze boot komt in een stroomversnelling en stevent op een waterval af. Echter de boot stort niet naar beneden maar zweeft verder door de lucht en deze jongen valt hier uiteindlijk toch weer uit en komt volgens mij op een auto terecht....
Ik ben op zoek naar naam en titel.
ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen.

groeten Jan uit de Noordoostpolder

BrotherJohn
JanZuid schreef:
Hallo ik zoek een videoclip waarin in het begin twee vechtende jongens bij de rivier zijn, EEn beland in het water en komt opgegeven moment in een boot. Deze boot komt in een stroomversnelling en stevent op een waterval af. Echter de boot stort niet naar beneden maar zweeft verder door de lucht en deze jongen valt hier uiteindlijk toch weer uit en komt volgens mij op een auto terecht....
Ik ben op zoek naar naam en titel.
ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen.

groeten Jan uit de Noordoostpolder

welkom op musicmeter

In Muziek > Algemeen > Clip met lichtgevende wezentjes:

Hoihoi ik ben op zoek naar een muziekclip. Ik denk dat het coldplay is maar kan niets vinden. Het is een clip en op het einde is er een bos met wezentjes die verlicht zijn. Iemand een idee?

Ik ben op zoek naar een lied. Gezongen door een man. Hij loopt zingend door een studio (Toppop?) langs grote planten. Het is geen Iggy Pop ☺️. Geen idee meer hoe het nummer ging, maar ik vond het erg goed. Help!!

avatar van hagelslag_zonder_boter
Wat een topthread is dit! Echt super leuk om te lezen!

Zelf ben ik ook op zoek: een clip waarin een man (misschien in pak? hij ziet er in elk geval netjes uit) met koptelefoon op door de stad danst, zich niets aantrekkend van de rest van de mensen op straat.
Gevoelsmatig lijkt het op Wopwopwop - De Jeugd van Tegenwoordig en Toby Maguire in die ene scene uit Spiderman 3.. Volgens mij komt het uit eind 90s of de 00s, maar dat kan ik mis hebben.

hagelslag_zonder_boter schreef:
Wat een topthread is dit! Echt super leuk om te lezen!

Zelf ben ik ook op zoek: een clip waarin een man (misschien in pak? hij ziet er in elk geval netjes uit) met koptelefoon op door de stad danst, zich niets aantrekkend van de rest van de mensen op straat.
Gevoelsmatig lijkt het op Wopwopwop - De Jeugd van Tegenwoordig en Toby Maguire in die ene scene uit Spiderman 3.. Volgens mij komt het uit eind 90s of de 00s, maar dat kan ik mis hebben.

Anjaatje schreef:
In Muziek > Algemeen > Clip met lichtgevende wezentjes:

Hoihoi ik ben op zoek naar een muziekclip. Ik denk dat het coldplay is maar kan niets vinden. Het is een clip en op het einde is er een bos met wezentjes die verlicht zijn. Iemand een idee?

Ik vermoed Keane - Somewhere only we know

Hoi,

Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik zoek een nummer van net voor 2000 of misschien net daarna. Het nummer duurt vrij lang en het vertelt een heel verhaal. Ik kan met nog herinneren dat de clip in een huis is, een slaapkamer alles is wit. De mannelijke zanger is Afro-Amerikaans. Toen ik het nummer voor het eerst hoorde, vond ik het helemaal niets. Veel te lang, maar naarmate ik het vaker hoorde, vond ik het toch wel mooi. Heeft iemand een idee?

The Isley Brothers met R. Kelly - Contagious?
(er zijn vervolgen van de clip dacht ik)

Wow, wat snel. Bedankt, die zocht ik : )

BrotherJohn
Ik zoek al een tijd naar een pop / electronic nummer uit het jaar 2003 (zou evt. nog 2002 of 2004 kunnen zijn) kunnen zijn. Een beetje in de melancholische stijl van Depeche Mode uit diezelfde tijd. Het was destijds met videoclip te zien op de muziekzenders, volgens mij was het een eendagsvlieg van Nederlandse oorsprong.

Ik zoek al tijdje naar een dance nummer en clip van toch wel paar jaar terug. Begint met een jogger die je op de rug gezien met koptelefoon op ziet rennen. Daarna zie je nog een meid die in een stomerij staat te dansen en in de clip zie je ook steeds. Een dance battle voorbij komen.

Gr Couto

Ik ben op zoek naar de titel van een (Frans?) liedje waarbij in de clip mensen rondliepen als spekjes. Het was een vrolijke boel met veel felle kleuren (knalroze, geel). Ik denk begin jaren 90 of anders late jaren 80.

Hey hoi...k ben op zoek naar een liedje bij een clip. Het gaat om een donkerharige jongen met krullen. Die zit in een auto in een bos, de auto zit bijna onder water. En hij zingt over zijn overleden vader ,zegt iemand dit iets?

In De Site > Algemeen > Videoclip zoeken:

Hoi hoi. Ik zoek de titel en zanger van een clip die zich afspeelt in een auto die in een bos staat. De zanger is ongeveer 30 heeft donker krullend haar en zingt over zijn overleden vader. En er zit water in de auto. Iemand een idee?

Hee iedereen, ik heb jullie hulp nodig. Ik zoek naar een videoclip. In het begin is een jongen die zijn elektrische gitaar inplugged. Er staan hele grote boksen in zijn kamer. Hij speelt 1 toon en de ramen kleppen eruit. Wie kan me helpen. Thanks alvast

BrotherJohn
Mick14 schreef:
Hee iedereen, ik heb jullie hulp nodig. Ik zoek naar een videoclip. In het begin is een jongen die zijn elektrische gitaar inplugged. Er staan hele grote boksen in zijn kamer. Hij speelt 1 toon en de ramen kleppen eruit. Wie kan me helpen. Thanks alvast

Michael Jackson - Black & White

Gast
geplaatst: vandaag om 23:54 uur

geplaatst: vandaag om 23:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.