MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Geweldige bands met waardeloze zangers

zoeken in:
AC/DC
Metallica
Uriah Heep
Dream Theater

Metallica
Megadeth
Sleep
Cathedral

Arcade Fire

Smashing Pumpkins

rayman schreef:
Arcade Fire

Neil Young (goede muziek maar die stem)

revolver11
AC/DC ??? Jon Scott is een vande beste zangers ooit.

JonnieBrasco
(We hebben het hier alleen over de stem van de zanger?)

Placebo
U2
Guns 'N Roses

the strokes!

JonnieBrasco schreef:
(We hebben het hier alleen over de stem van de zanger?)

Placebo
U2
Guns 'N Roses

Placebo????

Die stem van Placebo heb ik ook nog steeds moeite mee ja.

Dream Theater- James LaBrie

Sigur Ros- krolse kat

Mooi frustratietopic

- A Silver Mt. Zion (een nog krolsere kat)
- Het gros van alle Britpop

revolver11 schreef:
AC/DC ??? Jon Scott is een vande beste zangers ooit.

Dat weet ik niet, maar zijn broer Bon Scott kan in ieder geval erg lekker zingen.

Mogwai

(maar dat schijnt zo te horen )

Pearls before swine

Die verrekte slisstem van Tom Rapp trek ik nog altijd niet erg goed.

Status Seeker schreef:

Mooi frustratietopic

Thanks. Frustratie is het juiste woord. Ik had het laatst met het eerder genoemde Dream Theater. Hoor ik een prachtig pianostuk. Tsja, was het maar bij die piano gebleven.. Soms denk je weleens: waarom spelen de bandleden nog verder als er iemand met zijn of haar incapabele vocale capaciteiten de hele boel voor ze verknalt. Onbegrijpelijk.

Coldplay, die vent heeft pas n zeikstem...

Sigur Rós is écht een goed voorbeeld, zeker op dat album ( )

Ouwe schreef:
Coldplay, die vent heeft pas n zeikstem...

Helemaal eens, waardeloze zanger. Maar Coldplay is dan ook niet zo'n geweldige band

andré schreef:
(quote)

Helemaal eens, waardeloze zanger. Maar Coldplay is dan ook niet zo'n geweldige band
Je bent mild

Je bent mild

Coldplay vind ik écht geen slechte muziek ofzo, maar die zanger.... Als ik hem hoor in nummers als 'Fix You' of 'Yellow' dan springt het glazuur bijna van mijn tanden. Terwijl ik met name 'Yellow' best een geslaagde compositie vind.

HiLL schreef:
(quote)

Neil Young (goede muziek maar die stem)

Ruby1966
levenvergeten schreef:

Waardeloos is misschien iets te overdreven, maar Motorpsycho heeft natuurlijk ook een ontzettend beperkte zanger. Desondanks ben ik een groot liefhebber van de muziek, want het gaat mij vooral om 'Het Liedje'.

Ik bedenk me eigenlijk dat ik gek ben op slechte zangers in goeie bands. Laten we wel wezen: Corgan, Cave, Molko. Het zijn geen briljante stemgeluiden a la Buckley, maar ik waardeer de bands beduidend meer dan diezelfde Buckley.

levenvergeten schreef:

Met uitzondering van krielkip Corgan ben ik het met je eens rayman.. waardeloos is natuurlijk ook subjectief Hebben bijvoorbeeld Borland, Curtis, Iggy of Reed mooie stemmen? Waarschijnlijk niet, maar ze passen fantastisch bij de muziek!

Hij heeft natuurlijk wél een geweldige stem, tenminste ervan uitgaand dat je Nick bedoelt

Uiteraard bedoel ik Nick. Hij heeft m.i. een overweldigende stem die met name live gigantische indruk op mij maakt. Maar of dat nou in zijn algemeenheid een goeie stem moet worden genoemd..... ik weet het niet.

Clepsydra, Pendragon

Gast
geplaatst: vandaag om 23:39 uur

geplaatst: vandaag om 23:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.