MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Geweldige bands met waardeloze zangers

zoeken in:
Radiohead? Tom Yorke is juist mijn favoriete zanger. Hmm

The Veils
The Smashing Pumpkins
I Am Kloot
Stereophonics (mwah, niet zo geweldig..)

Allemaal bands, waar ik moeite heb om de platen uit te zitten, omdat de stem van de zanger met gaat vervelen.

mr-mucho schreef:
chris martin (coldplay) haha slechte zanger ??, flikker toch op man ,,
Ik vind dat Chris Martin een vrij lelijke stem heeft. Vooral zijn kopstem vind ik niet om aan te horen. Op één of andere manier vind ik zijn stem op Parachutes nog wel erg mooi. Vanaf A Rush Of Blood To The Head, kan ik er niet meer zo goed naar luisteren.

Aerosmith

freakystyle schreef:
The Veils
The Smashing Pumpkins
I Am Kloot

Allemaal bands, waar ik moeite heb om de platen uit te zitten, omdat de stem van de zanger met gaat vervelen.

vind de zang van The Veils en I Am Kloot juist het sterke aan deze bands, smaken verschillen he

miloz
Dream Theater!
Geweldige band met een ongeloofelijke k*t zanger!
Smashing Pumpkins zijn inderdaad ook aardig goed maar Billy Gorgans stem spreekt mij ook niet zo aan.

Zoals eerder genoemd vind ik ook wel dat de zangers van the strokes en placebo niet de mooiste stem hebben, maar dat zegt nog niets over de muziek die ze maken. De muziek kan wel zo zijn dat je je dan niet meer stoort aan de stem van de zanger.

Of het heeft een andere reden dat ik vind dat the strokes en placebo goeie muziek maken.

Mojo Pin
Julian van The Strokes verontschuldigt zich zo nu en dan ook wanneer hij weer eens vals zingt of zijn tekst vergeet

Dire Straits; of noem je dat praten??????

freakystyle schreef:
The Veils
The Smashing Pumpkins
I Am Kloot

De stem maakt The Veils juist zo bijzonder. Wat IAMKLOOT zegt, idd.

Ik denk dat ik gewoon hou van slechte stemmen ofzo... Of laten we het "moeilijke" stemmen noemen.

Ik ben bijvoorbeeld helemaal weg van de zang van:
- Smashing Pumpkins
- Radiohead
- Neutral Milk Hotel
- Neil Young
- Pavement
-...

Sterker nog, de momenten die vals gezongen worden vind ik vaak beter dan zuivere klanken. Neem nu 'Silence kit' van Pavement, briljant gewoon!

van de zanger van Hope Of The States kun je nu ook niet echt zeggen dat hij fantastisch zingt, wel? maar mij stoort het totaal niet, het past perfect bij de sfeer van de nummers ... waarom zouden we er dan over zagen? bij een band hoort een zanger, zonder die zanger zou het niet eens die band zijn, ...

Mart schreef:
Metallica

What the ?
Misschien heb je alleen Kill 'em all gehoort. Later is zijn stem echt fantastisch. ( Zie de S&M versie van Nothing else matters, prachtig gewoon).

Mart schreef:

Megadeth

Hier heb je wel gelijk in. Dave is een echte waardeloze rotzak. ( Daarom dat ie ook buitengesmeten is bij Metallica)

revolver11 schreef:
AC/DC ??? Jon Scott is een vande beste zangers ooit.

Je bedoelt waarschijnlijk Bon Scott ; inderdaad een goeie zanger. Helaas al weer meer dan 25 jaar dood. Zijn opvolger Brian Johnson is niet om aan te horen

sq
Harmonium.

Ben na veel enthousiaste reacties eens gaan luisteren, instrumentaal (bij vlagen zelfs wonder-) mooi, maar ik zal het niet kopen inderdaad vanwege de me toch zwaar tegenvallende zang.

ach, geweldig is overdreven maar dat IQ beter zonder dan met zanger is lijkt mij duidelijk.

Iggy is echt belabberd, Tom Yorke vind ik ook wel eens loeien en Brian Johnson kan mijns inziens alleen een kraai imiteren

*Laura*
Goh, ik vind dit echt moeilijk. Er zijn heel wat zangers die soms nogal de neiging hebben om een valse noot te produceren, maar veel van hen behoren net tot mijn favoriete zangers!

ElMeroMero
Muse en Radiohead steken er toch wel bovenuit wat zangers met een irritant stemgeluid betreft.

Van Morrison kan ik echt nie meer aan horen

Metallica
Iron Maiden

slaemperayreon
Sanderkeuh, Iron Maiden een slechte zanger hebben? Als we het hebben over di'Anno of Blaze kan ik er enigzins mee inkomen, maar ik hoop toch niet dat je Bruce bedoelt. Je kunt er misschien niet van houden, maar technisch gezien is het echt een wereldzanger.

dream theater ! geweldige muziek alleen zijn stem word ik wel wat moe van zo nu en dan

Waardeloze zanger??

rayman schreef:
Waardeloze zanger??
, maar geweldige band, dussss....

The Walkmen
En ik irriteer me ook soms aan de zanger van bloc party. Vooral op hun nieuwe cd. Terwijl hun muziek (vooral de drums zijn erg goed) van een erg hoog niveau is.

Victims Family
en natuurlijk AC/DC na Bon Scott

Chili Peppers

mugken
Sanderkeuh schreef:
Metallica
Iron Maiden

Bruce Dickson waardeloze zanger,hoe kom je daar bij.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:47 uur

geplaatst: vandaag om 21:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.