MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Ook wel JT-invloeden.

Ik vind dit juist nogal beroerd, haha.

Onweerwolf
Tsjechië vind ik persoonlijk echt vreselijk. Nog slechter dan Waylon. Maar dit zal de finale wel halen.

En nu opletten om niet in slaap te vallen

Arrie schreef:
Ik vind dit juist nogal beroerd, haha.

Het is ook niet echt mijn ding, maar wel heel slim.

Tsjechie zal de finale wel halen, maar vond het vrij vreselijk. Bijzonder irritant kereltje ook.

Eén van de kanshebbers voor zaterdag. Zoals wellicht bekend niet helemaal mijn soort muziek, maar de populariteit snap ik wel. Albanië tot nu toe het best wat mij betreft.

Litouwen: het is maar goed dat je bij het stemmen niet de achternaam van de artiesten hoeft in te vullen. *fluisterend*

Misterfool
Blergh. Wat een zeiknummer.

Volgens mij heeft ze een verstopte neus.

Ze klinkt soms als Dolores.

jezus, dit is echt belachelijk slecht

Voor een nummer als dit is dit wel de perfecte staging, anders verdrinkt het echt op zo'n podium

starbright boy schreef:
(quote)

Het is ook niet echt mijn ding, maar wel heel slim.

Ja, en daarmee geforceerde hipheid. Dan haak ik wel af.

Ze lijkt me wel lief, maar ik ben bang dat dit niet doorgaat.

Onweerwolf
Zuchtmeisje gone wrong. Belabberd gezongen.

België: ah, weer een vaag openingsshot zoals indertijd met Trijntje, maar ja, zelfde meneer die het bedenkt. En ook weer zo'n Anouk-momentje: prachtnummer en dan weer die fans met wapperende vlaggen in beeld wat veel mysterie weghaalt. Zou de Barbara Dex award nu al uitgereikt kunnen worden voor haar outfit? Mag door, moet door, maar het is de billen samenknijpen vanavond of het gaat gebeuren.

Tsjechië: zouden de Tsjechen dan eindelijk eens hoog gaan scoren? Hipperdepip is het liedje. Hipperdepiep doet de trompet. En de mooiboy was blijkbaar gevallen tijdens de repetities, zit er in die rugzak nu een airbag voor het geval het weer gaat gebeuren?!

Litouwen: lief fluistermeisje. Geen rugzak nodig bij dit nummer, ze zit er gemakkelijk bij. Alleen is ze vergeten haar nachtjapon uit te trekken vanochtend, of hoort dat bij het nummer?! En weer onverwacht een meneer op het podium.

Ik heb stiekem best een zwak voor Litouwen, maar ik ben blijkbaar de enige. Zang heeft helaas een lelijk geforceerd randje, maar verder vind ik het mooi.

Een nummer als dit zit op het randje voor mij. Het blijft tenminste klein, en dan kan ik het wel mooi vinden. Maar dan moet je de juiste zang hebben, en daar gaat het mis... helaas. Compositie is ook niks bijzonders.

Klinkt als een mislukte mix van Parton & Harris. Wel een goed liedje.

ja ik ben er ook bang voor dat België het niet gaat halen

starbright boy schreef:
Ik heb stiekem best een zwak voor Litouwen, maar ik ben blijkbaar de enige.
Nee hoor, ik vind het ook een mooi liedje. Al zat haar stem net live af en toe wat aan de verkeerde kant van breekbaar

Ik vind het nummer van Litouwen wel mooi, maar het had niet meer dan een minuut hoeven te zijn.

Litouwen deed me qua liedje aan Damien Rice denken. Saai nummer wel.

kaj_666 schreef:
(quote)
Nee hoor, ik vind het ook een mooi liedje. Al zat haar stem net live af en toe wat aan de verkeerde kant van breekbaar

Ik dacht dus in eerste instantie: oh dit is best mooi! En toen ging het mis met haar stem, en kon ik er niet meer inkomen.

Onweerwolf
Oh jammer, die lekkere Albanees heeft tattoos. Dan hoef ik hem niet meer.

kippentijd

Beth Ditto?

Misterfool
Brr, soort van nep-björk met een eurodans sausje van Israël.

Het mag dan een van de favorieten zijn, ik kan hier helemaal niks mee..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:30 uur

geplaatst: vandaag om 01:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.