Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
fastpulseboy
geplaatst: 28 september 2007, 15:01 uur
Shangri-la schreef:
Ik heb een zware afkeer van Muse, met die over de top jankerige zanger waar ik absoluut allergisch voor ben.
Ik heb een zware afkeer van Muse, met die over de top jankerige zanger waar ik absoluut allergisch voor ben.

helemaal mee eens.....
en D-ark heeft ,denk ik nog maar een klein zetje nodig om een grote morrissey fan te worden.
0
max en joep
geplaatst: 28 september 2007, 15:04 uur
ik vind R&B om te 
ik vind eigenlijk alles uit de top 40 om te
en Eminem is inderdaad een f*kking loser.
sowieso krijg ik wel een steeds grotere hekel aan al die zoute hiphop (komt voor een groot deel ook door al die ordinaire losers die het op hun telefoon afspelen in de trein en bus enzo).
heerlijk zeg trouwens, mopperen..
geef mij maar metal en voor de rest geen ene donder

ik vind eigenlijk alles uit de top 40 om te

en Eminem is inderdaad een f*kking loser.
sowieso krijg ik wel een steeds grotere hekel aan al die zoute hiphop (komt voor een groot deel ook door al die ordinaire losers die het op hun telefoon afspelen in de trein en bus enzo).
heerlijk zeg trouwens, mopperen..
geef mij maar metal en voor de rest geen ene donder

0
Laurora
geplaatst: 28 september 2007, 15:18 uur
max en joep schreef:
(komt voor een groot deel ook door al die ordinaire losers die het op hun telefoon afspelen in de trein en bus enzo).
(komt voor een groot deel ook door al die ordinaire losers die het op hun telefoon afspelen in de trein en bus enzo).
Zijn we het een keer met elkaar eens
0
Music Freak
geplaatst: 28 september 2007, 16:44 uur
Premonition schreef:
Toch knap dat ze nog zulke aardige albums hebben afgeleverd
Toch knap dat ze nog zulke aardige albums hebben afgeleverd
En dat baard me juist zorgen.

0
geplaatst: 28 september 2007, 16:46 uur
Music Freak schreef:

(quote)

daar hebben ze scheermessen voor

0
EVANSHEWSON
geplaatst: 28 september 2007, 16:51 uur

Het baart me ook soms zorgen, dat baardgedoe haha!
0
Music Freak
geplaatst: 28 september 2007, 16:53 uur
EVANSHEWSON schreef:

(quote)

Hahaha, oké, verkeerde taal gebruik, en daar maak ik me ook wel wat zorgen om.

0
LocoHermano
geplaatst: 29 september 2007, 00:43 uur
Gruwelijke hekel:
Live
Counting Crows
vrijwel alle Nederpop
the darkness
Norah Jones
Joss Stone
Foo Fighters
Fall Out Boy
Panic at the Disco
Good Charlotte
Linkin Park
Enorm overgewaardeerd:
U2
Live
Counting Crows
vrijwel alle Nederpop
the darkness
Norah Jones
Joss Stone
Foo Fighters
Fall Out Boy
Panic at the Disco
Good Charlotte
Linkin Park
Enorm overgewaardeerd:
U2
0
Raekwon the chef
geplaatst: 29 september 2007, 02:03 uur
Fall Out Boy
My Chemical Romance (en al die ergerlijke emo-rotzooi, één van de weinige (sub)genres waar ik echt niks van moet hebben
)
Evanescence
Radiohead
Coldplay
Panic at the Disco
Foo Fighters
Red Hot Chili Peppers
Mika
Tokio Hotel
My Chemical Romance (en al die ergerlijke emo-rotzooi, één van de weinige (sub)genres waar ik echt niks van moet hebben
)Evanescence
Radiohead
Coldplay
Panic at the Disco

Foo Fighters
Red Hot Chili Peppers
Mika

Tokio Hotel

0
chocoloco
geplaatst: 30 september 2007, 09:57 uur
Op de op zich al tenenkrullende kerstdiners van mijn moeder werden wij de hele avond (letterlijk) vergast op Katie Meluha of hoe het wicht ook mag heten. Vervolgens was het de beurt aan de kerst-cd van Roger Whitaker. Dat was concentreren om ons vijfgangenmenu niet op het nieuw gelegde parket uit te kotsen!
Ik krijg ook het schurft van Clouseau, hoezo 86 sportpaleizen volkrijgen? Koen Wauters klinkt alsof hij constant in zijn ballen wordt geknepen. En dan die pseudo-intellectuele teksten genre 'het zit vanbinnen' en 'Nobelprijs'. Verder vind ik het geen slechte gast en ze hebben ook wel een leuke debuutplaat gemaakt.
Ik krijg ook het schurft van Clouseau, hoezo 86 sportpaleizen volkrijgen? Koen Wauters klinkt alsof hij constant in zijn ballen wordt geknepen. En dan die pseudo-intellectuele teksten genre 'het zit vanbinnen' en 'Nobelprijs'. Verder vind ik het geen slechte gast en ze hebben ook wel een leuke debuutplaat gemaakt.
0
geplaatst: 30 september 2007, 15:33 uur
fastpulseboy schreef:
helemaal mee eens.....
en D-ark heeft ,denk ik nog maar een klein zetje nodig om een grote morrissey fan te worden.
(quote)
helemaal mee eens.....
Nou, heel meschien. Maar ik vindt meneer's ego centerische gedrag en gezang maar niks, tekstueel zijn als ik de teksten leest wel onzettend in orde.
0
geplaatst: 30 september 2007, 21:08 uur
Dat liedje 'Hey Delilah' dat nu een hit is... niet om aan te horen.
0
Jeremie
geplaatst: 1 oktober 2007, 16:43 uur
The Police, Coldplay, Madonna, U2, 50 Cent, David Sanborn, Alanis Morissette, Metallica, Fergie, Live, James Blunt, Celine Dion, R. Kelly, Marylin Manson, Within Temptation, Nickelback
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 2 oktober 2007, 16:23 uur
Jeremie schreef:
The Police, Coldplay, Madonna, U2, 50 Cent, David Sanborn, Alanis Morissette, Metallica, Fergie, Live, James Blunt, Celine Dion, R. Kelly, Marylin Manson, Within Temptation, Nickelback
Police, Coldplay, Madonna, U2...
van wie hou je dan wel ??? Benny Neyman ???

0
geplaatst: 2 oktober 2007, 21:50 uur
Anastacia en Shakira zijn zangeresjes waar ik amper naar kan luisteren. Wat een overdreven uithalen, overslaande stemmen en bijna komische, tenenkrommende stemmen.
0
Jeremie
geplaatst: 3 oktober 2007, 20:53 uur
Ken ik niet... De moeite om te ontdekken?
Ik vind hun muziek echt slecht, en dan hun persoontjes (ik ken hen niet persoonlijk maar wat ik ervan hoor/lees)... Madonna op live earth? Sinds wanneer geeft Madonna met al haar huizen, auto's en privé-jets om het milieu? Ik kan een hele tekst schrijven over wat me stoort aan Madonna en al haar fake- gedoe... En Bono "staan de camera's aan dan kan ik beginnen met de wereld te verbeteren" ?
Sorry Evanshewson jij mag er anders over denken maar ik heb echt een hekel aan de artiesten die ik heb opgenoemd, en ik heb er mijn redenen voor.
En ook nog, ik hou van ontzettend veel muziek, in alle genres. Er is een veel grotere aanbod dan die paar wereldbekende artiesten.
0
geplaatst: 5 oktober 2007, 21:31 uur
Ik heb héél lang moeten nadenken over een goedgewaardeerde iemand die ik nou écht slecht vond. Dus even afgezien van Fergie en Britney.
En opeens wist ik het. Thuis stond Radio 2 aan, en ze waren bezig met de welbekende 'Dag Top 5.' Vandaag was het onderwerp 'vervoermiddelen.' Ik zat te denken wat de nummer een zou en ja...
Het zal wel weer die Katie Melua zijn met d'r negen miljoen fietsen.
'Nee!' zei mijn moeder. 'Die was laatst ook al eerste bij de 'dag top 5 - nummers die met een getal beginnen!''
En inderdaad, ze stond niet op een. Maar op drie kwam ze toch echt, tot overigens zware ontzetting van mijn moeder ('Ze zetten zo'n nummer er toch niet twee keer in! En nog wel zo snel achter elkaar!').
En ik wist weer aan welke artiest ik een gruwelijke hekel heb.
En opeens wist ik het. Thuis stond Radio 2 aan, en ze waren bezig met de welbekende 'Dag Top 5.' Vandaag was het onderwerp 'vervoermiddelen.' Ik zat te denken wat de nummer een zou en ja...
Het zal wel weer die Katie Melua zijn met d'r negen miljoen fietsen.
'Nee!' zei mijn moeder. 'Die was laatst ook al eerste bij de 'dag top 5 - nummers die met een getal beginnen!''
En inderdaad, ze stond niet op een. Maar op drie kwam ze toch echt, tot overigens zware ontzetting van mijn moeder ('Ze zetten zo'n nummer er toch niet twee keer in! En nog wel zo snel achter elkaar!').
En ik wist weer aan welke artiest ik een gruwelijke hekel heb.
0
geplaatst: 6 oktober 2007, 16:04 uur
Ik ga me maar eens aan een Smith verzamelaar werpen, wish me luck
. Toch veel kans dat ik het wel leuk vindt.
. Toch veel kans dat ik het wel leuk vindt.
0
geplaatst: 19 oktober 2007, 20:38 uur
James Blunt (vooral dat nummer met die videoclip dat hij in de sneeuw aan het zingen is)
Fergie
Al die nederlandstalige pipo's van Andre Hazes tot de Toppers.
Alle trance en jumpstyle artiesten
Mika
Maroon 5
en nog een heleboel.
Fergie
Al die nederlandstalige pipo's van Andre Hazes tot de Toppers.
Alle trance en jumpstyle artiesten
Mika
Maroon 5
en nog een heleboel.
0
geplaatst: 21 december 2007, 15:48 uur
Coldplay: met afstand de meest overschatte band van de 21e eeuw. Alles is gejat en al eens eerder en beter gedaan. Van de zanger krijg ik moordneigingen en op enige oprechtheid of passie kan ik hem niet betrappen.
Fall Out Boy: het zal best allemaal aanstekelijk zijn hoor maar het komt op mij allemaal zo verschrikkelijk zielig over wat zij proberen te doen. Zo heel krampachtig provocerend en interessant proberen te zijn terwijl ze niet het talent hebben om dit kracht bij te zetten. Het komt nogal zielig over. Dit mag ook toegepast worden op My Chemical Romance.
Krezip: Het schoolvoorbeeld van wat er mis is met de nederlandse "rock" muziek. Amateurisme ten top, matige muzikanten, ongeïnspireerde muziek, verschrikkelijk irritant, een zangeres met een verschrikkelijke Engelse uitspraak. Dit valt ook toe te passen op bands als Di-rect, Kane (eerste paar hits gingen nog wel maar daarna ging het bergafwaarts) en Within Temptation.
The Eagles: hoe dit soort comaverwekkende voorspelbare neprock zo verschrikkelijk populair is geworden kan ik niet begrijpen.
D'r is vast nog wel meer, maar daar kan ik op het moment niet op komen.
Fall Out Boy: het zal best allemaal aanstekelijk zijn hoor maar het komt op mij allemaal zo verschrikkelijk zielig over wat zij proberen te doen. Zo heel krampachtig provocerend en interessant proberen te zijn terwijl ze niet het talent hebben om dit kracht bij te zetten. Het komt nogal zielig over. Dit mag ook toegepast worden op My Chemical Romance.
Krezip: Het schoolvoorbeeld van wat er mis is met de nederlandse "rock" muziek. Amateurisme ten top, matige muzikanten, ongeïnspireerde muziek, verschrikkelijk irritant, een zangeres met een verschrikkelijke Engelse uitspraak. Dit valt ook toe te passen op bands als Di-rect, Kane (eerste paar hits gingen nog wel maar daarna ging het bergafwaarts) en Within Temptation.
The Eagles: hoe dit soort comaverwekkende voorspelbare neprock zo verschrikkelijk populair is geworden kan ik niet begrijpen.
D'r is vast nog wel meer, maar daar kan ik op het moment niet op komen.
0
max en joep
geplaatst: 21 december 2007, 16:33 uur
RadioHead.
als ik die weke huilerige bekkies alleen al zie, krijg ik zin om ze te slaan.
als ik die weke huilerige bekkies alleen al zie, krijg ik zin om ze te slaan.
0
Lost Highway
geplaatst: 21 december 2007, 17:10 uur
Rihanna 
Black Eyed Peas
Veel meer nog natuurlijk, maar dat zijn voor mij wel de voornaamsten.

Black Eyed Peas

Veel meer nog natuurlijk, maar dat zijn voor mij wel de voornaamsten.
0
geplaatst: 22 december 2007, 00:22 uur
Nicholas123 schreef:
...en 3fm knuffelt ze vervolgens dood. Ze hebben daar een zwak voor niet al te spannende poprock- en singer/songwriter-muziek en zeker als het uit ons land komt. Over de gehele linie vind ik het een prima zender, maar dat vind ik hun grote minpunt.
0
geplaatst: 22 december 2007, 00:42 uur
Wat mij vooral opvalt bij Krezip is dat in hun begintijd ze iets aandoenliijks oprechts hadden, wat je verder ook van de muziek (en de inderdaad verre van vlekkeloze Engelse uitspraak en in het begin ook kromme zinnen) mocht vinden. Dat was er heel snel af en het werd nogal snel een soort voorverpakte op maat gesneden muziek voor op de radio, zonder identiteit.
Bij Di-rect en Kane heb ik zelfs dat aandoenlijke oprechte nooit gezien. Vooral Kane heb ik altijd niet te harden gevonden.
Bij Di-rect en Kane heb ik zelfs dat aandoenlijke oprechte nooit gezien. Vooral Kane heb ik altijd niet te harden gevonden.
0
geplaatst: 22 december 2007, 11:13 uur
tnf schreef:
...en 3fm knuffelt ze vervolgens dood. Ze hebben daar een zwak voor niet al te spannende poprock- en singer/songwriter-muziek en zeker als het uit ons land komt. Over de gehele linie vind ik het een prima zender, maar dat vind ik hun grote minpunt.
Aan de andere kant mag zo'n zender best een beetje het Nederlandse product promoten. Alleen kies dan wel iets fatsoenlijks als Spinvis ofzo.
* denotes required fields.