Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
Improve
geplaatst: 1 maart 2008, 17:50 uur
otherfool schreef:
Het absolute dieptepunt in de muziekgeschiedenis vind ik UB40, en vooral als Red Red Wine op de radio komt ben ik zoekende naar een stuk touw...
Het absolute dieptepunt in de muziekgeschiedenis vind ik UB40, en vooral als Red Red Wine op de radio komt ben ik zoekende naar een stuk touw...
Helemaal mee eens! UB40 is echt een kwelling vind ik. Ik hoor het gelukkig bijna nooit, maar toen ik werkte kwam het wel eens op de radio, dat waren geen fijne momenten.
0
Spijtoptant
geplaatst: 1 maart 2008, 17:52 uur
"Food for Thought" is en blijft een meesterwerk, net als het hele debuutalbum van UB40 overigens. Daarna ging het wel rap bergafwaarts, al is het tweede album ook nog goed te pruimen.
0
geplaatst: 1 maart 2008, 18:47 uur
En daar ben ik het dan weer mee eens. UB40 heeft goed werk afgeleverd. Maar nog veel meer bagger. Heb ik er een hekel aan? Ach welnee. Ik heb een knop op dat apparaat. Dan hoor je ineens niets meer.
0
geplaatst: 1 maart 2008, 23:01 uur
Er zouden sowieso meer mensen naar Supersister moeten luisteren, maar dat terzijde.
Ontopic: het blijft heel moeilijk om een artiest te noemen voor mij.
De muziek van Gio, een figuur die tegenwoordig nogal vaak op TMF te zien is, kan ik totaal niet hebben

Maar of dit nou 'over het algemeen goed gevonden wordt'

0
geplaatst: 2 maart 2008, 08:57 uur
Ik vroeg me al af of ik de enige persoon was die dat liedje van Giozo ontzettend haat.
Gelukkig niet, dus.
Gelukkig niet, dus.
0
geplaatst: 6 maart 2008, 01:34 uur
Volgens mij had ik het hier nog niet vermeld, maar ik heb een enorme hekel aan de 'muziek' van The Black Eyed Peas.
Ze hebben een zangeres die niet kan zingen, rappers die niet kunnen rappen en hun repertoire bestaat enkel uit slecht geripte nummers en simpele deuntjes met zo mogelijk nog simpelere teksten...
Ze hebben een zangeres die niet kan zingen, rappers die niet kunnen rappen en hun repertoire bestaat enkel uit slecht geripte nummers en simpele deuntjes met zo mogelijk nog simpelere teksten...
0
geplaatst: 6 maart 2008, 17:55 uur
vooruit dan maar, ga veel mensen tegen de schenen schoppen, maar ik vind - brothers in arms van de dire straits - vreselijke bout.
heb zowiezo helemaal niets van deze groep in mijn collectie.
0
geplaatst: 6 maart 2008, 19:34 uur
snarf349 schreef:
vooruit dan maar, ga veel mensen tegen de schenen schoppen, maar ik vind - brothers in arms van de dire straits - vreselijke bout.
dat album vind ik ook het minste
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 maart 2008, 19:37 uur
999Grey schreef:
dat is het enige DS-album dat ik in zijn geheel ken en ik hoop van harte dat het inderdaad de minste is, anders is de rest wel erg beroerd
0
geplaatst: 6 maart 2008, 22:10 uur
snarf349 schreef:
Het eventuele goede nieuws is dat dit verreweg de slechtste, maar wel bekendste, plaat is van dit gezelschap.
0
geplaatst: 6 maart 2008, 22:35 uur
Lil Wayne ! Mijn hemel, is dit een nieuwe dimensie aan de 'just out of bed look' ?
Telkens wanneer ik in de afgelopen week de Effenaar site bezocht loerde deze kwibus me vanaf de voorpagina aan (en nu nog! laat het stoppen!).

Ik ga er overigens voor het gemak maar vanuit dat zijn muziek ook matig tot oerslecht is.
Telkens wanneer ik in de afgelopen week de Effenaar site bezocht loerde deze kwibus me vanaf de voorpagina aan (en nu nog! laat het stoppen!).

Ik ga er overigens voor het gemak maar vanuit dat zijn muziek ook matig tot oerslecht is.
0
geplaatst: 6 maart 2008, 23:15 uur
Je moet inderdaad altijd op uiterlijk afgaan...
...al heb je in deze wel gelijk.
...al heb je in deze wel gelijk.
0
geplaatst: 6 maart 2008, 23:28 uur
Natuurlijk ga ik altijd op uiterlijk af, dat is de beste graadmeter.
Een Venetian Snares, Spinvis of Thom Yorke had ik anders immers nooit ontdekt.
Een Venetian Snares, Spinvis of Thom Yorke had ik anders immers nooit ontdekt.

0
Empyrium
geplaatst: 28 maart 2008, 13:20 uur
Radiohead
Katie Melua
Kane
Anouk
Alanis Morissette
Counting Crows
U2
REM
Acda & De Munnik
Dream Theater
Spandau Ballet
Audioslave
Disturbed
Katie Melua
Kane
Anouk
Alanis Morissette
Counting Crows
U2
REM
Acda & De Munnik
Dream Theater
Spandau Ballet
Audioslave
Disturbed
0
geplaatst: 28 maart 2008, 14:30 uur
J0ttem schreef:
Anyway, muziek waar ik hekel aan heb: (...)
Anyway, muziek waar ik hekel aan heb: (...)
Pff, ik moest me schamen, ik ben Natasha Beddingfield helemaal vergeten : (
(door die stem van haar wil ik mezelf uit pure wanhoop door het raam slingeren : D)
0
tangmaster
geplaatst: 28 maart 2008, 14:56 uur
Die 2 Jolink en Gordon, kan ik als ze gaan zingen niet hebben. Voor mij niet te pruimen.
0
geplaatst: 28 maart 2008, 15:01 uur
J0ttem schreef:
(door die stem van haar wil ik mezelf uit pure wanhoop door het raam slingeren : D)
Ik heb weinig tegen haar stem, maar wie een nummer als 'I wanna have your babies' op de mensheid los durft te laten verdient wel straf. Heel dringend.
0
geplaatst: 28 maart 2008, 16:41 uur
alleen Relax (Take it easy) kon ik nog een beetje waarderen, maar voor het overig mag Mika naar een andere planeet verbannen worden.
0
chocoloco
geplaatst: 29 maart 2008, 14:42 uur
metallica, iron maiden, guns and roses, meeste top veertig-muziek, alle 'idols' uit belgie en nederland, clouseau (grrrr!koen wauters!kots kots),
0
geplaatst: 30 maart 2008, 11:33 uur
-Katie Melua!!(met haar zogenaamd 'diepe' muziek, maar naar mijn mening gaat het helemaal nergens over)
-Anouk(Ik irriteer me mateloos aan die 'ik heb schijt aan alles en iedereen' houding, en ik houd ook niet van haar stemgeluid)
-Rihanna(Ik heb bij haar altijd het gevoel alsof ze zonder gevoel zingt en alles op de automatische piloot doet. Alsof ze een soort van voorgeprogammeerde pop robot is ofzo)
-Jan smit(gewoon een ontzettend irritant figuur, die veel te veel aandacht krijgt op tv. Het lijkt ook wel dat wanneer die kwal met zn muil op tv komt, hij de hele tijd bezig is een zo 'cool' mogelijk gezicht te trekken met zn opgetrokken wenkbrauw enzo)
-Anouk(Ik irriteer me mateloos aan die 'ik heb schijt aan alles en iedereen' houding, en ik houd ook niet van haar stemgeluid)
-Rihanna(Ik heb bij haar altijd het gevoel alsof ze zonder gevoel zingt en alles op de automatische piloot doet. Alsof ze een soort van voorgeprogammeerde pop robot is ofzo)
-Jan smit(gewoon een ontzettend irritant figuur, die veel te veel aandacht krijgt op tv. Het lijkt ook wel dat wanneer die kwal met zn muil op tv komt, hij de hele tijd bezig is een zo 'cool' mogelijk gezicht te trekken met zn opgetrokken wenkbrauw enzo)
0
geplaatst: 15 april 2008, 20:32 uur
Vroeger nog wel een CD gekocht (die titelloze met Henk er op...)
Maar als ik nu Acda en de Munnik hoor moet ik meteen naar de dichtstbijzijnde WC, als ik dat red... Echt helemaal flauw van...
Maar als ik nu Acda en de Munnik hoor moet ik meteen naar de dichtstbijzijnde WC, als ik dat red... Echt helemaal flauw van...
0
geplaatst: 16 april 2008, 20:02 uur
Stray-Bullet schreef:
-Katie Melua!!(met haar zogenaamd 'diepe' muziek, maar naar mijn mening gaat het helemaal nergens over)
Helemaal mee eens!!
0
Odelay
geplaatst: 26 april 2008, 20:26 uur
Yeahz schreef:
alleen Relax (Take it easy) kon ik nog een beetje waarderen, maar voor het overig mag Mika naar een andere planeet verbannen worden.

Grace Kelly is toch een goed nummer?
0
[Roel]
geplaatst: 26 april 2008, 20:28 uur
hij heeft een prachtige stem, maar hij gebruikt ze enkel om geld te verdienen en niet om muziek te maken
* denotes required fields.

word ik behoorlijk nerveus.