MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Do The Chicken gaat gewoon door, kunnen wij volgend jaar de Vogeltjesdans in een nieuw jasje opsturen.

Lady No No

Israël: beetje Tune-Yards light dit. Weinig over te zeggen. Niet al te overtuigend, maar men lijkt het in de zaal leuk te vinden.

Pff, favoriet door de boodschap wellicht. Jammer.

Israel wordt traditioneel en niet zelden heel flink overschat door de bookmakers. Ik kan me jaren herinneren dat de inzending in de top 10 stond en de finale niet eens haalde. Dit jaar is het denk ik niet zo erg, al geloof ik niet dat dit gaat winnen. Makkelijke finaleplek en wordt dan zesde ofzo. Het is te rommelig vooral. En te plat.

Ik dacht even dat we een interessante, experimentele act gingen krijgen, maar nee: dit slaat nergens op. Lekker gek doen om het gek doen, Zo'n act zit er meestal ook wel tussen. Het heeft z'n momenten, maar ook juist belachelijke momenten waardoor ik het niet serieus kan nemen.

Onweerwolf
Ja, steengoed gedaan door Israël.

en dan nu een guilty pleasure

Ataloona schreef:
Israël: beetje Tune-Yards light dit.

Grappig, alweer had ik dezelfde associatie als jij. Aanvankelijk dan, dus toen veerde ik op, maar het was toch niet zo interessant als ik hoopte.

ik geef je een roosje m'n roosje...

Zelfde kapper als Enrique Iglesias zo te zien

Ik vind dit Wit-Russische inzending een beetje eng. Alsof je stalker ineens voor je staat.

Ik wilde al zeggen: wat is dit voor loverboy?

Edit: hmm nu ik erover nadenk is het de verkeerde term. Anyway, enge kerel, dat wel.

Haha ik vind dit wel een heerlijk kitscherig nummer

Deze zal de Top 3 wel halen.
Heeft wat weg van Hurts.

Ik vond Israël wel goed, maar niet zó goed als ik gehoopt en verwacht had. Ze komt (natuurlijk) wel in de finale, maar ik verwacht geen top 3-plaats. Wel makkelijk top 10.

Misterfool
Guilty pleasure. I.i.g verbetering ten opzichte van het vorige nummer.

Onweerwolf
Jammer dat die dude van Belarus zi slecht zingt want het nummer is vind ik zelf best behoorlijk.

Dit is troep. Ik luister trouwens voor het eerst zonder beeld en dat is wel zo prettig.

Onweerwolf schreef:
Jammer dat die dude van Belarus zi slecht zingt want het nummer is vind ik zelf best behoorlijk.

Best wel eens eigenlijk. Iets gedurfder arrangement en een andere zanger(es) en het was wat geworden.

Estland gaat naar de finale dit is gewoon zeer goed

Ok ik ben wel een sucker voor die visuals op die jurk

Deze kunnen we hopelijk ook afvoeren.

Mooie jurk, daar passen heel wat dansers onder.

valt zeker niet tegen!

Ook wel eens fijn, iemand die kan zingen

Ik kan deze goed hebben eigenlijk.

Misterfool
Woei, mooie dame, mooie stem en een erg leuk nummer. Wellicht een winnaar.

Ah, de semi-klassieke kitsch komt dit jaar dus uit Estland. Met jurkengimmick. Het is minder vreselijk dan sommige eerdere pogingen, maar ik kan er nog steeds echt niks mee. Gaat wel door natuurlijk.

Ik vind Estland verrassend genoeg niet slecht. Wel wat te dramatisch gebracht, maar klinkt oké. Niet zo zeer operazang, als aangekondigd.

Dat gepiep aan het eind ging me net te ver, maar verder vond ik hem eigenlijk best mooi.

Eindelijk eens een uithaal die niet verschrikkelijk slecht klinkt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:34 uur

geplaatst: vandaag om 07:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.