MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / De MuMe-Mixtape Cirkel (mixtapes, eigen verzamelaars, etc.)

zoeken in:
Hij is zo'n beetje af hier. Maar ik vrees dat het allesbehalve een crowd pleaser is...

hdk-nl
Dat scheelt... Die van mij namelijk ook niet.

Ah, dat klinkt alvast interessant.

sxesven
Kant B af

Ik ook zo ongeveer, nu nog een Kant A verzinnen.

Of zal ik toch maar een 2CD voor Kant A maken?

sxesven
Keuzes, keuzes!

Ik ben er ook nog niet helemaal over uit. Ik ben kant A eigenlijk vanuit één song die ik er op moest en zou hebben gaan uitbouwen en was tevreden over het resultaat, maar kant B is een heel ander zootje geworden en vloekt een beetje met kant A. Ik denk er nog even over na. Mogelijkheid bestaat atm dat (de tot in de perfectie gesequencede en afgemixte) kant A toch nog compleet overnieuw gedaan wordt. Jammer van het selecteren van alle songs en het mixwerk.

Oei. Ik had in eerste instantie leuk artwork, maar inmiddels past mijn muziek daar totaal niet meer bij. Misschien moet ik er toch wat meer deprimerende dingen opzetten. Het is sowieso een beetje een ratjetoe, eigenlijk.

Ik zal wat ik had sowieso opnieuw op moeten nemen, want de mix die ik had stond op mijn externe schijf die vorige week is overleden. Gelukkig heb ik nog wel het playlist-bestand, dus de volgorde is nog makkelijk te achterhalen.

bij mij gaat het echt een beetje een bende worden van allerlei dingen uit vijf decennia. Ik moet nog even zien hoe ik er beetje lijn in ga krijgen. Het ontstaat van het ene liedje naar het andere; misschien is dat wel lijn genoeg trouwens

Ik heb trouwens gewoon een soort van compilatie. Niks geen kant A en B of nummers die naadloos in elkaar overgaan ofzo, daar heb ik totaal geen kaas van gegeten

Sorry maar helaasch...

Sietse
ik ga ook niets in elkaar mixen want daar leent het concept dat ik heb gekozen zich niet voor

Sietse
Al bedenk ik me nu een ander concept, maar misschien is die niet geschikt voor deze groep mensen...

dix
Moet er eigenlijk veel muziek op? Of is hier en daar een nummer ook goed genoeg?

sxesven
dix schreef:
Moet er eigenlijk veel muziek op ? ik bedoel, is hier en daar een nummer ook goed genoeg ?

Sietse
je kunt ook stukkies van muziek doen heh...knippen en plakken

alleen de zijkant van een cd'tje branden lijkt me wel voldoende.

Mijn mixtape is eigenlijk wel af, veel tijd om nog te sleutelen heb ik toch niet (voor het artwork wil ik ook m'n tijd nemen). Op mijn computer Garageband gevonden en daarmee heb ik alles ge-copycutpaste. Het klinkt soms een beetje, euh... 'off', maar voor een mixtape mag dat wel vind ik. Overigens is er ook (ongepland) een soort van A en B-kant ontstaan. Het luister naar de titel "Voices Inside / Convolutions of the Mind". Zijn jullie al onder de indruk?

lambf
Ik ben blij dat we nog even hebben, pffft, ben er volgens mij nog lang niet klaar mee

Artwork schmartwork

En een boeiende titel krijgt ie ook al niet

Ik ben nog niet verder dan een korte brainstormsessie over een thema. Deze heeft tot niks geleid...

tuktak
mijn thema wordt experimentele abba covers door de jaren heen. ik heb al een vette super trouper remix van the a teens gevonden

sxesven
Artwork ben ik nog niet aan begonnen maar komt er uiteraard; eerst de tape af. Mijn B-kant is dus af, de A-kant ga ik over doen; 'thema' is de mediabron, alles komt van tape (veelal zelf geript). Wat misschien ook wel iets verraadt over de muzikale richting...

Sietse
misschien ga ik toch nog een andere maken dan ik vandaag heb gemaakt...

Ik vermoed dat mijn artwork gaat bestaan uit een onbeschreven cd - dat is ook wel een statement, of niet? Minimalisme enzo

Sietse
dat is zo "vorige ronde"

Toen deed ik nog niet mee. En helemaal onbeschreven is wel erg onhandig lijkt me.

Het artwork hier bestaat uit bladmuziek. Verder stuur ik een piano mee en laat ik het aan jullie.

Dan hoef ik die cd zelf helemaal niet...

Die piano lijkt me wel wat. Lever je ook een groter huis mee?

Gast
geplaatst: vandaag om 16:12 uur

geplaatst: vandaag om 16:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.