MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / De MuMe-Mixtape Cirkel (mixtapes, eigen verzamelaars, etc.)

zoeken in:
Sietse
Sandokan-veld schreef:

Hulde voor de bijgevoegde tekstvellen, waarin Sietse de nummers track voor track bespreekt. Handige tips en achtergrondinformatie, al had hij zijn eigen beleving bij de liedjes van mij wel iets meer voelbaar mogen maken.

Te snel in elkaar gezet omdat ik dacht nog 1 dag te hebben...bleek het nog 1 week te zijn en toen niet meer naar om gekeken

Dank je voor het luisteren enzo

Ik heb nu alle mixtapes beluisterd. Hopelijk kan ik er bij een volgende keer ook iets zinnigs over uitbrengen...

Sietse
Ik heb uiteindelijk die van Paap en The Scientist nog steeds niet, terwijl Paap hem wel zou hebben verstuurd.

Ik heb ze inmiddels beluisterd, maar ik moet nog steeds eens fatsoenlijke recensies gaan schrijven...
Ook tijd om eens een opzetje voor een nieuwe ronde te maken, me dunkt.

Ronde 2
Groep 1: Sxesven, Sandokan-veld, tuktak, dix
Groep 2: Lambf, Scientist, kemm, We tigers
Groep 3: Bertus, Paap, hdk-nl, Graf
Groep 4: Jazper, Sietse, herman, essence

Voorstel volgende verzendronde te laten beginnen op 20 november acceptabel? Alle achterstanden kunnen met terugwerkende kracht wel worden weggewerkt lijkt me.

dix
effe kijken ... wat stuur ik dan waarheen ? naar ik aanneem hoef ik zelf niet meer opnieuw te branden, maar worden de eerder vervaardigde CDs opnieuw in stelling gebracht ?

we branden toch gewoon opnieuw?!?!
Het is juist leuk om aan het eind het proces 15 cd'tjes te hebben verstuurd en ontvangen!

20 november lijkt me prima te halen.

Sietse
Juist, alles opnieuw branden enzo.

Ah, leuk. Ik kijk uit naar de paapmiks

Sietse
Die is vrij minimaal.

De Paapniks?

Hij duurt 10 minuten bedoel je?

Sluit wel mooi aan bij mijn maximale mix trouwens

dix
we tigers schreef:
we branden toch gewoon opnieuw?!?!
Het is juist leuk om aan het eind het proces 15 cd'tjes te hebben verstuurd en ontvangen!

20 november lijkt me prima te halen.

Oh Ok ... moet ik even kijken wat en in welke volgorde ik een en ander had vastgelegd.

Mijn artwork valt niet zomaar opnieuw af te printen dus ik maak een geheel nieuwe mixtape!

Sietse
GrafGantz schreef:
Hij duurt 10 minuten bedoel je?

Sluit wel mooi aan bij mijn maximale mix trouwens

Ik bedoel: heb nog steeds niets ontvangen dus betwijfel nog steeds of dat ie wel bestaat. Zo minimaal is ie.

Ah, op zo een fiets

sxesven
Iemand nog iets geluisterd? Ruim een maand onderweg inmiddels en op een potentiële 48 recensies (drie recensies per deelnemer, zestien deelnemers), de ontbrekende tapes even meegerekend, hebben we er nu 10, dus we kunnen nog wel wat verwachten, denk ik zo. Tweede ronde misschien maar iets achteruit schuiven...

tuktak
mijn nieuwe tape is vol met nieuwe shit, dus niet te lang wachten

Ik heb vandaag de laatste mix van de eerste ronde beluisterd. Zat helaas maar weinig bij wat me kon bekoren, weet niet of ik hier überhaupt iets meer over kan gaan vertellen.

sxesven
Zo eentje heeft Wouter er ook eens gehad...
lambf schreef:
1. kut
2. kut
3. kut
4. kut
5. kut
6. kut
7. kut
8. kut

haha, geniaal. dat wordt ook zijn review van mijn mix vrees ik

Mijn besprekingen komen er zeker aan! Zeer binnenkort nu. Is de bedoeling. Het zenden hoeft wat mij betreft dus zeker niet uitgesteld te worden. Zeker nu m'n nieuwe tape zo goed als af is (met de ondertitel "an era of extended fun" wordt het partijtje gegarandeerd...)

dix
GrafGantz schreef:
Ik heb vandaag de laatste mix van de eerste ronde beluisterd. Zat helaas maar weinig bij wat me kon bekoren, weet niet of ik hier überhaupt iets meer over kan gaan vertellen.

en daar stuur ik 'm dan twee maal voor op ...

tuktak schreef:
mijn nieuwe tape is vol met nieuwe shit

kemm schreef:
Zeker nu m'n nieuwe tape zo goed als af is

Ik mis even wat, moet ik voor de nieuwe ronde een geheel nieuwe mixtape fabriceren? Lijkt me toch niet zeker aangezien het weer naar verse deelnemers gaat...

sxesven
Was niet de bedoeling, maar wie wil, tja, who's gonna stop 'em?

Ik hou het gewoon bij dezelfde hoor...

Same here.

lambf
Ik heb me de laatste tijd een beetje afzijdig gehouden, mijn excuus hiervoor. Ik moet de mixtapes van Sven en Bertus ook nog eens een keer goed beluisteren.

Wat betreft de datum voor de volgende rondes zou ik die liever op de 30ste hebben, eigenlijk.

Ik wil lambf volgen wat betreft de volgende verzendingsdatum.
En wel om de ambetante reden dat ik gisteren mijn usb-stick - waar de gehele mix opstond - ben verloren. Fuck! Het was nochthans al een paar weken dat ik dacht "ik zou die mix toch eens naar de pc moeten overzetten, you never know".
En ja lap! Ik zeul daarmee natuurlijk ook altijd rond in afgedragen jeans met hier en daar een gat in de zakken. Dammit, en het was dan nog een stick van 8GB, met naast die mix ook nog een paar docu's rond Picasso op, etc. A freakin' shame.

Het gaat niet zo goed met de mixtaperonde he?

Gast
geplaatst: vandaag om 00:07 uur

geplaatst: vandaag om 00:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.