MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Chips check!, drinken check!, ik zit er klaar voor

Onweerwolf
Ik hoop nog steeds dat ze laatste worden zodat we volgend jaar misschien weer eens iets fatsoenlijk krijgen.

kaj_666 schreef:
Ik dacht dat ik de enige was die Teenage Life van Daz Sampson leuk vond, om maar wat te noemen..

Nee hoor, ik heb hem dit jaar zelfs als een van mijn dagelijke guilty pleasures gebruikt. Stiekem de leukste Britse inzending van deze eeuw.

Ruslana inruilen voor Alle Mine Tankar in de top 10 vind ik dan weer een stevige vooruitgang.

Onweerwolf schreef:
Die vriendjes van OG3NE zou ik overigens niet doen.

Moest even googlen, maar nee, ik ook niet.

Onweerwolf schreef:
Hierbij de uitslag van onze jaarlijkse poll.

MM ESC 2017

We hadden dit jaar 18 stemmers. Iedereen bedankt.

PS: zoals gewoonlijk is er wel weer wat fout gegaan. Ik denk dat de stemmen van Starbright Boy onder naam van Gretz staan want die staat er twee keer bij.

Bij de eerste keer dat ik m'n stemmen invoerde gaf de site een foutmelding. Mogelijk dat het daar aan ligt?

Onweerwolf
Zou kunnen. Het gaat eigenlijk elk jaar wel ergens fout. Niet jouw schuld.

De eerste Gretz had in ieder geval mijn punten en de tweede Gretz wel. Dan ga ik er inderdaad ook vanuit dat starbright boy's punten wel gewoon zijn meegenomen onder de naam van mijn dubbelganger.

Onweerwolf schreef:
Hierbij de uitslag van onze jaarlijkse poll.

MM ESC 2017

We hadden dit jaar 18 stemmers. Iedereen bedankt.

PS: zoals gewoonlijk is er wel weer wat fout gegaan. Ik denk dat de stemmen van Starbright Boy onder naam van Gretz staan want die staat er twee keer bij.

Ik heb nooit getwijfeld over BELGIË!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Ik zal niet veel meeposten hier omdat ik het ook wil volgen, maar ik wens jullie veel plezier met de show!

Ik ben er ook klaar voor!

Wel knap dat een persoon meerstemmig kan zingen.

Israel zong minder dan tijdens de halve finale, de Poolse beter heb ik de indruk. Al hou ik niet van haar stemgeluid.

Onweerwolf
Polen was toch wel weer goed hoor.

Ik wil wel een beschuitje eten met IMRI.

Polen vonden wij ook goed.

Onweerwolf
Dik pluspunt voor Wit-rusland voor het zingen in de eigen taal. Jammer dat het nummer zo suf is.

Stel je bent een omaatje, zeg op het Moldavische platteland, dan is die jongen uit Wit-Rusland toch wel de jongen met wie je kleindochter mag thuiskomen. Hij lacht altijd, helpt je met appels plukken en zingt vrolijke liedjes en danst door de kamer.

Die vinden elkaar wel heel lief.

Onweerwolf schreef:
En ter afsluiting mijn top 10 aller tijden.

En die staat nu bijna helemaal vast. Noorwegen 1993 weet voor het eerst een plekje te bemachtigen. Spanje 2012 weet nog twee plekjes te stijgen, vermoedelijk omdat ik nog steeds onder de indruk ben van de live performance. Dat vond ik namelijk de beste performance ooit en de enige waar ik echt een flinke brok van in mijn keel kreeg.

En uiteraard staat Paradise Oskar voor de 4e keer ongenaakbaar op #1.

(afbeelding)

Veel plezier iedereen vanavond!!!

Safura<3

Oostenrijk heeft het sympathieke liedje dat niemand zich meer kan herinneren aan het eind van de avond. Als dit pakweg als 24e was geweest had hij zo 5-10 plekken hoger gestaan in de einduitslag.

Live uitvoering kan altijd beter bij hen, maar wat heeft Wit-Rusland toch een leuk liedje

Onweerwolf
Oostenrijk klinkt een stuk minder dan in de halve finale.

Deze past wel tussen wat hedendaags naar geluisterd wordt.
Dadelijk met Nederland Back To The 90's.

Oef ja, daar zat hij net flink langs te zingen.

Onweerwolf schreef:
Oostenrijk klinkt een stuk minder dan in de halve finale.

Ik en mijn moeder zeiden net juist tegen elkaar dat het beter klonk

Belarus tot nu toe favoriet hier

En dan nu: De dark horse van vanavond: Armenië. Sluit nog steeds niet uit dat dit uiteindelijk gaat winnen.

Ik verwacht dat Nederland wel heel zuiver zal zingen

Best prima nummer van Armenië.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:42 uur

geplaatst: vandaag om 17:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.