Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 6 mei 2014, 23:00 uur
Nou nee..... maar Nederland gewoon zeer terecht met dank aan de cameravoering en de manier waarop ze het gezongen hebben.
0
Nederland gewoon door. Godzijdank.
San Marino Echt? Vorig jaar had nog wel gekund, maar met dit lied? Maar het wordt haar gegund. Inzet wordt beloond. IJsland vind ik ook erg verrassend.
8 uit 10, geen Albanie, daar kan ik nog inkomen, maar geen Belgie is verrassend. Al vond ik het een zwak nummer, zwak uitgevoerd in een stijl waar ik toch al uitslag van krijg.
San Marino Echt? Vorig jaar had nog wel gekund, maar met dit lied? Maar het wordt haar gegund. Inzet wordt beloond. IJsland vind ik ook erg verrassend.
8 uit 10, geen Albanie, daar kan ik nog inkomen, maar geen Belgie is verrassend. Al vond ik het een zwak nummer, zwak uitgevoerd in een stijl waar ik toch al uitslag van krijg.
0
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

0
geplaatst: 6 mei 2014, 23:01 uur
Belgie gelukkig niet door! Verrassend van San Marino. Gelukkig dat Zweden door is. Leuk dat Nederland door is. Het was zeker terecht. Alleen triest van Moldavië, Albanië en Estland. Verschrikkelijk dat IJsland door is!
0
Onweerwolf
geplaatst: 6 mei 2014, 23:02 uur
Ik had er 8/10 goed. België en Moldavië niet door en Nederland en IJsland wel.
0
geplaatst: 6 mei 2014, 23:04 uur
Jippie! Behalve voor ons vind ik het ook vooral leuk voor San Marino. 3x scheepsrecht.
0
geplaatst: 6 mei 2014, 23:05 uur
Zo slecht is het liedje van IJsland toch niet, ik heb de live versie net niet gezien maar wel de clip op youtube.
0
geplaatst: 6 mei 2014, 23:10 uur
Komt er van van niet het beste nummer te zenden.
http://1.nieuwsbladcdn.be/Assets/Images_Upload/2014/03/06/65fccbe6-a574-11e3-8c3c-1ba83eb2d868_web_scale_0.8754863_0.8754863__.jpg.h380.jpg.568.jpg
http://1.nieuwsbladcdn.be/Assets/Images_Upload/2014/03/06/65fccbe6-a574-11e3-8c3c-1ba83eb2d868_web_scale_0.8754863_0.8754863__.jpg.h380.jpg.568.jpg
0
geplaatst: 6 mei 2014, 23:13 uur
Fijn dat Nederland door is! Misschien wel het mooiste liedje van de avond..
Verder:
- De Power Rangers van IJsland. Ik ben fan.
- De 'hamsterman' van Oekraine. Het liedje is leuk maar ik heb alleen maar naar hem gekeken, haha.
- Hongarije mag van mij winnen!
- Stom dat Rusland en San Marino door zijn, wat een saaie nummers!
Verder:
- De Power Rangers van IJsland. Ik ben fan.
- De 'hamsterman' van Oekraine. Het liedje is leuk maar ik heb alleen maar naar hem gekeken, haha.
- Hongarije mag van mij winnen!
- Stom dat Rusland en San Marino door zijn, wat een saaie nummers!
0
geplaatst: 6 mei 2014, 23:16 uur
Hoera! San Marino in de finale! Mooi optreden van Valentina en terecht door als je het mij vraagt.
Het optreden van Nederland was ook erg sterk. Mooi in beeld gebracht en het klonk super.
Dat België eruit ligt is doodzonde. Schitterend optreden van Axel. Ik was ervan overtuigd dat de laatste finaleplaats naar België zou gaan, maar het werd dus IJsland... Niet te geloven dat die de 16e plaats hebben ontlopen.
Het optreden van Nederland was ook erg sterk. Mooi in beeld gebracht en het klonk super.
Dat België eruit ligt is doodzonde. Schitterend optreden van Axel. Ik was ervan overtuigd dat de laatste finaleplaats naar België zou gaan, maar het werd dus IJsland... Niet te geloven dat die de 16e plaats hebben ontlopen.
0
geplaatst: 6 mei 2014, 23:23 uur
starbright boy schreef:
You are my guiding light, my shoulder, my shelter
*pakt rijmwoordenboek*
my satellite
Haha, ik moet hier stiekem toch wel om lachen. Maar ach, gewoon een metafoor, niks mis mee.You are my guiding light, my shoulder, my shelter
*pakt rijmwoordenboek*
my satellite
0
geplaatst: 6 mei 2014, 23:24 uur
Precies wat ik ook dacht!
Edit: Voor de meelezers, we hebben het hier over Azerbeidzjan.
Edit: Voor de meelezers, we hebben het hier over Azerbeidzjan.
0
Onweerwolf
geplaatst: 6 mei 2014, 23:24 uur
stoepkrijt schreef:
Ik dacht ook dat het België zou zijn. Van IJsland snap ik ook helemaal niets. :/
0
geplaatst: 6 mei 2014, 23:26 uur
stoepkrijt schreef:
(quote)
Haha, ik moet hier stiekem toch wel om lachen. Maar ach, gewoon een metafoor, niks mis mee. Mooie quote voor op een moederdagkaart.. you are my satellite.. zal ze blij mee zijn!
0
geplaatst: 6 mei 2014, 23:27 uur
0
Onweerwolf
geplaatst: 6 mei 2014, 23:31 uur
Ik denk dat België voor mij nu 4e staat in het lijstje van beste nummers die de finale niet wisten te halen na Kroatië 2010, Montenegro 2013 en Nederland 2012.
0
geplaatst: 6 mei 2014, 23:39 uur
Onweerwolf schreef:
Wat een waardeloze podiumpresentatie weer bij Nederland. Past prima bij het nummer.
Wat een waardeloze podiumpresentatie weer bij Nederland. Past prima bij het nummer.
Juist een verademing tussen al dat potpourri.
Voor de rest heel veel troep voorbij zien komen. IJsland nog best oké, Nederland toch wel het best.
Verder zullen Armenië, Rusland en vooral Zweden wel hoog gaan eindigen. Typisch Songfestival liedjes. Al heb ik de rest nog niet gezien.
0
geplaatst: 6 mei 2014, 23:45 uur
Mooi dat we door zijn. Volkomen terecht! Ik vond het jammer dat Albanië niet door was. Na Nederland vond ik dit het beste nummer. Dat prut zoals dat lied van Montenegro de finale haalt, blijft me toch verrassen.
0
Eens. Van de meeste acts ben ik het liedje alweer vergeten, de jurken en andere poppenkast daarentegen..
0
Onweerwolf
Ik twijfel overigens inmiddels aan de kansen van Armenië voor de winst.
0
geplaatst: 6 mei 2014, 23:54 uur
Ik ook. Ik ga van deze avond eerder voor Hongarije en Zweden.
Maar het is leuk dat het niet echt eenduidig is dit jaar. Vorig jaar en in 2012 was er een vrij uitgesproken topfavoriet.
Maar het is leuk dat het niet echt eenduidig is dit jaar. Vorig jaar en in 2012 was er een vrij uitgesproken topfavoriet.
0
geplaatst: 6 mei 2014, 23:54 uur
Armenie is leuk maar ik denk niet dat die gaat winnen. Zeker in het begin vond ik de zang wat twijfelachtig (en die uitspraak, ouch..)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.