Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 21 juni 2012, 12:50 uur
Ik ben het ook volledig eens met de jury, behalve als het gaat om Nederland en Bulgarije.
0
geplaatst: 21 juni 2012, 14:23 uur
Waarom was de jury zo enthousiast over Oekraïne? Doorgestoken kaart
Het publiek had het bij het rechte eind.
Ben het eigenlijk meer met het publiek eens als ik het zo zie (UK onderaan bij de jury??) Laten we de jury maar weer afschaffen
Het publiek had het bij het rechte eind.Ben het eigenlijk meer met het publiek eens als ik het zo zie (UK onderaan bij de jury??) Laten we de jury maar weer afschaffen

0
geplaatst: 21 juni 2012, 15:50 uur
NewYorkCityLight schreef:
Ben het eigenlijk meer met het publiek eens als ik het zo zie (UK onderaan bij de jury??) Laten we de jury maar weer afschaffen
De jury geeft punten bij de generale naar het schijnt, en daar zou Engelbert vrij vals hebben gezongen.
Sorry maar zonder jury haalde Nederland de finale en dat zou toch beschamend geweest zijn!
0
geplaatst: 29 juni 2012, 10:32 uur
Rustig maar mensen, alles komt goed. De grote redder van het Songfestival meldt zich:
Pierre Kartner wil Songfestival redden | nu.nl/muziek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Pierre Kartner wil Songfestival redden | nu.nl/muziek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
0
geplaatst: 29 juni 2012, 17:44 uur
Die man is echt de weg kwijt.....
Hij zou toch emigreren als Sha-la-lie de finale niet zou halen? Drie keer scheepsrecht? Nou nee, bedankt.
Hij zou toch emigreren als Sha-la-lie de finale niet zou halen? Drie keer scheepsrecht? Nou nee, bedankt.
0
geplaatst: 29 juni 2012, 17:57 uur
A.u.b. geen ballad, daar krijg ik al bij voorbaat huiduitslag van.
Misschien dat één van onze MuMeteraars zich kandidaat wilt stellen voor 2013
?
Misschien dat één van onze MuMeteraars zich kandidaat wilt stellen voor 2013
?
0
geplaatst: 29 juni 2012, 21:36 uur
Kartner is een grote meneer hoor, ik snap de scepsis niet. 

Bepaalde kenners van de muziek, en dan bedoelen ze dat lalala, noemen me Haydn. Die tertsen in ’t Smurfenlied: lala lalalalalala lala, zo zou Haydn óók schrijven, zeggen ze dan. Dat noem ik een compliment. Dan kom je bij Anton Heyboer, die toen nog niet dood was, en die zegt: ik denk dat Pierre een reïncarnatie van Haydn is.
0
geplaatst: 12 juli 2012, 05:52 uur
Ach, mevrouw eist nogal wat. Eerst horen en dan geloven. Voor de naam Anouk hoeven we het niet te doen want niemand die haar kent op het festival dus dat maakt al niet veel uit.
Als het nummer ruk is maakt het geen drol uit wie er op het podium staat.
Maar goed het zal wel weer zo iemand uit de grootste familie van Nederland worden en of we daar blij om moeten zijn? Ik zeg: verstevig het record van slechtst presterende land. Zijn we tenminste ergens goed in
Maar goed het zal wel weer zo iemand uit de grootste familie van Nederland worden en of we daar blij om moeten zijn? Ik zeg: verstevig het record van slechtst presterende land. Zijn we tenminste ergens goed in

0
geplaatst: 12 juli 2012, 17:58 uur
aERodynamIC schreef:
Ach, mevrouw eist nogal wat. Eerst horen en dan geloven. Voor de naam Anouk hoeven we het niet te doen want niemand die haar kent op het festival dus dat maakt al niet veel uit.
Op het EK verliezen we alles en de tour gaat ook niet al te best dus we gaan de goede kant op

0
geplaatst: 15 september 2012, 23:23 uur
Het gaat om het nummer en verder niks. Bovendien hebben we al eens een soort Anouk uit Oekraine gehad niet lang geleden dus ach.... Europa zal er niet erg wakker van liggen als wij Anouk sturen tenzij ze inderdaad een 'killer song' heeft geschreven. Eerst horen, dan geloven.
0
geplaatst: 16 september 2012, 00:47 uur
O!!! !k ben nog steeds gek op Sweet People van Alyosha!!! Wat een dijk van een stem had die meid (vooral de studioversie is geweldig)!!!!! GEWELDIG! Een van de beste deelnames aan het ESC ooit als je het mij vraagt!
0
geplaatst: 16 september 2012, 01:07 uur
Anouk naar het Songfestival ? Nét nu we Europees weer enigszins serieus worden genomen...
0
Onweerwolf
geplaatst: 16 september 2012, 01:11 uur
Alyosha deed het natuurlijk niet verkeerd. Hoewel Oekraïne natuurlijk altijd goed scoort. Maar qua stijl zeker vergelijkbaar. Ik weet het niet, ik zie Anouk wel potten breken maar ze zou ook best door het ijs kunnen zakken. Ze heeft natuurlijk wel een attitude en ik vermoed dat dat wel gewaardeerd gaat worden. Daarnaast is Anouk een professionele artieste, iets wat niet gezegd kan worden van alle inzendingen van de laatste jaren.
Het hangt inderdaad van haar nummer af.
Het hangt inderdaad van haar nummer af.
0
geplaatst: 16 september 2012, 13:39 uur
Maar Anouk schijnt er zelf helemaal niks van te weten blijkt nu weer.
Op Facebook schrijft ze: "Goh, ik lees nu overal dat ik nu toch mee ga doen aan het Songfestival? Ik zit hier lekker in het zonnetje in LA, en weet van niks. Succes ermee."
Het is een soap aan het worden
Op Facebook schrijft ze: "Goh, ik lees nu overal dat ik nu toch mee ga doen aan het Songfestival? Ik zit hier lekker in het zonnetje in LA, en weet van niks. Succes ermee."
Het is een soap aan het worden

0
geplaatst: 16 september 2012, 14:23 uur
Het lijkt inderdaad een soap ... maar Anouk naar het ESF zou een goed idee zijn, live komt ze goed uit de verf (beter dan op CD) en dat mankeerde er net met de Nederlandse inzendingen. Op zich geen slechte liedjes maar erg zwakke live-performances en daar werden ze op afgerekend.
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 11:42 uur
Anouk gaat er blijkbaar toch voor:
Anouk gaat naar het Eurovisie Songfestival | nu.nl/muziek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Anouk gaat naar het Eurovisie Songfestival | nu.nl/muziek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.