MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Oh ik vind Maan wel een prima zangeres, alleen nogal gezichtsloos.

Onweerwolf
Zover is nog niet iedereen, Arrie.

Arrie schreef:
Oh ik vind Maan wel een prima zangeres, alleen nogal gezichtsloos.

Ik vind het eigenlijk best een lekkere dame (is dat erg seksistisch?) met een nogal vlakke stem.

de dame uit Cyprus wil overigens dan weer wel erg graag sexy gevonden worden wat ze op zich ook best wel is. maar goed dat zal al een aantal keer besproken zijn hier

het is begonnen

Arrie schreef:
Oh ik vind Maan wel een prima zangeres.
Eens.

Die gaat ooit nog wel aan het Songfestival meedoen, al is volgend jaar misschien wat vroeg.

Leuk, Disney prinsessen is het thema?

of Botox....

Lol!

Is een zeethema dit jaar

Typisch Azerbeidzjan eigenlijk. Niets wordt aan het toeval overgelaten maar authentiek of interessant is allemaal niet. Vlak gezongen ook. Glipt vast wel naar de finale, om daat kleurloos zestiende te worden ofzo.

Die danser pakt haar hand, en gelijk klinkt ze onzuiver.
Verder best wel oké.

Vind de zang niet altijd even geweldig. Het ziet er verder wel leuk uit!

Wat Loreen invloeden er doorheen.

starbright boy schreef:
Typisch Azerbeidzjan eigenlijk. Niets wordt aan het toeval overgelaten maar authentiek of interessant is allemaal niet. Vlak gezongen ook. Glipt vast wel naar de finale, om daat kleurloos zestiende te worden ofzo.

Ja, gewoon cliché-matige dancepop. Niet slecht, maar wel enorm doorsnee.

IJsland kunnen we al zeker schrappen als finalist

In welke taal zingt IJsland?

Daar hebben we de eerste powerballad. Daar kan ik toch zelden wat mee.

Oeioeioei, Dit klonk op het songfestival van 1973 al flauw. Dit moet bovendien wel de meest clichematige tekst ooit zijn zo ongeveer. Elke zin is een cliché. Of misschien is dat wel de postmoderne bedoeling. Met allemaal clichés een lied schrijven.

Lelijk arrangement ook.

Koffers pakken...

Ik kan normaal gesproken wel wat met powerballads, maar niet met deze. Vervelend liedje.

Ik smelt niet voor IJsland.

Nu mijn eerste favoriet Albianië

Hup Albanië!

Toch weer in de verleiding gekomen om te kijken.

IJsland: bar slecht.

Onweerwolf
Leuke vent, die Albanees.

De eerste paar gitaaraanslagen dacht ik dat Tower Of Strength van The Mission begon :O

Aaah, uithalen! Dan zelfs nog liever IJsland. Wel zonde, er zitten nog wel leuke elementen in.

Top om zoveel beelden te zien van Portugal, was vorig jaar een heerlijk vakantieland en Lissabon een fijne stad.

Azerbeidzjan: en toen kwamen er enge mannen aangeslopen die gelukkig niks doen. We kunnen opgelucht ademhalen. Moest mevrouw zelf ook doen tijdens het zingen af en toe, maar ach...

IJsland: braafste jongetje van de klas. Qua looks zou het de zoon van Johnny Logan kunnen zijn... zou het?! Hij schijnt snel te huilen, doet ie nu ook. Beseft ie zelf ook dat het nummer om te huilen is? Geen Joling-momentje voor hem. Hij haalt die hoge noot wel. Lief hoor. Next.

Albanië: goede zanger, goed nummer Kom op Europa, dit moet door. Als je zo goed bent dat er zelfs geen flauwigheden over vermeld worden kan ik het nog maar een keer zeggen: dit moet door.

ALBANIË: Niet helemaal liefhebber van die hoge ijle uithalen, maar kwam ik dit op een album tegen, dan zou ik het niet afzetten. Klinkt prima.

Bed Of Roses met een Bon Jovi die de hoogte in gaat.

De eerste inzending die ik wel leuk vind van vanavond is Albanië

Hier ga ik op stemmen. Ik zou het niet erg vinden als Albanië zaterdag wint.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:37 uur

geplaatst: vandaag om 20:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.