Muziek / Algemeen / Last.fm (Audioscrobbler)
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 oktober 2011, 09:41 uur
stoepkrijt schreef:
Zo te lezen is het niks ernstigs, want dit lees ik net op hun forum:
Deze fratsen komen wel erg vaak voor, als je het mij vraagt. Misschien moeten ze eerst daar eens aan gaan werken.
Zo te lezen is het niks ernstigs, want dit lees ik net op hun forum:
(quote)
Deze fratsen komen wel erg vaak voor, als je het mij vraagt. Misschien moeten ze eerst daar eens aan gaan werken.
Tsja, last.fm krijgt natuurlijk ook wel heel erg veel data te verwerken.
0
geplaatst: 14 oktober 2011, 09:51 uur
Ik heb nergens last van. En wil je weten of er problemen zijn moet je even kijken op 'status.last.fm' 

0
geplaatst: 14 oktober 2011, 14:21 uur
Ja, daar had ik al gekeken. Er waren inderdaad problemen, maar ze zijn inmiddels weer verholpen.
0
woordenaar
geplaatst: 21 oktober 2011, 09:17 uur
Storing sinds gisterenavond (las ik op facebook), momenteel ligt de gehele site er weer uit. Last.fm gaat dit jaar wel weer erg vaak terug naar 2008 qua downtime. Het grote voordeel: foute muziek luisteren terwijl dat niet gescrobbled wordt 

0
geplaatst: 21 oktober 2011, 12:07 uur
Alles wordt meestal wel gescrobbled en staat er later alsnog op 

0
geplaatst: 21 oktober 2011, 13:34 uur
En het is een kleine moeite om je scrobbelaar gewoon even uit te zetten als je iets liever niet scrobblet...
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 13:40 uur
Storing is overigens weer opgelost zie ik. En inderdaad, alles heeft gewoon gescrobbelt.
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 14:15 uur
Mijn iPod-scrobbler blijft haperen. Als ik het scrobble dan komen er geen gegevens door (ik krijg dan enkel te zien dat proces geweest is en hoe lang het geduurd heeft), maar als ik dan later mijn pc opnieuw opstart en iTunes opstart, dan komt het scherm met gescrobblede tracks wel boven.
0
woordenaar
geplaatst: 21 oktober 2011, 14:17 uur
Ik ben dit jaar rond de 1000 scrobbles misgelopen door al die storingen. Meestal werkt dat cache, maar niet altijd.
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 17:15 uur
Zou 't ook kunnen dat er berichten verkeerd zijn geplaatst op Last.fm? Ik heb sinds gisteren namelijk een vriendelijk schattig voor mij onvertaalbaar berichtje gekregen in het oud-Pools..
Iemand?
Porzuc familiarne miana zachowujac je dla sobie podobnych..stadkiem bedziesz kiedys mogł nazwac swe potomki i swa połowice...o ile osrodki adopcyjne okaza sie tak wyrozumiałe...
Iemand?

0
geplaatst: 21 oktober 2011, 18:23 uur
Ik denk dat een willekeurige Pool die ik niet ken me wel erg zou kunnen kwetsen 

0
geplaatst: 21 oktober 2011, 18:37 uur
Google translate schrijft:
Drop familiarne titers met behoud van hen voor een soortgelijke kudde .. je ooit in staat zijn om de nakomelingen en de SWA zijn betere half naam ... als adoptie-centra blijken te zijn zo vergevingsgezind ...
Aha.
Ja ik weet dat translate een slechte vertaalmachine is
Drop familiarne titers met behoud van hen voor een soortgelijke kudde .. je ooit in staat zijn om de nakomelingen en de SWA zijn betere half naam ... als adoptie-centra blijken te zijn zo vergevingsgezind ...
Aha.
Ja ik weet dat translate een slechte vertaalmachine is
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 23:18 uur
Sterk 
Ik las al in een rapportje van Last.fm dat ze een hardware matig probleem hadden ditmaal. Servers uitgevallen, of iets in die richting. Dit had ook tot gevolg dat o.a. nieuwe profielen zijn verdwenen maar ook dat verstuurde berichten en shouts verdwenen of op de verkeerde plek terecht kwamen. Het schijnt dat er zelfs subscribers hun subscriber rechten kwijt waren door de storing. Dus last.fm heeft hier weer een hoop werk aan. Gelukkig heb ik alles nog zoals het was

Ik las al in een rapportje van Last.fm dat ze een hardware matig probleem hadden ditmaal. Servers uitgevallen, of iets in die richting. Dit had ook tot gevolg dat o.a. nieuwe profielen zijn verdwenen maar ook dat verstuurde berichten en shouts verdwenen of op de verkeerde plek terecht kwamen. Het schijnt dat er zelfs subscribers hun subscriber rechten kwijt waren door de storing. Dus last.fm heeft hier weer een hoop werk aan. Gelukkig heb ik alles nog zoals het was

0
geplaatst: 6 februari 2012, 01:26 uur
Youtube scrobblen:
Chrome Scrobbler
(werkt ook op sites als MySpace)
Firefox:
Greasemonkey & youscrobbler
Chrome Scrobbler
(werkt ook op sites als MySpace)
Firefox:
Greasemonkey & youscrobbler
0
geplaatst: 6 februari 2012, 08:43 uur
Ik heb nu ook Last.fm. Tot mijn verbazing was de naam Poepgezicht al bezet.
Ik snap er nog niet veel van, er stond aan het begin dat mij ook muziek aangeraden zou worden die bij mijn muzieksmaak paste. Ik krijg bijna alleen maar artiesten die al in mijn library staan. Wel een leuk idee dit programma/ deze website.
Ik snap er nog niet veel van, er stond aan het begin dat mij ook muziek aangeraden zou worden die bij mijn muzieksmaak paste. Ik krijg bijna alleen maar artiesten die al in mijn library staan. Wel een leuk idee dit programma/ deze website.
0
bro
geplaatst: 6 februari 2012, 20:02 uur
Hj zou normaal enkel artiesten mogen aanraden die je nooit tot maximaal 10 liedjes beluisterd hebt. Zo is dat bij mij toch
0
geplaatst: 1 maart 2012, 15:42 uur
Ik heb de laatste tijd als ik van mijn laptop muziek scrobble dat ie bepaalde nummers ipv 1x 10x scrobblet. Dit geeft een behoorlijk vertekend beeld van mijn luistergewoontes en het staat bovendien een beetje raar in de lijst. Als ik een nummer dan verwijder uit mijn library, dan verwijdert ie alle scrobbles van dat nummer en niet alleen die ene die ik heb aangeklikt.
Heeft iemand hetzelfde probleem of weet iemand een oplossing?
Bij mijn Ipod doet dit probleem zich niet voor.
Heeft iemand hetzelfde probleem of weet iemand een oplossing?
Bij mijn Ipod doet dit probleem zich niet voor.
0
geplaatst: 8 april 2012, 11:04 uur
Heeft iemand ook het probleem dat als je een volledige plaat scrobbelt, hij meestal twee songs niet scrobbelt? Zo lijkt het alsof ik maar 3/4e van een plaat beluister en mijn plays kloppen dan ook niet meer.
0
geplaatst: 8 april 2012, 11:18 uur
Bij de Luisterpaal-scrobbler scrobbelt hij het laatste nummer niet, als je dat wilt moet je het eerste nummer weer aanklikken. Dan registreert hij het laatste nummer ook.
Ik zie dat je Rhythmbox gebruikt (ik ook!!
) en ik heb nooit last gehad van wat jij nu zegt.
Ik zie dat je Rhythmbox gebruikt (ik ook!!
) en ik heb nooit last gehad van wat jij nu zegt.
0
geplaatst: 8 april 2012, 11:37 uur
Ik heb nog maar twee platen gescrobblet via Luisterpaal maar alle twee de keren toonde hij ook het laatste nummer. Ik ben nu naar Burial - Burial aan het luisteren en nu doet het probleem zich niet voor. Ik heb het vooral bij korte tracks van zo'n 20 seconden en 1 keer had ik het bij een song die meer dan 3 minuten duurde.
0
geplaatst: 8 april 2012, 11:51 uur
Nummers onder de 30 seconden worden niet geregistreerd. Bij dat nummer van 3 minuten zal er misschien iets mis zijn met de tags.
0
geplaatst: 8 april 2012, 11:54 uur
A, bedankt voor de info.
En hoe kan je dat probleem met de 'tags' oplossen?
En hoe kan je dat probleem met de 'tags' oplossen?
0
geplaatst: 8 april 2012, 12:01 uur
Bij Rhythmbox kun je bij Eigenschappen kijken of alle info over het nummer en album goed zijn.
* denotes required fields.