Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)
zoeken in:
2
geplaatst: 14 februari 2021, 11:45 uur
https://www.conservatoriumvanamsterdam.nl/media/cva/pics/klassiek/orkest_en_ensembles/orkest-headernieuw.jpg
Pak je tijdmachine, zet je beste pruik op en lach ergerlijk zoals Mozart. Verwacht grote orgels, orkestrale bombast en invoelbare pianotonen. Vanavond is het klassieke avond op beatsense. In principe mag je alle klassieke muziek droppen; zolang het niet al te lang duurt (+- rond 20 minuten per bijdrage). Dus kom vanavond wat cultuur opsnuiven in de beatsensekamer. 20.30 is het inloop van 21:00 gaan we van start.
Ff taggen(aangezien ik rijkelijk laat ben met de aankondiging): korenbloem, -SprayIt- jordidj1Johnny Marr Ataloona Gretz TeunnisDon Cappuccino AOVVof wellicht ook nog The Scientist?
Pak je tijdmachine, zet je beste pruik op en lach ergerlijk zoals Mozart. Verwacht grote orgels, orkestrale bombast en invoelbare pianotonen. Vanavond is het klassieke avond op beatsense. In principe mag je alle klassieke muziek droppen; zolang het niet al te lang duurt (+- rond 20 minuten per bijdrage). Dus kom vanavond wat cultuur opsnuiven in de beatsensekamer. 20.30 is het inloop van 21:00 gaan we van start.
Ff taggen(aangezien ik rijkelijk laat ben met de aankondiging): korenbloem, -SprayIt- jordidj1Johnny Marr Ataloona Gretz TeunnisDon Cappuccino AOVVof wellicht ook nog The Scientist?
0
geplaatst: 14 februari 2021, 12:56 uur
Ik sla vanavond helaas over. Morgen een vroege en lange dag voor de boeg.
1
geplaatst: 14 februari 2021, 14:36 uur
Ik kom wel even langs, denk ik, maar wellicht niet heel erg lang. Tof idee, dat zeker wel! 

0
geplaatst: 14 februari 2021, 20:33 uur
Barney Rubble schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
denk niet dat ik het redt vanavond, zullen we volgende week vrijdag of zaterdag anders plannen?
0
geplaatst: 14 februari 2021, 20:58 uur
korenbloem schreef:
denk niet dat ik het redt vanavond, zullen we volgende week vrijdag of zaterdag anders plannen?
(quote)
+1
Thema-avond helemaal mijn ding, maar net een tikkie te druk geweest vandaag.
6
geplaatst: 14 februari 2021, 21:03 uur
Ataloona schreef:
korenbloem schreef:
Ik heb even overlegd met de aanwezige Beatsensers. We verplaatsen de klassieke avond naar volgende week zaterdag. 21:00.

0
geplaatst: 18 februari 2021, 20:20 uur
0
geplaatst: 19 februari 2021, 10:19 uur
4
geplaatst: 19 februari 2021, 23:38 uur
Kleine herinnering dat morgen om 21:00 er een klassieke muziek CSL-avond is
https://storage.pubble.nl/350eaab2/content/2018/11/8a17d145-81f2-4b2a-9ed1-b19a0eb271ad.jpg
https://storage.pubble.nl/350eaab2/content/2018/11/8a17d145-81f2-4b2a-9ed1-b19a0eb271ad.jpg
0
geplaatst: 20 februari 2021, 16:28 uur
Barney Rubble schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
waar trappen we me af?
0
geplaatst: 20 februari 2021, 17:00 uur
Vanaf 20:30 zit ik in de gebruikelijke beatsensekamer.
Verder is de structuur vrij ongedwongen. Klassieke muziek droppen, waarbij de bijdragen het liefst korter zijn dan 20 minuten. Neoklassiek zou mijns inziens binnen het thema vallen, maar liever niet de hoofdmoot
Verder is de structuur vrij ongedwongen. Klassieke muziek droppen, waarbij de bijdragen het liefst korter zijn dan 20 minuten. Neoklassiek zou mijns inziens binnen het thema vallen, maar liever niet de hoofdmoot

2
geplaatst: 20 februari 2021, 21:11 uur
En we zijn los met de gewichtige pianotonen van Rachmaninoff.
.
Wilt u ook uw wekelijkse kippenvelmomentje, komt naar de beatsenseroom.
.Wilt u ook uw wekelijkse kippenvelmomentje, komt naar de beatsenseroom.
0
geplaatst: 20 februari 2021, 21:29 uur
Ik ga nog proberen aan te sluiten, maar loop erg uit met alles.....
0
geplaatst: 21 februari 2021, 19:52 uur
jordidj1 schreef:
Word er vanavond nog nieuwerwetse muziek gepompt?
Word er vanavond nog nieuwerwetse muziek gepompt?
Ik kom wel ff buurten, als je me nog niet beu bent...
2
geplaatst: 21 februari 2021, 19:54 uur
2
geplaatst: 24 februari 2021, 18:18 uur
Worden er vanavond nog deuntjes geluisterd op de BeatSense?
2
geplaatst: 24 februari 2021, 19:18 uur
Don Cappuccino schreef:
Does the pope crap on the broken lives and dreams of 200 deaf boys?
0
geplaatst: 25 februari 2021, 18:54 uur
Don Cappuccino schreef:
* denotes required fields.