Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 22 mei 2015, 14:34 uur
Onweerwolf schreef:
Live komt het inderdaad minder over dan gehoopt ja.
Ik ben wel erg benieuwd waar ze terecht komen. Ze hebben een geweldige loting in ieder geval.
(quote)
Live komt het inderdaad minder over dan gehoopt ja.
Ik ben wel erg benieuwd waar ze terecht komen. Ze hebben een geweldige loting in ieder geval.
Dat klopt! Ik ben ook benieuwd.
0
Onweerwolf
geplaatst: 22 mei 2015, 14:42 uur
Het is ook het enige echt alternatief/indie klinkende liedje, naast misschien Oostenrijk (maar dat is wel erg binnen de lijntjes) en Cyprus (en dat is overdreven siso) en het heeft een interessant verhaal achter de plaat en dat doet het tegenwoordig goed. Bovendien is Roemenië al jaren goed bezig op het ESC, dat land heeft een hele goede vibe, met allerlei verschillende inzendingen. Dus ik denk dat Roemenië wel net het linkerrijtje moet kunnen halen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 22 mei 2015, 14:44 uur
Nou, ik heb de visuals van Frankrijk gezien en ik vind het echt aartslelijk. 
Het enige wat mist is zo'n sneu machinegeweertje in het midden en dan is het precies zo'n 3D first person shooter computerspelletje met intens matige graphics.

Het enige wat mist is zo'n sneu machinegeweertje in het midden en dan is het precies zo'n 3D first person shooter computerspelletje met intens matige graphics.
0
Onweerwolf
geplaatst: 22 mei 2015, 14:51 uur
Die gast van Australië zingt wel erg sterk live overigens.
Duitsland is live vrij matig. Jammer want ik vind het liedje zelf erg leuk.
Spanje is goed, maar niet overweldigend.
Frankrijk is erg goed live, maar die visuals en haar vroege loting gaan haar niet helpen.
Oostenrijk is nogal kleurloos
UK is complete bagger.
Italië zag er bijzonder amateuristisch uit qua act en de visuals vond ik ook vrij lelijk maar na een lastig begin zongen ze wel heel erg goed.
Duitsland is live vrij matig. Jammer want ik vind het liedje zelf erg leuk.
Spanje is goed, maar niet overweldigend.
Frankrijk is erg goed live, maar die visuals en haar vroege loting gaan haar niet helpen.
Oostenrijk is nogal kleurloos
UK is complete bagger.
Italië zag er bijzonder amateuristisch uit qua act en de visuals vond ik ook vrij lelijk maar na een lastig begin zongen ze wel heel erg goed.
0
geplaatst: 22 mei 2015, 15:11 uur
Mijn persoonlijke lijstje voor morgen:
27 Verenigd Koninkrijk
26 Polen
25 Cyprus
24 Israel
23 Estland
22 Duitsland
21 Albanië
20 Armenië
19 Roemenië
18 Slovenië
17 Azerbeidzjan
16 Georgië
15 Griekenland
14 Letland
13 Australië
12 Italië
11 Litouwen
10 Oostenrijk
9 België
8 Hongarije
7 Servië
6 Montenegro
5 Spanje
4 Rusland
3 Zweden
2 Frankrijk (ik vind de visuals juist echt prachtig)
1 Noorwegen
27 Verenigd Koninkrijk
26 Polen
25 Cyprus
24 Israel
23 Estland
22 Duitsland
21 Albanië
20 Armenië
19 Roemenië
18 Slovenië
17 Azerbeidzjan
16 Georgië
15 Griekenland
14 Letland
13 Australië
12 Italië
11 Litouwen
10 Oostenrijk
9 België
8 Hongarije
7 Servië
6 Montenegro
5 Spanje
4 Rusland
3 Zweden
2 Frankrijk (ik vind de visuals juist echt prachtig)
1 Noorwegen
0
geplaatst: 22 mei 2015, 15:24 uur
0
Onweerwolf
geplaatst: 22 mei 2015, 15:27 uur
Joy4ever schreef:
http://www.ad.nl/ad/nl/13344/Dossier-Eurovisie-Songfestival/article/detail/4037950/2015/05/22/Zweedse-topfavoriet-onder-vuur-na-anti-homouitspraken.dhtml
Geen Stockholm volgend jaar dus
http://www.ad.nl/ad/nl/13344/Dossier-Eurovisie-Songfestival/article/detail/4037950/2015/05/22/Zweedse-topfavoriet-onder-vuur-na-anti-homouitspraken.dhtml
Geen Stockholm volgend jaar dus
Dat was een paar maanden geleden al een relletje, maar logisch dat het nu terugkomt natuurlijk.
0
Onweerwolf
geplaatst: 22 mei 2015, 15:28 uur
En terecht ook trouwens. Vorig jaar was het trouwens Aram MP3 die zo ongeveer hetzelfde had gedaan.
0
geplaatst: 22 mei 2015, 15:32 uur
Hij heeft uiteraard het recht dit te roepen, daar is niks mis mee. Maar als je kans wilt maken op een ESF dan kan je dit soort dingen beter voor je houden.. Ik ben wel benieuwd hoeveel impact het daadwerkelijk heeft. Als het een paar maanden geleden is geroepen dan zal het wel meevallen allemaal.
0
geplaatst: 22 mei 2015, 15:38 uur
Ik herinner me nog dat het Belgische publiek Armenië toen op plaats 1 zette, maar de Belgische jury pas op 25 (waardoor er geen punten gingen naar Armenië: lekker democratisch). Geen idee of het daar wat mee te maken had, maar dat was wel heel opvallend.
België voor Polen was toen ook zo een gevalletje: plaats 4 (publiek) - plaats 26 (jury).
Als ik nu zou stemmen, wil ik wel dat m'n stem kan mee tellen.
Ik zal ook een lijstje maken voor hier. Moet alles nog eens beluisteren dan.
België voor Polen was toen ook zo een gevalletje: plaats 4 (publiek) - plaats 26 (jury).
Als ik nu zou stemmen, wil ik wel dat m'n stem kan mee tellen.

Ik zal ook een lijstje maken voor hier. Moet alles nog eens beluisteren dan.
0
geplaatst: 22 mei 2015, 16:00 uur
OWW ik had dit jaar graag weer meegedaan met het ranken maar ik ken helaas lang niet alle nummers.
Van wat ik wel ken (Nederland, Belgie, Zweden, Finland, UK, Letland, Servië) vind ik Letland zeker het leukste.
Vervelend vind ik dat Zweden weer met een nummer komt dat perfect in elkaar steekt en waar niks op aan te merken is (en ook enorm goed gaat scoren), maar dat mij niks doet. Ga weg en stuur eens iets kansloos.
Op zich ben ik het 99% met hem eens, zeg ik als aanhanger van Darwin. Al had hij zich misschien wat beter uit kunnen drukken of gewoon zijn mond moeten houden
(dat laatste).
Van wat ik wel ken (Nederland, Belgie, Zweden, Finland, UK, Letland, Servië) vind ik Letland zeker het leukste.
Vervelend vind ik dat Zweden weer met een nummer komt dat perfect in elkaar steekt en waar niks op aan te merken is (en ook enorm goed gaat scoren), maar dat mij niks doet. Ga weg en stuur eens iets kansloos.
Op zich ben ik het 99% met hem eens, zeg ik als aanhanger van Darwin. Al had hij zich misschien wat beter uit kunnen drukken of gewoon zijn mond moeten houden
(dat laatste).
0
geplaatst: 22 mei 2015, 16:24 uur
O jee, wat erg! Ze zingen stuk voor stuk vals, hoe krijg je ze bij elkaar gezocht?
0
geplaatst: 22 mei 2015, 16:24 uur
Ik voer morgen ook mijn favorieten in.
Wel opvallend hoe sterk Belgie is gestegen in de bookmakersranking.
Odds Eurovision Song Contest 2015 | eurovisionworld.com
Wel opvallend hoe sterk Belgie is gestegen in de bookmakersranking.
Odds Eurovision Song Contest 2015 | eurovisionworld.com
0
geplaatst: 22 mei 2015, 16:36 uur
En door de slechte loting voor Estland (4e) schrijf ik ze toch weer af als potentiële winnaar.
Rusland en Italië daarentegen zullen vast gaan profiteren van hun perfecte loting en kunnen het Zweden daarom misschien toch nog lastig gaan maken. Rusland schrijf ik sowieso op, van Italië wil ik eerst nog een repetitie zien.
Georgië had het niet beter kunnen treffen trouwens: direct na Hongarije. Even de boel terug wakker schudden.
Rusland en Italië daarentegen zullen vast gaan profiteren van hun perfecte loting en kunnen het Zweden daarom misschien toch nog lastig gaan maken. Rusland schrijf ik sowieso op, van Italië wil ik eerst nog een repetitie zien.
Georgië had het niet beter kunnen treffen trouwens: direct na Hongarije. Even de boel terug wakker schudden.

0
geplaatst: 22 mei 2015, 17:18 uur
Mijn persoonlijke Top 27 van het Eurovisie Songfestival 2015:
1. Italië
2. Noorwegen
3. Rusland
4. Servië
5. Zweden
6. Frankrijk
7. Roemenië
8. Spanje
9. Georgië
10. Azerbeidzjan
11. Israël
12. Armenië
13. Litouwen
14. Australië
15. Slovenië
16. België
17. Hongarije
18. Estland
19. Griekenland
20. Montenegro
21. Verenigd Koninkrijk
22. Duitsland
23. Polen
24. Oostenrijk
25. Letland
26. Cyprus
27. Albanië
Italië en Noorwegen staan eigenlijk gedeeld eerste. Op dit moment is Italië mijn favoriet, maar dat kan morgenavond zomaar eens Noorwegen zijn. De liedjes van Rusland en Servië vind ik ook erg mooi. De Oostenrijkse inzending gaat nog nét, maar de inzendingen van Letland, Cyprus en Albanië vind ik echt vreselijk...
1. Italië
2. Noorwegen
3. Rusland
4. Servië
5. Zweden
6. Frankrijk
7. Roemenië
8. Spanje
9. Georgië
10. Azerbeidzjan
11. Israël
12. Armenië
13. Litouwen
14. Australië
15. Slovenië
16. België
17. Hongarije
18. Estland
19. Griekenland
20. Montenegro
21. Verenigd Koninkrijk
22. Duitsland
23. Polen
24. Oostenrijk
25. Letland
26. Cyprus
27. Albanië
Italië en Noorwegen staan eigenlijk gedeeld eerste. Op dit moment is Italië mijn favoriet, maar dat kan morgenavond zomaar eens Noorwegen zijn. De liedjes van Rusland en Servië vind ik ook erg mooi. De Oostenrijkse inzending gaat nog nét, maar de inzendingen van Letland, Cyprus en Albanië vind ik echt vreselijk...
0
geplaatst: 22 mei 2015, 17:23 uur
Letland is net één van de beste nummers (misschien zelfs het interessantste van allemaal) erbij maar ik zie ze niet echt als een kanshebber.
0
geplaatst: 22 mei 2015, 17:31 uur
Sgt. Revolver schreef:
1. Italië
2. Noorwegen
3. Rusland
4. Servië
5. Zweden
6. Frankrijk
7. Roemenië
8. Spanje
9. Georgië
10. Azerbeidzjan
11. Israël
12. Armenië
13. Litouwen
14. Australië
15. Slovenië
16. België
17. Hongarije
18. Estland
19. Griekenland
20. Montenegro
21. Verenigd Koninkrijk
22. Duitsland
23. Polen
24. Oostenrijk
25. Letland
26. Cyprus
27. Albanië
1. Italië
2. Noorwegen
3. Rusland
4. Servië
5. Zweden
6. Frankrijk
7. Roemenië
8. Spanje
9. Georgië
10. Azerbeidzjan
11. Israël
12. Armenië
13. Litouwen
14. Australië
15. Slovenië
16. België
17. Hongarije
18. Estland
19. Griekenland
20. Montenegro
21. Verenigd Koninkrijk
22. Duitsland
23. Polen
24. Oostenrijk
25. Letland
26. Cyprus
27. Albanië
Goh! Onze lijstjes komen best aardig in de buurt van elkaar!

0
geplaatst: 22 mei 2015, 18:55 uur
Emile93 schreef:
Alleen over Roemenië ben ik niet helemaal met je eens: het is in de studio-opname erg mooi maar live komt het niet over!
Alleen over Roemenië ben ik niet helemaal met je eens: het is in de studio-opname erg mooi maar live komt het niet over!
Dat heb ik ook wel ja..... de live versie wist mijn enthousiasme enigszins van een temperping in euforie te geven. Dit soort nummers blijken telkens niet goed te werken op het Songfestival: typisch een bandjes nummer en dan schiet dat playbacken echt niet op.
0
geplaatst: 22 mei 2015, 18:57 uur
Moest hij niet winnen puur omdat hij zich onhandig uitgedrukt heeft zou ik dat erg vinden. Ik heb wel vaker hetero's onhandige dingen over homoseksualiteit horen zeggen. Toen ik uit de kast kwam als biseksueel heb ik echter veel ergere dingen over mijn kop gekregen van homo's dan hetero's. Het is nog altijd een songfestival en dus het beste lied zou moeten winnen niet wie de juiste politieke kleur of de juiste geaardheid heeft.
0
geplaatst: 22 mei 2015, 18:59 uur
Onweerwolf schreef:
Italië zag er bijzonder amateuristisch uit qua act en de visuals vond ik ook vrij lelijk.
Italië zag er bijzonder amateuristisch uit qua act en de visuals vond ik ook vrij lelijk.
En echt aangenaam om naar te kijken vind ik ze ook al niet

0
Onweerwolf
geplaatst: 22 mei 2015, 19:11 uur
Ik vind die met die bril wel schattig, die andere twee trek ik ook niet.
0
Onweerwolf
geplaatst: 22 mei 2015, 19:29 uur
Zo, omdat lijstjes maken leuk blijft en zéker bij het ESC ben ik net begonnen met het draaien van de tweede editie van mijn Eurovisie Song Contest Top 205.
En uiteraard zal ik jullie weer lastig vallen met overzichtjes.
Zelf weet ik de volgorde ook nog niet. De lijst is namelijk als volgt tot stand gekomen: In de periode 2012-2014 heb ik alle inzendingen chronologisch beluisterd en een score gegeven. Daarna heb ik Excel de Top 350 laten bereken en die random opnieuw beluisterd en opnieuw gescoord. Daar rolde toen weer de Top 250 van vorig jaar uit die ik helemaal op volgorde heb gedraaid en ondertussen ook weer heb gescoord. Al die scores (tussendoor luister ik ook nog wel eens dagje wat random ESC nummers) hou ik bij in mijn Excel bestand. De nieuwste scores tellen het zwaarst maar de oude blijven ook meetellen. Het bestand berekent zelf de volgorde en maakt ook automatisch de playlist aan zodat het voor mijzelf ook een beetje spannend blijft.
Hopelijk is de volgorde dit jaar weer wat preciezer en exacter geworden.
Het eerste overzichtje:
http://puu.sh/hWBQb/2201f9aaf8.png
De eerste 10 zijn toevallig ook 10 verschillende landen.
Met, zoals verwacht, veel zakkers uit recente jaren. Daarnaast wat oude inzendingen die nieuw binnenkomen, waaronder Samira voor Marokko, dat eenmalig meedeed. Ook de eerste inzending van 2014 komen we tegen. Portugal, dat vorig jaar een early favorite van mij was, maar gedurende de ESC week toch wel sterk wegzakte. Met de hakken over de sloot toch nog in de lijst dus.
En uiteraard zal ik jullie weer lastig vallen met overzichtjes.

Zelf weet ik de volgorde ook nog niet. De lijst is namelijk als volgt tot stand gekomen: In de periode 2012-2014 heb ik alle inzendingen chronologisch beluisterd en een score gegeven. Daarna heb ik Excel de Top 350 laten bereken en die random opnieuw beluisterd en opnieuw gescoord. Daar rolde toen weer de Top 250 van vorig jaar uit die ik helemaal op volgorde heb gedraaid en ondertussen ook weer heb gescoord. Al die scores (tussendoor luister ik ook nog wel eens dagje wat random ESC nummers) hou ik bij in mijn Excel bestand. De nieuwste scores tellen het zwaarst maar de oude blijven ook meetellen. Het bestand berekent zelf de volgorde en maakt ook automatisch de playlist aan zodat het voor mijzelf ook een beetje spannend blijft.
Hopelijk is de volgorde dit jaar weer wat preciezer en exacter geworden.
Het eerste overzichtje:
http://puu.sh/hWBQb/2201f9aaf8.png
De eerste 10 zijn toevallig ook 10 verschillende landen.
Met, zoals verwacht, veel zakkers uit recente jaren. Daarnaast wat oude inzendingen die nieuw binnenkomen, waaronder Samira voor Marokko, dat eenmalig meedeed. Ook de eerste inzending van 2014 komen we tegen. Portugal, dat vorig jaar een early favorite van mij was, maar gedurende de ESC week toch wel sterk wegzakte. Met de hakken over de sloot toch nog in de lijst dus.
0
geplaatst: 22 mei 2015, 19:56 uur
Leuk Onweerwolf, ik lees weer met plezier mee!
Zelf volg ik het Songfestival nog niet zo heel lang intensief. Vanaf 2011/2012 beluister ik alle kandidaten al vooraf, daarvoor keek ik alleen naar de finale en beluisterde ik hooguit wat kanshebbers. Er komt dus een hoop onbekend spul voorbij, maar dat mag de pret niet drukken.
Gravity, Popular en Divine behoorden destijds allemaal tot mijn favorieten van dat jaar. Mooie start!
Zelf volg ik het Songfestival nog niet zo heel lang intensief. Vanaf 2011/2012 beluister ik alle kandidaten al vooraf, daarvoor keek ik alleen naar de finale en beluisterde ik hooguit wat kanshebbers. Er komt dus een hoop onbekend spul voorbij, maar dat mag de pret niet drukken.
Gravity, Popular en Divine behoorden destijds allemaal tot mijn favorieten van dat jaar. Mooie start!
0
Onweerwolf
geplaatst: 22 mei 2015, 19:59 uur
Dank je! 
Ik geniet zelf ook weer.
Vandaag en morgen die top 250 er even doorheen rammen, de finale nummers nog één keer beluisteren en de show zelf zien natuurlijk. Dan zondag misschien nog wat uitluisteren, al heb ik dan de hele dag verjaardag van mijn nichtje, dus dat zal niet zoveel meer worden. En dan volgende week weer 'normale' muziek draaien..

Ik geniet zelf ook weer.
Vandaag en morgen die top 250 er even doorheen rammen, de finale nummers nog één keer beluisteren en de show zelf zien natuurlijk. Dan zondag misschien nog wat uitluisteren, al heb ik dan de hele dag verjaardag van mijn nichtje, dus dat zal niet zoveel meer worden. En dan volgende week weer 'normale' muziek draaien..

0
geplaatst: 22 mei 2015, 20:09 uur
stoepkrijt schreef:
Vanaf 2011/2012 beluister ik alle kandidaten al vooraf, daarvoor keek ik alleen naar de finale en beluisterde ik hooguit wat kanshebbers.
Vanaf 2011/2012 beluister ik alle kandidaten al vooraf, daarvoor keek ik alleen naar de finale en beluisterde ik hooguit wat kanshebbers.
Leuk al die verschillen.
Ik volg het vanaf 1980 (Johnny Logan won). Voor het eerst lang opblijven. Het was wat.
Vanaf 1982 elk jaar tegelijkertijd opnemen vanaf radio en dan mooie hoesjes maken met foto's geknipt uit de tv gids. Ook ergens in de jaren '80 begonnen met 2 weken van tevoren via de Belgische zender de videoclips op tv te bekijken en dat was dan de enige keer dat je ze vooraf hoorde. Ik meen dat ze 2 weken van tevoren de ene helft lieten horen/zien en 1 week daarna het vervolg.
Eind jaren '90 de cd's besteld die iemand te koop aanbod: ook die maakte er mooie werkjes van. Ik kocht de jaargangen 1980 t/m 1999. Daarna kwamen de legale cd's uit die ik allemaal heb en de rest van voor 1980 als mp3 (waarvan een hoop nummers ook nog wel op verschillende verzamel albums).
Sinds 1980 geen jaar gemist, wel eens ergens begin jaren '90 noodgedwongen tot diep in de nacht gekeken omdat ik laat thuis kwam, het op VHS moest opnemen en moest wachten tot het afgelopen was voor ik kon beginnen (tja, oude tijden).
Ja, het is een rare afwijking op wat doorgaans mijn smaak is

0
Onweerwolf
geplaatst: 22 mei 2015, 20:37 uur
Volgende update:
http://puu.sh/hWF78/006fc3c3aa.png
Verrassend genoeg al 26 verschillende landen bij de eerste 30, slechts 4 dubbelaars.
De volgende 3 nieuwe binnenkomers uit 2014 zijn een feit. Daarnaast komt Denemarken 2x binnen met nummers die 51 jaar verschil in tijd hebben. Uit de prehistorie komt de eerste winnaar nu terecht binnen: Denemarken 1963.
Ook komt België nieuw binnen met een van hun beste inzendingen. 1976. Een vergeten liedje, net als Italië 1971 trouwens.
Ook is de eerste stijger een feit en dat is de hekkensluiter van vorig jaar. Emile93 kan tevreden zijn.
http://puu.sh/hWF78/006fc3c3aa.png
Verrassend genoeg al 26 verschillende landen bij de eerste 30, slechts 4 dubbelaars.
De volgende 3 nieuwe binnenkomers uit 2014 zijn een feit. Daarnaast komt Denemarken 2x binnen met nummers die 51 jaar verschil in tijd hebben. Uit de prehistorie komt de eerste winnaar nu terecht binnen: Denemarken 1963.
Ook komt België nieuw binnen met een van hun beste inzendingen. 1976. Een vergeten liedje, net als Italië 1971 trouwens.
Ook is de eerste stijger een feit en dat is de hekkensluiter van vorig jaar. Emile93 kan tevreden zijn.

0
Onweerwolf
geplaatst: 22 mei 2015, 22:10 uur
De volgende 30.
http://puu.sh/hWL56/ad702c57f2.png
De 5e en 6e notering uit 2014.. er komen er nog meer natuurlijk.
Ook zomaar twee oude Nederlandse inzendingen nieuw binnen, toch stiekem een beetje vaderlandsliefde dus. Verder ook drie erg foute nieuwe noteringen. De Bulgaarse Krassimir, die in 2009 schandalig vals zong maar wel een erg lekker nummer had, het ultraduitse Atlantis 2000 en de volstrekt onbegrepen Rambo Amadeus.
Finland en Griekenland komen drie keer langs, beide zijn hofleverancier in deze lijst.
En ook wat meer stijgers nu: Italië 1958, Polen 2003 en het aanstekelijke Zwitserland 2012.
http://puu.sh/hWL56/ad702c57f2.png
De 5e en 6e notering uit 2014.. er komen er nog meer natuurlijk.
Ook zomaar twee oude Nederlandse inzendingen nieuw binnen, toch stiekem een beetje vaderlandsliefde dus. Verder ook drie erg foute nieuwe noteringen. De Bulgaarse Krassimir, die in 2009 schandalig vals zong maar wel een erg lekker nummer had, het ultraduitse Atlantis 2000 en de volstrekt onbegrepen Rambo Amadeus.
Finland en Griekenland komen drie keer langs, beide zijn hofleverancier in deze lijst.
En ook wat meer stijgers nu: Italië 1958, Polen 2003 en het aanstekelijke Zwitserland 2012.
0
Onweerwolf
geplaatst: 22 mei 2015, 23:10 uur
http://puu.sh/hWPjc/f6aeebef63.png
Het aantal stijgers ligt nu gelijk met het aantal zakkers en het aantal nieuwe binnenkomers is inmiddels flink afgenomen. Twee bij deze 20. De 7e alweer uit 2014 en een hele mooie klassieker, Spanje 1967, die vorig jaar onterecht ontbrak.
Tevens 4 winnaars in deze update, waaronder België 1986, en die stijgt dit jaar flink, ongetwijfeld beïnvloed door het nimmer aflatende enthousiasme van de heer sheep67.
Het aantal stijgers ligt nu gelijk met het aantal zakkers en het aantal nieuwe binnenkomers is inmiddels flink afgenomen. Twee bij deze 20. De 7e alweer uit 2014 en een hele mooie klassieker, Spanje 1967, die vorig jaar onterecht ontbrak.
Tevens 4 winnaars in deze update, waaronder België 1986, en die stijgt dit jaar flink, ongetwijfeld beïnvloed door het nimmer aflatende enthousiasme van de heer sheep67.

0
Onweerwolf
geplaatst: 23 mei 2015, 00:09 uur
En het laatste overzichtje van vandaag.
http://puu.sh/hWThX/a3172f2934.png
Met twee flinke stijgers uit het prille begin. Alice Babs voor Zweden 1958, die vorig jaar op 90-jarige leeftijd overleed en The Allisons, UK 1961.
Verder een hele reeks guilty pleasures uit de periode 2008-2011 die allemaal belachelijk catchy zijn.
Eén nieuwe binnenkomer nog, verrassend, de Poolse inzending uit 1996, die niet op waarde werd geschat. Dat was ook het geval voor de Nederlandse Marian Van De Wal die zorgt voor de enige notering van Andorra in deze lijst.
Morgen de beste 150.
http://puu.sh/hWThX/a3172f2934.png
Met twee flinke stijgers uit het prille begin. Alice Babs voor Zweden 1958, die vorig jaar op 90-jarige leeftijd overleed en The Allisons, UK 1961.
Verder een hele reeks guilty pleasures uit de periode 2008-2011 die allemaal belachelijk catchy zijn.
Eén nieuwe binnenkomer nog, verrassend, de Poolse inzending uit 1996, die niet op waarde werd geschat. Dat was ook het geval voor de Nederlandse Marian Van De Wal die zorgt voor de enige notering van Andorra in deze lijst.
Morgen de beste 150.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 10:17 uur
Onweerwolf schreef:
Volgende update:
(afbeelding)
Volgende update:
(afbeelding)
inderdaad!!!!! Hihi!!!! Il Faut Du Temps

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.