Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 27 april 2010, 00:29 uur
Ben op zoek naar de muziek die aan het einde zit van de volgende Jiskefet sketch - lekker theatraal
:
Lijkt me een soort filmmuziek waarbij ikzelf vooral denk in de richting van Eleni Karaindrou, maar kan het voorlopig nog niet plaatsen. Als bonus zou ik het begin ook nog wel willen weten
.
Alvast bedankt!
: Lijkt me een soort filmmuziek waarbij ikzelf vooral denk in de richting van Eleni Karaindrou, maar kan het voorlopig nog niet plaatsen. Als bonus zou ik het begin ook nog wel willen weten
. Alvast bedankt!
0
Human Nature
geplaatst: 28 april 2010, 11:10 uur
weet iemand hoe het nummer heet in dit filmpje met Roy Makaay?
De officiële website van Eredivisie
Het is een soort Moby achtige muziek. het nummer begint op 14 minuut en 17 seconden. Je moet er helaas wel even naar toe scrollen
Alvast bedankt.
De officiële website van Eredivisie
Het is een soort Moby achtige muziek. het nummer begint op 14 minuut en 17 seconden. Je moet er helaas wel even naar toe scrollen
Alvast bedankt.
0
geplaatst: 28 april 2010, 21:33 uur
Ik ben op zoek naar de titel van het nummer dat op ongeveer 11 minuten gebruikt word, met de violen...
Player omroep.nl - player.omroep.nl
Player omroep.nl - player.omroep.nl
0
geplaatst: 29 april 2010, 22:12 uur
Human Nature schreef:
.
.
Volgens mij is het zelfs Moby
0
Human Nature
geplaatst: 4 mei 2010, 09:30 uur
haha bedankt, ik zei het dus zelf al, ben laatst met de hele dicography van Moby beziggeweest en ken dat nummer, maar is me blijkbaar toch ontschoten! In ieder geval bedankt 'Njal'
0
geplaatst: 4 mei 2010, 20:51 uur
In Genres > Electronic > wie kan mij de titels van deze tracks vertellen?:
ik kom er maar niet uit.
YouTube - York Uno
YouTube - flatground crappy quality
ik kom er maar niet uit.
YouTube - York Uno
YouTube - flatground crappy quality
0
geplaatst: 4 mei 2010, 21:55 uur
Heb het verplaatst.
2e zou wel iets van The Flashbulb kunnen zijn.`
2e zou wel iets van The Flashbulb kunnen zijn.`
0
geplaatst: 5 mei 2010, 10:37 uur
Hallo,
ik hoorde laatst in de H&M én op school een nummer. Het zal wel onlangs uitgekomen zijn. Het hing ergens tussen pop en rock in, maar niet echt mainstream, en er zingt een vent met een hele lelijke stem. Hij schreeuwt eigenlijk meer, daarom heb ik ook geen tekst onthouden. Een vrij rustige beat. Maar het is wel een verrekt lekker nummer. Iemand?
ik hoorde laatst in de H&M én op school een nummer. Het zal wel onlangs uitgekomen zijn. Het hing ergens tussen pop en rock in, maar niet echt mainstream, en er zingt een vent met een hele lelijke stem. Hij schreeuwt eigenlijk meer, daarom heb ik ook geen tekst onthouden. Een vrij rustige beat. Maar het is wel een verrekt lekker nummer. Iemand?
0
geplaatst: 5 mei 2010, 13:53 uur
Tis niet The Flashbulb volgens mij, klinkt meer als een wat rustiger nummer van Stendeck. Eerste heb ik geen idee, fragment is te kort om het goed thuis te kunnen brengen...
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 5 mei 2010, 14:48 uur
Florsi Florsa schreef:
Hallo,
Ik moest meteen aan "Stylo" van Gorillaz denken.Hallo,
0
geplaatst: 5 mei 2010, 15:12 uur
Dat zou wel uniek zijn want naar die single werd op 13 april ook al gevraagd
.
0
geplaatst: 5 mei 2010, 16:15 uur
CHIEP schreef:
Ik moest meteen aan "Stylo" van Gorillaz denken.
Ik moest meteen aan "Stylo" van Gorillaz denken.
Geweldig, heel erg bedankt. En ik ben een idioot, want m'n broer heeft laatst nog Plastic Beach op m'n pc gezet.
Bedankt.

0
geplaatst: 7 mei 2010, 17:35 uur
Iemand die weet waar mij dit aan doet denken:
Het doet mij heel erg aan (ik denk) een rock nummer of album denken.
Het doet mij heel erg aan (ik denk) een rock nummer of album denken.
0
geplaatst: 8 mei 2010, 00:55 uur
FightForMore schreef:
Niemand die het weet ?
Niemand die het weet ?
Cypress Hill - Insane In The Membrain
2pac - Holla If Ya Hear Me ???
Misschien oud Ice Cube?
Edit: BINGO?!
0
geplaatst: 8 mei 2010, 20:19 uur
Tnx voor het zoeken, maar nee dat zijn ze niet. Volgens mij is het wel LL Cool J.
Op 5:34 hoor je het nummer Benidorm bastards
Op 5:34 hoor je het nummer Benidorm bastards
0
geplaatst: 8 mei 2010, 23:16 uur
Ik ben op zoek naar een cover van het nummer paint it black. Ik heb alleen geen idee van welke artiest
het is een soort punk/metal variatie op het nummer, waarin een gedeelte van het nummer gewoon gezongen wordt en een gedeelte hard gezongen, bijvoorbeeld
I look inside myself and see my heart is black
I see my red door and I want it painted BLAAAAAAAAAACK
MAYBE THEN I'LL FADE AWAY AND NOT HAVE TO FACE THE FACTS
IT'S NOT EASY FACING UP WHEN YOUR WHOLE WORLD IS BLACK
etc.
Iemand enig idee over welke artiest ik 't hier heb?
het is een soort punk/metal variatie op het nummer, waarin een gedeelte van het nummer gewoon gezongen wordt en een gedeelte hard gezongen, bijvoorbeeld
etc.
0
geplaatst: 8 mei 2010, 23:41 uur
DannyVanN schreef:
Ik ben op zoek naar een cover van het nummer paint it black. Ik heb alleen geen idee van welke artiest
etc.
etc.
Anvil misschien ? van het album Hard n' heavy
0
LocoHermano
geplaatst: 9 mei 2010, 01:06 uur
Grip Inc., destijds met Slayer-drummer Dave Lombardo, had er ook eentje, misschien bedoel je die.
YouTube - Paint it black cover: Grip INC.
YouTube - Paint it black cover: Grip INC.
0
geplaatst: 11 mei 2010, 20:50 uur
Op zoek naar een R&B achtig nummer, maar niet echt van die standaard top 40 R&B.
Herinner me nog een zinnetje, iets van 'the hand that he feeds you on nooo nooooo'.
Niet echt correct engels, maar zo klinkt het in mijn hoofd.
Hoop dat iemand wat kan met deze vage beschrijving.
Herinner me nog een zinnetje, iets van 'the hand that he feeds you on nooo nooooo'.
0
geplaatst: 11 mei 2010, 21:27 uur
Petterson schreef:
Op zoek naar een R&B achtig nummer, maar niet echt van die standaard top 40 R&B.
misschien rehab van amy winehouse? het is wel een soort r&b maar toch ook weer net niet, en er komt nooo, nooo in voor diverse malenOp zoek naar een R&B achtig nummer, maar niet echt van die standaard top 40 R&B.
0
geplaatst: 11 mei 2010, 21:31 uur
laatst werd er een album gedraaid van een artiest waarbij ik een nummer kon herinneren, daarin was de leus "so what" een beetje de kern, de kans is groot dat het lied ook zo heet.
ik ben dus op zoek naar die artiest: beetje een rauwe mannenstem, het zou een band kunnen zijn maar ook een singer/songwriter.
ik ben dus op zoek naar die artiest: beetje een rauwe mannenstem, het zou een band kunnen zijn maar ook een singer/songwriter.
0
geplaatst: 11 mei 2010, 23:16 uur
jasper1991 schreef:
(quote)
misschien rehab van amy winehouse? het is wel een soort r&b maar toch ook weer net niet, en er komt nooo, nooo in voor diverse malen Vergeten te melden dat het ging om een niet al te zware, vrij nasale mannenstem. Hij staat trouwens op zo'n standaard CD die je in de Albert Heijn hoort, daar ken ik m van. Dus AH-medewerkers, laat je horen
!
0
geplaatst: 15 mei 2010, 00:46 uur
jasper1991 schreef:
laatst werd er een album gedraaid van een artiest waarbij ik een nummer kon herinneren, daarin was de leus "so what" een beetje de kern, de kans is groot dat het lied ook zo heet.
So What van Metallica?laatst werd er een album gedraaid van een artiest waarbij ik een nummer kon herinneren, daarin was de leus "so what" een beetje de kern, de kans is groot dat het lied ook zo heet.
0
geplaatst: 15 mei 2010, 02:10 uur
* denotes required fields.