MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Zus van de zangeres The Cranberries?

De eerste die een beetje kan zingen. Die kimono is wel echt belachelijk.

EDIT: Haha, ik moest ook net denken aan The Cranberries.

Een Kroatische met een Iers Dolores O'Riordan-achtig accent, waarom ook niet. Hier is wel publiek voor denk ik.

Dat zijn dus drie mensen die aan The Cranberries denken...

Beste tot nu toe.

Ik vind ook Kroatië gelukkig aardig meevallen, daar waar de repetities me niet zo overtuigden. Die kleding snap ik echter nog steeds niet.

Justus18 schreef:
Beste tot nu toe.

Duidelijk ja.

Onweerwolf
Ze doet inderdaad steeds meer aan Dolores denken. Ik vond het erg goed, maar het nummer staat al de hele tijd in mijn top 10. Dus volgens verwachting. Hopelijk haalt ze het.

Nu komt het... SPANNEND!!!

Onweerwolf
Die 10 seconden stilte was echt belachelijk en tevens slecht in beeld gebracht.

Ik vind het een van de grootste oorwurmen die we ooit hebben gestuurd. En Douwe Bob heeft echt heel veel charme, kan bijna niet misgaan denk ik. Jammer van die shots van de zaal.

Niet eerder gehoord. Slow Down vind ik een mooi nummer, maar helaas slecht gezongen.

Ja, daar zat meer in. Slecht in beeld gebracht. Maar wel heerlijke ontspannen performance van Douwe Bob.

Hm ik vond sommige camerashots toch een beetje raar hoor (veel lange shots vanuit de zaal, waarbij je niet zag wat er op het podium gebeurde).
Die 10 seconden vond ik dan weer helemaal niet zo awkward. Vocaal was Douwe top in orde!

Ja die stilte was het dus niet echt.

Oei, Armenië gaat het Slow Down meteen platwalsen. EDIT: Intro klonk veelbelovender dan het was. Maar dit is wel heeeel duidelijk door (en ook best goed).

Teunnis schreef:
Oei, Armenië gaat het Slow Down meteen platwalsen.

Nogal. Het gaat niet makkelijk worden vrees ik.

Ik heb nog geen bookmaker of voorspelling gezien, maar als Armenie niet door is eet ik mijn sokken op.

starbright boy schreef:
Ik heb nog geen bookmaker of voorspelling gezien, maar als Armenie niet door is eet ik mijn sokken op.

Wordt getipt voor de winst naast Rusland.

Ik vind het nummer afschuwelijk, maar dit was toch wel echt geniaal in beeld gebracht. Echt wel een zekerheidje voor de finale en jammer dat dit net na Douwe Bob zit.

Armanie is inderdaad erg sterk, Douwe Bob viel niet tegen, verwacht wel dat hij het zal redden.

aERodynamIC schreef:

Nogal. Het gaat niet makkelijk worden vrees ik.

Ander publiek dat hiervoor gaat. Valt wel mee.

Als Douwe Bob doorgaat dan is de finale ook wel een aardig resultaat mogelijk. Armenië er direct na lijkt me echt killing.

Teunnis schreef:
Oei, Armenië gaat het Slow Down meteen platwalsen. EDIT: Intro klonk veelbelovender dan het was. Maar dit is wel heeeel duidelijk door (en ook best goed).

Eens, maar Kroatië staat bij mij nog steeds voor.

Mozes kriebel... San Marino

San Marino is fouter dan fout, maar ik kan er wel om lachen.

Leuk drietal, nu meer een Leonard Cohen bij The Army Of Lovers.

Turkije in vermomming.

Ja, bij mij NL op 1, met Kroatië er heel vlak achter. Daarna Armenië en Griekenland. De rest, ook San Marino, mag terug naar huis wat mij betreft. Al is San Marino wel vermakelijk.

Net ingeschakeld en gelijk zo'n geweldig Leonard Cohen disconummer, kan nu al niet meer stuk!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:06 uur

geplaatst: vandaag om 20:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.