Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
geplaatst: 26 december 2007, 17:37 uur
'Artiesten' die hun muziek niet zelf maken en op een podium willen staan om 'bekend' te worden, jammerlijk genoeg zijn er van deze soort tegenwoordig meer dan andersom. Wat voorbeelden betreft: teveel om op te noemen.
0
geplaatst: 25 januari 2008, 18:07 uur
Ik heb me ook altijd groen en geel geërgerd aan Do met dat slappe fragiele trilstemmetje van haar, en dan ook nog 3 miljoen keer hetzelde hemelhoer nummer zingen (janken red.)
Zo hehe, dat is eruit.
Zo hehe, dat is eruit.

0
LocoHermano
geplaatst: 25 januari 2008, 18:15 uur
Supertramp
Katie Melua
The Editors
The Darkness
Alanis Morissette
Counting Crows
Acda & De Munnik
Katie Melua
The Editors
The Darkness
Alanis Morissette
Counting Crows
Acda & De Munnik
0
geplaatst: 26 januari 2008, 17:17 uur
Jeremie schreef:
The Police, Coldplay, Madonna, U2, 50 Cent, David Sanborn, Alanis Morissette, Metallica, Fergie, Live, James Blunt, Celine Dion, R. Kelly, Marylin Manson, Within Temptation, Nickelback
The Police, Coldplay, Madonna, U2, 50 Cent, David Sanborn, Alanis Morissette, Metallica, Fergie, Live, James Blunt, Celine Dion, R. Kelly, Marylin Manson, Within Temptation, Nickelback
En dan notabene The Police het eerst noemen...

Maakt me een beetje droevig.
0
geplaatst: 26 januari 2008, 17:20 uur
tnf schreef:
Phil Collins kan prima zingen en heeft ook een zeer herkenbare stem (wat je min of meer als 'eigen stijl' zou kunnen zien), het punt is alleen dat ik zowat in slaap val bij het meeste van wat ik van hem ken --> vooral zonder Genesis. Hij maakt graag Sky Radio-liedjes...
Phil Collins kan prima zingen en heeft ook een zeer herkenbare stem (wat je min of meer als 'eigen stijl' zou kunnen zien), het punt is alleen dat ik zowat in slaap val bij het meeste van wat ik van hem ken --> vooral zonder Genesis. Hij maakt graag Sky Radio-liedjes...
Alhoewel Genesis in de slipstream van z'n solo-succes ook rete-commerciëel werdt bleef het voor mij nog steeds een band met een interessant geluid. Het behoorde in ieder geval wel tot de betere popmuziek toendertijd en Calling All Stations, het laatste album zonder Collins, bewees toch zeker dat velen onterecht deze band hebben afgeschreven.
0
geplaatst: 26 januari 2008, 17:43 uur
Artiesten waar ik o.a. een grote hekel aan heb en dat zijn er in 'hiphop land' erg veel.
Lil' Wayne (maar bijna iedereen die zich Lil' noemt)
Souljah Boy
Young Jeezy
Akon
50 Cent
Kempi
en dit is dan nog maar een kleine greep van al die irritanten 'artiesten'.
Lil' Wayne (maar bijna iedereen die zich Lil' noemt)
Souljah Boy
Young Jeezy
Akon
50 Cent
Kempi
en dit is dan nog maar een kleine greep van al die irritanten 'artiesten'.
0
geplaatst: 26 januari 2008, 22:39 uur
Wat berichten verwijderd. Beetje jammer dat sommige mensen meteen de top 10 van een ander erbij slepen als er eens een band genoemd wordt die zij toevallig wel goed vinden.
0
WernerGSF
geplaatst: 26 januari 2008, 22:44 uur
ik heb aan geen enkele artiest een hekel, want dat is nog al zinloos.
als je de muziek niet kan waarderen, dan laat je het toch gewoon links liggen?
als je de muziek niet kan waarderen, dan laat je het toch gewoon links liggen?
0
Pink Queen
geplaatst: 26 januari 2008, 22:48 uur
Het was helemaal niet mijn bedoeling om iemand te beledigen hoor, Werner en Herman. En dat heb ik ook niet gedaan.
Wat er jammer aan was dat ik een verband legde met Werners top-10, begrijp ik ook niet helemaal. Het had niets te maken met het er al dan niet mee oneens zijn. Ik vond het alleen een beetje dubieus om een band waarvan je twee albums in je top-10 hebt, op te nemen in je lijstje in dit topic.
Wat er jammer aan was dat ik een verband legde met Werners top-10, begrijp ik ook niet helemaal. Het had niets te maken met het er al dan niet mee oneens zijn. Ik vond het alleen een beetje dubieus om een band waarvan je twee albums in je top-10 hebt, op te nemen in je lijstje in dit topic.
0
Music_Lovertje_
geplaatst: 31 januari 2008, 21:07 uur
Niet leuk:
- Al die jaren 70 80 90 shit! en misschien nog wel ouder
- Marilyn Manson(Hij heeft rot muziek en het is een creep om te zien)
- Toppers en al die andere `niet-aan-te-horen` liedjes zoals André Hazes. Die vent is al lang dood en dan maken Nederlandse artiesten een lied samen met hem?! Dat vind ik wel zó belachelijk
Maak ik ook nog ff een lijstje met artiesten/bands waar ik géén hekel aan heb
- Tokio Hotel
(Vandaar m`n avatar!) 
- Rihanna
- Enrique Iglesias
- Krezip
- Fergie
- Beyoncé
- Shakira
En eigenlijk wel de nummers wat nu in de Top 40 staat
- Al die jaren 70 80 90 shit! en misschien nog wel ouder

- Marilyn Manson(Hij heeft rot muziek en het is een creep om te zien)
- Toppers en al die andere `niet-aan-te-horen` liedjes zoals André Hazes. Die vent is al lang dood en dan maken Nederlandse artiesten een lied samen met hem?! Dat vind ik wel zó belachelijk

Maak ik ook nog ff een lijstje met artiesten/bands waar ik géén hekel aan heb

- Tokio Hotel
(Vandaar m`n avatar!) 
- Rihanna
- Enrique Iglesias
- Krezip
- Fergie
- Beyoncé
- Shakira
En eigenlijk wel de nummers wat nu in de Top 40 staat

0
djeffibrelich
geplaatst: 31 januari 2008, 21:46 uur
hekel is een groot woord maar er is maar een ''artiest'' die ik niet kan verdragen en dat is justin timberlake.
uitleg kan je vinden bij het albumtopic van z'n laatste plaat.
uitleg kan je vinden bij het albumtopic van z'n laatste plaat.
0
geplaatst: 31 januari 2008, 23:16 uur
Kwam er laatst achter dat Tokio Hotel een leadzanger heeft...
0
geplaatst: 1 februari 2008, 15:31 uur
nee, en jouw Bill (toch?) is een jongen die nooit aan Make-up zit! en ziet er natuurlijk niet uit als gothic.... nee hij niet!
ach je mensen die muziek luisterren, en mensen die massa volgen

0
geplaatst: 1 februari 2008, 15:34 uur

is het een hond, is het een vrouw
nee het de leadzanger(es) van tokio hotel
0
geplaatst: 1 februari 2008, 17:55 uur

Tokio Hotel is echt een band die nu bekend zijn, waar ik een hekel aan heb. Het is zo'n ontzettend middelmatige muziek, typisch natuurlijk dat TMF ze de hemel in prijst.
Volgens mij hebben ze nu een nieuwe band gevonden, maar ik hoop niet dat het zo erg wordt, want zij maken wel goede muziek, Paramore.
De meeste kweekvijver ' talenten' van TMF zijn ook te triest voor woorden. Eigenlijk bijna alles waar op TMF aangedacht aan wordt gegeven haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
0
Jeremie
geplaatst: 2 februari 2008, 01:14 uur
Waarom maakt je dat droevig? Omdat er enkele artiesten in staan die jij wel kan appreciëren? Het is dan ook een persoonlijk lijstje, we kunnen toch niet allemaal van The Police houden...

(Het is maar een korte en flauwe reactie van mij, maar vorige keer heb ik ook al commentaar gekregen op mijn "artiesten waar je een grondige hekel aan hebt"- lijstje, terwijl het toch normaal is dat er mensen zijn die een hekel hebben aan jouw favoriete artiest? Iedereen heeft toch zijn mening over alles en die moet toch niet overeenkomen met jouw mening?)
0
Harald
geplaatst: 2 februari 2008, 13:07 uur
Ik heb geen gruwelijke hekel aan welke artiest dan ook. Maar ik heb wel gruwelijke hekel aan de muziek en teksten van een aantal artiesten, dat wel.
0
Music_Lovertje_
geplaatst: 4 februari 2008, 17:26 uur
999Grey schreef:
nee, en jouw Bill (toch?) is een jongen die nooit aan Make-up zit! en ziet er natuurlijk niet uit als gothic.... nee hij niet!

Nou srry dat ik het zeg
, maar Bill ziet er vergeleken met Marilyn Manson véél beter uit!!!! maar ja dat is mijn mening......oké Bill gebruikt ook make-up...maar hij is niet zo wit als een lijk, en draagt géén duivelsogen zoals Marilyn Manson. Maar dan wil ik niet zeggen dat ik tegen het uiterlijk van Marilyn Manson ben. Als hij dat leuk vind en zich er goed bij voelt dan moet hij dat vooral doen.Maar ik probeerde eigenlijk te zeggen dat ik hem niet graag in het donker tegen kom.
en zijn muziek is ook niet zo fantastisch om te luisteren (Vind ik). 
* denotes required fields.