Muziek / Algemeen / Geweldige bands met waardeloze zangers
zoeken in:
0
geplaatst: 6 oktober 2006, 14:59 uur
0
revolver11
geplaatst: 6 oktober 2006, 15:04 uur
AC/DC ??? Jon Scott is een vande beste zangers ooit.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 6 oktober 2006, 15:10 uur
(We hebben het hier alleen over de stem van de zanger?)
Placebo
U2
Guns 'N Roses
Placebo
U2
Guns 'N Roses
0
geplaatst: 6 oktober 2006, 15:19 uur
JonnieBrasco schreef:
Placebo
U2
Guns 'N Roses
Placebo
U2
Guns 'N Roses
Placebo????

0
geplaatst: 6 oktober 2006, 15:27 uur
Dream Theater- James LaBrie 
Sigur Ros- krolse kat
Mooi frustratietopic

Sigur Ros- krolse kat
Mooi frustratietopic

0
geplaatst: 6 oktober 2006, 15:28 uur
- A Silver Mt. Zion (een nog krolsere kat)
- Het gros van alle Britpop
- Het gros van alle Britpop
0
geplaatst: 6 oktober 2006, 15:31 uur
revolver11 schreef:
Dat weet ik niet, maar zijn broer Bon Scott kan in ieder geval erg lekker zingen.

0
geplaatst: 6 oktober 2006, 15:42 uur
Pearls before swine
Die verrekte slisstem van Tom Rapp trek ik nog altijd niet erg goed.
Die verrekte slisstem van Tom Rapp trek ik nog altijd niet erg goed.
0
geplaatst: 6 oktober 2006, 15:50 uur
Thanks. Frustratie is het juiste woord. Ik had het laatst met het eerder genoemde Dream Theater. Hoor ik een prachtig pianostuk. Tsja, was het maar bij die piano gebleven.. Soms denk je weleens: waarom spelen de bandleden nog verder als er iemand met zijn of haar incapabele vocale capaciteiten de hele boel voor ze verknalt. Onbegrijpelijk.
0
geplaatst: 6 oktober 2006, 16:03 uur
Ouwe schreef:
Coldplay, die vent heeft pas n zeikstem...
Coldplay, die vent heeft pas n zeikstem...
Helemaal eens, waardeloze zanger. Maar Coldplay is dan ook niet zo'n geweldige band

0
geplaatst: 6 oktober 2006, 16:04 uur
andré schreef:
Helemaal eens, waardeloze zanger. Maar Coldplay is dan ook niet zo'n geweldige band
Je bent mild (quote)

0
geplaatst: 6 oktober 2006, 16:08 uur
Je bent mild 

Coldplay vind ik écht geen slechte muziek ofzo, maar die zanger.... Als ik hem hoor in nummers als 'Fix You' of 'Yellow' dan springt het glazuur bijna van mijn tanden. Terwijl ik met name 'Yellow' best een geslaagde compositie vind.
0
geplaatst: 6 oktober 2006, 16:16 uur
Waardeloos is misschien iets te overdreven, maar Motorpsycho heeft natuurlijk ook een ontzettend beperkte zanger. Desondanks ben ik een groot liefhebber van de muziek, want het gaat mij vooral om 'Het Liedje'.
0
geplaatst: 6 oktober 2006, 16:24 uur
Ik bedenk me eigenlijk dat ik gek ben op slechte zangers in goeie bands. Laten we wel wezen: Corgan, Cave, Molko. Het zijn geen briljante stemgeluiden a la Buckley, maar ik waardeer de bands beduidend meer dan diezelfde Buckley.
0
geplaatst: 6 oktober 2006, 16:30 uur
0
geplaatst: 6 oktober 2006, 16:32 uur
Met uitzondering van krielkip Corgan ben ik het met je eens rayman.. waardeloos is natuurlijk ook subjectief
Hebben bijvoorbeeld Borland, Curtis, Iggy of Reed mooie stemmen? Waarschijnlijk niet, maar ze passen fantastisch bij de muziek!
Hebben bijvoorbeeld Borland, Curtis, Iggy of Reed mooie stemmen? Waarschijnlijk niet, maar ze passen fantastisch bij de muziek!
0
geplaatst: 6 oktober 2006, 16:39 uur
rayman schreef:
Cave
Cave
Hij heeft natuurlijk wél een geweldige stem, tenminste ervan uitgaand dat je Nick bedoelt

0
geplaatst: 6 oktober 2006, 16:51 uur
Uiteraard bedoel ik Nick. Hij heeft m.i. een overweldigende stem die met name live gigantische indruk op mij maakt. Maar of dat nou in zijn algemeenheid een goeie stem moet worden genoemd..... ik weet het niet.
* denotes required fields.