Muziek / Algemeen / Last.fm (Audioscrobbler)
zoeken in:
0
geplaatst: 26 juni 2007, 23:06 uur
Al die errors hebben denk ik gewoon te maken met het feit dat de site Last.FM zeer moeizaam werkt op het moment. Alles wat je draait wordt ooit wel gesubmit, voor zover ik weet.
0
geplaatst: 27 juni 2007, 00:01 uur
Bij mij doet hij het wel gewoon normaal.Onlangs heb ik wel een update geinstalleerd. Misschien kan het zijn dat jullie deze weggeklikt hebben toen het pop-upje openklapte.
Net zoals MetalDex zegt denk ik dat het geupdate moeten worden naar een nieuwe versie.
Net zoals MetalDex zegt denk ik dat het geupdate moeten worden naar een nieuwe versie.
0
geplaatst: 28 juni 2007, 10:24 uur
Pfff.. het is weer van dattem....
Wordt weer niks gescrobbled..... Heb net gecheckt of er nieuwe versies beschikbaar zijn, maar blijkbaar heb ik al de nieuwste in gebruik (kan kloppen:onlangs eennieuwe versie geinstalleerd)
Wordt weer niks gescrobbled..... Heb net gecheckt of er nieuwe versies beschikbaar zijn, maar blijkbaar heb ik al de nieuwste in gebruik (kan kloppen:onlangs eennieuwe versie geinstalleerd)
0
geplaatst: 28 juni 2007, 10:34 uur
Ik ben subscriber geworden, voor een maand, en de laatste denk ik. Niets leuks aan. 

0
handsome_devil
geplaatst: 28 juni 2007, 10:54 uur
Ik ook niet
Maar volgnes last.fm:
Submissions server: Status: INTERMITTENT.
Also, There are still some minor problems with MBID submission not working, and certain users are still experiencing problems with recent tracks/tracks played updates. This will be fixed soon.

Maar volgnes last.fm:
Submissions server: Status: INTERMITTENT.
Also, There are still some minor problems with MBID submission not working, and certain users are still experiencing problems with recent tracks/tracks played updates. This will be fixed soon.

0
Sietse
geplaatst: 28 juni 2007, 11:23 uur
ik vond het eigenlijk wel leuk. Je kon zien wie er allemaal op je profiel waren geweest en al de beta dingen mee kijken. Al is het natuurlijk de vraag of er nu beta dingen zijn.
0
geplaatst: 28 juni 2007, 18:00 uur
Ik geloof het niet. Volgens mij zou mijn subscriberschap al verlopen moeten zijn, maar het werkt nog steeds...
0
geplaatst: 28 juni 2007, 18:17 uur
bij mij is het nu in orde: tis te zeggen, een reeks gespeelde tracks is ie gewoon kwijt blijkbaar .... verder lijkt alles normaal te werken nu... hout vasthouden, want de laatste dagen is het een kwestie van "doet ie het of doet ie het niet": nu dus wel... tot? 

0
geplaatst: 29 juni 2007, 16:16 uur
Er is een update geweest en je kunt nu ook zien wat je 'now listening' al voordat de track gescrobbelt is.
0
geplaatst: 4 juli 2007, 10:06 uur
Poeh, nu ligt sinds gisteravond die hele site weer plat, althans bij mij... Ik hoop dat het is om iets zinnigs (bijwerken van de toplijsten bijvoorbeeld
)
)
0
geplaatst: 4 juli 2007, 19:30 uur
Last.fm doet het bij mij de laatste tijd niet meer. Als ik het opnieuw wil instaleren krijg ik de fout:
Last.fm couldn't connect to download plugin information.
Error: no server to connect to.
Weet iemand toevallig hoe ik dit kan verhelpen?
Last.fm couldn't connect to download plugin information.
Error: no server to connect to.
Weet iemand toevallig hoe ik dit kan verhelpen?
0
geplaatst: 4 juli 2007, 19:56 uur
'k moet zeggen: ik zit ook op iLike (dat is meteen aan iTunes gekoppeld) en daar werkt het een héél pak beter:
http://www.ilike.com/user/Mark_V42
http://www.ilike.com/user/Mark_V42
0
geplaatst: 4 juli 2007, 21:10 uur
Is last.fm een tijdje geleden niet verkocht en opgekocht door 1 of andere grote speler op internet gebied. Sindsdien is het er niet beter op geworden. Alhoewel het bij vandaag wel weer goed loopt!
0
Sietse
geplaatst: 4 juli 2007, 22:25 uur
CBS heeft het gekocht...qua problemen nog niet heel veranderd, behalve dan dat ik vorige week vrijwel iedere dag een totale playlist update kreeg...echter is dat sinds de 1e ook al niet meer het geval.
0
mathieudc
geplaatst: 4 februari 2008, 18:45 uur
Up deze topic, mag toch hoop ik? 
Ik heb vandaag pas de Musicmeter groep ontdekt op Last.fm dus heb ik me meteen lid gemaakt...ik denk dat er nog mensen niet van op de hoogte zijn die wél op Last.fm zitten dus bij deze:
http://www.last.fm/group/Musicmeter
Lijkt mij wel interessant. Ik ben mdcgent btw. Cheers!

Ik heb vandaag pas de Musicmeter groep ontdekt op Last.fm dus heb ik me meteen lid gemaakt...ik denk dat er nog mensen niet van op de hoogte zijn die wél op Last.fm zitten dus bij deze:
http://www.last.fm/group/Musicmeter
Lijkt mij wel interessant. Ik ben mdcgent btw. Cheers!
0
geplaatst: 8 februari 2008, 16:12 uur
Ik heb pas gisternacht deze site ondekt, maar ik zit al weer een tijdje op Last. fm. Ook als Korter met dezelfde avatar. Ik heb me meteen aangemeld bij jullie groep op Last.fm. Bij mij werd er ook een tijdje niets gescrobbled, toen ik ergens op hun forum las dat het waarschijnlijk te maken had met die nieuwste updates. Toen ik weer een oudere versie installeerde deed alles het weer.
0
geplaatst: 9 februari 2008, 15:11 uur
Ik heb me laatst ook maar eens aangemeld en hier doet hij het ook nog gewoon. Ik vind last.fm tot nu toe erg leuk, vooral omdat een lijstjesfanaat ben 

0
geplaatst: 11 februari 2008, 22:54 uur
Werkt nog steeds niet! Althans iScrobbler zegt wel dat ie ze wel opslaat en je ziet ook dat ie ze bijhoudt..maar op de site ho maar! 
En dan loop ik al die vragen langs wanneer dit probleem zich voordoet, mag allemaal niet baten.
Pff betaal zelfs voor de site
(Nee Sietse ook met Foobar niet!
)

En dan loop ik al die vragen langs wanneer dit probleem zich voordoet, mag allemaal niet baten.
Pff betaal zelfs voor de site

(Nee Sietse ook met Foobar niet!
)
0
geplaatst: 12 februari 2008, 21:06 uur
Bij mij geen problemen. Gebruik je het programma of een plugin?
Als je bij het programma bij het menu Help > Diagnostics kijkt. Staan er dan files gecached in het tabje 'Scobbling'.
Server status ok?
Als je bij het programma bij het menu Help > Diagnostics kijkt. Staan er dan files gecached in het tabje 'Scobbling'.
Server status ok?
0
mathieudc
geplaatst: 13 februari 2008, 18:59 uur
@ HiLL: Bij mij scrobbelde hij tot vanmiddag, sinds dan ook niets meer. Maar hij houdt ze inderdaad bij dus komt wel goed (hoop ik). 
@ Osiris Apis: Ja, server status ok staat erop.
Vanboven staat wel "Could Not Reach Server", maar bij cached tracks staan volgens mij wel alle tracks die gespeeld zijn na hetgeen wat al op mijn Last.fm pagina verschenen is. Dus dan is het in orde zeker?

@ Osiris Apis: Ja, server status ok staat erop.

Vanboven staat wel "Could Not Reach Server", maar bij cached tracks staan volgens mij wel alle tracks die gespeeld zijn na hetgeen wat al op mijn Last.fm pagina verschenen is. Dus dan is het in orde zeker?

0
geplaatst: 13 februari 2008, 20:09 uur
Server status is ok en hij houdt alles bij...hmm dat dan weer wel..maarja wil ze nu zien! Maar zal wel met mijn reset te maken hebben..
0
geplaatst: 13 februari 2008, 20:31 uur
Ik heb er sinds vanavond ook last(.fm)
van.
Maar het heeft met de servers van Last.fm te maken:
http://www.last.fm/forum/21713/_/378902
van.Maar het heeft met de servers van Last.fm te maken:
http://www.last.fm/forum/21713/_/378902
0
mathieudc
geplaatst: 13 februari 2008, 21:13 uur
Bedankt voor de info en schitterende woordspeling! 

* denotes required fields.