Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
geplaatst: 20 oktober 2010, 15:04 uur
Volgens mij zou je die woordgrappen het liefst op een zwarte lijst zetten. Maar wellicht geef ik je nu geheel ten onrechte de zwarte piet, ik kan soms nogal zwartgallig uit de hoek komen.
0
geplaatst: 20 oktober 2010, 15:30 uur
Brother Mouzon schreef:
Nee hoor, heb niets tegen zwarten integendeel. Maar hoeveel zwarten zijn er niet die hetzelfde soort muziek als Usher brengen; Flo-Rida,... Daar heb ik dus een gruwelijke hekel aan.
(quote)
Nee hoor, heb niets tegen zwarten integendeel. Maar hoeveel zwarten zijn er niet die hetzelfde soort muziek als Usher brengen; Flo-Rida,... Daar heb ik dus een gruwelijke hekel aan.
Precies, zat negers die er wel wat van bakten/bakken, Jimi Hendrix, Sam Cooke, Otis Redding, Booker T, BB King, Nat King Cole, Solomon Burke, Chuck Berry, Stevie Wonder, Michael Jackon, Ray Charles, etc, etc.
0
geplaatst: 15 april 2011, 14:08 uur
Frans Bauer
, Jannes
, Justin Bieber
en meer van die flutartiesten
, Jannes
, Justin Bieber
en meer van die flutartiesten
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 april 2011, 14:15 uur
Af en toe is het opportuun om hier de openingspost weer even te posten.
HammerHead schreef:
Bij welke bands/artiesten hebben jullie de neiging meteen de radio uit te zetten, bloemkool in je oren te proppen of andere drastische maatregelen te nemen. En kom nu niet met Frans Bauer of Ski-hut muziek, ik heb het over muziek die over het algemeen wel goed gevonden wordt.
Bij welke bands/artiesten hebben jullie de neiging meteen de radio uit te zetten, bloemkool in je oren te proppen of andere drastische maatregelen te nemen. En kom nu niet met Frans Bauer of Ski-hut muziek, ik heb het over muziek die over het algemeen wel goed gevonden wordt.
0
geplaatst: 15 april 2011, 15:35 uur
Go Back To The Zoo
Wat een kutband zeg. Bekend geworden door overexposure in de media maar geen enkel muzikaal talent en een ontzettende klote zanger. Echt 100% bagger.
Wat een kutband zeg. Bekend geworden door overexposure in de media maar geen enkel muzikaal talent en een ontzettende klote zanger. Echt 100% bagger.
0
geplaatst: 15 april 2011, 16:40 uur
Running On Empty schreef:
Go Back To The Zoo
Go Back To The Zoo
Go Back To The Oefenruimte was een betere naam geweest inderdaad...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 15 april 2011, 16:43 uur
Die zanger is écht gigantisch slecht, ja. Dat viel vooral op toen ze laatst bij DWDD o.a. Rolling Stones nummers speelden.
Heb ze een keer live gezien. Saaie bedoeling, standaard deuntjes die je meteen mee kan zingen, maar iedereen sprong natuurlijk vrolijk mee.
Heb ze een keer live gezien. Saaie bedoeling, standaard deuntjes die je meteen mee kan zingen, maar iedereen sprong natuurlijk vrolijk mee.

0
geplaatst: 15 april 2011, 16:57 uur
Ik heb niks tegen top40 artiesten, als Lady Gaga, Rihanna, Justin Bieber etc.
Maar aan The Black Eyed Peas heb ik echt een hekel, ik kan er niet tegen dat Wil.I.Am zo lui is geworden en alleen nog snel en makkelijk hits willen scoren, ze kunnen zo veel beter dan de zooi die ze nu produceren. Dat ze zichzelf nog Hip Hop durven noemen, of laat staan een ‘band’
En waar ik helemaal niet tegen kan...dat ze ook echt populair zijn
Word dus gezellig op Rock Werchter deze zomer.
Maar aan The Black Eyed Peas heb ik echt een hekel, ik kan er niet tegen dat Wil.I.Am zo lui is geworden en alleen nog snel en makkelijk hits willen scoren, ze kunnen zo veel beter dan de zooi die ze nu produceren. Dat ze zichzelf nog Hip Hop durven noemen, of laat staan een ‘band’
En waar ik helemaal niet tegen kan...dat ze ook echt populair zijn
Word dus gezellig op Rock Werchter deze zomer.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 15 april 2011, 17:00 uur
Toch heeft die Fergie best talent, maar ze kiest voor veel geld verdienen, tja.
0
geplaatst: 15 april 2011, 17:08 uur
Fergie talent?! Fergie is juist degene die die hele groep heeft verpest. Ze kan voor geen meter zingen, en sinds zij bij de Black Eyed Peas zit, is het alleen maar commerciëler en slechter geworden. Will.I.Am heeft inderdaad talent, eerste twee albums zijn best leuk. 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 15 april 2011, 17:17 uur
Nouja, ik zag haar laatst een keer met Mick Jagger 'Gimme Shelter' zingen, dat was toch niet slecht.
0
geplaatst: 15 april 2011, 17:53 uur
Stijn_Slayer schreef:
Nouja, ik zag haar laatst een keer met Mick Jagger 'Gimme Shelter' zingen, dat was toch niet slecht.
Oké, ik heb die uitvoering eens opgezocht, en hoewel ik het een bedroevend slechte uitvoering vind, doet Fergie het inderdaad verrassend goed, daar geef ik je gelijk in.
0
geplaatst: 15 april 2011, 19:02 uur
Je moet ook eens haar samenwerking met Slash horen Arrie: "Beautiful Dangerous". Daar is een heel ander meisje aan het werk dan wat ik hoor tijdens haar BEP-bijdrages.
0
geplaatst: 15 april 2011, 19:16 uur
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan Lady Gaga.
Volgens mij denkt die echt dat ze de beste van de wereld is, en dat ze ontzettend goede teksten schrijft. Ze praat ook altijd zo irritant, laatst weer over die overleden Alexander McQueen dat hij Born This Way zou hebben geschreven (niet dat hij het echt heeft geschreven, maar door zijn kracht ofzo, in ieder geval iets onzinnigs). En ze doet ook altijd heel overdreven naar haar fans toe, alsof ze alles alleen maar voor hen doet en totaal niet voor de bekendheid.
Die overdreven aandachtstrekkende outfits...en het ergste vind ik nog dat ze in elke videoclip in d'r bh moet rondrennen terwijl niemand dat wil zien
Haar muziek is niet eens slecht (d'r laatste single niet meegerekend), d'r eerste singles vind ik zelfs erg leuk, maar ze is wel enorm overschat. Bovendien zijn haar fans ook echt superirritant, maar dat is weer een ander verhaal.
Volgens mij denkt die echt dat ze de beste van de wereld is, en dat ze ontzettend goede teksten schrijft. Ze praat ook altijd zo irritant, laatst weer over die overleden Alexander McQueen dat hij Born This Way zou hebben geschreven (niet dat hij het echt heeft geschreven, maar door zijn kracht ofzo, in ieder geval iets onzinnigs). En ze doet ook altijd heel overdreven naar haar fans toe, alsof ze alles alleen maar voor hen doet en totaal niet voor de bekendheid.
Die overdreven aandachtstrekkende outfits...en het ergste vind ik nog dat ze in elke videoclip in d'r bh moet rondrennen terwijl niemand dat wil zien

Haar muziek is niet eens slecht (d'r laatste single niet meegerekend), d'r eerste singles vind ik zelfs erg leuk, maar ze is wel enorm overschat. Bovendien zijn haar fans ook echt superirritant, maar dat is weer een ander verhaal.
0
geplaatst: 15 april 2011, 19:39 uur
catdog schreef:
Je moet ook eens haar samenwerking met Slash horen Arrie: "Beautiful Dangerous". Daar is een heel ander meisje aan het werk dan wat ik hoor tijdens haar BEP-bijdrages.
Daar zingt ze inderdaad ook goed, goed nummer ook ditmaal.
0
geplaatst: 15 april 2011, 19:48 uur
Er zijn geen artiesten waar ik echt een gruwelijke hekel aan heb, maar deze artiesten vind ik erg overschat of trek ik gewoon niet terwijl ze normaal gezien wel in mijn straatje zouden vallen:
- Avenged Sevenfold
- Channel Zero
- Death
- Drake
- Hypocrisy
- Necro
- Nicki Minaj (toch gruwelijke hekel)
- Nightwish
- Rammstein (wel enkele goede nummers, maar daar blijft het ook bij)
- Sage Francis
- Shadows Fall
- Steen
- Avenged Sevenfold
- Channel Zero
- Death
- Drake
- Hypocrisy
- Necro
- Nicki Minaj (toch gruwelijke hekel)
- Nightwish
- Rammstein (wel enkele goede nummers, maar daar blijft het ook bij)
- Sage Francis
- Shadows Fall
- Steen
0
geplaatst: 15 april 2011, 20:16 uur
Death? Puntje van de zalm zou ik zeggen, voor zover ik daar bekend mee ben.
0
geplaatst: 15 april 2011, 20:24 uur
Thomzic schreef:
Schromelijk overschat (lees: ik vind ze verre van zo goed als de meesten dat doen). Dan vind ik collegabands als Morbid Angel en Obituary stukken beter. Ik kan mij ook maar niet van de indruk onttrekken dat de populariteit van Death een enorme boost gehad heeft door het overlijden van Chuck. [/heiligschennis]
0
geplaatst: 15 april 2011, 20:39 uur
Amon Amarth heb ik altijd nogal overschat gevonden. Ik vind daar echt niets bijzonders aan.
0
geplaatst: 15 april 2011, 20:48 uur
With Oden On Our Side is nog best een goede plaat, maar voor de rest geef ik je gelijk.
0
geplaatst: 15 april 2011, 22:25 uur
Mijn cliché lijstje
- Justin Bieber
- My Bloody Valentine
- Tokio Hotel
- Chris Brown
- Vrijwel alle Nederlandse rappers (Steen = Uitzondering)
- Black Eyed Peas
- Celine Dion
- Justin Bieber
- My Bloody Valentine
- Tokio Hotel
- Chris Brown
- Vrijwel alle Nederlandse rappers (Steen = Uitzondering)
- Black Eyed Peas
- Celine Dion
0
geplaatst: 16 april 2011, 08:56 uur
Hoewel ik een muzikaal omnivoor ben vind ik die Jack Johnson en Donavon Frankenreiter achtige muziek helemaal niks.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 april 2011, 13:03 uur
bennerd schreef:
Schromelijk overschat (lees: ik vind ze verre van zo goed als de meesten dat doen). Dan vind ik collegabands als Morbid Angel en Obituary stukken beter. Ik kan mij ook maar niet van de indruk onttrekken dat de populariteit van Death een enorme boost gehad heeft door het overlijden van Chuck. [/heiligschennis]
(quote)
Death is de beste band ooit! Muzikaal veel verder ontwikkeld dan Morbid Angel en met name Obituary die na 30 jaar nog steeds precies hetzelfde doen.
0
ClassicRocker
geplaatst: 16 april 2011, 13:39 uur
Goede zang en instrumentbeheersing zijn voor mij essentieel. Van artiesten die hier in de verste verte niet aan voldoen en het alleen van zogenaamde puurheid en authenticiteit moeten hebben, moet ik niets hebben. Een goed voorbeeld hiervan is Bob Dylan. Helemaal niets aan, aan zijn muziek.
0
geplaatst: 16 april 2011, 13:45 uur
vigil schreef:
Hoewel ik een muzikaal omnivoor ben vind ik die Jack Johnson en Donavon Frankenreiter achtige muziek helemaal niks.
Het erge is dat je tegenwoordig helemaal word doodgegooid(althans dat is op 3fm zo, wat ik 8u/dag op mn werk mag horen, geen idee hoe het bij andere zenders) met above-average-looking mannetjes die van die kwijlerige, o zo gevoelige, niet rockende rotzooi maken. Ik hoop maar dat deze hype snel weer voorbij. Misschien leuk voor simpele huisvrouwen, maar ik moet er van aan de anti-depressieva.
0
geplaatst: 16 april 2011, 13:47 uur
ClassicRocker schreef:
Goede zang en instrumentbeheersing zijn voor mij essentieel. Van artiesten die hier in de verste verte niet aan voldoen en het alleen van zogenaamde puurheid en authenticiteit moeten hebben, moet ik niets hebben. Een goed voorbeeld hiervan is Bob Dylan. Helemaal niets aan, aan zijn muziek.
Dat ben ik deels met je eens. Techniek en instrumentbeheersing dienen als ondersteuning van een compositie of verhaal, dit mag absoluut niet te veel een eigen leven leiden mijns inziens. Progressive bands willen daar nog weleens naartoe neigen. Goede zang en instrumentbeheersing zijn voor mij essentieel. Van artiesten die hier in de verste verte niet aan voldoen en het alleen van zogenaamde puurheid en authenticiteit moeten hebben, moet ik niets hebben. Een goed voorbeeld hiervan is Bob Dylan. Helemaal niets aan, aan zijn muziek.
Een artiest met een gebrek aan techniek kan een goede plaat schrijven, een artiest met een gebrek aan bezieling niet.
* denotes required fields.