Muziek / Algemeen / Last.fm (Audioscrobbler)
zoeken in:
0
geplaatst: 7 oktober 2020, 18:30 uur
Bij mij werkt ook niks. Open Scrobbler daardoor ook niet momenteel.
0
geplaatst: 7 oktober 2020, 19:24 uur
We zijn weer in de lucht. Zo te zien zijn er bij mij geen scrobbles verloren gegaan.
0
geplaatst: 7 oktober 2020, 20:38 uur
Renoir schreef:
We zijn weer in de lucht. Zo te zien zijn er bij mij geen scrobbles verloren gegaan.
Yep, alles in orde weer.
1
geplaatst: 26 november 2020, 22:42 uur
Nieuw lettertype (Barlow i.p.v. Open Sans) op de site. Het wordt er niet beter, duidelijker of mooier op, wat mij betreft
.
.
0
geplaatst: 29 november 2020, 22:52 uur
Dim schreef:
Geen scrobbles meer sinds vanmiddag rond een uur of 3.
Geen scrobbles meer sinds vanmiddag rond een uur of 3.
Hier werkt alles prima?
3
geplaatst: 29 november 2020, 23:03 uur
Dim: als het om scrobbles van Spotify gaat: de Spotify scrobbler uitzetten en daarna opnieuw verbinden. Ik had hetzelfde probleem vanmiddag en hiermee was het meteen opgelost.
0
geplaatst: 30 november 2020, 11:41 uur
Renoir schreef:
Dim: als het om scrobbles van Spotify gaat: de Spotify scrobbler uitzetten en daarna opnieuw verbinden. Ik had hetzelfde probleem vanmiddag en hiermee was het meteen opgelost.
Idem dito en de 'verloren' scrobbles waren meteen terug.
0
geplaatst: 30 november 2020, 18:51 uur
Renoir schreef:
Dat werkte inderdaad. De scrobbles waren ook snel weer zichtbaar. Bedankt.
0
geplaatst: 30 december 2020, 16:54 uur
Renoir schreef:
Ik zie dat mijn scrobbles vanaf gisteravond niet meer zijn verwerkt, ik weet niet of meer mensen dit probleem hebben?
Bovenstaand trucje haalt deze keer helaas niets uit.
0
geplaatst: 30 december 2020, 17:01 uur
Hier geen problemen met scrobbles, maar gebruik Spotify niet, daar zou dus het probleem kunnen liggen??
0
geplaatst: 30 december 2020, 17:47 uur
herman schreef:
Ik zie dat mijn scrobbles vanaf gisteravond niet meer zijn verwerkt, ik weet niet of meer mensen dit probleem hebben?
(quote)
Had ik ook laatst. Niks gedaan en een dag later stonden ze er opeens wel
1
geplaatst: 30 december 2020, 18:43 uur
Bij mij werkt het prima met Spotify, maar er lijken wat meer mensen last van te hebben. Check de Lastfm status Twitter, daar worden storingen nog wel eens gemeld: Last.fm Status Twitter
0
geplaatst: 30 december 2020, 19:17 uur
herman schreef:
(quote)
Had hetzelfde en bij mij werkte het trucje wel weer.
0
geplaatst: 5 januari 2021, 15:50 uur
Hier nu ook problemen sinds vanochtend. Trucje werkt niet helaas, maar zal vast later wel goedkomen dan.
0
geplaatst: 12 januari 2021, 10:27 uur
Scrobbelt last.fm bij anderen ook niet meer sinds gisteravond (vanaf Spotify mobiel)?
0
geplaatst: 12 januari 2021, 10:28 uur
Hier hetzelfde, VladTheImpaler. Ach, zal wel terug in orde komen. 

0
geplaatst: 12 januari 2021, 10:47 uur
VladTheImpaler schreef:
Scrobbelt last.fm bij anderen ook niet meer sinds gisteravond (vanaf Spotify mobiel)?
Bij mij is het reeds opgelost; de scrobbles zijn doorgekomen.
0
geplaatst: 12 januari 2021, 11:12 uur
AOVV schreef:
Hier nog niet.
0
geplaatst: 12 januari 2021, 12:23 uur
Krijg op de website behoorlijk veel 'Error 503s' vandaag... Dat de boel weer eens niet lekker draait lijkt me duidelijk. Het is soms net MuMe, dat Last.fm 

0
geplaatst: 28 januari 2021, 19:19 uur
Nog iemand die problemen ondervindt met de scrobbles vanuit Spotify?
1
geplaatst: 28 januari 2021, 19:22 uur
dumb_helicopter schreef:
Daarstraks wel. Opgelost door de koppeling tussen Spotify en Last.FM even te verwijderen en daarna opnieuw in te stellen.
0
geplaatst: 29 januari 2021, 10:54 uur
AOVV schreef:
Daarstraks wel. Opgelost door de koppeling tussen Spotify en Last.FM even te verwijderen en daarna opnieuw in te stellen.
(quote)
Hier ook problemen met Spotify en Last.FM scrobbelen. Ik heb de koppeling ook even verwijderd en opnieuw ingesteld. Nu lijkt -ie het weer goed te doen.
0
geplaatst: 6 juni 2021, 20:27 uur
Last.fm scrobbelt weer eens niet van Spotify. Meer mensen last van?
1
geplaatst: 6 juni 2021, 21:28 uur
jordidj1 schreef:
Gebeurt me wel eens ja, maar bij "applications" een keer op disconnect drukken en dan weer connecten helpt meestal wel.
Van welke devices scrobble je? Last FM heeft er ook wel vaak moeite mee wanneer je 's middags op je telefoon naar Spotify hebt geluisterd en 's avonds op je PC luistert.
* denotes required fields.