Muziek / Algemeen / De MuMe-Mixtape Cirkel (mixtapes, eigen verzamelaars, etc.)
zoeken in:
0
geplaatst: 2 september 2010, 22:45 uur
Hij is zo'n beetje af hier. Maar ik vrees dat het allesbehalve een crowd pleaser is...
0
geplaatst: 4 september 2010, 01:23 uur
Ik ook zo ongeveer, nu nog een Kant A verzinnen. 
Of zal ik toch maar een 2CD voor Kant A maken?

Of zal ik toch maar een 2CD voor Kant A maken?
0
sxesven
geplaatst: 4 september 2010, 01:28 uur
Keuzes, keuzes!Ik ben er ook nog niet helemaal over uit. Ik ben kant A eigenlijk vanuit één song die ik er op moest en zou hebben gaan uitbouwen en was tevreden over het resultaat, maar kant B is een heel ander zootje geworden en vloekt een beetje met kant A. Ik denk er nog even over na. Mogelijkheid bestaat atm dat (de tot in de perfectie gesequencede en afgemixte) kant A toch nog compleet overnieuw gedaan wordt. Jammer van het selecteren van alle songs en het mixwerk.

0
geplaatst: 4 september 2010, 02:07 uur
Oei. Ik had in eerste instantie leuk artwork, maar inmiddels past mijn muziek daar totaal niet meer bij. Misschien moet ik er toch wat meer deprimerende dingen opzetten. Het is sowieso een beetje een ratjetoe, eigenlijk.
Ik zal wat ik had sowieso opnieuw op moeten nemen, want de mix die ik had stond op mijn externe schijf die vorige week is overleden.
Gelukkig heb ik nog wel het playlist-bestand, dus de volgorde is nog makkelijk te achterhalen.
Ik zal wat ik had sowieso opnieuw op moeten nemen, want de mix die ik had stond op mijn externe schijf die vorige week is overleden.
Gelukkig heb ik nog wel het playlist-bestand, dus de volgorde is nog makkelijk te achterhalen.
0
geplaatst: 4 september 2010, 10:03 uur
bij mij gaat het echt een beetje een bende worden van allerlei dingen uit vijf decennia. Ik moet nog even zien hoe ik er beetje lijn in ga krijgen. Het ontstaat van het ene liedje naar het andere; misschien is dat wel lijn genoeg trouwens 

0
geplaatst: 4 september 2010, 11:03 uur
Ik heb trouwens gewoon een soort van compilatie. Niks geen kant A en B of nummers die naadloos in elkaar overgaan ofzo, daar heb ik totaal geen kaas van gegeten 
Sorry maar helaasch...

Sorry maar helaasch...
0
Sietse
geplaatst: 4 september 2010, 12:30 uur
ik ga ook niets in elkaar mixen want daar leent het concept dat ik heb gekozen zich niet voor
0
Sietse
geplaatst: 4 september 2010, 12:31 uur
Al bedenk ik me nu een ander concept, maar misschien is die niet geschikt voor deze groep mensen...
0
geplaatst: 4 september 2010, 12:32 uur
Moet er eigenlijk veel muziek op? Of is hier en daar een nummer ook goed genoeg? 

0
sxesven
geplaatst: 4 september 2010, 12:33 uur
dix schreef:
Moet er eigenlijk veel muziek op ? ik bedoel, is hier en daar een nummer ook goed genoeg ?
Moet er eigenlijk veel muziek op ? ik bedoel, is hier en daar een nummer ook goed genoeg ?

0
Sietse
geplaatst: 4 september 2010, 12:48 uur
je kunt ook stukkies van muziek doen heh...knippen en plakken
0
geplaatst: 4 september 2010, 13:41 uur
alleen de zijkant van een cd'tje branden lijkt me wel voldoende.
0
geplaatst: 4 september 2010, 20:24 uur
Mijn mixtape is eigenlijk wel af, veel tijd om nog te sleutelen heb ik toch niet (voor het artwork wil ik ook m'n tijd nemen). Op mijn computer Garageband gevonden en daarmee heb ik alles ge-copycutpaste. Het klinkt soms een beetje, euh... 'off', maar voor een mixtape mag dat wel vind ik.
Overigens is er ook (ongepland) een soort van A en B-kant ontstaan. Het luister naar de titel "Voices Inside / Convolutions of the Mind". Zijn jullie al onder de indruk? 
Overigens is er ook (ongepland) een soort van A en B-kant ontstaan. Het luister naar de titel "Voices Inside / Convolutions of the Mind". Zijn jullie al onder de indruk? 
0
lambf
geplaatst: 4 september 2010, 20:54 uur
Ik ben blij dat we nog even hebben, pffft, ben er volgens mij nog lang niet klaar mee 

0
geplaatst: 4 september 2010, 21:02 uur
Artwork schmartwork 
En een boeiende titel krijgt ie ook al niet

En een boeiende titel krijgt ie ook al niet

0
geplaatst: 4 september 2010, 21:21 uur
Ik ben nog niet verder dan een korte brainstormsessie over een thema. Deze heeft tot niks geleid...
0
tuktak
geplaatst: 4 september 2010, 22:17 uur
mijn thema wordt experimentele abba covers door de jaren heen. ik heb al een vette super trouper remix van the a teens gevonden 

0
sxesven
geplaatst: 4 september 2010, 22:51 uur
Artwork ben ik nog niet aan begonnen maar komt er uiteraard; eerst de tape af. Mijn B-kant is dus af, de A-kant ga ik over doen; 'thema' is de mediabron, alles komt van tape (veelal zelf geript). Wat misschien ook wel iets verraadt over de muzikale richting...
0
Sietse
geplaatst: 5 september 2010, 02:00 uur
misschien ga ik toch nog een andere maken dan ik vandaag heb gemaakt...
0
geplaatst: 5 september 2010, 11:38 uur
Ik vermoed dat mijn artwork gaat bestaan uit een onbeschreven cd - dat is ook wel een statement, of niet? Minimalisme enzo 

0
geplaatst: 5 september 2010, 12:16 uur
Toen deed ik nog niet mee. En helemaal onbeschreven is wel erg onhandig lijkt me.
0
geplaatst: 5 september 2010, 14:40 uur
Het artwork hier bestaat uit bladmuziek. Verder stuur ik een piano mee en laat ik het aan jullie.
0
geplaatst: 5 september 2010, 23:01 uur
Die piano lijkt me wel wat. Lever je ook een groter huis mee?
* denotes required fields.