MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Ben op zoek naar de muziek die aan het einde zit van de volgende Jiskefet sketch - lekker theatraal :

Lijkt me een soort filmmuziek waarbij ikzelf vooral denk in de richting van Eleni Karaindrou, maar kan het voorlopig nog niet plaatsen. Als bonus zou ik het begin ook nog wel willen weten .

Alvast bedankt!

Human Nature
weet iemand hoe het nummer heet in dit filmpje met Roy Makaay?

De officiële website van Eredivisie

Het is een soort Moby achtige muziek. het nummer begint op 14 minuut en 17 seconden. Je moet er helaas wel even naar toe scrollen

Alvast bedankt.

Ik ben op zoek naar de titel van het nummer dat op ongeveer 11 minuten gebruikt word, met de violen...
Player omroep.nl - player.omroep.nl

@just.: Deze CD, dit liedje.

Human Nature schreef:
weet iemand hoe het nummer heet in dit filmpje met Roy Makaay?

Het is een soort Moby achtige muziek. het nummer begint op 14 minuut en 17 seconden. Je moet er helaas wel even naar toe scrollen
.

Volgens mij is het zelfs Moby

@Zom-B: Bedankt!!

Human Nature
Njal schreef:
(quote)

Volgens mij is het zelfs Moby

haha bedankt, ik zei het dus zelf al, ben laatst met de hele dicography van Moby beziggeweest en ken dat nummer, maar is me blijkbaar toch ontschoten! In ieder geval bedankt 'Njal'

In Genres > Electronic > wie kan mij de titels van deze tracks vertellen?:

ik kom er maar niet uit.

YouTube - York Uno

YouTube - flatground crappy quality

the x
topic: help ik zoek een nummer??

Heb het verplaatst.

2e zou wel iets van The Flashbulb kunnen zijn.`

Hallo,
ik hoorde laatst in de H&M én op school een nummer. Het zal wel onlangs uitgekomen zijn. Het hing ergens tussen pop en rock in, maar niet echt mainstream, en er zingt een vent met een hele lelijke stem. Hij schreeuwt eigenlijk meer, daarom heb ik ook geen tekst onthouden. Een vrij rustige beat. Maar het is wel een verrekt lekker nummer. Iemand?

herman schreef:
Heb het verplaatst.

2e zou wel iets van The Flashbulb kunnen zijn.`

Tis niet The Flashbulb volgens mij, klinkt meer als een wat rustiger nummer van Stendeck. Eerste heb ik geen idee, fragment is te kort om het goed thuis te kunnen brengen...

CHIEP (crew)
Florsi Florsa schreef:
Hallo,
ik hoorde laatst in de H&M én op school een nummer. Het zal wel onlangs uitgekomen zijn. Het hing ergens tussen pop en rock in, maar niet echt mainstream, en er zingt een vent met een hele lelijke stem. Hij schreeuwt eigenlijk meer, daarom heb ik ook geen tekst onthouden. Een vrij rustige beat. Maar het is wel een verrekt lekker nummer. Iemand?
Ik moest meteen aan "Stylo" van Gorillaz denken.

CHIEP schreef:
(quote)

Dat zou wel uniek zijn want naar die single werd op 13 april ook al gevraagd .

CHIEP schreef:

Geweldig, heel erg bedankt. En ik ben een idioot, want m'n broer heeft laatst nog Plastic Beach op m'n pc gezet.
Bedankt.

CHIEP (crew)
Yw .

Iemand die weet waar mij dit aan doet denken:

Het doet mij heel erg aan (ik denk) een rock nummer of album denken.

Social_Mask
Neila - Eearthquake misschien?

Hehe.

FightForMore schreef:
Niemand die het weet ?

Cypress Hill - Insane In The Membrain
2pac - Holla If Ya Hear Me ???

Misschien oud Ice Cube?

Edit: BINGO?!

Tnx voor het zoeken, maar nee dat zijn ze niet. Volgens mij is het wel LL Cool J.
Op 5:34 hoor je het nummer Benidorm bastards

Ik ben op zoek naar een cover van het nummer paint it black. Ik heb alleen geen idee van welke artiest

het is een soort punk/metal variatie op het nummer, waarin een gedeelte van het nummer gewoon gezongen wordt en een gedeelte hard gezongen, bijvoorbeeld

I look inside myself and see my heart is black
I see my red door and I want it painted BLAAAAAAAAAACK
MAYBE THEN I'LL FADE AWAY AND NOT HAVE TO FACE THE FACTS
IT'S NOT EASY FACING UP WHEN YOUR WHOLE WORLD IS BLACK

etc.

Iemand enig idee over welke artiest ik 't hier heb?

DannyVanN schreef:
Ik ben op zoek naar een cover van het nummer paint it black. Ik heb alleen geen idee van welke artiest

het is een soort punk/metal variatie op het nummer, waarin een gedeelte van het nummer gewoon gezongen wordt en een gedeelte hard gezongen, bijvoorbeeld

I look inside myself and see my heart is black
I see my red door and I want it painted BLAAAAAAAAAACK
MAYBE THEN I'LL FADE AWAY AND NOT HAVE TO FACE THE FACTS
IT'S NOT EASY FACING UP WHEN YOUR WHOLE WORLD IS BLACK

etc.

Iemand enig idee over welke artiest ik 't hier heb?

Anvil misschien ? van het album Hard n' heavy

LocoHermano
Grip Inc., destijds met Slayer-drummer Dave Lombardo, had er ook eentje, misschien bedoel je die.

YouTube - Paint it black cover: Grip INC.

Ik weet al, het deed mij aan Kosheen denken .

Op zoek naar een R&B achtig nummer, maar niet echt van die standaard top 40 R&B.

Herinner me nog een zinnetje, iets van 'the hand that he feeds you on nooo nooooo'.

Niet echt correct engels, maar zo klinkt het in mijn hoofd.
Hoop dat iemand wat kan met deze vage beschrijving.

Petterson schreef:
Op zoek naar een R&B achtig nummer, maar niet echt van die standaard top 40 R&B.

Herinner me nog een zinnetje, iets van 'the hand that he feeds you on nooo nooooo'.

Niet echt correct engels, maar zo klinkt het in mijn hoofd.
Hoop dat iemand wat kan met deze vage beschrijving.
misschien rehab van amy winehouse? het is wel een soort r&b maar toch ook weer net niet, en er komt nooo, nooo in voor diverse malen

laatst werd er een album gedraaid van een artiest waarbij ik een nummer kon herinneren, daarin was de leus "so what" een beetje de kern, de kans is groot dat het lied ook zo heet.
ik ben dus op zoek naar die artiest: beetje een rauwe mannenstem, het zou een band kunnen zijn maar ook een singer/songwriter.

jasper1991 schreef:
(quote)
misschien rehab van amy winehouse? het is wel een soort r&b maar toch ook weer net niet, en er komt nooo, nooo in voor diverse malen

Vergeten te melden dat het ging om een niet al te zware, vrij nasale mannenstem. Hij staat trouwens op zo'n standaard CD die je in de Albert Heijn hoort, daar ken ik m van. Dus AH-medewerkers, laat je horen !

jasper1991 schreef:
laatst werd er een album gedraaid van een artiest waarbij ik een nummer kon herinneren, daarin was de leus "so what" een beetje de kern, de kans is groot dat het lied ook zo heet.
ik ben dus op zoek naar die artiest: beetje een rauwe mannenstem, het zou een band kunnen zijn maar ook een singer/songwriter.
So What van Metallica?

chevy93 schreef:
So What van Metallica?

So What van Anti-Nowhere League?

Gast
geplaatst: vandaag om 11:35 uur

geplaatst: vandaag om 11:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.