Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 15 mei 2016, 00:25 uur
109 punten verschil met de nummer 2.
Oke, het was een goed optreden, maar het was toch niet zooooveel beter dan de rest?
Oke, het was een goed optreden, maar het was toch niet zooooveel beter dan de rest?
0
geplaatst: 15 mei 2016, 00:30 uur
Zonder die stomme jury's zou Oostenrijk gewoon een prachtige plek hebben.
0
geplaatst: 15 mei 2016, 00:30 uur
Ik vind dit nieuwe puntensysteem best wel kut. Ja, nu is het spannend, maar de vorige manier van bekendmaken had veel meer gezellige spanning.
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 mei 2016, 00:38 uur
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
geplaatst: 15 mei 2016, 00:38 uur
Wie durft er volgend jaar naar de Oekraïne te vliegen....
Rare uitslag verder. Wel heerlijk dat zure gezicht van de Rus. Very exiting but no thunder & lightning. Vakjury heeft gestudeerd op de universky corruptsky en het grote publiek heeft gewoon nog steeds geen smaak. België vond ik in de finale ook gewoon beter overkomen dan Nederland, maar dat kwam ook wel door de openingsplek. Dat klopte beter dan de derde plek van Bob.
Rare uitslag verder. Wel heerlijk dat zure gezicht van de Rus. Very exiting but no thunder & lightning. Vakjury heeft gestudeerd op de universky corruptsky en het grote publiek heeft gewoon nog steeds geen smaak. België vond ik in de finale ook gewoon beter overkomen dan Nederland, maar dat kwam ook wel door de openingsplek. Dat klopte beter dan de derde plek van Bob.
0
geplaatst: 15 mei 2016, 00:39 uur
Het gekke is dat dit mijn nummer 42 was in in mijn lijstje, maar uiteindelijk ben ik toch zo blij dat het geen Australië of Rusland is geworden dat ik hier zowaar gewoon blij mee ben. 

0
geplaatst: 15 mei 2016, 00:39 uur
Hahahahaahahahahahahahahahahahahahaha.
Geweldig dat Oekraïne Rusland en Australië voor blijft.
Geweldig dat Oekraïne Rusland en Australië voor blijft.
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 mei 2016, 00:40 uur
Zo, dat was spannend zeg. Creativiteit wint dit jaar itt vorig jaar. 

0
geplaatst: 15 mei 2016, 00:40 uur
Bijzonder lied en mooi gebracht; ik heb wel vrede met deze winnaar. Haar stem blijf ik echter verschrikkelijk vinden, daar had een wereldnummer nog geen verandering in gebracht.
0
geplaatst: 15 mei 2016, 00:41 uur
Jeeej, Oekraine!
Maar wat een puntensysteem zeg, lol. Groot verschil tussen jury en publieksscore
Maar wat een puntensysteem zeg, lol. Groot verschil tussen jury en publieksscore

0
geplaatst: 15 mei 2016, 00:41 uur
Geen geweldige winnaar, maar wel leuk. Op meerder manieren een lekkere sneer richting Rusland. Het meetellen van de telefonische stemmen is de beste beslissing geweest van het Eurovisie Songfestival sinds jaren. Ik heb eerlijk gezegd niet heel erg vrede met de winnaar, maar hoe tot hoe het is gekomen heb ik veel begrip voor.
0
geplaatst: 15 mei 2016, 00:42 uur
Ik wil wel de oude puntentelling terug. Dit was op het einde wel spannend als het aankomt op de winnaar, maar ik vond het veel leuker om tot op het laatste moment in spanning te blijven of je eigen land nog wat meer punten kon krijgen. Nu was het bij elk land 'BAM, zoveel punten' en daar moest je het dan maar mee doen.
0
Oekraïne als winnaar
Volgend jaar misschien een lied sturen met een tekst die nog meer politiek geladen is.
Volgend jaar misschien een lied sturen met een tekst die nog meer politiek geladen is.
0
Opmerkelijke winnaar, opmerkelijke voting. Ik weet niet wat ik er allemaal van moet vinden.
Elfde plaats voor Nederland teleurstellend.
Elfde plaats voor Nederland teleurstellend.
0
Titmeister schreef:
Verwacht top 5:
1. Rusland
2. Australië
3. Oostenrijk
4. Frankrijk
5. Hongarije
Nederland tussen 8 en 10. UK, Duitsland of Tsjechie wordt laatste.
Verwacht top 5:
1. Rusland
2. Australië
3. Oostenrijk
4. Frankrijk
5. Hongarije
Nederland tussen 8 en 10. UK, Duitsland of Tsjechie wordt laatste.
Iig de laatste 3 goed

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.