MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Dank U. Vind 't een prachtig nummer.

Kos schreef:
(quote)

haha, nou.... wel een heel fout filmpje.

dit zoek je trouwens: YouTube - Sarabande

Thanks mate!

De mijne was Kris Menace - Metropolis (night version)

Met dank aan L_T_B

In Genres > Overigen > Welk liedje is dit?:

Hey

ik hoor sinds een paar dagen op de radio een liedje waarvan ik de artiest en naam van het liedje graag zou willen weten.
ik weet maar 1 zin uit het liedje dus ik hoop dat iemand het herkent.

i have 7 friends left on the day that i died...

alvast bedankt.
x.

Miss Montreal - Seven Friends

brooklyn schreef:
De mijne was Kris Menace - Metropolis (night version)

Met dank aan L_T_B

Volgens mij heb ik die wel digitaal (zij het niet in die versie). Valt me dan weer tegen van mezelf.

Hallo,

voor degenen die al eens naar discovery channel kijken: ik zoek het nummer dat gebruikt wordt in de reclame voor het programma "Days that shook the world". het is rock-geörienteerd en zit qua stijl tussen joy division en chris isaak in, zou ik zeggen. Een stukje tekst dat ik me kan herinneren is iets met "killing time" en "make you mine".

Alvast merci

Echo and the Bunnymen - The Killing Moon?

Dat moet hem haast wel zijn inderdaad.

Dat is hem inderdaad Klassenummer vind ik dat! Ga de rest ook maar eens checken dan. Op welke plaat staat dit?

thx

Ik zoek al een flinke tijd naar een nummer van Aerosmith dat heel erg lijkt op saturdaynight van herman brood. Gister hoorde ik een nummer van Michael Jackson dat er ook veel van weg heeft.

Iemand enig idee welk nummer ik bedoel?

Alvast bedankt!

Het blijft natuurlijk gissen wat 'lijkt' op Saturday night, maar misschien Dream on van Aerosmith? YouTube - Dream on - Aerosmith
en van Michael Jackson misschien wel Dirty Diana? YouTube - Michael Jackson - Dirty Diana

RedLightCityBoy
Jongens, ik heb jullie nodig! Er is een hip-hop nummer waarvan ik de sample van het intro erg graag wil weten. In het hiphop nummer is de sample versloomd afgespeeld, maar met wat BPM verhoging hoorde ik dat het hoogstwaarschijnlijk een soul/jazz/funk/disco achtig nummer is. Iemand enig idee wie dit is, en met welk nummer?

zSHARE - Wie is dit.mp3

Ik ben hier heel slecht in, maar ik herken het wel. Om welk hiphopnummer gaat het?

RedLightCityBoy
King Koncepts - Two MF's Troopin to the Sun

Erg underground... samples zijn niet in de reacties op youtube te vinden.

Ik dacht: misschien herken ik gewoon het hiphopnummer ipv de sample, maar deze ken ik niet dus...
Ik zal nog eens diep nadenken.

RedLightCityBoy
Thanks.

Ik weet het ook niet. Misschien kun je die gast mailen? Je had toch al contact met zijn collega?

RedLightCityBoy
Ja, dat ga ik denk ik maar doen. Anders kan ik het ook nog aan the man himself vragen. Hij zit op wat sites waar ik ook vaak kom.

ranboy schreef:
Het blijft natuurlijk gissen wat 'lijkt' op Saturday night, maar misschien Dream on van Aerosmith? YouTube - Dream on - Aerosmith
en van Michael Jackson misschien wel Dirty Diana? YouTube - Michael Jackson - Dirty Diana

Helaas beide nummers zijn het niet.
Ik ken de meeste bekende michael jackson nummers wel, maar deze is blijkbaar niet heel bekend.

De tekst van het nr van Aerosmith en Michael Jackson waren volgens mij hetzelfde, die van Herman Brood is compleet anders.

Vandaar dat ik het nr ook niet kan vinden..

sq
Op Youtube staat een versie van ´I don´t want to miss a thing´, een van de grootste Aerosmith-hits, met een Michael Jackson - tribute als video.

YouTube - Michael Jackson Tribute video-Aerosmith I don't want to miss a thing

Maar of je dat bedoelt?

Gevonden!

Ik bedoelde Aerosmith - come together & Michael Jackson - come together..

Thx voor de moeite!

Bremg schreef:
Gevonden!

Ik bedoelde Aerosmith - come together & Michael Jackson - come together..

Thx voor de moeite!

Dat zijn allemaal Beatles-covers!...

Woutt
Ok, poging: Ik zoek een (electro)house nummer waarvan ik me één woord van kan herinneren en dat is 'punker'. Voor de rest is er in het hele nummer tekst dat snel achter elkaar wordt uitgesproken. Het wordt in de grotere tenten behoorlijk vaak gedraaid. Na de climax is er ook een behoorlijk zware bass. Sorry voor de vage omschrijving, hoop dat iemand er wat mee kan!

Ferry Corsten - Punk??

Ik denk dat het Bonkers is van Dizzee Rascal/Armand van Helden.

YouTube - Dizzee Rascal & Armand Van Helden - Bonkers (Video)

Cool trackje zeg, kende het nog niet

Was een paar maanden terug nummer 1 in Engeland en begint nu ook hier een hit te worden.

Zal inderdaad Bonkers zijn. Vind het zelf echt een schandalig slecht nummer, zeker in vergelijking met Dizzee's eerdere werk.

Ik vind het wel een lekker feest nummer,maar het is niet de kwaliteit van Dizzee' s eerdere werken nee/

Gast
geplaatst: vandaag om 11:31 uur

geplaatst: vandaag om 11:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.