Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 8 mei 2018, 20:24 uur
Sharon den Adel doet voorlopig mee in Liefde voor muziek op de Vlaamse commerciële zender VTM en dat zou mits een goed nummer wel een goede inzending voor Nederland kunnen zijn.
0
Onweerwolf schreef:
Dat snap ik niet.
Dat snap ik niet.
Nee dat is wel duidelijk. Je geeft aan dat er genoeg talent is en dan weet je de vraag van poek slechte te beantwoorden met 'geen flauw idee'. Als je niet zomaar wat roeptoetert geef je namen als antwoord aan hem. Niet zo moeilijk toch? Anders moet je dit niet zo roepen.
0
Onweerwolf
aERodynamIC schreef:
Dom zwaktebod. Gemiste kans. Zie je eigen tegenstrijdige gewauwel. Als er iemand graag de boel met hardliners wil opkloppen........
(quote)
Dom zwaktebod. Gemiste kans. Zie je eigen tegenstrijdige gewauwel. Als er iemand graag de boel met hardliners wil opkloppen........
Stel je niet zo vreselijk aan Eric.
Ik geef gewoon mijn mening, jij bent diegene die al jaren probeert om mijn smaak belachelijk te maken.
Daar kan ik uitstekend tegen, maar als je de bal kaatst dan kun je hem terug verwachten.
1
geplaatst: 8 mei 2018, 20:25 uur
Heren, nou weten we het wel. Kunnen jullie dit niet uitvechten in priveberichten?
0
geplaatst: 8 mei 2018, 20:25 uur
Onweerwolf schreef:
Right.
Daar kan ik uitstekend tegen, maar als je de bal kaatst dan kun je hem terug verwachten.
Kan op een andere manier. Als er iemand altijd keihard zijn mening geeft.... jou persoonlijk met dit soort termen aanpakken heb je mij nooit zien doen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 8 mei 2018, 20:26 uur
aERodynamIC schreef:
Nee dat is wel duidelijk. Je geeft aan dat er genoeg talent is en dan weet je de vraag van poek slechte te beantwoorden met 'geen flauw idee'. Als je niet zomaar wat roeptoetert geef je namen als antwoord aan hem. Niet zo moeilijk toch? Anders moet je dit niet zo roepen.
(quote)
Poek vraagt aan mij of ik artiesten weet die mee willen doen. Geen idee.
Dat heeft verder niets te maken met mijn stelling dat er genoeg talent is.
0
Cerclezot schreef:
Sharon den Adel doet voorlopig mee in Liefde voor muziek op de Vlaamse commerciële zender VTM en dat zou mits een goed nummer wel een goede inzending voor Nederland kunnen zijn.
Die wil niet.
Within Temptation ziet deelname Songfestival niet zitten - RTL Late Night - rtllatenight.nl
0
Cerclezot schreef:
Ze is dit jaar voorzitter van de Nederlandse jury, dus misschien is dat wel een voorbode!
1
ja vind ik ook. Laat het ons hier gezellig houden voor de songfestivalhaters hier weer komen.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 20:29 uur
Zo elk moment begint de voorbeschouwing op NPO1. Er zijn weer lekker wat "BN'ers" opgetrommeld om hun meninkjes over de liedjes te verkondigen. Ik ga het wel kijken; hoort erbij. 

0
geplaatst: 8 mei 2018, 20:30 uur
Cerclezot schreef:
ja vind ik ook. Laat het ons hier gezellig houden voor de songfestivalhaters hier weer komen.
Volgens mij heb ik het toch echt heel lang gezellig gehouden hier

0
Onweerwolf
Ah, ik vroeg me net af welke NPO het was. 1 dus. Goed gegokt.
0
Ben benieuwd of Annette Barlo er weer bij is. Die heb ik al een jaar niet meer op TV gezien.
0
Ik kijk op RTBF dan moet ik de flauwe mopjes van Peter Van De Veire niet aanhoren
0
geplaatst: 8 mei 2018, 20:32 uur
0
geplaatst: 8 mei 2018, 20:33 uur
Cerclezot schreef:
Ik kijk op RTBF dan moet ik de flauwe mopjes van Peter Van De Veire niet aanhoren
Ken juist Nederlanders die bewust bij Peter gaan kijken, omdat ze Jan Smit nóg erger vinden.

0
geplaatst: 8 mei 2018, 20:34 uur
Anders kijk ik dan weer Jan Smit omdat ik die minder erg vind dan Peter.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 20:38 uur
Hoeveel nummers met uithalen mag ik trouwens vanavond verwachten?
0
geplaatst: 8 mei 2018, 20:48 uur
'Dit past niet op het Songfestival'.
Ik dacht net dat we eindelijk een beetje van die oermening af waren.
Ik dacht net dat we eindelijk een beetje van die oermening af waren.

0
geplaatst: 8 mei 2018, 20:54 uur
En wie is mutsje "Ik ben heel ruimdenkend want ik vind het goed dat twee mannen hand in hand in een clip lopen"?
0
geplaatst: 8 mei 2018, 20:55 uur
Dat was Maan toch? Die zie ik volgend jaar nog wel gaan vrees ik.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 20:55 uur
Poek schreef:
En wie is mutsje "Ik ben heel ruimdenkend want ik vind het goed dat twee mannen hand in hand in een clip lopen"?
Maan. Wordt ook veel getipt om volgend jaar naar het Songfestival te gaan. Laten we aub hopen van niet, want ze zingt niet al te best.

0
geplaatst: 8 mei 2018, 20:56 uur
Dat was Maan ja.
Ik vind het raar dat er zo de nadruk op moet worden gelegd dat het twee mannen zijn. Het zou niemand moeten opvallen, eigenlijk.
Ik vind het raar dat er zo de nadruk op moet worden gelegd dat het twee mannen zijn. Het zou niemand moeten opvallen, eigenlijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.