Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 12:54 uur
Ik kijk al uit naar de reacties mocht ze niet door de halve finale heenkomen.
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 12:55 uur
Wie weet, wellicht heeft de TROS als vereiste gesteld dat Pierre Kartner het liedje gaat schrijven. In het Nederlands. Met een draaiorgel.
En Smurfen...
En Smurfen...
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 14:06 uur
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 16:08 uur
En de kogel is door de kerk: Anouk gaat Nederland vertegenwoordigen en daarmee is ons land het eerste waar al bekend is wie de vertegenwoordiger is.
Die zg. killersong waar ze het zelf over heeft wordt ons eind februari bekend gemaakt. Geen voorronde of keuze uit meerdere nummers dus.
Eerst horen en dan geloven voor we er meer over kunnen zeggen
Gordon heeft met zijn bandje twee nummers ingezonden voor Zwitserland. draken van nummers trouwens.
Maar of ze uiteindelijk gekozen gaan worden is nog maar de vraag want er is een behoorlijk groot deelnemersveld en dan praten we alleen nog maar of ze mee kunnen gaan doen aan de nog te starten voorrondes.
Voor wie het aandurft:
Eurovision Song Contest - eurovisionplattform.sf.tv
En dan durft die kerel nog te zeggen: "Ik vind Anouk een geweldige zangeres, maar weet niet of Europa op haar zit te wachten"
Man luister eens echt goed naar je eigen inzendingen en alsof jij het zo goed deed voor Nederland.
Die zg. killersong waar ze het zelf over heeft wordt ons eind februari bekend gemaakt. Geen voorronde of keuze uit meerdere nummers dus.

Gordon heeft met zijn bandje twee nummers ingezonden voor Zwitserland. draken van nummers trouwens.
Maar of ze uiteindelijk gekozen gaan worden is nog maar de vraag want er is een behoorlijk groot deelnemersveld en dan praten we alleen nog maar of ze mee kunnen gaan doen aan de nog te starten voorrondes.
Voor wie het aandurft:
En dan durft die kerel nog te zeggen: "Ik vind Anouk een geweldige zangeres, maar weet niet of Europa op haar zit te wachten"
Man luister eens echt goed naar je eigen inzendingen en alsof jij het zo goed deed voor Nederland.
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 16:25 uur
Dan mag jij Rhythm zijn en ik Poetry.
En we noemen het Killer Song
Heb jij nog een blonde pruik ergens liggen?
En we noemen het Killer Song

Heb jij nog een blonde pruik ergens liggen?
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 16:27 uur
En dan maakt Lin onze costuums. Jij zingt 1 couplet en doet het refrein, ik rap 1 couplet. Ons nummer gaat over een onbereikbare liefde omdat ons beltegoed op is. 

0
Onweerwolf
geplaatst: 17 oktober 2012, 17:43 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Jij zingt 1 couplet en doet het refrein, ik rap 1 couplet.
Jij zingt 1 couplet en doet het refrein, ik rap 1 couplet.
Dat deed Griekenland in 2011 al aardig succesvol dus ik zie dat wel zitten.
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 23:55 uur
Ik moet het allemaal nog maar zien, maar ik denk eerlijk gezegd dat Europa ook niet zit te wachten op Anouk. Ik verwacht niet dat zo’n relatief oude, zichzelf schromelijk overschattende zangeres het vele malen beter gaat doen dan alle grote mislukkingen voor haar.
Jammer ook dat een gezonde competitie wat Nationaal Songfestival ooit was gewoon zomaar wordt weggeschoven. Misschien zouden er Nederlandse artiesten zich aanbieden met een veel overtuigender liedje; nu zijn we volledig overgeleverd aan de schrijfkunsten van Anouk.
Jammer ook dat een gezonde competitie wat Nationaal Songfestival ooit was gewoon zomaar wordt weggeschoven. Misschien zouden er Nederlandse artiesten zich aanbieden met een veel overtuigender liedje; nu zijn we volledig overgeleverd aan de schrijfkunsten van Anouk.
0
geplaatst: 18 oktober 2012, 00:42 uur
Ik heb liever dat Anouk zelf een nummer kiest dan dat ik nog een keer naar het commentaar van Ali B of Afrojack moet luisteren 

0
Onweerwolf
geplaatst: 24 november 2012, 02:15 uur
Ja, dan horen Luxemburg, Liechtenstein, Marokko, Andorra, Tsjechië, e.d. ook in je post thuis. Polen is niet echt nieuws voor 2013, Portugal wel.
0
Onweerwolf
geplaatst: 24 november 2012, 13:09 uur
Yep, Griekenland is erbij. Greece confirms, selection options under discussion | esctoday.com
Volgens mij is alles al bekend.
Volgens mij is alles al bekend.
0
geplaatst: 30 november 2012, 01:30 uur
NewYorkCityLight schreef:
Ik heb liever dat Anouk zelf een nummer kiest dan dat ik nog een keer naar het commentaar van Ali B of Afrojack moet luisteren
Ik hoop dat ze met een stevig rocknummer komt, bij voorkeur gecomponeerd door een Volendammer.
Dan kan Jan Smit zich niet meer achter de 'eventjes pissen'-smoes verschuilen.

aERodynamIC schreef:
En de kogel is door de kerk: Anouk gaat Nederland vertegenwoordigen en daarmee is ons land het eerste waar al bekend is wie de vertegenwoordiger is.
Voor wie het aandurft:

Voor wie het aandurft:
We weten in ieder geval waar Europa niet op zat te wachten...
0
geplaatst: 10 december 2012, 18:38 uur
Wit-Rusland is het eerste land die zijn inzending gekozen heeft. Afwachten maar of dat zo blijft want het land maakt er op dat gebied vaak een zootje van (net als dit drakerige nummer trouwens)
0
geplaatst: 11 december 2012, 17:31 uur
OMG! WAT EEN VRESELIJK NUMMER! Ik word er helemaal hyper van! Bah! Wat een zenuwenlied. Het erge is: ik heb het nu 2x gehoord en blijf het in mijn hoofd houden...
0
geplaatst: 11 december 2012, 18:17 uur
Zo gek vind ik dit nummer nog niet. Dat steenkolenengels wekt wel wat irritatie op (maar dat is bij zoveel eurovisie-songs),maar verder vind ik het best een leuk deuntje.
0
geplaatst: 12 december 2012, 14:13 uur
De muziek valt best wel mee, maar de zang is vreselijk.
Weinig bereik en buiten adem.
Weinig bereik en buiten adem.
0
geplaatst: 12 december 2012, 20:13 uur
kaztor schreef:
Ik hoop dat ze met een stevig rocknummer komt, bij voorkeur gecomponeerd door een Volendammer.
(quote)
Ga je soms zelf iets fatsoenlijks voor d'r schrijven, Jan?
(je zou het vast beter doen dan onze grote vriend Kartner)
0
geplaatst: 16 december 2012, 09:30 uur
0
geplaatst: 16 december 2012, 11:35 uur
Dankzij hun contrabassist Emil Ramsauer zouden de Zwitsers tijdens het Eurovisiesongfestival zelf ook het record van de oudste deelnemer moeten breken.
Benieuwd of ie het Festival wel haalt. Op die leeftijd kan elke week je laatste zijn.
0
geplaatst: 16 december 2012, 11:56 uur
Cliché nummer..... Gordon mag tevreden zijn: een nummer geheel in zijn stijl.
Vandaag kiest België trouwens de inzending voor het Eurovisie Songfestival 2013 in Malmö via een livestrem. Roberto Bellarosa zingt drie liedjes en een jury en televoters beslissen beide voor de helft.
Rond 13.00 uur zal het bekend zijn.
De eerste inzendingen beginnen dus binnen te komen.
Vandaag kiest België trouwens de inzending voor het Eurovisie Songfestival 2013 in Malmö via een livestrem. Roberto Bellarosa zingt drie liedjes en een jury en televoters beslissen beide voor de helft.
Rond 13.00 uur zal het bekend zijn.
De eerste inzendingen beginnen dus binnen te komen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.