Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)
zoeken in:
1
geplaatst: 15 oktober 2020, 19:03 uur
Don Cappuccino schreef:
Het is gewoon veel te gezellig op BeatSense!
Het is gewoon veel te gezellig op BeatSense!
De invloed van LouDer is merkbaar.
Mijn FIFA komt morgen pas binnen, dus ik ben wel bij voor weer een potje BeatSensen vanavond
1
geplaatst: 15 oktober 2020, 19:08 uur
jordidj1 schreef:
Mijn FIFA komt morgen pas binnen, dus ik ben wel bij voor weer een potje BeatSensen vanavond
(quote)
Damn, en dan zeggen ze dat ik 24/7 aanwezig ben op BS. Deze gap dan.
1
geplaatst: 15 oktober 2020, 19:20 uur
Jij staat nog altijd veruit op de eerste plaats in de room, dus kom niet praten op de straten
1
geplaatst: 15 oktober 2020, 19:48 uur
jordidj1 schreef:
Jij staat nog altijd veruit op de eerste plaats in de room, dus kom niet praten op de straten
(quote)
Ik weet nog niet of ik kom, er bestaat ook nog iets als series.
2
geplaatst: 15 oktober 2020, 21:09 uur
Kom gewoon voor mij even langs, G!? Dan gooi ik er een guestverse in van Nas die je nog niet kent, net als vd week...
1
geplaatst: 17 oktober 2020, 18:49 uur
Een waarschuwing voor de niet-metaliefhebbers:
Morgen kondig ik de nummer 2 aan van mijn Metal Top 100, het langste nummer van de lijst. Dit is eigenlijk een album, en om 22:00 zal ik hem draaien via BeatSense.
Morgen kondig ik de nummer 2 aan van mijn Metal Top 100, het langste nummer van de lijst. Dit is eigenlijk een album, en om 22:00 zal ik hem draaien via BeatSense.
0
geplaatst: 17 oktober 2020, 19:17 uur
Don Cappuccino schreef:
Kan niet wachten, mocht ook vanavond al zijn. Er is verder niet echt iets te doen ofzo.
1
geplaatst: 17 oktober 2020, 19:19 uur
We kunnen vanavond ook gewoon een BeatSense-sessie doen, hoor. 
De tijd dat ik er ongeveer ben hoef ik niet aan te geven, ik heb daar inmiddels een reputatie in.

De tijd dat ik er ongeveer ben hoef ik niet aan te geven, ik heb daar inmiddels een reputatie in.

0
geplaatst: 18 oktober 2020, 11:29 uur
Don Cappuccino schreef:
Maar wat is er dan specifiek om 22u? De tijd dat ik er ongeveer ben hoef ik niet aan te geven, ik heb daar inmiddels een reputatie in.

0
geplaatst: 18 oktober 2020, 11:45 uur
CSL van dit album. De beschrijving van The Don maakt mij té nieuwsgierig.
0
geplaatst: 18 oktober 2020, 12:17 uur
Johnny Marr schreef:
Dat snap ik, maar wat is er zo specifiek aan 22u dat dat altijd de tijd is dat hij altijd rond die tijd naar BS gaat?(quote)
Of interpreteert hij 'geen cappuccino na tienen' verkeerd?
2
geplaatst: 18 oktober 2020, 12:52 uur
chevy93 schreef:
Of interpreteert hij 'geen cappuccino na tienen' verkeerd?
(quote)
Dat snap ik, maar wat is er zo specifiek aan 22u dat dat altijd de tijd is dat hij altijd rond die tijd naar BS gaat?Of interpreteert hij 'geen cappuccino na tienen' verkeerd?
Hij heeft een enkelband, en moet om 22u thuis zijn. Vandaar dat hij pas vanaf dat uur op BeatSense te vinden is.
1
geplaatst: 18 oktober 2020, 13:04 uur
chevy93 schreef:
Dat snap ik, maar wat is er zo specifiek aan 22u dat dat altijd de tijd is dat hij altijd rond die tijd naar BS gaat?
Dat snap ik, maar wat is er zo specifiek aan 22u dat dat altijd de tijd is dat hij altijd rond die tijd naar BS gaat?
Ik kijk meestal vanaf 20:00 TV (vaak twee afleveringen van een serie/Uitzending Gemist) en dan ben ik rond 22:00 klaar.
0
geplaatst: 22 oktober 2020, 22:01 uur
nog mensen zin om even te beatdjensen? ik zit nu in de room plaatjes te draaien, ik zie het wel x
1
geplaatst: 23 oktober 2020, 18:58 uur
Tempel schreef:
Wat is Beatsense? Mijn kinderen zouden me nu boomer noemen!
Wat is Beatsense? Mijn kinderen zouden me nu boomer noemen!
BeatSense is een site waar je samen muziek kan luisteren en chatten. Iedereen kan muziek toevoegen (van YouTube). Het zijn vaak hele gevarieerde luistersessies met veel verschillende genres die langskomen.
Dit is de BeatSense-omgeving van MusicMeter.
0
geplaatst: 25 oktober 2020, 18:33 uur
Don Cappuccino schreef:
Hebben meer mensen zin om vanavond te BeatSensen?
Hebben meer mensen zin om vanavond te BeatSensen?
1
geplaatst: 25 oktober 2020, 19:30 uur
0
geplaatst: 30 oktober 2020, 18:56 uur
Ik denk dat ik vanavond rond een uur of 22:00 in de BeatSense-room ben.
1
geplaatst: 30 oktober 2020, 19:10 uur
Don Cappuccino schreef:
Idem dito.
1
geplaatst: 3 november 2020, 10:15 uur
Ik kijk nog wel af en toe, maar heb telkens verkeerde momenten geloof ik 

2
geplaatst: 3 november 2020, 10:36 uur
Deze avond rond 21u00 zal er geheid volk aanwezig zijn, The Scientist! Geheid. 

* denotes required fields.