Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
geplaatst: 5 december 2005, 17:49 uur
het nummer van Elvis Costello; "I Want You"
ik word daar onnozel, misselijk en aggressief van!
WAT EEN BEU NUMMER
hij zingt zeker 1001 keer i want you
ZO BEU
echt
nie kwaad zijn Costello fans
ik word daar onnozel, misselijk en aggressief van!

WAT EEN BEU NUMMER
hij zingt zeker 1001 keer i want you
ZO BEU
echt
nie kwaad zijn Costello fans

0
liejanne
geplaatst: 5 december 2005, 19:01 uur
Rokol schreef:
Jij komt op het idee dus ik zou zeggen neem de eer om het zelf te doen
Of ben je te lui
(quote)
Jij komt op het idee dus ik zou zeggen neem de eer om het zelf te doen

Of ben je te lui

Ik ben dr nu net mee begonnen.. Ik vraag mij alleen af, moet ik alleen artiesten doen of ook nummers van bepaalde artiesten? En als het is: eerste album(s) leuk, later(e) niet meer (of andersom) hoort dat erbij of niet?
0
geplaatst: 5 december 2005, 19:08 uur
HammerHead schreef:
Bij welke bands/artiesten hebben jullie de neiging meteen de radio uit te zetten, bloemkool in je oren te proppen of andere drastische maatregelen te nemen. En kom nu niet met Frans Bauer of Ski-hut muziek, ik heb het over muziek die over het algemeen wel goed gevonden wordt.
Bij welke bands/artiesten hebben jullie de neiging meteen de radio uit te zetten, bloemkool in je oren te proppen of andere drastische maatregelen te nemen. En kom nu niet met Frans Bauer of Ski-hut muziek, ik heb het over muziek die over het algemeen wel goed gevonden wordt.
Zie hier de instructies van de initiator
0
liejanne
geplaatst: 5 december 2005, 20:24 uur
Pfoeh.. Op de helft.. Ik beloof u allen plechtig, dat ik zo snel mogelijk weer verder zal gaan 

0
geplaatst: 7 december 2005, 16:04 uur
Artiesten/bands waar ik een hekel aan heb:
-Britney Spears
(Wanneer brengt ze nou eens zo'n fout liedje uit wat niemand leuk vind en ze drastisch in populariteit daalt?)
-Anouk
(Sorry! Maar die houding en dat gekweel kan ik gewoon echt niet aanhoren)
-Eminem
(Soms kan ik wel eens gebiologeerd of gehypnotiseerd naar zijn videoclips zitten kijken, en dan denk ik opeens: waarom kijk ik hiernaar?)
-TaTu
(Waarom werd dat nou een hit? Door 't clipje? Vind ze heel eng en neppig)
-Raffish
(Argh, die liedjes, die clips...die outfits...)
Verder gaan mijn haren in mijn nek overeind staan van James Blunt...beetje overschat type hoor...
Frans Bauwer en ski-hut muziek vind ik ook verschrikkelijk, evenals gabber en techno en zo(maar dan ben ik weer te algemeen eigenlijk...ik heb me nooit bezig gehouden met wie nu welke 'muziek' maakte in dat genre).
En er was een paar jaar geleden ook zo'n Frans popje wat een of twee hitjes had, en toen gelukkig weer van de buis verdween...
Ashlee en Jessica Simpson zijn gewoon hele irritante typjes. De ene zo'n "ik denk dat ik een rockchick ben" en de andere zo'n nerveus pop-prinsesje.
En dan nog: alle overschatte hiphop types(dus niet álle hiphop en R&B artiesten) die alleen maar over dezelfde onderwerpen zingen en zoveel mogelijk half naakte tot naakte vrouwen in hun videoclips stoppen...
Ook is er nog wel een hele zwik aan bandjes en artiesten waarvan ik denk: Is dit 't nou helemaal? Kan van alles zijn, vaak wat opeens heel erg populair wordt, maar wat muzikaal weinig voorstelt.
-Britney Spears
(Wanneer brengt ze nou eens zo'n fout liedje uit wat niemand leuk vind en ze drastisch in populariteit daalt?)
-Anouk
(Sorry! Maar die houding en dat gekweel kan ik gewoon echt niet aanhoren)
-Eminem
(Soms kan ik wel eens gebiologeerd of gehypnotiseerd naar zijn videoclips zitten kijken, en dan denk ik opeens: waarom kijk ik hiernaar?)
-TaTu
(Waarom werd dat nou een hit? Door 't clipje? Vind ze heel eng en neppig)
-Raffish
(Argh, die liedjes, die clips...die outfits...)
Verder gaan mijn haren in mijn nek overeind staan van James Blunt...beetje overschat type hoor...
Frans Bauwer en ski-hut muziek vind ik ook verschrikkelijk, evenals gabber en techno en zo(maar dan ben ik weer te algemeen eigenlijk...ik heb me nooit bezig gehouden met wie nu welke 'muziek' maakte in dat genre).
En er was een paar jaar geleden ook zo'n Frans popje wat een of twee hitjes had, en toen gelukkig weer van de buis verdween...
Ashlee en Jessica Simpson zijn gewoon hele irritante typjes. De ene zo'n "ik denk dat ik een rockchick ben" en de andere zo'n nerveus pop-prinsesje.
En dan nog: alle overschatte hiphop types(dus niet álle hiphop en R&B artiesten) die alleen maar over dezelfde onderwerpen zingen en zoveel mogelijk half naakte tot naakte vrouwen in hun videoclips stoppen...
Ook is er nog wel een hele zwik aan bandjes en artiesten waarvan ik denk: Is dit 't nou helemaal? Kan van alles zijn, vaak wat opeens heel erg populair wordt, maar wat muzikaal weinig voorstelt.
0
geplaatst: 7 december 2005, 16:22 uur
Olivia schreef:
[...]
[...]
[...]
[...]
Je bedoelt toch niet Alizée, hè?
(*psychonaatje haast zich gelijk naar het "Knappe artiesten-topic" om een foto van d'r te posten.)
0
geplaatst: 7 december 2005, 16:49 uur
Ja, jaaa, Alizee! Aargh, ik heb me destijds best wel aan dat miepje zitten ergeren...sorry 
Als dat clipje ergerlijk veel op de muziekzenders uitgezonden word wel ja...

Toon1 schreef:
Zowat bijna alles wordt een hit door het clipje.
(quote)
Zowat bijna alles wordt een hit door het clipje.
Als dat clipje ergerlijk veel op de muziekzenders uitgezonden word wel ja...
0
geplaatst: 7 december 2005, 16:55 uur
Olivia schreef:
Ja, jaaa, Alizee! Aargh, ik heb me destijds best wel aan dat miepje zitten ergeren...sorry

Maakt mij niet uit, volgens mij is ze ook behoorlijk arrogant.
Neemt niet weg dat ze een mooi koppie heeft.
0
geplaatst: 7 december 2005, 16:57 uur
Mijn vriend vond d'r ook al zo'n schatje...
Zou 't daarmee iets mee te maken hebben dat ik haar zo verschrikkelijk vond?

0
SelmaDuim
geplaatst: 7 december 2005, 17:12 uur
Olivia schreef:

*vrouwen!*

0
geplaatst: 7 december 2005, 17:31 uur
Jasper Steverlinck kan ik wel in zijn lever schoppen,
ZOOO een irritante stem
das waarschijnlijk een mietje dat nie normaal is
ZOOO een irritante stem

das waarschijnlijk een mietje dat nie normaal is

0
geplaatst: 21 december 2005, 13:32 uur
Hier kan ik kort over zijn: Nederlandse levensliederen, hard-rock (sommige nummers uitgezonderd) en house.
0
geplaatst: 21 december 2005, 14:07 uur
0
geplaatst: 21 december 2005, 17:49 uur
Waar ik nu helemaal schijt ziek van wordt is Kane
Die zonger kan echt alleen maar op een manier woorden uit z;n strot krijgen.
Met een hoop gehijg,en allemaal van het zelfde.
Echt bagger, maar ja ik geloof dat ik een van de weinige ben.
Want je kunt de radio niet aan zetten of je hoort dat gebleeeeer
Die zonger kan echt alleen maar op een manier woorden uit z;n strot krijgen.
Met een hoop gehijg,en allemaal van het zelfde.
Echt bagger, maar ja ik geloof dat ik een van de weinige ben.
Want je kunt de radio niet aan zetten of je hoort dat gebleeeeer
0
geplaatst: 21 december 2005, 19:44 uur
Ik kan niet tegen Coldplay...
Ik vind het zulke nietszeggende saaie kwijlmuziek (sorry tegen iedereen die ik nu voor de borst stoot)
Ik vind het zulke nietszeggende saaie kwijlmuziek (sorry tegen iedereen die ik nu voor de borst stoot)
0
geplaatst: 21 december 2005, 20:31 uur
O ja ook van het zelfde laken en pak. ben ik vergeten te noemen
0
Sietse
geplaatst: 22 december 2005, 11:18 uur
en dan volgt hier nu de grootte waslijst van bands waar ik een hekel aan heb:
Krezip
vul in willekeurige nu-metal band met een attitude zo groot als mijn huis incl. Limp Bizkit
Moby
en nog wat niets zeggende top40 bands/ alternatieve top 40 bands zoals Kula Shaker
Krezip
vul in willekeurige nu-metal band met een attitude zo groot als mijn huis incl. Limp Bizkit
Moby
en nog wat niets zeggende top40 bands/ alternatieve top 40 bands zoals Kula Shaker
0
geplaatst: 22 december 2005, 20:14 uur
het ergste van het ergste is toch wel usher.. gatverdamme.. z'n muziek is kut.. z'n hoofd is kut en en enz
0
teutoon
geplaatst: 22 december 2005, 20:52 uur
Kane, die man zou zn kaken eens van elkaar af moeten houden, wat een lul.
Verder vind ik Kelly Clarkson een drama.
Jim natuurlijk
Verder vind ik Kelly Clarkson een drama.
Jim natuurlijk
0
geplaatst: 22 december 2005, 21:16 uur
Ah de "Zonger"......en die moet zijn kaken van elkaar af houden dan ?
0
teutoon
geplaatst: 22 december 2005, 21:22 uur
Doordat ie zn kaken op elkaar houdt klinkt zo apaaaaaaart.
* denotes required fields.