Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 8 mei 2014, 22:48 uur
Spanje vond ik ook wel leuk en een P!nk als oma imitatie uit Duitsland was dan weer wat minder.
0
geplaatst: 8 mei 2014, 22:49 uur
Gokjes:
UK: Gaat het behoorlijk goed doen. Denken zelf dat ze gaan winnen. Maar dan gaat niet gebeuren, laag in de top 10
Spanje: Gaat hangen op het live optreden, maar ik denk lage middenmoot
Duitsland:Onderste vijf
Frankrijk: Stromae-ripoff, middenmoot
Italie: Middenmoot, bij een goed optreden wellicht wat hoger
Denemarken: Top 10
UK: Gaat het behoorlijk goed doen. Denken zelf dat ze gaan winnen. Maar dan gaat niet gebeuren, laag in de top 10
Spanje: Gaat hangen op het live optreden, maar ik denk lage middenmoot
Duitsland:Onderste vijf
Frankrijk: Stromae-ripoff, middenmoot
Italie: Middenmoot, bij een goed optreden wellicht wat hoger
Denemarken: Top 10
0
Onweerwolf
geplaatst: 8 mei 2014, 22:49 uur
aERodynamIC schreef:
Gerucht gaat op Twitter dat Wit-Rusland de act van Oostenrijk niet heeft uitgezonden. Als dat waar is volgt directe diskwalificatie.... dat zou ik toch wel een stunt vinden dan. Weg ermee!
Gerucht gaat op Twitter dat Wit-Rusland de act van Oostenrijk niet heeft uitgezonden. Als dat waar is volgt directe diskwalificatie.... dat zou ik toch wel een stunt vinden dan. Weg ermee!
Wow.

0
geplaatst: 8 mei 2014, 22:51 uur
Ja is de UK zo zelfverzekerd na al die drama vertoningen van de laatste jaren?
0
geplaatst: 8 mei 2014, 22:51 uur
Ik zou dat een stunt vinden. Denemarken stak in feit ook al een middelvinger op naar die homofobe landen door Conchita zoveel aandacht te geven inclusief gejoel uit publiek (ipv boe-geroep) 

0
Onweerwolf
geplaatst: 8 mei 2014, 22:52 uur
aERodynamIC schreef:
Ik zou dat een stunt vinden. Denemarken stak in feit ook al een middelvinger op naar die homofobe landen door Conchita zoveel aandacht te geven inclusief gejoel uit publiek (ipv boe-geroep)
En terecht natuurlijk.
0
geplaatst: 8 mei 2014, 22:53 uur
Heer Maas heeft het er nu ook over in de uitzending dus dan zijn het vast wel meer dan enkel geruchten.
0
geplaatst: 8 mei 2014, 22:55 uur
Als dat zo is meteen diskwalificeren, ook al vind ik het best een leuk nummertje.
0
geplaatst: 8 mei 2014, 22:55 uur
aERodynamIC schreef:
Oostenrijk gaat strijden met Zweden en Armenië om de titel, dat dacht ik al toen alle studioversies bekend waren en dat blijft zo. Noorwegen, Hongarije en Nederland zullen dat doen om een plekje in de top 5 of net daarbuiten. Van Nederland had ik dat vooraf dus niet gedacht.
Dat klinkt behoorlijk aannemelijk allemaal. Je hebt er kijk op Oostenrijk gaat strijden met Zweden en Armenië om de titel, dat dacht ik al toen alle studioversies bekend waren en dat blijft zo. Noorwegen, Hongarije en Nederland zullen dat doen om een plekje in de top 5 of net daarbuiten. Van Nederland had ik dat vooraf dus niet gedacht.
Maar.... IJsland in de top 10?
0
geplaatst: 8 mei 2014, 22:56 uur
Dan wordt het nog lastig kiezen met die sympathie stemmen, Oostenrijk of Oekraïne 

0
Aquila
geplaatst: 8 mei 2014, 22:59 uur
vreemde ontknoping
en israel dus niet - dat had niemand verwacht
en israel dus niet - dat had niemand verwacht
0
geplaatst: 8 mei 2014, 23:01 uur
9 uit 10. Israel eruit, Finland (en dat vind ik best leuk) is wel door. Ik dacht heel even voor het eerst 10 uit 10 te halen.
0
geplaatst: 8 mei 2014, 23:01 uur
9/10 goed voorspeld, jammer van Israël en blijkbaar toch gewoon een gerucht wat betreft Wit-Rusland.
0
geplaatst: 8 mei 2014, 23:03 uur
Why oh why is Polen door... is wel een mooie pauzemoment (en kan het geluid even uit)...
0
geplaatst: 8 mei 2014, 23:04 uur
Finland was toch ook wel te verwachten, maar goed ik vrees dat de winnaar/winares nu wel bekend is
0
Onweerwolf
geplaatst: 8 mei 2014, 23:08 uur
Positief:
Hongarije, Oostenrijk, Polen en Zwitserland staan allemaal in de finale. Hopelijk is dat een motivatie voor De Tsjechische Republiek en Slowakije om volgend jaar terug te keren.
Hongarije, Oostenrijk, Polen en Zwitserland staan allemaal in de finale. Hopelijk is dat een motivatie voor De Tsjechische Republiek en Slowakije om volgend jaar terug te keren.
0
geplaatst: 8 mei 2014, 23:10 uur
Bah verschrikkelijk dat Finland en Polen door zijn en Israël niet!
Gelukkig is Oostenrijk ook door!
Gelukkig is Oostenrijk ook door!
0
Onweerwolf
geplaatst: 8 mei 2014, 23:11 uur
Ik vond het optreden van Oostenrijk het beste sinds Pastora Soler voor Spanje twee jaar geleden.
0
geplaatst: 8 mei 2014, 23:17 uur
Het is wel een beetje een jaar met veel landen die moeilijk de finale halen in de finale: San Marino, Montenegro, Oostenrijk, Zwitserland, Polen en Nederland hebben altijd erg veel moeite en haalden het allemaal.
Landen als Ierland, Moldavie en Georgie die meestal doorgaan redden het dit jaar niet.
Landen als Ierland, Moldavie en Georgie die meestal doorgaan redden het dit jaar niet.
0
Onweerwolf
geplaatst: 8 mei 2014, 23:21 uur
starbright boy schreef:
Het is wel een beetje een jaar met veel landen die moeilijk de finale halen in de finale: San Marino, Montenegro, Oostenrijk, Zwitserland, Polen en Nederland hebben altijd erg veel moeite en haalden het allemaal.
Goede zaak toch?
0
geplaatst: 8 mei 2014, 23:22 uur
Tuurlijk. Hele goede zaak zelfs.
Het gaat zaterdag tussen Zweden, Noorwegen, Hongarije, Armenie, Oostenrijk , in die volgorde en heel heel misschien komt Nederland nog heel dichtbij, maar ik zet voorlopig in op 6-10.
0
geplaatst: 8 mei 2014, 23:23 uur
starbright boy schreef:
Het gaat zaterdag tussen Zweden, Noorwegen, Hongarije, Armenie, Oostenrijk , in die volgorde en heel heel misschien komt Nederland nog heel dichtbij, maar ik zet voorlopig in op 6-10.
Eens

0
Onweerwolf
geplaatst: 8 mei 2014, 23:24 uur
Ik denk dat Oostenrijk gaat winnen. Combinatie van kwaliteit en sentiment.
En het zou terecht zijn.
En het zou terecht zijn.
0
geplaatst: 8 mei 2014, 23:28 uur
Ik twijfel bij Oostenrijk nogal over de Oosteuropese stemmen. Die zal ie wel nodig hebben. Niet alleen Wit-Rusland of Rusland, maar ik vraag me ook af of pakweg Hongarije, Polen of Moldavie ervan gecharmeerd zijn. Daar gaat het mee staan of vallen. Maar veel liever Oostenrijk dan Zweden. 1. Oostenrijk met 1 punt meer dan 2. Armenie zou ook leuk zijn.
Zweden zou ik toch een beetje een anti-climax vinden, van de kanshebbers heb ik daar veruit het minst mee.
Zweden zou ik toch een beetje een anti-climax vinden, van de kanshebbers heb ik daar veruit het minst mee.
0
Onweerwolf
geplaatst: 8 mei 2014, 23:33 uur
starbright boy schreef:
Ik twijfel bij Oostenrijk nogal over de Oosteuropese stemmen. Die zal ie wel nodig hebben. Niet alleen Wit-Rusland of Rusland, maar ik vraag me ook af of pakweg Hongarije, Polen of Moldavie ervan gecharmeerd zijn. Daar gaat het mee staan of vallen. Maar veel liever Oostenrijk dan Zweden.
Ik twijfel bij Oostenrijk nogal over de Oosteuropese stemmen. Die zal ie wel nodig hebben. Niet alleen Wit-Rusland of Rusland, maar ik vraag me ook af of pakweg Hongarije, Polen of Moldavie ervan gecharmeerd zijn. Daar gaat het mee staan of vallen. Maar veel liever Oostenrijk dan Zweden.
Vergeet niet dat ook in Oost-Europa net zoveel homo's en andere LGBT-minded mensen wonen als in West-Europa en die gaan echt wel stemmen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.