MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
Sietse
ik heb liever dat ie gewoon helemaal stil is...de beste oplossing: duktape

Het praten zou m inderdaad wel verboden moeten worden.....

Gewoon een zangverbod instellen, bij somme €1000,- per gezongen noot.

En gewoon een zwarte lijst in omloop laten komen.
En een radiostation wat reclame maakt.
Dus wat voor K''''T u hier niet zult horen.
Maar wel Queen en U2 bv

Hier ook Green Day, Anastacia, alle rapmuziek...

moviefreak#1
Snowblood schreef:
alle rapmuziek...

Dat moet je hier nooit hardop zeggen Snowblood

lepo schreef:

En gewoon een zwarte lijst in omloop laten komen.
En een radiostation wat reclame maakt.
Dus wat voor K''''T u hier niet zult horen.
Maar wel Queen en U2 bv

Ik denk dat je boos bent om iets maar ik snap hier echt niks van hoor.

the rasmus!

en ook U2!

eenbeetje schreef:
the rasmus!

en ook U2!

een beetje hekel?

nee een beetje veel hekel!

heb trouwens ook een hekel aan muse en aan (schiet me nu niet dood) NIRVANA

nirvana is zooooo overschat, niet slecht, maar overschat en als kurt cobain niet zo tragisch gestorven was, zouden we nu niet veel meer horen van nirvana... verder geloof ik niets van die complot theorien over zijn dood enzo, hij was gewoon een loser die het leven niet aan kon en zelfmoord gepleegd heeft... hij heeft wel leuke muziek gemaakt, maar ook niet meer dan dat, maar als mens was hij een zwakkeling!

Ik wacht een beetje boel op jouw top af!

Eenbeetje overdreven reactie, vind je niet. Je vergeet dat Nirvana al verschrikkelijk populair was toen curt nog leefde. Of hij een zwakkeling was of niet daar kunnen jij of ik moeilijkover oordelen of heb je hem persoonlijk gekend?

Ik haat zelfmoord, en in mijn optiek is ook not done, het blijft voor mij een vorm van weglopen voor problemen die je in de ogen moet kijken. Maar bedenk wel dat iemand die zelfmoord pleegt volledig ten einde raad is en het absoluut niet zomaar doet. Dus iemand die zelfmoord pleegt afschilderen als gewoon een loser die het leven niet aankon en zelfmoord pleegt vind ik een beetje simpel geformuleerd. Je word niet op een morgen wakken en denkt van kut alweer een lekke band en het regend ook al ik pleeg zelfmoord want ik kan het niet meer aan. Daar gaat echt een hel aan vooraf voor iemand dat doet.

Helemaal waar Ed!

Je haalt me de woorden uit de mond Eddie...

Ik kan er gewoon niet tegen als er zo licht over gedacht wordt.

Of hij een zwakkeling was of niet daar kunnen jij of ik moeilijkover oordelen of heb je hem persoonlijk gekend?

Doe het dan ook niet. Misschien is er een hel aan voorafgegaan, misschien was het gewoon een zwakke loser ...

HiLL schreef:
Ik wacht een beetje boel op jouw top af!

Inderdaad HiLL, 't wordt tijd voor de top 10 van collegagebruiker 'eenbeetje'.

eenbeetje schreef:
nee een beetje veel hekel!

heb trouwens ook een hekel aan muse en aan (schiet me nu niet dood) NIRVANA

nirvana is zooooo overschat, niet slecht, maar overschat en als kurt cobain niet zo tragisch gestorven was, zouden we nu niet veel meer horen van nirvana... verder geloof ik niets van die complot theorien over zijn dood enzo, hij was gewoon een loser die het leven niet aan kon en zelfmoord gepleegd heeft... hij heeft wel leuke muziek gemaakt, maar ook niet meer dan dat, maar als mens was hij een zwakkeling!

Een hekel aan U2, Nirvana EN Muse... Sjonge, jonge, afschieten die handel! Ghehe, nee, ieder zijn smaak hoor.

Wat je wel vergeet ivm Nirvana is dat ze al 10 miljoen albums verkocht hadden VOOR Cobain stierf. Dat is best veel hoor. Zeker als je bekijkt dat het maar op 5 jaar (1989-1994) was en eigenlijk zelfs maar 3 jaar (1991, doorbraak-1994). Stellen dat ze dus enkele populair werden van Cobain's dood lijkt me verkeerd.

Een groep waar ik een absolute hekel aan heb is Black Eyed Peas! Echt élk liedje wat zij maken vind ik zooooooooooooooooooooooooo slecht dat ik spontaan naar de wc loop.

teutoon
@ Zero

My Humps

slaemperayreon
eenbeetje schreef:

nirvana is zooooo overschat, niet slecht, maar overschat

Ben ik het misschien wel een beetje mee eens. Hoewel ik In Utero en Nevermind beiden de volle score heb gegeven, stelt Nirvana natuurlijk voor de rest niet zoveel voor. Ik heb nooit het gevoel naar een stel topmuzikanten te zitten luisteren. Degene die er voor mij het meest uitspringt is Dave Grohl met zijn strakke drumwerk. Voor het grootste deel bestaat de muziek uit een paar akkoorden en iedere boerenpummel met een gitaar kan ook bijna in 1 keer SLTS spelen. En, als iemand mij nu wil afschieten kan ik daar het begrip voor opbrengen, Kurt Cobain is eigenlijk een van de slechtste gitaristen ooit. Vooral op de Unplugged-cd zit hij af en toe behoorlijk te zoeken. Maar het gaat mij dan bij Nirvana ook vooral om het gevoel in de muziek. En als je daar niet in geinteresseerd bent (wat ik ook niet altijd ben), dan blijft er gewoon weinig over.

slaemperayreon schreef:
(quote)

Kurt Cobain is eigenlijk een van de slechtste gitaristen ooit.

Ja dat is ook zo moeilijk te zeggen he.

Precies. Ik durf met zekerheid te stellen dat ik een slechtere gitarist ben dan Cobain. Daarentegen ben ik wel meer in leven dan hij.

Wahaha lol gemaster. Uhh ja ook ik ben een slechtere!

that would be....

FERGIE.

FERGIE ??? nooit van gehoord, maar met zo'n naam kan het niet veel zijn

Dat afgrijselijk lelijk geval van de Black eyed peas die het de hele tijd over haar humps en lady lumps heeft.

En nog steeds weet ik niet wat lumps betekend..
Eigenlijk humps ook niet.., humps is toch hetzelfde als ass?

Hmmm, ik vind haar meer een ernstig geval van een PLORK. (Prachtig Lichaam, Ontiegelijke Rot Kop)

Cath schreef:
En nog steeds weet ik niet wat lumps betekend..
Eigenlijk humps ook niet.., humps is toch hetzelfde als ass?

Lady lumps zijn borsten en hump staat inderdaad voor kont (ik zou willen dat ik dit niets wist)

Ik vind het wel een aardig nummer. Maar ik vind de BEP sowieso niet zo verkeerd. Er staan zaken in de hitlijsten die nog veel en veel erger zijn (bv. Bob Sinclair, Kus en Christian Walz).

De kwaliteid van de hitlijsten is zowieso tot een bedoevend diepte punt gedaald.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:03 uur

geplaatst: vandaag om 10:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.