Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
geplaatst: 6 mei 2009, 22:53 uur
Ik word een beetje moe van U2 om nog maar een grote rockband op te noemen.
0
geplaatst: 7 mei 2009, 11:24 uur
Ik haat zowat de gehele Southside van de hip-hop.
Little wayne, Soulja Boy, Lil Jon en consorten
Little wayne, Soulja Boy, Lil Jon en consorten
0
geplaatst: 7 mei 2009, 12:24 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik word vooral moe van Bono de wereldredder.
Ik word vooral moe van Bono de wereldredder.
Wie niet? Ik kan die gast niet uitstaan.
0
geplaatst: 7 mei 2009, 12:27 uur
Queen en U2...dat zijn altijd de twee mega rock band waar ik een hekel aan heb gehad.
I know, Queen en U2 hebben wel AARDIGE nummers gemaakt ooit... maar verder zijn ze zwaar ondergewaardeerd.
I know, Queen en U2 hebben wel AARDIGE nummers gemaakt ooit... maar verder zijn ze zwaar ondergewaardeerd.
0
stuart
geplaatst: 7 mei 2009, 12:28 uur
Als boedhist zijnde zou ik zeggen; buig je 'negatieve' energie om in positieve, dus bijv. negeer het en luister naar je eigen favoriete/"geniale "artiesten....
.
@Horned Reaper; overgewaardeerd is de muziek die jezelf vaak niet goed vindt (afgunst
) en vele anderen vaak wel.... 
.@Horned Reaper; overgewaardeerd is de muziek die jezelf vaak niet goed vindt (afgunst
0
Kingsnake
geplaatst: 7 mei 2009, 12:31 uur
stuart schreef:
Als boedhist zijnde zou ik zeggen; buig je 'negatieve' energie om in positieve, dus bijv. negeer het en luister naar je eigen favoriet/"geniale "artiesten....
.
Als boedhist zijnde zou ik zeggen; buig je 'negatieve' energie om in positieve, dus bijv. negeer het en luister naar je eigen favoriet/"geniale "artiesten....
. Totdat je ermee wordt lastig gevallen.
Er zijn altijd van die bands die in ene 'in' zijn en dan komt er weer zo'n badgast die denkt het wiel te hebben uitgevonden en laat me voor de miljoenste keer Porcupine Tree horen of Tool en dan claimen hoe onwijs goed het is.
En de radio is ook vervuild met standaard-songs.
Dan ga je vanzelf bands haten.
En nu moet je ook nog dokken voor Last.FM
Het is moeilijk om alleen de muziek te luisteren die je goed vindt.
0
stuart
geplaatst: 7 mei 2009, 12:48 uur
Ik kan me voorstellen dat als je vaak muziek hoort dat je totaal niet leuk/goed vindt, dat dat irritant kan zijn; nu hangt dat ook wat af hoe jezelf in elkaar zit qua persoon. Ik was vroeger een behoorlijke U2 liefhebber, maar het doet me tegenwoordig allemaal wat minder; misschien scheelt dat in de 'irritatie'. Nu hoor ik het trouwens ook niet veel, misschien luister/kijk ik op een andere manier naar TV/Radio e.d.
Over dat "geniale" kan ik me dan persoonlijk wel meer voorstellen; dat gevoel heb ik zelf bij geen enkele band, wel dat ik iets (zeer) goed vind. Dat is een soort nuchterheid´ of innerlijke relativering....
Over dat "geniale" kan ik me dan persoonlijk wel meer voorstellen; dat gevoel heb ik zelf bij geen enkele band, wel dat ik iets (zeer) goed vind. Dat is een soort nuchterheid´ of innerlijke relativering....

0
Kingsnake
geplaatst: 7 mei 2009, 12:52 uur
stuart schreef:
....
Over dat "geniale" kan ik me dan persoonlijk wel meer voorstellen; dat gevoel heb ik zelf bij geen enkele band, wel dat ik iets (zeer) goed vind.
....
Over dat "geniale" kan ik me dan persoonlijk wel meer voorstellen; dat gevoel heb ik zelf bij geen enkele band, wel dat ik iets (zeer) goed vind.
Daar kan ik trouwens het volgende bij toevoegen.
Ik spuit mensen ook altijd helemaal plat met mijn geniale nieuwe ontdekkingen. Maar die zijn dan ook weer helemaal geniaal en kent bijna niemand. Zie bijv. mijn rotatielijst en mijn top10.
Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen mijn 'ontdekkingen' niet altijd op prijs stellen

0
fastpulseboy
geplaatst: 7 mei 2009, 13:04 uur
stuart schreef:
Als boedhist zijnde zou ik zeggen; buig je 'negatieve' energie om in positieve, dus bijv. negeer het en luister naar je eigen favoriete/"geniale "artiesten....
.
@Horned Reaper; overgewaardeerd is de muziek die jezelf vaak niet goed vindt (afgunst
.@Horned Reaper; overgewaardeerd is de muziek die jezelf vaak niet goed vindt (afgunst
idd!
Maar goed, als ik ff een winkel in moet en je hoort dan bon jovi.......tja dan moet ik snel weer naar buiten om niet over de aangeboden waar te moeten kotsen!
0
stuart
geplaatst: 7 mei 2009, 13:12 uur
Dat is wel erg extreem, maar het zou natuurlijk kunnen..
..tja; misschien toch proberen je te concentreren op hetgeen van jouw gading is en je 'innerlijk' af te sluiten van de muziek....óf.....degene achter de 'balie' vriendelijk te verzoeken om wat anders op te zetten , omdat je anders niet in staat bent om eventueel wat te kopen...
....(gaat wat ver misschien).
..tja; misschien toch proberen je te concentreren op hetgeen van jouw gading is en je 'innerlijk' af te sluiten van de muziek....óf.....degene achter de 'balie' vriendelijk te verzoeken om wat anders op te zetten , omdat je anders niet in staat bent om eventueel wat te kopen...
....(gaat wat ver misschien).
0
geplaatst: 7 mei 2009, 13:26 uur
stuart schreef:
..tja; misschien toch proberen je te concentreren op hetgeen van jouw gading is en je 'innerlijk' af te sluiten van de muziek....óf.....degene achter de 'balie' vriendelijk te verzoeken om wat anders op te zetten , omdat je anders niet in staat bent om eventueel wat te kopen...(gaat wat ver misschien).
..tja; misschien toch proberen je te concentreren op hetgeen van jouw gading is en je 'innerlijk' af te sluiten van de muziek....óf.....degene achter de 'balie' vriendelijk te verzoeken om wat anders op te zetten , omdat je anders niet in staat bent om eventueel wat te kopen...(gaat wat ver misschien). Als dat de oplossing is moeten we met zijn allen van MuMe vaker naar H3, Sky, Arrow, Kink etc etc mailen en bellen - denk alleen niet dat dat werkt. In de ah vraag je toch ook niet om andere muziek - die ergernis is juist een van de SM-genoegens van winkelen.
Zou ik in die platenzaak werken, zou ik ook denken werken - what's this? Muziek wordt in zo'n zaak nl vaak opgezet als 'verkoopbevorderend instrument'. Het doosje van wat ze draaien staat vaak bij de kassa.
0
geplaatst: 7 mei 2009, 13:26 uur
Zou ik wel lachen vinden. Zie je die onnozele Free Record Shop medewerkers reageren: "Oh, is DIT Bon Jovi?"
0
stuart
geplaatst: 7 mei 2009, 14:10 uur
Zou zo maar kunnen,daar...(gniffel)...Over érgernissen; tsja, daar kun je toch zelf veel aan doen. Voroeger had je in hetplaatselijke winkerlcentrum Cool Cat, waar de muziek dan altijd heel hard stond; gewoon niet heengegaan. Wat ze dan afspelen heb ik zelf niet zoveel last van, daar kom ik niet voor; nogmaals ergereren zegt toch meer over jezelf en je houding t.o.v 'vervelende' muziek dan de muziek zelf, net als bij andere 'verveldend' zaken. Bijv. als mijn buurman een roze bank heeft en ik vind dat zelf vreselijk, dan ga ik net zo goed op zoek bij die buurman en op die bank zitten (tenzij ie dicht naast me komt zitten
).
).
0
geplaatst: 7 mei 2009, 14:16 uur
Wat is er nou mis met een stevig potje ergeren op zijn tijd? En eventueel flink je gal spuwen in een topic als deze?
Je kan wel braaf alles zogenaamd goed en aanvaardbaar vinden, maar als ik Racoon of Bon Jovi hoor, krijg ik ook gewoon zin om met dingen te smijten. Niets zo erg als conflictvermijding.
Je kan wel braaf alles zogenaamd goed en aanvaardbaar vinden, maar als ik Racoon of Bon Jovi hoor, krijg ik ook gewoon zin om met dingen te smijten. Niets zo erg als conflictvermijding.

0
stuart
geplaatst: 7 mei 2009, 14:25 uur
Kijk, ik vind ook niet alles mooi/goed, maar ik kan me daar niet zo aan ergeren als de topictitel weergeeft ; dit is zo'n topic waarin je lekker je agressie kunt uiten en als iemand dat leuk vindt en/of zich er beter door voelt, mij best. Ik heb liever een topic "Users waaraan je een gruwelijke hekel hebt".... 

0
Kingsnake
geplaatst: 7 mei 2009, 15:07 uur
stuart schreef:
....
Ik heb liever een topic "Users waaraan je een gruwelijke hekel hebt"....
....
Ik heb liever een topic "Users waaraan je een gruwelijke hekel hebt"....
Dat is niet erg boedhistisch...
0
geplaatst: 7 mei 2009, 15:58 uur
Ik wil niet zeggen dat ik een gruwelijke hekel heb aan Madonna maar ze kan niet zingen, ze zingt als een schele kraai en ze heeft de hele wereld aan haar voeten, ik snap het niet helemaal.
Al had ze vroeger wel een paar leuke liedjes.
Al had ze vroeger wel een paar leuke liedjes.
0
Kingsnake
geplaatst: 7 mei 2009, 15:59 uur
En zo mooi is ze nou ook weer niet.
En dat hele geouwehoer over dat ze een zakenvrouw is etc. is ook overblown
En dat hele geouwehoer over dat ze een zakenvrouw is etc. is ook overblown
0
geplaatst: 7 mei 2009, 16:00 uur
Nou ja, je bent op zich wel een goede zakenvrouw als je niet echt kan zingen maar wel ontzettend rijk ervan geworden bent.
0
fastpulseboy
geplaatst: 7 mei 2009, 20:32 uur
stuart schreef:
Kijk, ik vind ook niet alles mooi/goed, maar ik kan me daar niet zo aan ergeren als de topictitel weergeeft ; dit is zo'n topic waarin je lekker je agressie kunt uiten en als iemand dat leuk vindt en/of zich er beter door voelt, mij best. Ik heb liever een topic "Users waaraan je een gruwelijke hekel hebt"....
hahaha, maar dan zou je dat topic ook de helft van de tijd niet begrijpen! Beter een topic openen voor "users die geen sarcasme, ironie en cynisme begrijpen" hehehe (alsof ik letterlijk in een winkel zou kotsen.... (een lichtelijke kokhalsvorm wel natuurlijk).
0
geplaatst: 7 mei 2009, 20:39 uur
fastpulseboy schreef:
hahaha, maar dan zou je dat topic ook de helft van de tijd niet begrijpen! Beter een topic openen voor "users die geen sarcasme, ironie en cynisme begrijpen" hehehe (alsof ik letterlijk in een winkel zou kotsen.... (een lichtelijke kokhalsvorm wel natuurlijk).
(quote)
Neehee, voor die tijd ben je de winkel al uit - met je hand voor je mond! Om die reden ga ik ook nooit meer winkelen met een kater - je weet immers nooit wat ze draaien.
0
stuart
geplaatst: 7 mei 2009, 20:40 uur
@FPB; ik begrijp dat heel goed, vandaar dat ik deed of ik je niet kende en er quasi serieus op inging (vandaar de smiley, maar dat hielp blijkbaar niet
)....hehehe....
(ik ken jou al veel langer dan vandaag, ouwe Shoegazer
).
)....hehehe....
(ik ken jou al veel langer dan vandaag, ouwe Shoegazer
).
0
geplaatst: 7 mei 2009, 21:23 uur
Anouk, Kane, Di-Rect, Bløf, Acda & De Munnik, Mariah Carey etc. Maar vooral Anouk. 

0
geplaatst: 7 mei 2009, 21:39 uur
* denotes required fields.