MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Ja, leukste nummer tot nu toe. Ook het slechtste camerawerk trouwens...

starbright boy schreef:
En dan nu: De dark horse van vanavond: Armenië

Ik heb dit jaar niet echt tijd gehad om me met het Songfestival dus op Nederland na zijn alle liedjes nieuw voor me. Ik heb dus geen idee hoe het met de rest zit, maar dit nummer bevalt inderdaad erg goed! Fijn, mystiek sfeertje.

Met Wit-Rusland kon ik trouwens juist helemaal niks. Ik vond het vrij stompzinnig eigenlijk.

Dit is niet zo slecht

Ja en ook mooie presentatie.

Armenië inderdaad de beste tot nu toe.

Bij Nederland nog steeds hetzelfde verhaal. Zang en optreden zijn sterk, maar ik blijf het suffig zeiknummer vinden.

starbright boy schreef:
Bij Nederland nog steeds hetzelfde verhaal. Zang en optreden zijn sterk, maar ik blijf het suffig zeiknummer vinden.

Ik wou echt precies hetzelfde zeggen.

starbright boy schreef:

Precies, exact dit. Wel lief hoe ze aan het eind zo emotioneel waren; zieke moeder zit nu ook in de zaal.

Nederland is qua zang echt wel het beste.
3 zangeressen en geen een die er langs zit.
Geweldige prestatie.
Met een goed nummer hadden ze waarschijnlijk kunnen winnen.

epic sax guy 2.0!

OMG, het is de epic sax guy! Ik had geen idee dat ie dit jaar weer mee zou doen.

Dan maar liever geen danspasjes

Epic!

Dit nummer gaat van veel publieksjury's serieuze punten krijgen, maar is onderin bij de vakjury's te vinden straks. Roemenië gaat dat nog extremer doen.

Dit vind ik echt tof Lekker partynummer

Bij mij was het kwartje voor Nederland gelukkig gevallen. En de samenzang kwam er nog sterker uit dan op donderdag. Duimen voor die Top 10!

Onweerwolf
Arrie schreef:
OMG, het is de epic sax guy! Ik had geen idee dat ie dit jaar weer mee zou doen.

In de halve finale mocht 'ie in de pauze z'n meme sax solo nog doen.

Nu we de finale zo bij elkaar hebben (die wat mij betreft redelijk klopt, behalve het ontbreken van Finland en misschien Ierland) vind ik dit eigenlijk best een sterke jaargang.

Hongarije vind ik goed, behalve de rap

Na Armenië heeft Hongarije nu het tweede leuke nummer. De zanger komt erg ongeïnteresseerd over maar dat heeft ook wel z'n charme.

Dit is wel echt cultuur met hedendaagse elementen.
Mooie danseres. Hongarije mag van mij winnen.

Sympathiek maar weinig beklijvend...

Ik vind dit juist een van de weinige nummers waarin ik de rap wel vind passen. Een van mijn favorieten Gewoon muzikaal heel goed

Onweerwolf
Kampercore.

Ik kan dit ook waarderen. Ik heb wel het idee dat rap altijd slecht scoort op Eurovisie. Ik kon de raps best goed hebben en verder het tweede toffe nummer na Armenië.

Nu de Italiaanse aap!

O'G3NE mag blij zijn dat ze in het tijdperk deelnemen waarin de vakjury voor 50% de punten maakt. Nummer is veel te mottig om echt indruk te maken bij het grote publiek. Enkel de samenzang redt het liedje nog een beetje.

Danny Vera

Sjezus, wat fout dit.

Italië gaat hoog eindigen, maar ik denk echt niet dat het gaat winnen. Wel top 5.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:52 uur

geplaatst: vandaag om 15:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.