MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)

zoeken in:
Don Cappuccino schreef:
Worden er vanavond nog deuntjes geluisterd op de BeatSense?

Does Radiohead pop up in every single popular album discussion on MusicMeter?

Ik ben er rond 21:45/22:00.

Johnny Marr en ik gaan instarten met een gezellig metalalbumpje. #ziniin

Round about 9 o' clock, jordidj1?

AOVV schreef:
Round about 9 o' clock, jordidj1?

Si (dat is ook een hint naar het album in kwestie)

In dat geval ben ik aanwezig!

Don Cappuccino schreef:
Worden er vanavond nog deuntjes geluisterd op de BeatSense?

Iemand nog zin in BeatSense vanavond?

Johnny Marr

Don Cappuccino schreef:

Ik zal aanzienlijk minder aanwezig zijn op BeatSense de komende tijd. Momenteel heb ik vroege en lange studie- en stagedagen, dus dan ga ik 's avonds vroeg naar bed omdat ik helemaal gaar ben.

Iedereen welkom in de bietroem!

Don Cappuccino schreef:
Ik zal aanzienlijk minder aanwezig zijn op BeatSense de komende tijd. Momenteel heb ik vroege en lange studie- en stagedagen, dus dan ga ik 's avonds vroeg naar bed omdat ik helemaal gaar ben.

I know the feeling, Don. Dit semester wordt hier ook slopend, denk ik. Veel succes nog!

Zoals jullie gemerkt hebben ben ik ook nog maar een sporadische verschijning, drukte op werk de grootste boosdoener!

Ja, BeatSense sterft uit

Johnny Marr, ForWhomThePeteTolls en ik trekken die kar alleen nog maar

Johnny Marr schreef:

Ik ook.

Eind maart/begin april misschien leuk om het eerste 2021-kwartaal via BeatSense onder de loep te nemen, à la de jaarlijstsessie van eind vorig jaar? Om de studiebollen up-to-date te brengen, alhoewel ik het merendeel ervan verdenk tijdens studietijd gewoon door te headbangen.

Tijdens de Paasvakantie dan wellicht, Masimo? Kunnen we ook nog lekker eitjes beschilderen (echte!) en oppeuzelen (van chocoladen fabricaat!), en die malle paashaas achter de veren zitten!

Ik ben ook al tijden niet meer op BeatSense geweest, maar ik heb best zin om weer eens op te komen draven. Dus als er een speciale sessie georganiseerd gaat worden op een specifieke datum zal ik 'm in mijn agenda zetten.

stoepkrijt schreef:
Ik ben ook al tijden niet meer op BeatSense geweest, maar ik heb best zin om weer eens op te komen draven. Dus als er een speciale sessie georganiseerd gaat worden op een specifieke datum zal ik 'm in mijn agenda zetten.

Speciale sessie zoals?

jordidj1 schreef:
(quote)

Speciale sessie zoals?
Zoiets als wat Masimo voorstelt bijvoorbeeld. Of een avondje Greatest hits zoals we met Angus & Julia Stone een keer gedaan hebben. Random muziek draaien op een random avond met random mensen in de Beatroom werkt voor mij niet zo goed. Ik heb een doel nodig.

stoepkrijt schreef:
(quote)
Zoiets als wat Masimo voorstelt bijvoorbeeld. Of een avondje Greatest hits zoals we met Angus & Julia Stone een keer gedaan hebben. Random muziek draaien op een random avond met random mensen in de Beatroom werkt voor mij niet zo goed. Ik heb een doel nodig.

Als ik nou zeg: vanavond doen we enkel dikke party anthems?

Misschien dat ik vanavond weer eens langs kom, maar heb dan liever gewoon van alles wat en niet specifiek een thema.

jordidj1 schreef:
(quote)

Vanavond komt mij niet goed uit.

jordidj1 schreef:

Bell Witch - Mirror Reaper (2017)

Als er vanavond deuntjes gedraaid worden op de BeatSense, kom ik wel langs (rond 21:45/22:00).

VladTheImpaler schreef:
Misschien dat ik vanavond weer eens langs kom, maar heb dan liever gewoon van alles wat en niet specifiek een thema.

Ik ben er vanavond rond 22u, en zal van alles wat draaien.

Ik ben er om 21 uur dan

Als er geen bezwaar is of al andere plannen zijn, ben ik van plan om de uitslag van Greatest Hits van King Gizzard & The Lizard Wizard morgenavond vanaf 21:00 live in Beatsense bekend te maken. Een lekker avondje King Gizzard dus.

Ik heb filmavond, maar zal rond elven misschien nog binnendruppelen

Gast
geplaatst: vandaag om 11:57 uur

geplaatst: vandaag om 11:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.