MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)

zoeken in:
Johnny Marr schreef:
(quote)

Ideaal, tot vanavond dan!

Je bent te laat.

Aangezien niemand heeft toegezegd behalve Jordi, en ik die misselijke kwal van een Johnny Marr geen gelijk wil geven ga ik vanavond niets doen. Iemand anders mag het een keer plannen, ik heb gevraagd wanneer men kon en als ik dan zelf een datum prik kan niemand. Jammer maar helaas... Ik heb mijn lesje wel geleerd.

nou ja zeg

volgens mij was er wel animo voor vanavond, hoor

jordidj1 schreef:
nou ja zeg

volgens mij was er wel animo voor vanavond, hoor

Ik zie buiten jou niemand die bevestigt...

Maar goed ik ga er wel zitten en wacht wel of er iemand komt... Zie mijn initiële reactie maar als een teleurstelling op de afzeggingen van bepaalde mensen. Ik kan af en toe moeilijk met grote en (zoals in dit geval) heel kleine tegenslagen omgaan. Op korte termijn iig, gisteren hele dag weggeweest. Ik kijk net en zie dit, dat valt me dan enorm tegen en dan ben ik teleurgesteld.

ForWhomThePeteTolls schreef:
Aangezien niemand heeft toegezegd behalve Jordi, en ik die misselijke kwal van een Johnny Marr geen gelijk wil geven ga ik vanavond niets doen. Iemand anders mag het een keer plannen, ik heb gevraagd wanneer men kon en als ik dan zelf een datum prik kan niemand. Jammer maar helaas... Ik heb mijn lesje wel geleerd.

Kusjes!

Ik had voor vanavond bevestigd. En ik ben super belangrijk.

Ps. ik check rond 9, half 10 wel what is up. En anders ander keertjah

Ralph. schreef:
Ik had voor vanavond bevestigd. En ik ben super belangrijk.

Ps. ik check rond 9, half 10 wel what is up. En anders ander keertjah

Gaat sowieso door, moet me af en toe wat minder door mijn emoties laten leiden... Ik ben en blijf een semi-impulsief menneke at times...

Ik zit al in de beatsense room, heb een UG-mix opgezet om in de mood te komen. Dus voor diegene die al zin hebben te komen.

Ik tag nog even de mensen die ik oorspronkelijk had getagd, sorry voor de mensen die al afgezegd hadden... Maar wilde het voor de zekerheid toch wel even doen. De muziek draait al en we wachten op meer zielen.

Rene1979 JayM zaaf Kos Ralph. Harderwiek Nr.4 MAS Silky & Smooth bennerd -SprayIt- overmars89 MJ_DA_MAN jordidj1 Johnny Marr ArthurDZ aerobag

Kan er niet bij zijn, have fun!

Ik kom eraan, geef me nog tien minuutjes x

Ik ben er al x 123poetertjes Gretz komen jullie ook? x

Rene1979
Sorry aan het werk dus ik ga het niet redden

Johnny Marr schreef:
(quote)

Ach, no biggie. Zal toch een tête à tête worden met jordidj1.

Je had helemaal gelijk, hoe kon ik aan je twijfelen. Hoe was het Dartsen??

Had gisterenavond verplichtingen voor het werk, maar schuif volgende keer graag aan als ik kan. Voor zover ik denk door te hebben hoe het werkt, lijkt het me tof.

Het was super leuk!

Ik heb me ook uitstekend vermaakt! Thanks Pete en posse voor jullie inbreng

ForWhomThePeteTolls schreef:
(quote)

Je had helemaal gelijk, hoe kon ik aan je twijfelen. Hoe was het Dartsen??

Bezig

MAS
Ik kon afgelopen vrijdag helaas niet. Volgende keer ben ik er graag bij!

Vanaf 21h vanavond zullen Johnny Marr en ik wat 2021-releases onder de loep nemen in de Beatroom.

We gaan beginnen met deze plaat, wat daarna volgt zien we nog wel:

Floating Points, Pharoah Sanders & The London Symphony Orchestra - Promises (2021) - MusicMeter.nl

https://www.musicmeter.nl/images/cover/810000/810827.300.jpg?cb=1613556725

Wees welkom, ofzo.

Mooie plaat, ik kijk het ff aan of ik er dan in the mood voor ben.

Ik kom ook langs, zal wat later zijn, rond 22:00.

Hoe is deze release nog niet op mijn radar gekomen? Helaas kan ik er vanavond niet bij zijn.

Teunnis schreef:
Hoe is deze release nog niet op mijn radar gekomen?

Hij is minder dan een week geleden uitgekomen, dus goed voorstelbaar dat je hem even gemist hebt. Ik denk overigens dat je deze plaat prachtig gaat vinden, hij past volgens mij volledig in jouw straatje.

Ik weet nog niet of ik vanavond zal aanhaken, maar om 21u zal ik er in elk geval nog niet bij zijn. Alvast veel luisterplezier met Sam en Pharoah!

Nice! Veel plezier, het is een prachtplaat.

We gaan zo van start! Veel animo zou wel leuk zijn, want het kan één van de laatste BeatSense-avondjes worden. De site houdt er namelijk mee op.

Gvd heb dit vorige week ontdekt en nu stopt het er alweer mee.

Kikker in je bil!

Gast
geplaatst: vandaag om 15:16 uur

geplaatst: vandaag om 15:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.