MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
109 punten verschil met de nummer 2. Oke, het was een goed optreden, maar het was toch niet zooooveel beter dan de rest?

Er zouden meer Scandinavische landen moeten zijn

Ik zit hier met een zwaar deceptie gevoel.

Zonder die stomme jury's zou Oostenrijk gewoon een prachtige plek hebben.

Ik vind dit nieuwe puntensysteem best wel kut. Ja, nu is het spannend, maar de vorige manier van bekendmaken had veel meer gezellige spanning.

Een winst van Australië gaat me zwaar irriteren.

Amai dat is verrassend plots!

GEEN AUSTRALIE, YEEEAAAHHH

Yes! Geen Australië en wel Oekraïne ????????????????

Onweerwolf
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voila, zoals voorspeld.

Slechtste winnaar ooit

Crisis in het Kremlin!

Jaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Telamon
Farce Majeure

Wie durft er volgend jaar naar de Oekraïne te vliegen....
Rare uitslag verder. Wel heerlijk dat zure gezicht van de Rus. Very exiting but no thunder & lightning. Vakjury heeft gestudeerd op de universky corruptsky en het grote publiek heeft gewoon nog steeds geen smaak. België vond ik in de finale ook gewoon beter overkomen dan Nederland, maar dat kwam ook wel door de openingsplek. Dat klopte beter dan de derde plek van Bob.

Het gekke is dat dit mijn nummer 42 was in in mijn lijstje, maar uiteindelijk ben ik toch zo blij dat het geen Australië of Rusland is geworden dat ik hier zowaar gewoon blij mee ben.

Hahahahaahahahahahahahahahahahahahaha.

Geweldig dat Oekraïne Rusland en Australië voor blijft.

Onweerwolf
Zo, dat was spannend zeg. Creativiteit wint dit jaar itt vorig jaar.

wat een ontknoping!

Deseptie, schreeuwlelijk wint

Bijzonder lied en mooi gebracht; ik heb wel vrede met deze winnaar. Haar stem blijf ik echter verschrikkelijk vinden, daar had een wereldnummer nog geen verandering in gebracht.

Jeeej, Oekraine!

Maar wat een puntensysteem zeg, lol. Groot verschil tussen jury en publieksscore

10 pnt van Belgie gekregen

Geen geweldige winnaar, maar wel leuk. Op meerder manieren een lekkere sneer richting Rusland. Het meetellen van de telefonische stemmen is de beste beslissing geweest van het Eurovisie Songfestival sinds jaren. Ik heb eerlijk gezegd niet heel erg vrede met de winnaar, maar hoe tot hoe het is gekomen heb ik veel begrip voor.

Wat was die Timberlake een held.

Ik wil wel de oude puntentelling terug. Dit was op het einde wel spannend als het aankomt op de winnaar, maar ik vond het veel leuker om tot op het laatste moment in spanning te blijven of je eigen land nog wat meer punten kon krijgen. Nu was het bij elk land 'BAM, zoveel punten' en daar moest je het dan maar mee doen.

Oekraïne als winnaar Volgend jaar misschien een lied sturen met een tekst die nog meer politiek geladen is.

Opmerkelijke winnaar, opmerkelijke voting. Ik weet niet wat ik er allemaal van moet vinden.

Elfde plaats voor Nederland teleurstellend.

Titmeister schreef:
Verwacht top 5:

1. Rusland
2. Australië
3. Oostenrijk
4. Frankrijk
5. Hongarije

Nederland tussen 8 en 10. UK, Duitsland of Tsjechie wordt laatste.

Iig de laatste 3 goed

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:18 uur

geplaatst: vandaag om 05:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.