Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
Gallow
geplaatst: 23 juni 2009, 14:06 uur
0
Frostyx
geplaatst: 23 juni 2009, 15:34 uur
Jaa thx het was The Real Slim Shady, nee grapje, Natural Blues van Moby 

0
geplaatst: 25 juni 2009, 20:47 uur
Ik zoek al lang een waarschijnlijk stokoud liedje(jaren 50, begin jaren 60 schat ik), met zinnetjes in zoals "Love Like You" en "Faster Than A Rollercoaster" Weet iemand iets meer?
0
Frostyx
geplaatst: 27 juni 2009, 17:11 uur
Een nummer zoek in, van de Rolling Stones als het goed is, het zit in dat karaoke feestje scene van Cable Guy dachtik?
0
geplaatst: 3 juli 2009, 14:07 uur
Iemand enig idee op welk album dit nummer van Philip Lynott terug te vinden is??
0
Ruby1966
geplaatst: 3 juli 2009, 20:24 uur
Frostyx schreef:
Een nummer zoek in, van de Rolling Stones als het goed is, het zit in dat karaoke feestje scene van Cable Guy dachtik?
Bedoel je deze scene? In dat geval is het Somebody to Love van Jefferson Airplane (in de aankondiging worden de Rolling Stones wel zijdelings genoemd)
0
geplaatst: 3 juli 2009, 22:49 uur
Von Helsing schreef:
Iemand enig idee op welk album dit nummer van Philip Lynott terug te vinden is?
Ik ben een groot Phil Lynott/Thin Lizzy-fan, maar kende dit ook niet. De YouTube video geeft geen informatie, maar elders op YouTube staat hetzelfde nummer, en daar is wél meer info te vinden:
YouTube - Phil Lynott and Clann Èadair - A tribute to Sandy Denny
Kennelijk is dat de titel van het nummer. De volledige songtekst staat er ook bij, evenals een toelichting:
"This song was produced by Phil Lynott in 1984. The song was written by band member Pearse 'Snowy' McLaughlin and released as a 7" single by Irish indie label Crashed Records. It was one of Lynott's last recorded vocals."
Het staat bij mijn weten op geen enkele CD van Thin Lizzy, en in elk geval ook niet op de twee reguliere soloplaten van Phil Lynott. Dat wordt dus zoeken naar deze Ierse single op een independent label...
Prachtig nummer trouwens; bedankt voor de link. Triest dat Lynott kort hierna zelf het leven liet. Hij heeft wel wat met tribute-songs trouwens. Het nummer King's call (over het overlijden van Elvis Presley) ken je waarschijnlijk wel.
0
Frostyx
geplaatst: 3 juli 2009, 23:08 uur
Ruby1966 schreef:
Bedoel je deze scene? In dat geval is het Somebody to Love van Jefferson Airplane (in de aankondiging worden de Rolling Stones wel zijdelings genoemd)
(embed)
(quote)
(embed)
Jaaaa die was het
merci

0
geplaatst: 3 juli 2009, 23:29 uur
@Von Helsing - als liefhebber van Sandy Denny kon ik me vagelijks iets herineren over een compilatie met zijn meer onbekende werk - vond dit:
Philip:
The Man and his Music, Vol. III
Solo And Sessions
Nightlife N-003
Ik vond het hier
Philip:
The Man and his Music, Vol. III
Solo And Sessions
Nightlife N-003
Ik vond het hier
0
Sheplays
geplaatst: 14 juli 2009, 16:58 uur
Von Helsing schreef:
gaucho schreef:
Dat wordt dus zoeken naar deze Ierse single op een independent label...
Dat wordt dus zoeken naar deze Ierse single op een independent label...
Klik
0
geplaatst: 14 juli 2009, 19:49 uur
George schreef:
Zojuist de reclamemuziek voor Wimbledon gehoord.
Ik kan je verblijden. Het is het uit de 2e suite Romeo and Juliet van Prokofiev stammende : Montagues and Capulets ook wel bekend als dans van de ridders !
YouTube - Prokofiev - Dance of the Knights
(quote)
Zojuist de reclamemuziek voor Wimbledon gehoord.
Ik kan je verblijden. Het is het uit de 2e suite Romeo and Juliet van Prokofiev stammende : Montagues and Capulets ook wel bekend als dans van de ridders !
YouTube - Prokofiev - Dance of the Knights
Heey, Juju vertelde het me al. Maar toch bedankt!

0
Ravenous
geplaatst: 22 juli 2009, 12:35 uur
Ik zoek een nummer, ik meen van Oasis, weet ik haast zeker, met een clip die is opgenomen in China (weet niet zeker, iig 'ergens in die hoek'). Je ziet de band optreden voor publiek in de video, het nummer is een paar jaar oud (3,4 ofzo?). Ik meen me te herinneren dat ik het toen een goed nummer vond, maar kan me het nummer verder niet meer herinneren en weet de naam niet meer..
0
geplaatst: 23 juli 2009, 00:35 uur
In Muziek > Algemeen > ik zoek een nummer! (everlasting love):
er is een nederlandse versie van Everlasting love van the love affair
Maar ik zou niet weten hoe die plaat heet en wie ze zingt.
kan iemand mij misschien helpen?
Alvast bedankt,
Moonbaby
er is een nederlandse versie van Everlasting love van the love affair
Maar ik zou niet weten hoe die plaat heet en wie ze zingt.
kan iemand mij misschien helpen?
Alvast bedankt,
Moonbaby
0
geplaatst: 24 juli 2009, 14:20 uur
Help hiphop headz, ik zoek het nummer wat hier te horen is:
zSHARE - Onbekende Nummert.mp3
Hoe heet ie?
Het is deel van een mix, en ik denk dat die Lord Finesse acapella niet bij de instrumental hoort.
Please help me.
zSHARE - Onbekende Nummert.mp3
Hoe heet ie?
Het is deel van een mix, en ik denk dat die Lord Finesse acapella niet bij de instrumental hoort.
Please help me.
0
geplaatst: 29 juli 2009, 21:40 uur
Dit is echt kut zeg, ik ben al wekenlang op het werk geobsedeerd door een liedje en vroeg vandaag toevallig aan een collega of hij track ID of iets in die richting op z'n Iphone had en dat had hij dus.
Alleen ik ben de naam van de artiest soort van vergeten.
De titel is in ieder geval 'Dreams' en ik dacht dat de artiest iets van Bionach of Bianoch of zo heette, iets met een B dat wel volgens mij.
Het is een lounge nummer en het begint eerst met wat gepraat van een vrouw en daarna begint het liedje.
Hopelijk is dit genoeg informatie.
Alleen ik ben de naam van de artiest soort van vergeten.
De titel is in ieder geval 'Dreams' en ik dacht dat de artiest iets van Bionach of Bianoch of zo heette, iets met een B dat wel volgens mij.
Het is een lounge nummer en het begint eerst met wat gepraat van een vrouw en daarna begint het liedje.
Hopelijk is dit genoeg informatie.
0
geplaatst: 29 juli 2009, 21:55 uur
Nee, helaas. Maar bedankt voor de hulp. 
Het is echt lounge muziek en geen R&B, rock, dance, pop of iets in die richting.
EDIT: Ik heb het al gevonden, ze heet Bonicha.

Het is echt lounge muziek en geen R&B, rock, dance, pop of iets in die richting.
EDIT: Ik heb het al gevonden, ze heet Bonicha.

0
geplaatst: 30 juli 2009, 20:30 uur
Weet iemand miss hoe het nummer in dit filmpje heet? Ik bedoel het nummer van 0 tot 2.45. Volgens mij wordt het ook in een film gedraaid, maar dat weet ik niet zeker.
MVG, Frank
P.S. Denk alstjeblieft geen verkeerde dingen van mij.
MVG, Frank
P.S. Denk alstjeblieft geen verkeerde dingen van mij.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 20:39 uur
0
geplaatst: 30 juli 2009, 20:46 uur
Lijkt wel op een stukje uit de StarWars film The Phantom Menace.
Duel Of The Fates is dus daar van af geleid.
Duel Of The Fates is dus daar van af geleid.
0
geplaatst: 31 juli 2009, 13:13 uur
Uit een set van Joakim:
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
Iemand die hem weet? Geweldige track echt
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
Iemand die hem weet? Geweldige track echt

0
geplaatst: 31 juli 2009, 13:36 uur
Geen idee, maar klinkt wel erg fijn inderdaad.
Doet me wel aan een andere track denken waar ik ook al niet op kan komen.
Doet me wel aan een andere track denken waar ik ook al niet op kan komen.

0
geplaatst: 31 juli 2009, 13:45 uur
Ik dacht al dat jij hem vet zou vinden 
De kwaliteit is wat brak, maar op volle sterkte is het echt een heerlijk ding
Kan iemand hem shazamen ofzo?

De kwaliteit is wat brak, maar op volle sterkte is het echt een heerlijk ding

Kan iemand hem shazamen ofzo?
0
geplaatst: 31 juli 2009, 17:45 uur
Misschien niet de goede topic, maar ik heb een vraag.
Ik ben een tijdje geleden gestuit op het nummer 'Yes, You Know Me' (live). Het nummer lijkt gezongen te worden door Elvis Presley, maar ik kan nergens terugvinden of dit waar is... verder kan ik dit nummer ook niet terugvinden in zijn repertoire... weet iemand hier meer van?
Bvd.
Ik ben een tijdje geleden gestuit op het nummer 'Yes, You Know Me' (live). Het nummer lijkt gezongen te worden door Elvis Presley, maar ik kan nergens terugvinden of dit waar is... verder kan ik dit nummer ook niet terugvinden in zijn repertoire... weet iemand hier meer van?
Bvd.
* denotes required fields.