Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2010, 11:43 uur
Rekende al niet op jou, eigenlijk. Als je deze fantastische voetballer toch wilt zien en het helaas hebt gemist kun je het vinden op http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Top-Tien-Siem-de-Jong.htm 

0
geplaatst: 10 april 2010, 09:09 uur
hoop voetballiefhebbers hier! goed bruggetje voor mij om maar weer mijn vraag te posten
ik zoek een nummer met een 7/4 beat(iig apart), maar wel gewoon een popnummer en een luchtige akoustische gitaar, volgens mij uit de jaren negentig
ik zoek een nummer met een 7/4 beat(iig apart), maar wel gewoon een popnummer en een luchtige akoustische gitaar, volgens mij uit de jaren negentig
0
geplaatst: 10 april 2010, 09:49 uur
Misschien een beetje te cheesy voor de verlichte geesten hier, maar je weet het nooit:
Is er iemand die mij kan vertellen wat de begeleidende muziek is bij dit stukje cabaret? (En dan heb ik het over het eerste deel, niet het tweede,want dat weet ik zelf ook wel...)
Is er iemand die mij kan vertellen wat de begeleidende muziek is bij dit stukje cabaret? (En dan heb ik het over het eerste deel, niet het tweede,want dat weet ik zelf ook wel...)
0
geplaatst: 10 april 2010, 18:22 uur
Hey ik zoek een nummer, naja, ik zoek de naam ervan
Dit is het nummer
Het is hardcore, ik wil het 1ste nummer weten graag, en ook het 2e nummer maar niet perse nodig
YouTube - American History X music Hardcore-mix
Dit is het nummer
Het is hardcore, ik wil het 1ste nummer weten graag, en ook het 2e nummer maar niet perse nodig
0
geplaatst: 11 april 2010, 13:41 uur
Ook op zoek naar een nummer, ik herinner me alleen nog maar 1 zin...
"Hold me like you used to"
Een wat hogere mannenstemmen, beetje electro pop achtig ala Hot Chip, Passion Pit. Help!
Een wat hogere mannenstemmen, beetje electro pop achtig ala Hot Chip, Passion Pit. Help!
0
Magick1
geplaatst: 11 april 2010, 14:11 uur
Petterson schreef:
Ik denk dat het om Yeasayer - O.N.E. gaat
YouTube - Yeasayer - One
0
geplaatst: 11 april 2010, 17:54 uur
we tigers schreef:
Misschien een beetje te cheesy voor de verlichte geesten hier, maar je weet het nooit:
(embed)
(embed)
Een erg moeilijke opgave. Zo te horen komt deze muziek uit de tweede helft van de jaren 50 of het begin van de jaren 60.
Dat plukken van de vioolsnaren was op dat moment ( weer) populair. Misschien omdat David Rose in die tijd een grote hit had met " Holiday for Strings ", waarin dat plukken zeer aanwezig was. Het was destijds gebruikelijk dat veel andere orkesten ook dergelijke muziek ging maken.
Het specifieke probleem van jouw fragment is dat het nummer me niet bekend voorkomt.
0
geplaatst: 11 april 2010, 21:18 uur
@prototype: ik ben redelijk thuis in de muziek van die tijd, maar deze is me dus nog onbekend. En op een gegeven moment kan ik dat dan niet meer uitstaan... Maar wie weet meldt zich nog iemand met een geniale inval.
0
geplaatst: 12 april 2010, 17:43 uur
themaniacboy schreef:
Dit is het nummer
Dit is het nummer
Weet echt niemand een antwoord op me vraag ?
0
geplaatst: 13 april 2010, 13:30 uur
Is er iemand die mij kan vertellen wat de begeleidende muziek is bij dit stukje cabaret
....klinkt een beetje als Frank Pourcel: http://en.wikipedia.org/wik...
0
geplaatst: 13 april 2010, 14:40 uur
Hoi,
Ik ben op zoek naar een electro nummer waarin "all the love - all the love - all the love" regelmatig wordt gezongen door de leadzanger. Deze zanger wordt bijgestaan door iemand met een rauwe soulstem. Geen idee of het een nieuwe plaat is, maar het heeft wel iets 80's achtigs. Weten jullie welk nummer ik bedoel? Bedankt alvast!
Ik ben op zoek naar een electro nummer waarin "all the love - all the love - all the love" regelmatig wordt gezongen door de leadzanger. Deze zanger wordt bijgestaan door iemand met een rauwe soulstem. Geen idee of het een nieuwe plaat is, maar het heeft wel iets 80's achtigs. Weten jullie welk nummer ik bedoel? Bedankt alvast!

0
geplaatst: 13 april 2010, 16:14 uur
Hoewel ze Overload zingen ipv All the love, denk ik toch dat het is: The Gorillaz met Stylo (nieuwe single)
0
geplaatst: 13 april 2010, 16:29 uur
Dat moet hem haast wel zijn inderdaad. De soulzanger die op dat nummer mee zingt is Bobby Womack.
0
geplaatst: 15 april 2010, 13:53 uur
ranboy en herman, hartstikke bedankt, dat is hem inderdaad!
Goh, ik had nog wel een mailtje erover gestuurd naar kink fm, maar daar kreeg ik geen antwoord op, waarschijnlijk hadden ze een overload aan mail (haha)
Ik ben blij dat ik hem nu heb, many thanks!
Goh, ik had nog wel een mailtje erover gestuurd naar kink fm, maar daar kreeg ik geen antwoord op, waarschijnlijk hadden ze een overload aan mail (haha)
Ik ben blij dat ik hem nu heb, many thanks!

0
geplaatst: 15 april 2010, 14:03 uur
Ik zou wel willen weten hoe dat nummer van de peugeot reclame heet.
Komt regelmatig voorbij, en de tekst is iets van "wake up..."
Komt regelmatig voorbij, en de tekst is iets van "wake up..."
0
geplaatst: 15 april 2010, 14:56 uur
CHIEP schreef:
The Drums - Let's Go Surfing
The Drums - Let's Go Surfing
Hey, bedankt!
Die bedoelde ik inderdaad.
Wel een fijn nummer vind ik dat...... misschien dat album maar eens checken.
Overigens wel een erg hoog Beach Boys gehalte.
0
geplaatst: 15 april 2010, 17:02 uur
Ik had van mijn gitaarleraar een lied toegekregen waarvan ik wat moest oefenen maar weet niet meer de titel en ook niet hoe het gaat.
Ik weet alleen dat er een F# (F sharp) akkoord en voorkomt en een Bes.
Die twee akkoorden moest ik van het liedje als beginner spelen.
Iemand enig idee wat de titel is van het nummer.
Het nummer is van U2 en waarschijnlijk een best bekende, want ik, als non-u2 fan herkende het liedje toen mijn leraar het speelde.
Het nummer is van U2 en waarschijnlijk een best bekende, want ik, als non-u2 fan herkende het liedje toen mijn leraar het speelde.
0
geplaatst: 15 april 2010, 17:49 uur
master-rens schreef:
Ik had van mijn gitaarleraar een lied toegekregen waarvan ik wat moest oefenen maar weet niet meer de titel en ook niet hoe het gaat.
volgens mij is dat "one"Ik had van mijn gitaarleraar een lied toegekregen waarvan ik wat moest oefenen maar weet niet meer de titel en ook niet hoe het gaat.
0
geplaatst: 17 april 2010, 15:13 uur
Ik zoek ook nog een nummer maar weet eigenlijk alleen hoe de clip er uit zag 
Het was een zwart wit clip waarin gefimd werd op zo'n ronde race baan met allemaal wat oude wagens.
Volgens mij was het een redelijk bekend nummer want ik het kwam een keer op tv voorbij. Iemand?

Het was een zwart wit clip waarin gefimd werd op zo'n ronde race baan met allemaal wat oude wagens.
Volgens mij was het een redelijk bekend nummer want ik het kwam een keer op tv voorbij. Iemand?
0
FightForMore
geplaatst: 17 april 2010, 23:03 uur
Ik heb terug een nieuwe track die ik zoek, ik heb dit gehoord op een Belgische televiezender 2BE en het programma was Benidorm Bastards. Er stonden paar oudjes te dansen op dat nummer en het was een oud hiphopnummer. De woorden die ik heb opgepikt zijn; Better have Back-up en dan later iets met Nightclub. Op het laatste is het 'I Can't Believe ....'. Een goed kenmerk is die tuuuuuuuu (zoals dat er een stoompot piept) die je ook hoort in Public Enemy - Rebel Without a Pause.
0
geplaatst: 19 april 2010, 17:30 uur
Sorry, even een vraagje voor iemand:
Ze zoekt een nummer dat afgelopen zomer grijsgedraaid is.
Gezongen door een man, zit piano in, vrolijke zooi en het refrein gaat ongeveer zo:
sun is shining, no more crying, I keep on climing to the top of the world, sun is shining, feel like flying
Alvast bedankt
Ze zoekt een nummer dat afgelopen zomer grijsgedraaid is.
Gezongen door een man, zit piano in, vrolijke zooi en het refrein gaat ongeveer zo:
sun is shining, no more crying, I keep on climing to the top of the world, sun is shining, feel like flying
Alvast bedankt
0
geplaatst: 19 april 2010, 17:44 uur
FightForMore schreef:
Ik heb terug een nieuwe track die ik zoek, ik heb dit gehoord op een Belgische televiezender 2BE en het programma was Benidorm Bastards. Er stonden paar oudjes te dansen op dat nummer en het was een oud hiphopnummer. De woorden die ik heb opgepikt zijn; Better have Back-up en dan later iets met Nightclub. Op het laatste is het 'I Can't Believe ....'. Een goed kenmerk is die tuuuuuuuu (zoals dat er een stoompot piept) die je ook hoort in Public Enemy - Rebel Without a Pause.
deze?
0
geplaatst: 19 april 2010, 18:03 uur
FightForMore schreef:
Juist! Die wilde ik ook weten. Klassieker hierboven is het niet,
hier de aflevering op 5:34 zit ie. Benidorm bastards youtube Rapper komt me bekend voor maar kan er niet opkomen wie het is.
Geniaal progamma trouwens
0
geplaatst: 24 april 2010, 01:02 uur
FightForMore schreef:
Op het laatste is het 'I Can't Believe ....'.
Op het laatste is het 'I Can't Believe ....'.
En daarna volgens mij iets met "knocking out your teeth".
* denotes required fields.