Muziek / Algemeen / Last.fm (Audioscrobbler)
zoeken in:
0
MetalDex
geplaatst: 20 mei 2007, 23:24 uur
Ik heb me vorige week ook maar eens aangemeld op last.fm, en alles heeft het fatsoenlijk gedaan, maar sinds vanavond verwerkt de site mijn gescrobblede tracks niet meer in een tabel van laatst gespeelde tracks, maar wel in de playcount. Enable scrobbling is gewoon aangevinkt. Weet iemand wat het probleem kan zijn?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
0
geplaatst: 30 mei 2007, 17:11 uur
Last.FM is overgenomen door CBS, nu maar hopen dat het leuk blijft. 

0
Sietse
geplaatst: 30 mei 2007, 19:47 uur
nu maar hopen voor het beste...
heb wel gelezen dat ze wel de totale vrijheid behouden, maar voor hoe lang is dat heh :/
heb wel gelezen dat ze wel de totale vrijheid behouden, maar voor hoe lang is dat heh :/
0
geplaatst: 4 juni 2007, 22:32 uur
0
geplaatst: 5 juni 2007, 00:47 uur
Als ik bij mijn lijstje op 'Insérez le sur votre site/blog' (ik heb mijn taal toevallig in het Frans staan, vraag me niet waarom) klik krijg ik gewoon die code te zien. Dat embed-gedoe was inderdaad ook, maar dat kan ik nu niet meer terugvinden.
0
Sietse
geplaatst: 5 juni 2007, 10:59 uur
maar, uhm Herman, je kunt het ook in het Engels zetten (of willekeurig welke andere taal dan ook die voor handen is) door rechtsonder de taal aan te klikken naar keuze.
0
geplaatst: 5 juni 2007, 13:16 uur
Ah, rechtsonder. Ik kon het al niet vinden... overigens is mijn Frans best redelijk.
0
geplaatst: 5 juni 2007, 14:52 uur
Ik heb me ook aangemeld (3 weken geleden ongeveer). En ik vind die audioscrobbler echt geweldig! Alleen jammer dat ie t regelmatig om de een of andere manier niet doet..
0
geplaatst: 5 juni 2007, 20:29 uur
Ik had laatst iTunes geupdated en nu scrobbelt last.fm niet meer. 
Ik las op last.fm dat meer mensen hiermee problemen hebben.
Heeft iemand hier ook daar last van?
Alternatief voor iTunes is de plugin iSproggler. Deze plugin is ook voor je iPod. Iemand ervaring hiermee?
Maar meestal gebruik ik Winamp, maar ik wilde iTunes vaker gebruiken.

Ik las op last.fm dat meer mensen hiermee problemen hebben.
Heeft iemand hier ook daar last van?
Alternatief voor iTunes is de plugin iSproggler. Deze plugin is ook voor je iPod. Iemand ervaring hiermee?
Maar meestal gebruik ik Winamp, maar ik wilde iTunes vaker gebruiken.
0
geplaatst: 7 juni 2007, 20:17 uur
ben Darkfg daar. En nee doe nie aan Itunes. inderdaad gewoon Winamp, werkt meestal goed.
Mijn AEP is 4,19.
Die mainstream meter doet het niet. krijg steeds een foutmelding, maargoed, boeiend.
Mijn AEP is 4,19.
Die mainstream meter doet het niet. krijg steeds een foutmelding, maargoed, boeiend.
0
geplaatst: 25 juni 2007, 14:58 uur
Louis2703 schreef:
Ik heb me ook aangemeld (3 weken geleden ongeveer). En ik vind die audioscrobbler echt geweldig! Alleen jammer dat ie t regelmatig om de een of andere manier niet doet..
inderdaad. Hij ligt alweer plat sinds gisterenmiddag ;-(
0
geplaatst: 25 juni 2007, 17:23 uur
Nee, ik heb het ook. Nuja, het Last.FM programma registreert wel, waardoor de gegevens gewoon later op de site komen. Mijn profile loopt nu 21 uur achter ofzo. (of het moet veranderd zijn) Dat trekt morgen vast wel weer bij met de gegevens van vadaag dan denk ik.
0
geplaatst: 25 juni 2007, 22:16 uur
En NU?
Bij mij werkte het sinds zondag tot de vooravond niet... het heeft sindsdien weer even gewerkt, nu weer niet meer....
Bij mij werkte het sinds zondag tot de vooravond niet... het heeft sindsdien weer even gewerkt, nu weer niet meer....
0
geplaatst: 26 juni 2007, 17:00 uur
Ik rijg ook keer op keer 'error' bij een poging tot scrobbelen. Vaak komen ze dan later wel binnenstromen.
0
MetalDex
geplaatst: 26 juni 2007, 18:48 uur
Ik heb er ook al vaker last van dat ik steeds een 'error' krijg. Vanmiddag heb ik de audioscrobbler eens opnieuw geïnstalleerd en nu doet hij het weer fatsoenlijk. Hopelijk blijft het ook fatsoenlijk, want ik heb geen zin om elke paar dagen het programma opnieuw te moeten installeren (trouwens heb ik wel een nieuwere versie geïnstalleerd, misschien dat dat helpt?)
* denotes required fields.