Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 26 februari 2012, 21:01 uur
We hebben een schatje dat niet kan zingen gehad. Een schreeuwerige Glennis Grace zoveel jaar terug, een hoer en een indiaan.... en dan zou het dit jaar beter worden met John de Mol op het Songfestival?
0
geplaatst: 26 februari 2012, 21:10 uur
Het liedje van Kim was een aardige inzending geweest voor het songfestival 1971. Wat een zeiknummer. Deze vooral niet sturen. Ze kan zingen, maar het is wel heel oubollig. De SMS'jes komen van jongeren en niet van bejaarden op het songfestival.
0
geplaatst: 26 februari 2012, 21:13 uur
En tot slot een Disney-doos tegen een kwelende Bin Laden. Nou nou nou het is me wat dit jaar.
Kunnen we ons record niet behalen van de finale lekker consolideren. Doet ook niemand ons na toch
Kunnen we ons record niet behalen van de finale lekker consolideren. Doet ook niemand ons na toch

0
geplaatst: 26 februari 2012, 21:15 uur
Dat nummer van Kim was echt verschrikkelijk : next
Ivan heeft wel een meezinger te pakken (met het refrein) maar is wat mij betreft ook niet goed genoeg om verandering te brengen in onze prestaties op het songfestival. Ik ben bang dat het zich niet genoeg onderscheidt.
Ivan heeft wel een meezinger te pakken (met het refrein) maar is wat mij betreft ook niet goed genoeg om verandering te brengen in onze prestaties op het songfestival. Ik ben bang dat het zich niet genoeg onderscheidt.
0
geplaatst: 26 februari 2012, 21:15 uur
Ivan lijdt aan het syndroom waar Nederland jaren aan geleden heeft. Het is best ok, maar er zit zo weinig smaak en identiteit aan het nummer. Gaat de finale in Bakoe niet halen, want geen hond vind dit het beste van de avond (en ook niemand het slechtste trouwens). Mist daarvoor toch echt magie. Is teveel by numbers. En Ivan heeft geen songfestivaluitstraling.
Maar liever dit dat Kim, dat dan weer wel.
Maar liever dit dat Kim, dat dan weer wel.
0
Aquila
geplaatst: 26 februari 2012, 21:16 uur
We hebben onze kans gemist met Rafaëlla, maar ze willen het niet begrijpen. Ik heb het nog steeds in mijn hoofd:
You Gotta
Give me Choco-Latte.
Zonder meer briljant - evenals de outfit. Met deze laatste twee wordt het niks. Het moet ordinair en trashy.
You Gotta
Give me Choco-Latte.
Zonder meer briljant - evenals de outfit. Met deze laatste twee wordt het niks. Het moet ordinair en trashy.
0
geplaatst: 26 februari 2012, 21:18 uur
Ja, ik was echt verbaasd dat Rafaella niet door is gegaan. Ben bang dat we daar inderdaad weer de steek hebben laten vallen.
0
geplaatst: 26 februari 2012, 21:18 uur
Van deze zes had ik ook Rafaella gestuurd , maar dat kan niet meer.
0
geplaatst: 26 februari 2012, 21:20 uur
Ik ben jurylid en ik weet het allemaal niet zo goed: wat doe je daar dan lul?
0
geplaatst: 26 februari 2012, 21:21 uur
aERodynamIC schreef:
Geld vangen
0
geplaatst: 26 februari 2012, 21:22 uur
Ik denk dat hij het grootste inkomen heeft van iedereen die daar zit, dus dat vraag ik me af. IJdelheid misschien.
0
geplaatst: 26 februari 2012, 21:23 uur
Laten we een actie beginnen om Ali B van TV te krijgen.
Dom en onbekwaam en hoogst irritant.
En Jan Smit had beter kunnen blijven zingen.
Dom en onbekwaam en hoogst irritant.
En Jan Smit had beter kunnen blijven zingen.
0
Aquila
geplaatst: 26 februari 2012, 21:25 uur
Jan Smit is ook nog aan het acteren - schijnt. Als boxer (!): Het bombardement - tijd al niks meer over gehoord trouwens.
0
geplaatst: 26 februari 2012, 21:28 uur
Rafaella was de enige echt gegarandeerde finalist en die ligt eruiit.
Pearl redt het wellicht op jurypunten maar wordt als dat lukt in de finale 18e ofzo. Joan kan alle kanten opvallen, inclusief laatste drie halve finale, geen idee hoe ik dat in moet schatten. En Ivan haalt de finale niet, dus die moeten we sowieso niet nemen. Pfff Pearl of Joan dan maar.
Pearl redt het wellicht op jurypunten maar wordt als dat lukt in de finale 18e ofzo. Joan kan alle kanten opvallen, inclusief laatste drie halve finale, geen idee hoe ik dat in moet schatten. En Ivan haalt de finale niet, dus die moeten we sowieso niet nemen. Pfff Pearl of Joan dan maar.
0
geplaatst: 26 februari 2012, 21:29 uur
Wie is de presenterende doos (dus niet die zingende Disney doos).
0
geplaatst: 26 februari 2012, 21:30 uur
Joan gaat het wel worden maar we hebben Glennis Grace al gehad en die werd het ook niet.
0
Aquila
geplaatst: 26 februari 2012, 21:31 uur
Als deze squaw naar het songfestival gaat, moet ze ook in Bakoe weer deze outfit aan, hoor!
0
geplaatst: 26 februari 2012, 21:32 uur
Wordt het een gillende namaak Whitney Houston, een nep indiaan of een John Legend kloon.
De finale in Baku gaan we zeker niet halen met een van deze drie.
De finale in Baku gaan we zeker niet halen met een van deze drie.
0
geplaatst: 26 februari 2012, 21:32 uur
aERodynamIC schreef:
Joan gaat het wel worden maar we hebben Glennis Grace al gehad en die werd het ook niet.
Maar die had het met jurystemmen in de halve finale wel gehaald denk ik, dat was toen nog niet. Zat ook nog enigszins in buurt dacht ik.
Maar laten we Joan maar nemen, dan nemen we in elk geval een beetje risico. Dat is beter dan veilig,
0
geplaatst: 26 februari 2012, 21:33 uur
aERodynamIC schreef:
Een TROS doos.
0
geplaatst: 26 februari 2012, 21:34 uur
0
geplaatst: 26 februari 2012, 21:35 uur
starbright boy schreef:
Dat mocht-ie willen.
(quote)
Dat mocht-ie willen.
Ik ben in een sarcastische bui vanavond.
0
Alle 3 niks dus we weten dat we het wederom niet gaan halen. Is toch ook geruststellend want we weten inmiddels niet beter.
0
Aquila
Haar op zijn hoofd staat m beter dan onder zijn hoofd.
0
geplaatst: 26 februari 2012, 21:37 uur
Dat zou gezien het niveau van Ivan een compliment van jewelste zijn. John Legend is echt pakken beter dat dit cliche nummer van een achtergrondzanger.
0
Aquila
geplaatst: 26 februari 2012, 21:40 uur
Quote van de avond: "Iedereen is een vader, een zoon of een moeder"
(gelukkig is mijn dochter al naar bed)
Oh nee (Carlo B.): "Kwaliteit is nog nooit zo hoog geweest als dit jaar"
(gelukkig is mijn dochter al naar bed)
Oh nee (Carlo B.): "Kwaliteit is nog nooit zo hoog geweest als dit jaar"
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.