MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Last.fm (Audioscrobbler)

zoeken in:
Precies hetzelfde hier, Paap_Floyd. Ik ben nu muziek aan het luisteren via mijn computer en het wordt niet aan de bibliotheek toegevoegd. Maar als de problemen klaar zijn worden al die nummers toch nog aan je bibliotheek toegevoegd?

Ja, iedereen heeft hetzelfde. Oók GrafGantz gok ik. Ik regareerde op zijn post.

Zie: http://status.last.fm/

Bedankt voor de reacties. Nog even geduld hebben dus.

Oh, op zo een fiets. Ik was duidelijk de domme Gantz hier, excuses.

En mijn Library is weer zichtbaar. Snel gedaan!

Bij mij ook. Nu kan ik eindelijk weer zien wat ik aan het luisteren ben, want soms weet ik het zelf niet meer..

AOVV schreef:
Bij mij ook. Nu kan ik eindelijk weer zien wat ik aan het luisteren ben, want soms weet ik het zelf niet meer..

Hetzelfde hier: Heb ik gisteren echt Pantera geluisterd?

Ik wist het ook niet dat je Pantera hebt geluisterd, want ik kon het niet zien. Blindheid is armoe.

Hier doet ie het ook weer

Nu MusicMeter nog.

Sir Spamalot (crew)
Hier is het ook in orde.

Bij mij leek last.fm het ook weer te doen, maar blijkbaar heb ik te vroeg gejuicht...

There was an error connecting to your Library. A page refresh should fix this problem.

Daar gaan we weer

Sir Spamalot (crew)
Yep, het is hier ook van dattum...

Inderdaad, sinds een uur of 4 gistermiddag was alles weer gescrobbled, maar nu doet 'ie het niet meer.

Sinds mijn iPhone en iTunes update scrobbelt hij alleen nog maar van iTunes en niet iPhone en iPod. Zijn er meer die hier last van hebben?

Is dat een recente update? Het gebeurt wel vaker dat de scrobbler wat 'achterkomt'.

Afgelopen nacht ja. Misschien dan maar even wachten of ie later alsnog komt dan.

Bij mij scrobbelt hij ook niet meer met itunes sinds ik van de week een update heb gedaan. Last.fm programma start ook niet meer automatisch, wanneer ik itunes start.
Ipod srobbelt nog wel wanneer ik via het menu diagnostics uitvoer.

Osiris Apis schreef:
Bij mij scrobbelt hij ook niet meer met itunes sinds ik van de week een update heb gedaan. Last.fm programma start ook niet meer automatisch, wanneer ik itunes start.

Is de plug-in dan wel geactiveerd in Itunes?

Onder welke menu kun je dat instellen? Ik kon het al niet vinden.

Geen idee, eerlijk gezegd...

Osiris Apis schreef:

Onder Tools > Get Plugin.

Dat is in het last.fm programma. Die had ik al een keer uitgevoerd.
Maar in itunes?

Ik gebruik geen iTunes dus nu moet ik passen

Osiris Apis schreef:
Dat gebeurt automatisch bij mij. Aan het begin heb ik eenmaal een plugin moeten installeren (ging ook automatisch bij het installeren) en sindsdien kan ik gelijk scrobblen met iTunes.

Overigens kun je de plugin installeren via het programmatje van Last.fm zelf.
Tools > Get Plugin...

Ik heb de plugin van itunes opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt ie weer.

Ik weet dat last.fm wel eens kuren heeft en dat ze soms problemen hebben met het weergeven van je music library, maar wat ze nu toch aan het doen zijn...? Al mijn plays zijn ineens verdwenen!

Echt raar. Gisteren had ik nog 21 plays bij Animals As Leaders en nu maar 6. Op de voorpagina kun je ze wel zien. Gelukkig zijn niet al mijn plays weg.

Zo te lezen is het niks ernstigs, want dit lees ik net op hun forum:

ATTENTION - ALL USERS

Nothing has been lost, we're re-sharding our database which has affected a quarter of our userbase. It may take up to 8 hours for your library information to re-appear on your profile.

In the meantime, please ensure you are using a client which will cache your scrobbles, e.g. the Last.fm client (www.last.fm/download).

Note: Spotify will cache your scrobbles, however quitting the app (Mac/PC client, or mobile) will delete the cache. Please make sure you keep the app open so you don't lose anything.

This was completely an unexpected side effect of increasing the capacity of our scrobble database. Please be assured that no data has been lost!

For more information, please read:

http://status.last.fm/

Thank you for your patience with this issue.

Deze fratsen komen wel erg vaak voor, als je het mij vraagt. Misschien moeten ze eerst daar eens aan gaan werken.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:27 uur

geplaatst: vandaag om 01:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.