MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
hank2 schreef:
Weet iemand welk nummer dit is, eerste paar seconden van onderstaand filmpje:

(embed)

vraag niet waarom ik in godsnaam tmf kijk

Ik denk iets van Ugly Duckling.

Pooiertje schreef:
(quote)

Ik denk iets van Ugly Ducklin.

Dat denk jij heel goed Heb m gevonden man, thanks, gelijk weer iemand om te checken want het klinkt goed.

YouTube - UGLY DUCKLING "EVERYBODY C'MON"

You're welcome.

Ik zoek een bepaalde Veronica tune waarin door een vrouw wordt gezongen:
"Joep joepie douw, joep joepie douw douw"

Weet iemand van wie dat nummer is?

Ik heb al op internet gekeken, maar op een of andere manier worden de tunes niet afgespeeld bij mij op Winamp. Please help me out

djoel schreef:
Ik heb er nog eentje die ik zoek. Ben bezig met eigen top 100! Luister alle ode cassettebandjes af, en de cd's. Daarnaast probeer ik liedjes te achterhalen die ergens in mijn hoofd rondzingen.

Nu zoek ik een itailaanse semi-klassieke lied, geen 10 jaar oud. Gezongen door koor en bekende italiaanse zanger(s) denk ik. Het is geen Luna, maar lijkt er wel een beetje op, in ieder geval met een paar úithalen'

ta ta ta ta ta ta ta TA TA TA TA TAA (gezongen uithalen) verder weet ik er niet zoveel over te vertellen, als er meer te binnen schiet kom ik erop terug. Maar er zit hier zoveel muziekkennis!

Alvast bedankt voor het brainstormen.

Djoel

Het -italiaans gezongen- gaat een beetje zo

TATATA
TA
TA

TA
TA TA TA
TA
TA

Ziet eruit als gezongen door een erg jonge Italiaan, of in elk geval een erg jonge tekstschrijver.

Bij Dominik Eulberg - Heimische Gefilde (2007):

Kan iemand mij dan wel vertellen van wie het laatste nummer (vanaf 27:00) in de dance deparment van Eulberg is?

Nog een keer de link voor diegene die te lui zijn om naar boven te scrollen:
• Dominik Eulberg - Dance Department (Radio 538) • 07 Nov 2009 ~ • electronic music everywhere • - aimnat.net

Die TATATAAAS verzin ik hoor, dus kom ik nook in aanmerking voor als schrijver, shalalalie

reptile71 schreef:
Ziet eruit als gezongen door een erg jonge Italiaan, of in elk geval een erg jonge tekstschrijver.

De Daniël schreef:
Bij Dominik Eulberg - Heimische Gefilde (2007):

Kan iemand mij dan wel vertellen van wie het laatste nummer (vanaf 27:00) in de dance deparment van Eulberg is?

Nog een keer de link voor diegene die te lui zijn om naar boven te scrollen:
• Dominik Eulberg - Dance Department (Radio 538) • 07 Nov 2009 ~ • electronic music everywhere • - aimnat.net

Misschien ff het bewuste stukje op YouTube zetten? Om nou een hele set neer te halen voor een track waarvan ik niet weet of ik hem ga herkennen...

RobbyT schreef:

Ik heb al op internet gekeken, maar op een of andere manier worden de tunes niet afgespeeld bij mij op Winamp. Please help me out

Iemand een idee?

RobbyT schreef:

Ik denk dat dit de Crunchy Granola Suite van The Percy Faith Orchestra is. Ik heb het nummer op single, maar kan er geen linkje voor vinden.
Hij staat op deze verzamel-CD.

En via deze link is een fragmentje te horen (doorscrollen naar de titels).

Hallo, ik ben op zoek naar een nummer, een hardcore nummer lijkt het, maar dit is hem : YouTube - American History X music Hardcore-mix
Het is het eerste nummer, en als t mogelijk is zoek ik ook het 2e nummer, maar het gaat mij meer om het eerste nummer

Kent iemandhet nummer dat laatst in de Hugo Boss reclames was te horen. Ik zoek er nu al dik twee jaar naar. Het klinkt als een vlotte electronic nummer.

Doc
Kill_illuminati schreef:
Kent iemandhet nummer dat laatst in de Hugo Boss reclames was te horen. Ik zoek er nu al dik twee jaar naar. Het klinkt als een vlotte electronic nummer.

Bedoel je dat nummer van Moby?

gaucho schreef:
(quote)

Ik denk dat dit de Crunchy Granola Suite van The Percy Faith Orchestra is. Ik heb het nummer op single, maar kan er geen linkje voor vinden.
Hij staat op deze verzamel-CD.

En via deze link is een fragmentje te horen (doorscrollen naar de titels).

Bedankt gaucho, het was hem inderdaad

Voor degene die Un Prophete hebben gezien.

Op een gegeven moment verteld Cesar geloof ik over een drugssmokkel waarbij er drugs in een luik in het plafond werd gestopt, maar iedereen werd opgepakt. Je ziet ook alle smokkelaars in een veld worden gearresteerd. Onder die vertelling zit een nummer. Ik dacht dat het van Sigur Ros was, maar kan dat nergens vinden. Iemand enig idee? Heb IMDB etc al afgezocht echter zonder resultaat.

Het zou best goed kunnen dat het een nummer van Alexandre Desplat is.

Mmm, kan niets van hem vinden dat er op lijkt. Het was harder en opzwepender. Vreemd dat op IMDB niet de muziek die in de film zit staat, zo wordt het moeilijk zoeken.

Check even alle nummers die op de score staan dan

Doc schreef:
(quote)

Bedoel je dat nummer van Moby?

Dat weet ik dus niet. Hoe heet dat nummer dat u bedoelt?

Doc
Extreme ways.

djoel schreef:
(quote)

Het -italiaans gezongen- gaat een beetje zo

TATATA
TA
TA

TA
TA TA TA
TA
TA

HAHA, ik zie het nu pas, het bericht komt niet zo over op het scherm zoals ik het geschreven heb. Ik wilde de hoogte een beete aangeven. Vergeet het bericht, ik weet niet hoe ik het er als een tijd/notenbalk erop krijg.

djoel

Pooiertje schreef:
Check even alle nummers die op de score staan dan

Ga ik doen, bedankt voor de tip!

Doc schreef:
Extreme ways.

Sorry maar het is niet dat nummer. In dat nummer dat ik bedoel word niet in gezongen. Maar toch bedankt.

Ruby1966
Kill_illuminati schreef:
(quote)

Sorry maar het is niet dat nummer. In dat nummer dat ik bedoel word niet in gezongen. Maar toch bedankt.

Misschien bedoel je deze?

Rob Dougan - Clubbed to Death

Muziek In De Reclame - Hugo Boss Reclamemuziek - muziekindereclame.nl

ik zoek een nummer volgens mij uit de jaren tachtig met een beetje een dansbare beat.
het is een 7/4 maat volgens mij daarom prikkelt hij me zo, het was in ieder geval een mannelijke zanger.

sq
@jasper1991: Zomaar eens wat. Niet echt 7/4 maar wel met een prettig ontregelende tussenbeat:

YouTube - Spandau Ballet - Chant No.1 (I Don't Need This Pressure On)

.. en een manelijke zanger én 80s

George Michael? Prince? Richenel? Boy George?

sq schreef:
@jasper1991: Zomaar eens wat. Niet echt 7/4 maar wel met een prettig ontregelende tussenbeat:

YouTube - Spandau Ballet - Chant No.1 (I Don't Need This Pressure On)

.. en een manelijke zanger én 80s
nee, dat is hem niet. toch bedankt. het is wat meer poppy, er zit ook een gitaar in. er zit in ieder geval een rif in die gaat zo:
c-cis-dis-fis-gis-fffff-f-fis-f-dissss. als je toevallig, geldt trouwens niet alleen voor jouw maar voor iedereen, een gitaar of piano ofzo thuis hebt liggen moet je deze noten maar achter elkaar proberen te spelen. dan herken je het nummer ongetwijfeld wel

Gast
geplaatst: vandaag om 10:25 uur

geplaatst: vandaag om 10:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.