Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 15 mei 2017, 18:04 uur
Martial
Wat betreft volgend jaar mag Eva Simons het wel eens proberen
Wat betreft volgend jaar mag Eva Simons het wel eens proberen
Ik dacht aan Typhoon en ja, zelfs Eefje de Visser. Alhoewel die laatste ik me niet voor kan stellen; vooropgesteld dat ze het zelf zou willen is ze bij lange na niet mainstream genoeg voor AVRO/TROS
1
geplaatst: 15 mei 2017, 18:17 uur
cosmic kid schreef:
Ik dacht aan Typhoon en ja, zelfs Eefje de Visser. Alhoewel die laatste kan ik me niet voorstellen; vooropgesteld dat ze het zelf zou willen is ze bij lange na niet mainstream genoeg voor AVRO/TROS
(quote)
Ik dacht aan Typhoon en ja, zelfs Eefje de Visser. Alhoewel die laatste kan ik me niet voorstellen; vooropgesteld dat ze het zelf zou willen is ze bij lange na niet mainstream genoeg voor AVRO/TROS
Grappig, ik heb ook al aan Typhoon gedacht, maar er heel erg over getwijfeld of dat zou kunnen werken.
Enigszins in de hoek van Eefje zit Aafke Romeijn en zij zou sowieso willen, heeft ze al aangegeven. Eefje lijkt me er inderdaad minder de persoon voor.
0
Hendrik68
geplaatst: 15 mei 2017, 18:25 uur
Een Hardwell, Tiesto, Van Buuren, Garrix, Don Diablo quintet is ook wel een idee.
0
geplaatst: 15 mei 2017, 18:30 uur
Hendrik68 schreef:
Een Hardwell, Tiesto, Van Buuren, Garrix, Don Diablo quintet is ook wel een idee.
Met z'n vijven? Hoe zie je dat voor je?
0
Hendrik68
geplaatst: 15 mei 2017, 18:33 uur
Ik laat me graag verrassen. Verrassing is de enige kans op winst.
0
geplaatst: 15 mei 2017, 18:41 uur
DJ's als Garrix worden trouwens vaak genoemd maar dat zie ik niet gebeuren: die zullen daar veel te veel geld voor vragen. Tenzij ze toevallig een affiniteit hebben met het festival gaan ze dat niet voor een vriendenprijsje doen.
0
Hendrik68
geplaatst: 15 mei 2017, 18:47 uur
Worden ze überhaupt wel betaald, onze deelnemers? Ik heb eerder het idee dat ze het voor hun eigen promotie doen. De aandacht levert sowieso wel een paar centen op. Kan me niet voorstellen dat de Avro/TROS veel geld in het laatje heeft hiervoor.
0
geplaatst: 15 mei 2017, 19:30 uur
starbright boy schreef:
Bij de televoting staan Spanje, Duitsland en Denemarken vaak helemaal onderaan. Oostenrijk veel minder maar die komt gewoon nooit hoog.
Dit verzacht de pijn van die nul punten voor Oostenrijk enigszins, maar het blijft onterecht en natuurlijk zeer pijnlijk.Bij de televoting staan Spanje, Duitsland en Denemarken vaak helemaal onderaan. Oostenrijk veel minder maar die komt gewoon nooit hoog.
Een 76-jarige Britse zanglerares zet Spanje op 2. O'Gene zet ze op 19. Ik zou er geen les nemen.
Haar gehoorapparaat zal kuren gehad hebben.
0
geplaatst: 15 mei 2017, 22:49 uur
Voor volgend jaar heb ik zitten denken aan een samenwerking tussen Armin van Buuren en Mr. Probz. Desnoods doet van Buuren alleen de productie. Van al die grote NL-DJ's denk ik dat hij het beste is in iets maken dat kansrijk is op het festival. En die twee hebben al samengewerkt.
Of, hoewel ik zijn muziek zelf tamelijk vervelend vind en hij nogal een one trick pony lijkt, Dotan. Als die nog wil, want het schijnt dat in het verleden al gesprekken met hem zijn geweest en dat dat afgeketst is.
Of, hoewel ik zijn muziek zelf tamelijk vervelend vind en hij nogal een one trick pony lijkt, Dotan. Als die nog wil, want het schijnt dat in het verleden al gesprekken met hem zijn geweest en dat dat afgeketst is.
1
geplaatst: 15 mei 2017, 23:20 uur
Kovacs zou geweldig zijn als je het mij zou vragen.
Maaaaarrrrrrrrr..... waarom zouden we namen noemen van artiesten? Liever een totaal onbekende naam met een ongelooflijk goed nummer dan Kovacs, Dotan, Eefje of weet ik het wat met een ondermaatse riedel.
Maaaaarrrrrrrrr..... waarom zouden we namen noemen van artiesten? Liever een totaal onbekende naam met een ongelooflijk goed nummer dan Kovacs, Dotan, Eefje of weet ik het wat met een ondermaatse riedel.
0
geplaatst: 15 mei 2017, 23:41 uur
Ik denk dat een samenwerking van Nynke Laverman en Candy Dulfer wel goed kan scoren. Of lopen we dan een jaar achter?
0
geplaatst: 16 mei 2017, 00:30 uur
Hendrik68 schreef:
Worden ze überhaupt wel betaald, onze deelnemers? Ik heb eerder het idee dat ze het voor hun eigen promotie doen. De aandacht levert sowieso wel een paar centen op. Kan me niet voorstellen dat de Avro/TROS veel geld in het laatje heeft hiervoor.
Geen idee, maar onze bekende dj's hebben natuurlijk geen enkele promotie nodig en ik betwijfel of zij dit gratis gaan doen.
0
geplaatst: 16 mei 2017, 05:03 uur
Poek schreef:
Ik denk dat een samenwerking van Nynke Laverman en Candy Dulfer wel goed kan scoren. Of lopen we dan een jaar achter?
In het geval van Candy een jaar of 25.
Op veertig-plussers wordt doorgaans niet zo enthousiast gestemd.
Is vocaal maar nét voldoende, en dan moet je veel compenseren met wat je voor de rest zoal bezit. De glans is er al enige tijd af, ik werd er bij het kijken naar Idols niet blij van.
0
geplaatst: 16 mei 2017, 12:29 uur
Ja eens, bij Eva Simons heb ik ook een beetje een vergane glorie-gevoel.
0
geplaatst: 16 mei 2017, 12:50 uur
cosmic kid schreef:
Ik dacht aan Typhoon en ja, zelfs Eefje de Visser. Alhoewel die laatste ik me niet voor kan stellen; vooropgesteld dat ze het zelf zou willen is ze bij lange na niet mainstream genoeg voor AVRO/TROS
Typhoon zou best kunnen werken. Hij is wel echt een volksmenner geworden en het succes is hem gegund, daar niet van, maar ik word soms 's nachts nog wakker van het beeld van koning Willem-Alexander die staat te hossen bij een optreden van Typhoon.
1
geplaatst: 16 mei 2017, 17:44 uur
Slowgaze schreef:
maar ik word soms 's nachts nog wakker van het beeld van koning Willem-Alexander die staat te hossen bij een optreden van Typhoon.
maar ik word soms 's nachts nog wakker van het beeld van koning Willem-Alexander die staat te hossen bij een optreden van Typhoon.
Nou en?! Italië werd zesde met een dansende aap. dus laat maar meehossen, worden we geheid eerste!
0
geplaatst: 16 mei 2017, 18:15 uur
aERodynamIC schreef:
Nou en?! Italië werd zesde met een dansende aap. dus laat maar meehossen, worden we geheid eerste!
Dit neigt naar majesteitsschennis.

0
geplaatst: 16 mei 2017, 19:36 uur
0
geplaatst: 21 mei 2017, 22:34 uur
Dat had ik wel verwacht. Het is hem gegund!
Wat ik me wel afvraag: zouden ze zijn staart ook tot zijn outfit hebben gerekend?
Wat ik me wel afvraag: zouden ze zijn staart ook tot zijn outfit hebben gerekend?

1
geplaatst: 22 mei 2017, 12:22 uur
Hoe sympathiek. 
Ogene op Twitter:
...naar aanleiding van een deel van een interview met Bløf op de AD-site: http://www.ad.nl/show/blenoslash-f-klaar-voor-de-zomer~a130e35b/

Ogene op Twitter:
Je bedoelt de poging die unaniem niet door de eerste ronde van de selectiecommissie kwam? Helaas blijft 't allemaal maar Bløf #auw
...naar aanleiding van een deel van een interview met Bløf op de AD-site: http://www.ad.nl/show/blenoslash-f-klaar-voor-de-zomer~a130e35b/
0
Onweerwolf
geplaatst: 22 mei 2017, 12:38 uur
Goed bezig, moeder is ziek, pa schrijft er een liedje over en laat de kids het zingen om zodoende geld binnen te harken. Naar goed Nederlands gebruik. 
Wat mij betreft mag dit hoofdstuk snel afgesloten worden.

Wat mij betreft mag dit hoofdstuk snel afgesloten worden.
0
geplaatst: 22 mei 2017, 15:50 uur
Twee leden van Bløf geven gewoon hun mening over een liedje en worden direct op een misselijk makende manier door het slijk gehaald. Triest kliekje die familie Vol om nu Paskal Jakobsen af te schilderen als een fout ventje.
Paskal: "Op verzoek heb ik dit jaar een liedje voor OG3NE geschreven, samen met een Engelstalige singer-songwriter. Dat is uiteindelijk niet uitgekozen, hoewel ik het nog steeds veel beter vind dan het lied waarmee ze nu hebben meegedaan. Dat was gemaakt door hun vader, begreep ik. Ik vraag me af waarom ze dan überhaupt al die andere componisten hebben gevraagd om te gaan schrijven. Blijkbaar wisten ze van tevoren wat het moest worden."
Peter: "Ik mag het misschien niet zeggen, maar zo’n keuze levert voor de familie natuurlijk wel wat op qua royalty's."
0
geplaatst: 22 mei 2017, 16:29 uur
Fittie gaat verder: Vader OG3NE woest door kritiek Bløf - RTL Nieuws - rtlnieuws.nl
0
geplaatst: 22 mei 2017, 17:02 uur
Het poeslieve masker van deze mensen blijkt toch wat dunnetjes te zijn. 

0
geplaatst: 22 mei 2017, 17:12 uur
Hoezo, die Peter beschuldigt ze toch ongegrond ergens van?
Kan me trouwens ook niet voorstellen dat dat liedje van Paskal beter zou zijn geweest
Kan me trouwens ook niet voorstellen dat dat liedje van Paskal beter zou zijn geweest

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.