Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 8 mei 2018, 21:25 uur
Tsjechië vind ik persoonlijk echt vreselijk. Nog slechter dan Waylon. Maar dit zal de finale wel halen.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 21:27 uur
Arrie schreef:
Ik vind dit juist nogal beroerd, haha.
Ik vind dit juist nogal beroerd, haha.
Het is ook niet echt mijn ding, maar wel heel slim.
1
Tsjechie zal de finale wel halen, maar vond het vrij vreselijk. Bijzonder irritant kereltje ook.
1
Eén van de kanshebbers voor zaterdag. Zoals wellicht bekend niet helemaal mijn soort muziek, maar de populariteit snap ik wel. Albanië tot nu toe het best wat mij betreft.
0
Litouwen: het is maar goed dat je bij het stemmen niet de achternaam van de artiesten hoeft in te vullen. *fluisterend*
0
geplaatst: 8 mei 2018, 21:28 uur
Voor een nummer als dit is dit wel de perfecte staging, anders verdrinkt het echt op zo'n podium
0
geplaatst: 8 mei 2018, 21:29 uur
België: ah, weer een vaag openingsshot zoals indertijd met Trijntje, maar ja, zelfde meneer die het bedenkt. En ook weer zo'n Anouk-momentje: prachtnummer en dan weer die fans met wapperende vlaggen in beeld wat veel mysterie weghaalt. Zou de Barbara Dex award nu al uitgereikt kunnen worden voor haar outfit? Mag door, moet door, maar het is de billen samenknijpen vanavond of het gaat gebeuren.
Tsjechië: zouden de Tsjechen dan eindelijk eens hoog gaan scoren? Hipperdepip is het liedje. Hipperdepiep doet de trompet. En de mooiboy was blijkbaar gevallen tijdens de repetities, zit er in die rugzak nu een airbag voor het geval het weer gaat gebeuren?!
Litouwen: lief fluistermeisje. Geen rugzak nodig bij dit nummer, ze zit er gemakkelijk bij. Alleen is ze vergeten haar nachtjapon uit te trekken vanochtend, of hoort dat bij het nummer?! En weer onverwacht een meneer op het podium.
Tsjechië: zouden de Tsjechen dan eindelijk eens hoog gaan scoren? Hipperdepip is het liedje. Hipperdepiep doet de trompet. En de mooiboy was blijkbaar gevallen tijdens de repetities, zit er in die rugzak nu een airbag voor het geval het weer gaat gebeuren?!
Litouwen: lief fluistermeisje. Geen rugzak nodig bij dit nummer, ze zit er gemakkelijk bij. Alleen is ze vergeten haar nachtjapon uit te trekken vanochtend, of hoort dat bij het nummer?! En weer onverwacht een meneer op het podium.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 21:30 uur
Ik heb stiekem best een zwak voor Litouwen, maar ik ben blijkbaar de enige. Zang heeft helaas een lelijk geforceerd randje, maar verder vind ik het mooi.
0
Een nummer als dit zit op het randje voor mij. Het blijft tenminste klein, en dan kan ik het wel mooi vinden. Maar dan moet je de juiste zang hebben, en daar gaat het mis... helaas. Compositie is ook niks bijzonders.
0
Klinkt als een mislukte mix van Parton & Harris. Wel een goed liedje.
1
geplaatst: 8 mei 2018, 21:31 uur
starbright boy schreef:
Ik heb stiekem best een zwak voor Litouwen, maar ik ben blijkbaar de enige.
Nee hoor, ik vind het ook een mooi liedje. Al zat haar stem net live af en toe wat aan de verkeerde kant van breekbaarIk heb stiekem best een zwak voor Litouwen, maar ik ben blijkbaar de enige.
0
Ik vind het nummer van Litouwen wel mooi, maar het had niet meer dan een minuut hoeven te zijn.
0
Litouwen deed me qua liedje aan Damien Rice denken. Saai nummer wel.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 21:32 uur
kaj_666 schreef:
(quote)
Nee hoor, ik vind het ook een mooi liedje. Al zat haar stem net live af en toe wat aan de verkeerde kant van breekbaar Ik dacht dus in eerste instantie: oh dit is best mooi! En toen ging het mis met haar stem, en kon ik er niet meer inkomen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 8 mei 2018, 21:32 uur
Oh jammer, die lekkere Albanees heeft tattoos. Dan hoef ik hem niet meer. 

0
Misterfool
geplaatst: 8 mei 2018, 21:34 uur
Brr, soort van nep-björk met een eurodans sausje van Israël.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 21:34 uur
Het mag dan een van de favorieten zijn, ik kan hier helemaal niks mee..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.