MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:

Ik zou het erg vinden als Albanië uberhaupt doorgaat.

En nu mijn vingers kruisen voor België. Go Sennek

Dit is ook niet zo mijn smaak. Iets te theatraal, en die man laat me wat te graag zien dat ie kan zingen (maar vooruit, dat kan ie wel).

Onweerwolf
Zoo. Albanië was echt uitstekend zeg.

Hup België!

Kan wel zingen die gast.

Oh, dit liedje ken ik al door het Song van het Jaar-topic!

Klinkt best goed deze keer

Kekke coupletten, jammer van het refrein.

Misschien heb ik de studioversie gewoon al te vaak gehoord, maar nu klinkt haar stem live toch niet zo krachtig voor mn gevoel

België begint muzikaal à la Goldfinger met een uiterlijke knipoog naar Siobhan Fahey's rol in Shakespears Sisters Stay.

Liedje + uitvoering vind ik geen zak aan verder.

België is tot nu toe het beste, mooi die Portishead invloeden in een commercieel jasje.

Misterfool
IJsland erg slecht. Zeg het hem maar niet. We willen die stakker immers niet aan het huilen hebben.
Albanië: idd sterk.
België: Mwah. Hooverphonics meets Portishead, maar nog lang niet zo interessant als beide bands.

Vond Belgie vorig jaar toch echt spannender en een stuk sterker maar haar optreden is meer solide. Maar het liedje doet me niet zoveel eigenlijk.

kaj_666 schreef:
Misschien heb ik de studioversie gewoon al te vaak gehoord, maar nu klinkt haar stem live toch niet zo krachtig voor mn gevoel
anderzijds gold dat voor Blanche vorig jaar ook, en dat bleef veruit mijn favoriet..

deric raven schreef:
België is tot nu toe het beste, mooi die Portishead invloeden in een commercieel jasje.

Hooverphonic-invloeden.

Mooi nummer, maar wat jammer van die uitbarstingen. Had het klein gehouden, dan was het prachtig. Moet wel door.

Er zit een prettige spanning in de coupletten. Beetje triphop-invloed ook. Zang is niet geweldig, maar het meest boeiende liedje tot nu toe.

Onweerwolf
België is op vlakken redelijk. Redelijk liedje, redelijk zang, redelijke act. Misschien dat ze het net haalt.

Poek schreef:
(quote)

Hooverphonic-invloeden.

Is dat niet die Belgse Portishead?

starbright boy schreef:
Vond Belgie vorig jaar toch echt spannender en een stuk sterker maar haar optreden is meer solide. Maar het liedje doet me niet zoveel eigenlijk.

Ik vond Blanche juist nogal saai. Misschien ook omdat het idd niet zo overtuigend werd gebracht.

Tsjechië heeft naar Jason Derulo geluisterd. #TalkDirty

Tsjechië heeft wel een leuk liedje vind ik, word er vrolijk van

Tsjechië gaat gewoon naar de finale

Ataloona schreef:
Tsjechië heeft naar Jason Derulo geluisterd. #TalkDirty

Had ook meteen een Derulo-associatie.

Tsjechie zou zowaar weleens flink potten kunnen gaan breken dit jaar. En dat zou voor het eerst zijn. Ik zie dit zaterdag de top 10 makkelijk halen eigenlijk.

Misterfool
Beste nummer tot nu toe!

ik vind het eigenlijk best irritant

Tsjechië is wel het eerste liedje na de eeuwwisseling.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:21 uur

geplaatst: vandaag om 22:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.