MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / De MuMe-Mixtape Cirkel (mixtapes, eigen verzamelaars, etc.)

zoeken in:
Ik geloof dat ik m'n mix nu wel zo'n beetje naar tevredenheid af heb Eens kijken of ik nog iets aan artwork in elkaar ga weten te sleutelen - stel je er in ieder geval niet teveel van voor... Ik ben erg benieuwd naar de reacties, en wat ik mag gaan ontvangen!

Ik ben inmiddels weer een heel eind. Nog zo'n half uur aan muziek te schrappen, maar de algemene lijn staat wel zo'n beetje vast..

Verschuiving van de deadline. Joepie!

Heb deze week op het werk denk ik geen tijd om iets van artwork te printen (zit sowieso niet alleen op de kamer) en heb vanaf vrijdagmiddag 2 weken vakantie. En zoals eerder vermeld heb ik thuis dus geen printer. Was op zich wel van plan om nog iets van artwork in elkaar te flansen maar ik zie het er niet van komen...

Maak een tekening.

Een kleurplaat is meer mijn niveau.

tuktak
zo, alles is verzendklaar!

GrafGantz schreef:
Een kleurplaat is meer mijn niveau.

Wel binnen de lijntjes he!

Dienen er adressen uitgewisseld te worden? Of hangen we alles aan een ballon, op goed geluk?

tuktak
aan een ballon op goed geluk lijkt me geen goed idee, dan komt het natuurlijk niet aan...

want je moet er wel de mume gebruikersnaam aan vast hangen natuurlijk!

En elk gebruikt zijn eigen kleur ballon, weet je meteen van wie de mixtape afkomstig is! Jij de rode, ik de groene?

Dus:

Ronde 1:
Groep 1: Sxesven (wit) , Lambf (zwart), Bertus (blauw), Jazper (paars)
Groep 2: Sandokan-veld (roze), Scientist (oranje), Paap (geel), Sietse (grijs)
Groep 3: Tuktak (rood), kemm (groen), hdk-nl (beige), herman (bordeaux)
Groep 4: Dix (khaki), We tigers (doorschijnend), Grafgantz (appelblauwzeegroen), essence (paars met gele stippen)

Sietse
ik ga maar eens ff die 3 mensen een berichtje sturen...

'Why do I have to be Mr Pink?'

Sietse
Ok, wie heeft er al meer dan 1 adres gehad van de mensen waar ze naar toe moeten sturen?

Duurt mij allemaal erg lang...

Ik! Ik heb er 2!

Maar ik kan ze toch niet versturen vandaag, want ze hebben de brievenbussen afgesloten...

Sietse
waarom dat?

Waarschijnlijk vanwege de festiviteiten rond 3 oktober, Leidens Ontzet.

hdk-nl
Ik heb iedereen benaderd in mijn groepje...

Sietse
Jazper schreef:
Waarschijnlijk vanwege de festiviteiten rond 3 oktober, Leidens Ontzet.

Ahh ok...dan worden dingen kapot gemaakt dus?

Drank maakt meer kapot dan je lief is, zullen ze hebben gedacht

Liefde maakt meer kapot dan er drank is toch?

Drie adressen rondgestuurd, eentje ontvangen voorlopig.

Twee adressen ontvangen, ik kan mijne morgen versturen - als de ontvangers accoord gaan met een volledige afwezigheid van artwork Anders probeer ik daar morgen nog wat van te maken...

Sietse
hier zijn vandaag 3 cd's op de bus gedaan...

dix
hier morgen ...

ik ben tevreden, maar wellicht ben ik de enige.

Mensen, ik loop een beetje achter. Het artwork is af, maar moet nog even gedrukt worden. De cd is af maar moet nog even gebrand worden. Met andere woorden, het komt er aan!

Cd's zijn op de post, nu maar hopen dat ze aankomen... De mevrouw bij de sigarenboer deed een beetje wazig over het aantal postzegels dat erop moest.

De mijne zijn sinds vanmiddag ook onderweg. Ook mijn excuses aan de mensen die naar mij moeten zenden, voor de extra kosten.

Drie cd's zojuist gepost

Gast
geplaatst: vandaag om 09:47 uur

geplaatst: vandaag om 09:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.