Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 10 mei 2014, 16:10 uur
De top 100 binnen met Sakis Rouvas, een van die vele slimme inzendingen uit Griekenland. Verder fan favorites Spanje 1995 en Turkije 1997 alsook een van de beste inzendingen uit België ooit, die helaas weer niet op waarde werd geschat.
En de galmende Thomas Forstner die in 1989 Oostenrijk voor het laatst de top 5 in zong, dat gaat dus vanavond uit de boeken.
http://puu.sh/8GEdT.png

En de galmende Thomas Forstner die in 1989 Oostenrijk voor het laatst de top 5 in zong, dat gaat dus vanavond uit de boeken.
http://puu.sh/8GEdT.png

0
geplaatst: 10 mei 2014, 16:14 uur
'Suus'
. De eerste keer dat ik dat zag was ik zo overdonderd. Zo overtuigend gebracht.
Kedvesem
. De eerste keer dat ik dat zag was ik zo overdonderd. Zo overtuigend gebracht.Kedvesem

0
Onweerwolf
geplaatst: 10 mei 2014, 16:15 uur
Ja, Suus was echt zo'n nummer dat volledig wist te overtuigen tijdens de live performance.
0
geplaatst: 10 mei 2014, 16:21 uur
Dit is mijn Top 5, voornamelijk gebaseerd op de studioversies:
1. Armenië (schitterende opbouw en dito climax)
2. Zwitserland (vrolijk zonder goedkoop te klinken)
3. Slovenië (heerlijk refrein met geweldige percussie)
4. Azerbeidzjan (met heel veel gevoel gezongen)
5. Hongarije (stemmige, hippe popsong)
Ook Denemarken (7) en Oekraïne (8) hebben heerlijke popsongs, Zweden (6) en San Marino (9) mooie ballads en Roemenië (10) heeft een verrukkelijke dancetrack. De inzendingen van Nederland en Oostenrijk vind ik vooral live erg sterk, dus die ontbreken in mijn top 10.
1. Armenië (schitterende opbouw en dito climax)
2. Zwitserland (vrolijk zonder goedkoop te klinken)
3. Slovenië (heerlijk refrein met geweldige percussie)
4. Azerbeidzjan (met heel veel gevoel gezongen)
5. Hongarije (stemmige, hippe popsong)
Ook Denemarken (7) en Oekraïne (8) hebben heerlijke popsongs, Zweden (6) en San Marino (9) mooie ballads en Roemenië (10) heeft een verrukkelijke dancetrack. De inzendingen van Nederland en Oostenrijk vind ik vooral live erg sterk, dus die ontbreken in mijn top 10.
0
geplaatst: 10 mei 2014, 16:30 uur
Trackshittaz op 96, die had ik niet zien aankomen 
Gelukkig staat er een hoop recent spul in je lijst, zodat ik er ook het nodige van ken. Goede lijst, op een paar schoonheidsfoutjes (Trackshittaz, Anmary) na.
Margaret Berger, Gréta Salomé & Jonsi en vooral Aliona Moon maken dat meer dan goed!
Ik zag ook Angel in Disguise voorbijkomen. Blijft een leuk liedje. Jammer dat dit de finale destijds niet gehaald heeft.

Gelukkig staat er een hoop recent spul in je lijst, zodat ik er ook het nodige van ken. Goede lijst, op een paar schoonheidsfoutjes (Trackshittaz, Anmary) na.
Margaret Berger, Gréta Salomé & Jonsi en vooral Aliona Moon maken dat meer dan goed!
Ik zag ook Angel in Disguise voorbijkomen. Blijft een leuk liedje. Jammer dat dit de finale destijds niet gehaald heeft.
0
Onweerwolf
geplaatst: 10 mei 2014, 16:37 uur
Trackshittaz vond ik vreselijk toen ik het voor het eerste hoorde. Maar ja, toen werd het opeens een enorme guilty pleasure. Ik ben daar zelf ook niet blij mee. 

0
Onweerwolf
geplaatst: 10 mei 2014, 16:44 uur
Justus18 schreef:
Mijn favoriet op 108 en dat is eigenlijk best hoog.
Mijn favoriet op 108 en dat is eigenlijk best hoog.
Ik denk dat die volgend jaar wel de top 100 binnen kan komen.
0
geplaatst: 10 mei 2014, 16:48 uur
Ik heb ook zo'n guilty pleasure waar iedereen een hekel aan had (in het westen dan toch): Rusland 2010. Ik vrees dat ik echt de enige ben hier. Staat bij Onweerwolf niet eens in de top 1000 denk ik.
0
Onweerwolf
geplaatst: 10 mei 2014, 16:49 uur
starbright boy schreef:
Ik heb ook zo'n guilty pleasure waar iedereen een hekel aan had (in het westen dan toch): Rusland 2010. Ik vrees dat ik echt de enige ben hier. Staat bij Onweerwolf niet eens in de top 1000 denk ik.
Die heeft mijn lijst niet gehaald maar dat scheelde niet zo heel erg veel.
0
Onweerwolf
geplaatst: 10 mei 2014, 17:14 uur
De volgende update, met twee zeer verguisde winnaars (Rusland 2008 en Italië 1990) alsmede het ultrapolariserende Oekraïne 2007. Verder de reden waarom België nooit op voorhand al uitgeschakeld moet worden, de Kroatische inzending uit 1998 die door die hard ESC fans nog altijd op handen wordt gedragen en een van de meest beroofde en vergeten inzendingen ooit: Slowakije 1998.
http://puu.sh/8GHZm.png

http://puu.sh/8GHZm.png

0
geplaatst: 10 mei 2014, 17:20 uur
Oef, hier staat een hoop bij waar ik echt niks mee heb. Dima Bilan natuurlijk, maar ook Toto Cutugno en Tatu. Ook met Urban Trad heb ik veel minder dan veel anderen. Ik zou er een aantal na moeten luiteren, maar op L'Amour est Blue na zijn het niet mijn nummers.
0
Onweerwolf
geplaatst: 10 mei 2014, 17:41 uur
Mijn voorspelling:
1. Austria (Conchita Wurst - Rise Like A Phoenix)
Oostenrijk wint en dat komt door verschillende factoren. Ten eerste zingt ze geweldig goed en is de performance prachtig. Het is echt en het komt 100% over. Daarnaast gaat het sentiment ongetwijfeld meehelpen. Tenslotte heeft dit nummer wat mij betreft als enige van alle favorieten heel sterk die winners vibe. Nadelen: het nummer is enigszins belegen en we moeten ons afvragen in hoeverre het oosten voor de vrouw met baard wil stemmen. Ik denk dat het meevalt. Het zal allicht alleen in Wit-Rusland, Rusland, Georgië en Armenië een probleem zijn.
2. Sweden (Sanna Nielsen - Undo)
Sterk uitgevoerd en archetypisch songfestival liedje van het slimste deelnemende land. Maar het is net niet speciaal genoeg.
3. Norway (Carl Espen - Silent Storm)
Het zal van zijn performance afhangen en het feit dat hij vroeg moet aantreden is een risico, maar Silent Storm is te goed om niet enorm te kunnen overtuigen.
4. Hungary (András Kállay-Saunders - Running)
Modern en origineel en met een degelijke tekst. Hongarije krijgt veel punten van de liefhebbers van vernieuwing en diepgang binnen het ESC en die groep begint de laatste jaren series toe te nemen. Ik denk dat we binnen een jaar of wat sowieso naar Budapest gaan maar nog niet in 2015.
5. Denmark (Basim - Cliché Love Song)
Briljant aanstekelijk, catchy en ontwapenend. Mensen die niet direct een grote favoriet hebben tussen alle andere nummers stemmen voor Denemarken omdat het zeer positief gaat opvallen in het laatste deel.
6. Armenia (Aram MP3 - Not Alone)
Kanshebber op voorhand maar de matige zang en draw zullen Aram de das om doen.
7. Greece (Freaky Fortune Feat. Riskykidd - Rise Up)
Normaal top 5 kandidaat maar de zang is live niet goed genoeg.
8. Azerbaijan (Dilara Kazimova - Start A Fire)
Vreselijk goed nummer dat niet voldoende begrepen zal worden omdat je het vaker dan 1x moet horen + slechte draw.
9. UK (Molly - Children Of The Universe)
Slim liedje dat waarschijnlijk niet optimaal gezongen gaat worden en te X-factorig is voor 2014.
10. Italy (Emma - La Mia Città)
Het hangt een beetje van haar zang af, veel mensen hebben kritiek op haar kunnen. Op voorhand zag ik dit wel dik top 5 worden maar het is gebleken dat schreeuwende vrouwen (Israël, Moldavië, Macedonië) dit jaar niet worden gewaardeerd.
11. Poland (Donatan & Cleo - My Słowianie - We Are Slavic)
De verrassing van het jaar. Tieten + lekkere folkpop (of lekkere tieten + folkpop, net wat je wilt). En het is gewoon goed gezongen.
12. Romania (Paula Seling & Ovi - Miracle)
Roemenië doet het altijd goed, zelfs met een compositie die toch een tandje minder is dan normaal en zeker in vergelijking met Playing with Fire. Ook Boekarest gaat in de komende jaren een keer hosten, dat weet ik zeker.
13. Montenegro (Sergej Ćetković - Moj Svijet)
De balkanballad zonder concurrentie maar ook niet goed genoeg voor de top 10.
14. Netherlands (The Common Linnets - Calm After The Storm)
De hype is onterecht, het grote publiek valt in slaap bij de Linnets. Bovendien is het nummer gewoon echt zeer zwak. De sterke draw zorgt voor een toppositie in het rechterrijtje.
15. Ukraine (Mariya Yaremchuk - Tick-Tock)
Heeft erg veel last van de openingspositie en is verreweg niet speciaal genoeg om dat te kunnen compenseren. Toch aanstekelijk + sterke act + veel vriendjes. Dit is het maximaal haalbare en dat halen ze dan ook.
16. France (Twin Twin - Moustache)
Europa in de breedte is hier niet klaar voor maar het maakt toch genoeg indruk voor een handjevol punten.
17. Finland (Softengine - Something Better)
Eigenlijk te kut voor woorden maar het enige alternatieve rocknummer dit jaar dus alle boze meisjes en jongens die thuis moeten blijven omdat ze stout zijn geweest stemmen hier op. Verder niemand.
18. San Marino (Valentina Monetta - Maybe (Forse))
Gaat verrassend veel punten scoren ogv een zeer oprechte en sterke performance van een redelijk liedje.
19. Russia (Tolmachevy Sisters - Shine)
Middelmatig liedje met leuke performance. Moet betalen omdat Putin een klootzak is.
20. Spain (Ruth Lorenzo - Dancing In The Rain)
Spanje scoort nooit goed. Dit nummer is degelijk maar Spanje moet met geniaal komen om nog kans te maken.
21. Malta (Firelight - Coming Home)
Slechte performance en concurrentie van andere vrolijke liedjes zoals Zwitserland en vooral Denemarken nekken dit. Bovendien hebben ze het JESC al gewonnen, je kunt niet alles hebben.
22. Iceland (Pollapönk - No Prejudice)
Tsja, er zullen mensen zijn die dit aanstekelijk vinden en/of het sentiment overwaarderen.
23. Switzerland (Sebalter - Hunter Of Stars)
Wordt door de meeste mensen wel leuk gevonden maar al die mensen hebben grotere favorieten.
24. Belarus (Teo - Cheesecake)
Zeer slechte draw. Iedereen is dit tijdens het stemmen al weer vergeten, ondanks de behoorlijke uitvoering.
25. Germany (Elaiza - Is It Right)
Vervelend flutliedje dat vermoedelijk ook nog eens slecht gezongen gaat worden.
26. Slovenia (Tinkara Kovač - Round And Round)
Iedereen is dit al vergeten terwijl het nog niet eens afgelopen is.
1. Austria (Conchita Wurst - Rise Like A Phoenix)
Oostenrijk wint en dat komt door verschillende factoren. Ten eerste zingt ze geweldig goed en is de performance prachtig. Het is echt en het komt 100% over. Daarnaast gaat het sentiment ongetwijfeld meehelpen. Tenslotte heeft dit nummer wat mij betreft als enige van alle favorieten heel sterk die winners vibe. Nadelen: het nummer is enigszins belegen en we moeten ons afvragen in hoeverre het oosten voor de vrouw met baard wil stemmen. Ik denk dat het meevalt. Het zal allicht alleen in Wit-Rusland, Rusland, Georgië en Armenië een probleem zijn.
2. Sweden (Sanna Nielsen - Undo)
Sterk uitgevoerd en archetypisch songfestival liedje van het slimste deelnemende land. Maar het is net niet speciaal genoeg.
3. Norway (Carl Espen - Silent Storm)
Het zal van zijn performance afhangen en het feit dat hij vroeg moet aantreden is een risico, maar Silent Storm is te goed om niet enorm te kunnen overtuigen.
4. Hungary (András Kállay-Saunders - Running)
Modern en origineel en met een degelijke tekst. Hongarije krijgt veel punten van de liefhebbers van vernieuwing en diepgang binnen het ESC en die groep begint de laatste jaren series toe te nemen. Ik denk dat we binnen een jaar of wat sowieso naar Budapest gaan maar nog niet in 2015.
5. Denmark (Basim - Cliché Love Song)
Briljant aanstekelijk, catchy en ontwapenend. Mensen die niet direct een grote favoriet hebben tussen alle andere nummers stemmen voor Denemarken omdat het zeer positief gaat opvallen in het laatste deel.
6. Armenia (Aram MP3 - Not Alone)
Kanshebber op voorhand maar de matige zang en draw zullen Aram de das om doen.
7. Greece (Freaky Fortune Feat. Riskykidd - Rise Up)
Normaal top 5 kandidaat maar de zang is live niet goed genoeg.
8. Azerbaijan (Dilara Kazimova - Start A Fire)
Vreselijk goed nummer dat niet voldoende begrepen zal worden omdat je het vaker dan 1x moet horen + slechte draw.
9. UK (Molly - Children Of The Universe)
Slim liedje dat waarschijnlijk niet optimaal gezongen gaat worden en te X-factorig is voor 2014.
10. Italy (Emma - La Mia Città)
Het hangt een beetje van haar zang af, veel mensen hebben kritiek op haar kunnen. Op voorhand zag ik dit wel dik top 5 worden maar het is gebleken dat schreeuwende vrouwen (Israël, Moldavië, Macedonië) dit jaar niet worden gewaardeerd.
11. Poland (Donatan & Cleo - My Słowianie - We Are Slavic)
De verrassing van het jaar. Tieten + lekkere folkpop (of lekkere tieten + folkpop, net wat je wilt). En het is gewoon goed gezongen.
12. Romania (Paula Seling & Ovi - Miracle)
Roemenië doet het altijd goed, zelfs met een compositie die toch een tandje minder is dan normaal en zeker in vergelijking met Playing with Fire. Ook Boekarest gaat in de komende jaren een keer hosten, dat weet ik zeker.
13. Montenegro (Sergej Ćetković - Moj Svijet)
De balkanballad zonder concurrentie maar ook niet goed genoeg voor de top 10.
De hype is onterecht, het grote publiek valt in slaap bij de Linnets. Bovendien is het nummer gewoon echt zeer zwak. De sterke draw zorgt voor een toppositie in het rechterrijtje.
15. Ukraine (Mariya Yaremchuk - Tick-Tock)
Heeft erg veel last van de openingspositie en is verreweg niet speciaal genoeg om dat te kunnen compenseren. Toch aanstekelijk + sterke act + veel vriendjes. Dit is het maximaal haalbare en dat halen ze dan ook.
16. France (Twin Twin - Moustache)
Europa in de breedte is hier niet klaar voor maar het maakt toch genoeg indruk voor een handjevol punten.
17. Finland (Softengine - Something Better)
Eigenlijk te kut voor woorden maar het enige alternatieve rocknummer dit jaar dus alle boze meisjes en jongens die thuis moeten blijven omdat ze stout zijn geweest stemmen hier op. Verder niemand.
18. San Marino (Valentina Monetta - Maybe (Forse))
Gaat verrassend veel punten scoren ogv een zeer oprechte en sterke performance van een redelijk liedje.
19. Russia (Tolmachevy Sisters - Shine)
Middelmatig liedje met leuke performance. Moet betalen omdat Putin een klootzak is.
20. Spain (Ruth Lorenzo - Dancing In The Rain)
Spanje scoort nooit goed. Dit nummer is degelijk maar Spanje moet met geniaal komen om nog kans te maken.
21. Malta (Firelight - Coming Home)
Slechte performance en concurrentie van andere vrolijke liedjes zoals Zwitserland en vooral Denemarken nekken dit. Bovendien hebben ze het JESC al gewonnen, je kunt niet alles hebben.
22. Iceland (Pollapönk - No Prejudice)
Tsja, er zullen mensen zijn die dit aanstekelijk vinden en/of het sentiment overwaarderen.
23. Switzerland (Sebalter - Hunter Of Stars)
Wordt door de meeste mensen wel leuk gevonden maar al die mensen hebben grotere favorieten.
24. Belarus (Teo - Cheesecake)
Zeer slechte draw. Iedereen is dit tijdens het stemmen al weer vergeten, ondanks de behoorlijke uitvoering.
25. Germany (Elaiza - Is It Right)
Vervelend flutliedje dat vermoedelijk ook nog eens slecht gezongen gaat worden.
26. Slovenia (Tinkara Kovač - Round And Round)
Iedereen is dit al vergeten terwijl het nog niet eens afgelopen is.
0
geplaatst: 10 mei 2014, 17:56 uur
Onweerwolf schreef:
Welke hype? Feit is dat het in diverse Europese landen ontzettend goed wordt opgepikt middels i-Tunes. Kwalitatief is het wellicht het beste nummer van dit ESF. Zal ook blijken uit score van vakjury. Maar het is jouw smaak niet. Top 10 gaan ze uiteraard halen. Zelf gok ik op plaats 6 of 7.
Oostenrijk als winnaar zou ik een gruwel vinden. Maar goed, ik ben in de loop der jaren wel gewend dat er veel meer factoren een rol spelen dan enkel een goed liedje
.
0
geplaatst: 10 mei 2014, 18:02 uur
Zal ook weer stemmen dit jaar. Heb tot dusver niets meegekregen, dus zal allemaal afhangen van hoe nummers op het eerste gehoor (en live) overkomen.
0
geplaatst: 10 mei 2014, 18:11 uur
Het hele gebeuren tot nu toe helemaal gemist, maar vanmiddag het hele repertoire maar eens doorgenomen.
Ik zal wel een afwijkende mening hebben maar met de 2 favorieten Zweden en Oostenrijk kan ik echt helemaal niks, die halen bij mijn geen punten. Ik vond het trouwens alweer lastig om er 10 te vinden die überhaupt punten verdienden, ik kwam eigenlijk maar tot een stuk of 7.
Noorwegen vind ik verreweg het beste nummer met Nederland als goede 2e. Ik zie Italie hier weinig genoemd maar dat vind ik ook best een lekker nummer, alleen vrees ik wel dat dit live wel eens een verschrikking kan gaan worden....verder zijn Malta, Griekenland, IJsland en Armenie ook Ok....en dan valt er een groot gat en scoort er bij mij eigenlijk niks meer een voldoende.
Ik vond Israel eigenlijk best wel een goed nummer, jammer dat dit de finale niet gehaald heeft.
Ik zal wel een afwijkende mening hebben maar met de 2 favorieten Zweden en Oostenrijk kan ik echt helemaal niks, die halen bij mijn geen punten. Ik vond het trouwens alweer lastig om er 10 te vinden die überhaupt punten verdienden, ik kwam eigenlijk maar tot een stuk of 7.
Noorwegen vind ik verreweg het beste nummer met Nederland als goede 2e. Ik zie Italie hier weinig genoemd maar dat vind ik ook best een lekker nummer, alleen vrees ik wel dat dit live wel eens een verschrikking kan gaan worden....verder zijn Malta, Griekenland, IJsland en Armenie ook Ok....en dan valt er een groot gat en scoort er bij mij eigenlijk niks meer een voldoende.
Ik vond Israel eigenlijk best wel een goed nummer, jammer dat dit de finale niet gehaald heeft.
0
Onweerwolf
geplaatst: 10 mei 2014, 18:12 uur
En de volgende update alweer met heel veel winnaars en met Gerard, die helaas zijn uithaal niet wist af te maken. En verder de Letse Pirates of the Sea, een hele grote guilty pleasure alhier. 
http://puu.sh/8GLW7.png

http://puu.sh/8GLW7.png

0
Onweerwolf
geplaatst: 10 mei 2014, 18:18 uur
Even een mededeling vwb het stemmen: de stemmen van stoepkrijt staan onder de naam El Ninjo. Ik denk dat de database het niet aankon. Stoepkrijt moet dus niet opnieuw stemmen, El Ninjo wel.
0
Onweerwolf
geplaatst: 10 mei 2014, 18:41 uur
Inmiddels zijn we wel aangekomen bij de nummers die ik ook buiten het ESC kader echt erg goed vind. Allemaal Onweerwolf-klassiekers.
De meeste zijn wel bekend, behalve wellicht Malta 1997, maar daar heb ik een speciale band mee.
http://puu.sh/8GNYv.png

De meeste zijn wel bekend, behalve wellicht Malta 1997, maar daar heb ik een speciale band mee.
http://puu.sh/8GNYv.png

0
geplaatst: 10 mei 2014, 18:42 uur
Eurovisie Songfestival is niet mijn ding. Anouk wel eens gehoord, vreeeeesseelijkkkkkk.
Mijn vriendin zit altijd met vriendinnen te kijken, ik ga altijd wat anders doen.
Vandaag toevallig een paar keer Calm After The Storm gehoord.
Klinkt goed, zou wel eens de enige rocksong van het festival kunnen zijn (ken geen andere liedjes).
Zou het wel leuk vinden als het Songfestival de rock 'n roll gaat omarmen.
Ik hoor het wel als ik thuis kom.
Niet dat ik nou een grote Ilse fan ga worden, zeker niet van die namaak Waylon.
Maar de begeleiding zit goed in elkaar, geen violen, synthesizers, achtergrondtralala's, dat soort dingen, nee, beetje een rockband-geluid.
Grootste pluspunt is de zang, gewoon normaal zingen, wat ik wel eens van de radio meekrijg, doet niemand dat meer.
Vocale acrobatiek, geschreeuw, quasi gevoelige stembuigingen, allemaal rotzooi, dat schijnt te scoren tegenwoordig.
Dus ben ik wel een beetje blij met onze Common Linnets.
Mijn vriendin zit altijd met vriendinnen te kijken, ik ga altijd wat anders doen.
Vandaag toevallig een paar keer Calm After The Storm gehoord.
Klinkt goed, zou wel eens de enige rocksong van het festival kunnen zijn (ken geen andere liedjes).
Zou het wel leuk vinden als het Songfestival de rock 'n roll gaat omarmen.
Ik hoor het wel als ik thuis kom.
Niet dat ik nou een grote Ilse fan ga worden, zeker niet van die namaak Waylon.
Maar de begeleiding zit goed in elkaar, geen violen, synthesizers, achtergrondtralala's, dat soort dingen, nee, beetje een rockband-geluid.
Grootste pluspunt is de zang, gewoon normaal zingen, wat ik wel eens van de radio meekrijg, doet niemand dat meer.
Vocale acrobatiek, geschreeuw, quasi gevoelige stembuigingen, allemaal rotzooi, dat schijnt te scoren tegenwoordig.
Dus ben ik wel een beetje blij met onze Common Linnets.
0
Onweerwolf
geplaatst: 10 mei 2014, 18:45 uur
starbright boy schreef:
Brainstorm! Zou bij mij top 10 zijn geweest.
Brainstorm! Zou bij mij top 10 zijn geweest.
Volgens mij zeer geliefd onder de serieuze muziekfans.
0
geplaatst: 10 mei 2014, 19:06 uur
Kleine poging tot een lijstje van 10 favorieten, gewoon uit het hoofd op chronologie (maar ik ben er ongetwijfeld wat vergeten):
Monica Zetterlund - En gång i Stockholm
France Gall - Poupee de cire poupee de son
Severine - Un Banc an arbe une rue
Alice & Battiato - I treni di tozeur
Joelle Ursell - White & Black Blues
Amina - Le dernier qui a parlé
Silje Vige - Alle mine tankar
Brainstorm - My star
Lena Meyer-Landrut - Taken by a stranger
Byealex - Kedvesem (zoohacker remix)
Monica Zetterlund - En gång i Stockholm
France Gall - Poupee de cire poupee de son
Severine - Un Banc an arbe une rue
Alice & Battiato - I treni di tozeur
Joelle Ursell - White & Black Blues
Amina - Le dernier qui a parlé
Silje Vige - Alle mine tankar
Brainstorm - My star
Lena Meyer-Landrut - Taken by a stranger
Byealex - Kedvesem (zoohacker remix)
0
Onweerwolf
geplaatst: 10 mei 2014, 19:10 uur
Oh, wat een fijne liedjes, ik word er nu helemaal happy van. 
Mega guilty pleasure DJ Bobo en het onbegrepen dubstep fusie meesterwerk van Montenegro uit 2013. De beste niet-finalist ooit; Kroatië 2010. France Gall die wel te laag staat (waarschijnlijk was ik in het begin wat behoudender met scoren dan later) en natuurlijk Roemeense held Cezar.
En F*ck those Common Linnets, Queen Joan was veeeeeeeeeeeel beter.
Nog 20 te gaan, ik ben benieuwd of iemand weet wat mijn #1 is...
http://puu.sh/8GQ1g.png

Mega guilty pleasure DJ Bobo en het onbegrepen dubstep fusie meesterwerk van Montenegro uit 2013. De beste niet-finalist ooit; Kroatië 2010. France Gall die wel te laag staat (waarschijnlijk was ik in het begin wat behoudender met scoren dan later) en natuurlijk Roemeense held Cezar.
En F*ck those Common Linnets, Queen Joan was veeeeeeeeeeeel beter.

Nog 20 te gaan, ik ben benieuwd of iemand weet wat mijn #1 is...
http://puu.sh/8GQ1g.png
0
geplaatst: 10 mei 2014, 19:13 uur
'It's My Life' staat lager dan ik had verwacht!!
En 'Igranka' is inderdaad een lekker nummer. Echt onterecht de finale niet gehaald.
Mijn gok voor de nummer één is de inzending van Israël uit 2000
En 'Igranka' is inderdaad een lekker nummer. Echt onterecht de finale niet gehaald.
Mijn gok voor de nummer één is de inzending van Israël uit 2000

0
Onweerwolf
geplaatst: 10 mei 2014, 19:24 uur
Oooh, ik dacht dat DJ Bobo wel de laatste echt foute guilty pleasure was maar ik had even #17 niet meegerekend.

Die gaat echt 0,0 bijval krijgen...

Die gaat echt 0,0 bijval krijgen...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.