MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
Wat dacht je van Spinvis, VERSCHRIKKELIJK

Arrie schreef:
Inderdaad, erg mooie top 10 ook! (op Animals na... )

Haha precies mijn gedachte

leon peeters schreef:

Snik..

Spinvis is geweldig.

Stijn_Slayer
leon peeters schreef:

Die stem....

en nog zo'n bagger: Lucky Fons III

Spinvis is oke, Lucky Fons III is inderdaad waardeloos.

Hoi Leon, zijn we het toch gedeeltelijk eens

Rizz
Kane, the Van Jets, Tokio Hotel, Bring Me the Horizon en wel meer van dat soort emo bands

Ik krijg echt jeuk van Maroon 5. Wat een nare (yuppen?)muziek zeg.

kiriyama
De vijf ergste zijn toch wel:

01 - David Bowie
02 - Korn en Slipknot (Wat is het verschil?)
03 - Prince
04 - Robbie Williams en Ronan Keating (Again...)
05 - Coldplay

Misterfool
David bowie;

De chameleon, de man die zich altijd opnieuw uitvond, zowel uiterlijk als muzikaal. De man die klassieker na klassieker afleverde(in de jaren 70 en 90 dan). David bowie die toch wel als een van de meest invloedrijke artiesten te boeken staan.

spreken we over dezelfde Bowie. Nee,dat kan niet. Er moet een vergissing in het spel zijn. Vergissen is menselijk

Lol Kiriyama, ik haal Korn en Slipknot ook altijd door elkaar.
Maar Slipknot is nog net even erger omdat ze van die kinderachtige maskers hebben...

Stijn_Slayer
Misterfool schreef:
David bowie;

De chameleon, de man die zich altijd opnieuw uitvond, zowel uiterlijk als muzikaal. De man die klassieker na klassieker afleverde(in de jaren 70 en 90 dan). David bowie die toch wel als een van de meest invloedrijke artiesten te boeken staan.

spreken we over dezelfde Bowie. Nee,dat kan niet. Er moet een vergissing in het spel zijn. Vergissen is menselijk

Het is wel duidelijk dat kiriyama het over een andere Bowie heeft. En wel deze Bowie:

SpitsNieuws : David Bowie speelt met piemel

lambf
Erger?

Goed uitgekiemde marketing, qua imagebuilding weten ze verdomd goed wat ze doen (deden ?). Kinderachtig ? Ik weet het nog zo net niet, want een mysterieus / stoer imago triggerd wel interesse.

Stijn_Slayer
Bij kinderen ja.

kiriyama
Misterfool schreef:
David bowie;

Ik heb het over die disco-nicht die godsgruwelijk slechte albums als 'Let's Dance' en 'Lodger' op de markt heeft gegooid. Of er nog andere Bowie's zijn weet ik niet. (Laten we hopen van niet.)

Stijn_Slayer
Afgaande op de albums die je noemt vraag ik me af of je de periode 1969-1978, met toppers als Station to Station, Low, 'Heroes' en Alladin Sane ook kent?

lambf schreef:
Erger?

Goed uitgekiemde marketing, qua imagebuilding weten ze verdomd goed wat ze doen (deden ?). Kinderachtig ? Ik weet het nog zo net niet, want een mysterieus / stoer imago triggerd wel interesse.

Stoer? Het is maar wat je stoer vindt he...
Nou geloof ik best dat het gewoon hele slimme marketing is, maar ik vind het gewoon belachelijk.

kiriyama
Stijn_Slayer schreef:
Afgaande op de albums die je noemt vraag ik me af of je de periode 1969-1978, met toppers als Station to Station, Low, 'Heroes' en Alladin Sane ook kent?

Ken ik ook ja, minder vervelend, maar het blijft ondermaats. Enige nummer van hem dat de moeite waard is is 'I'm Deranged.' Ook het nummer waardoor ik hem leerde kennen. (Komt voor in de film Lost Highway)

leon peeters schreef:

VERSCHRIKKELIJK mooi bedoel je zeker?

Misterfool
wil je mijn vakantie gelijk verpesten
quasi-poëtische kul en muzikaal nietszeggend.

Van Patrick Wolf krijg ik stevige jeuk

Justin Bieber, Lady Gaga, Katy Perry, Madonna, 50 Cent, Rihanna, Usher, alle andere zwarten die dit soort muziek brengen (zijn er te veel voor op te noemen), Tokio Hotel, 30 Seconds to Mars, Robbie Williams, Kesha, Eminem, Jay-Z.

Makkelijker zou zijn, vrijwel alle artiesten die vandaag de dag vaak op tv komen.

kiriyama schreef:
(quote)

Ik heb het over die disco-nicht die godsgruwelijk slechte albums als 'Let's Dance' en 'Lodger' op de markt heeft gegooid. Of er nog andere Bowie's zijn weet ik niet. (Laten we hopen van niet.)

Volgens mij ben je in de war met Milli Vanilli ofzo...

Is Architecture In Helsinki al genoemd.
Daar kan ik niet naar luisteren.

Brother Mouzon schreef:
Justin Bieber, Lady Gaga, Katy Perry, Madonna, 50 Cent, Rihanna, Usher, alle andere zwarten die dit soort muziek brengen.

Die moet je mij even uitleggen Brother.
Het spijt me maar ik ruik hier een vleugje racisme of interpreteer ik jouw post onjuist?

The Deftone
Niet echt een gepaste opmerking, inderdaad.

Dridge schreef:
(quote)

Die moet je mij even uitleggen Brother.
Het spijt me maar ik ruik hier een vleugje racisme of interpreteer ik jouw post onjuist?

Nee hoor, heb niets tegen zwarten integendeel. Maar hoeveel zwarten zijn er niet die hetzelfde soort muziek als Usher brengen; Flo-Rida,... Daar heb ik dus een gruwelijke hekel aan.

Zwarte humor, mensen

Whoa..

Het ziet zwart van al die Usher-achtige muziekrappers
Hij zit op zwart zaad..
Gelukkig kan je Ushers CD's kan je goedkoop kopen op de zwarte markt.
Hij zet het zwart op wit..
Het werd 'm zwart voor de ogen..
Hij is 'n zwartkijker..

Zooo, hebben we alle woordgrappen alvast weer even gehad.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:23 uur

geplaatst: vandaag om 04:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.