Muziek / Algemeen / De MuMe-Mixtape Cirkel (mixtapes, eigen verzamelaars, etc.)
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 8 september 2010, 19:41 uur
ff voor de duidelijkheid (zo denk ik er dus over)
Geen artwork = geen recensie.
Mixtape maken is meer dan alleen wat nummers bij elkaar werpen

0
Sietse
geplaatst: 8 september 2010, 20:02 uur
dat mag idd eventueel ook wel ter compensatie...
wanneer begonnen we ook alweer? Dit weekend ga ik naar Tilburg voor incubate en kom was na 1 1/2 week weer thuis en moet nog artwork maken en boek schrijven.
wanneer begonnen we ook alweer? Dit weekend ga ik naar Tilburg voor incubate en kom was na 1 1/2 week weer thuis en moet nog artwork maken en boek schrijven.
0
geplaatst: 8 september 2010, 20:44 uur
Sietse schreef:
Oh jee, daar ga ik wakker van liggen. Als je blijft zeuren stuur ik hem niet eens op.
Als het voor meer mensen een probleem is hoor ik het graag, wellicht kan dan iemand anders m'n plaats innemen. Graag of in 't geheel niet...
0
lambf
geplaatst: 8 september 2010, 21:00 uur
Sietse schreef:
wanneer begonnen we ook alweer?.
wanneer begonnen we ook alweer?.
De 30ste.
0
sxesven
geplaatst: 8 september 2010, 21:13 uur
GrafGantz schreef:
Oh jee, daar ga ik wakker van liggen. Als je blijft zeuren stuur ik hem niet eens op.
Als het voor meer mensen een probleem is hoor ik het graag, wellicht kan dan iemand anders m'n plaats innemen. Graag of in 't geheel niet...
(quote)
Keuze is aan de samensteller, natuurlijk!

Desalnietteplus ben ik het wel met Sietse eens dat een mixtape meer is dan een verzameling liedjes is en dat artwork zeker meerwaarde heeft/geeft. Ik stop daar zelf dan ook altijd veel tijd in.
0
geplaatst: 12 september 2010, 15:58 uur
Zojuist m'n mixtape afgerond. Mixtape is een groot woord want het worden gewoon losse tracks op een cd. Na een ochtend luisteren en rippen kom ik volgens itunes op 1,2 uur. Dat lijkt me voldoende.
En dan nu nog het artwork. Daar heb ik nog even de tijd voor.
Wellicht dat ik volgend weekend besluit een nieuwe te maken; we zien wel...
En dan nu nog het artwork. Daar heb ik nog even de tijd voor.
Wellicht dat ik volgend weekend besluit een nieuwe te maken; we zien wel...
0
geplaatst: 12 september 2010, 21:06 uur
Ik zit nog in de fase van 50 nummers waar ik nog uit moet puren. Maar we hebben nog even de tijd natuurlijk.
Momenteel ligt er een Barry White lp op. Een kadootje voor mijn lief van de rommelmarkt vanochtend. En ik vrees dat deze de mixtape niet zal halen.
Tot spijt van wie het benijdt....
Momenteel ligt er een Barry White lp op. Een kadootje voor mijn lief van de rommelmarkt vanochtend. En ik vrees dat deze de mixtape niet zal halen.
Tot spijt van wie het benijdt....
0
Sietse
geplaatst: 15 september 2010, 13:10 uur
Denk je...ik neem mijn laptop mee op vakantie...staat er geen photoshop op :/
Volgende week snel een hoes in elkaar sjeffen...hopelijk lukt het nog om deze bij een drukker te laten drukken ipv zelf printen.
Volgende week snel een hoes in elkaar sjeffen...hopelijk lukt het nog om deze bij een drukker te laten drukken ipv zelf printen.
0
geplaatst: 15 september 2010, 14:07 uur
Ik heb niet eens fotosoep (en kan er sowieso niet mee omgaan) en ook geen printer.
0
geplaatst: 15 september 2010, 14:50 uur
Meneer gaat plagiatorisch doen?
(ja, dat woord verzin ik ter plekke)
(ja, dat woord verzin ik ter plekke)
0
Sietse
geplaatst: 15 september 2010, 16:06 uur
piraterij heet dat Micha...das heel erg hip...Hier op incubate gaat het er de hele dag over en dat 8 dagen lang.
0
lambf
geplaatst: 24 september 2010, 17:40 uur
*zucht*
Hopelijk kan ik het artwork "artwork" op tijd af hebben.
Hopelijk kan ik het artwork "artwork" op tijd af hebben.
0
geplaatst: 24 september 2010, 18:04 uur
Ik moet enkel nog branden en cd's kopen!
In omgekeerde volgorde.
In omgekeerde volgorde.
0
geplaatst: 24 september 2010, 18:33 uur
0
Sietse
geplaatst: 24 september 2010, 19:03 uur
ik ben er klaar voor, maar was dan ook tot vandaag in de veronderstelling dat het vandaag af moest zijn 

0
geplaatst: 24 september 2010, 19:50 uur
Ik moet alleen nog maar overnieuw beginnen, ik had alles op een externe schijf gezet en die heeft - na een jaar of 5 trouwe dienst - de geest gegeven. 

0
geplaatst: 24 september 2010, 20:05 uur
Ik heb de samenstellign klaar, moet ze alleen nog branden en er een hoesje bij maken.
0
lambf
geplaatst: 25 september 2010, 19:45 uur
Aangezien de deadline die er nu staat, donderdag de 30e, voor sommige mensen lastig gaat worden heb ik in overleg besloten om de uiterste deadline te verschuiven naar maandag 4 oktober.
Voor de mensen die al klaar zijn met hun mix is het natuurlijk gewoon mogelijk om die eerder te verzenden.
Voor de mensen die al klaar zijn met hun mix is het natuurlijk gewoon mogelijk om die eerder te verzenden.
* denotes required fields.