Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 14 juni 2010, 22:51 uur
DannyVanN schreef:
iemand een idee hoe 't eerste nummer van deze video heet en van welke artiest ie is?
(embed)
iemand een idee hoe 't eerste nummer van deze video heet en van welke artiest ie is?
(embed)
Rise Against - Drones
0
geplaatst: 14 juni 2010, 23:36 uur
Petterson schreef:
Pop/Rnb achtig nummer, vrouwenstem die zingt:
Stop! Whatever it is you're doing to me
Iemand?
Pop/Rnb achtig nummer, vrouwenstem die zingt:
Stop! Whatever it is you're doing to me
Iemand?
Natasha Thomas - Stop ?
0
geplaatst: 15 juni 2010, 18:13 uur
Ik heb de hele tijd een nummer in mijn hoofd en ik weet niet van wie het is. Het is niet echt een goed nummer en het valt een beetje in de categorie skyradio / radio 10 gold. Het wordt gezongen door een vrouw en het nummer klinkt erg celtish. Het komt geloof ik uit de 80's. Ik dacht dat het tekst van het refrein was: Justify (...) never going to, maar hier kan ik niets op vinden. Ik denk nog steeds dat het nummer de zin 'never going to' bevat.
Verlos me van deze draak in mijn hoofd
Verlos me van deze draak in mijn hoofd

0
geplaatst: 15 juni 2010, 19:42 uur
Dat is ongetwijfeld 'To France' van Mike Oldfield! In plaats van Justify zingt Maggie Riley 'get to France', maar het lijkt toch wel op elkaar...
linkje: YouTube - Mike Oldfield & Maggie Reilly - To France
0
geplaatst: 15 juni 2010, 22:05 uur
0
geplaatst: 15 juni 2010, 22:27 uur
ranboy schreef:
Dat is ongetwijfeld 'To France' van Mike Oldfield! In plaats van Justify zingt Maggie Riley 'get to France', maar het lijkt toch wel op elkaar...
Ja onwijs bedankt
. Het nummer is inderdaad niet zo erg als ik dacht
.
0
geplaatst: 15 juni 2010, 23:22 uur
Iemand die deze persoon uit de brand kan helpen?
Last Tango in Paris mystery track - mysterytrack.wordpress.com
Wat een zoektocht heeft 'ie er al opzitten.

0
geplaatst: 15 juni 2010, 23:27 uur
Het klinkt me wel bekent, wordt het niet ook in een reclame gebruikt?
0
geplaatst: 15 juni 2010, 23:27 uur
0
geplaatst: 16 juni 2010, 12:47 uur
herman schreef:
idd geweldig.
.
0
geplaatst: 16 juni 2010, 18:17 uur
herman schreef:
Dit soort muziek zat in de 70"s heel veel in "sex"films zoals Schulmädchenrapport (de div. delen), maar ook in Science Fiction series (wellicht Startrek) als er zgn "futuristische dans" in beeld verscheen (nee, niet de blote versie van Sjef van Oekel). Denk ook dat het misschien een verwijzing daarnaar is.
0
geplaatst: 17 juni 2010, 20:03 uur
Nee...
Als ik met een hedendaagse artiest zou moeten vergelijken doet het me denken aan iemand als Giovanca. Aan de andere kant staat het op een CD waar ook nummers als Looking for Linda van Hue & Cry en Kiss on my List van Hall & Oates opstaan, oftewel de wat dubieuzere nummers
.
0
geplaatst: 18 juni 2010, 17:23 uur
Petterson schreef:
Nee...
Als ik met een hedendaagse artiest zou moeten vergelijken doet het me denken aan iemand als Giovanca. Aan de andere kant staat het op een CD waar ook nummers als Looking for Linda van Hue & Cry en Kiss on my List van Hall & Oates opstaan, oftewel de wat dubieuzere nummers
.
(quote)
Nee...
. Dailymotion - Bob-A-Rela - Stop - une vidéo Musique
Lijkt goed te passen op de beschrijving, maar zal t wel niet zijn want is nauwelijks bekend. Er is later wel een iets bekendere versie van gemaakt maar die kon ik niet vinden (ik ken deze beter want die heb ik zelf). Is zelf trouwens een cover van een Italiaans nummer uit de 70´s.
0
geplaatst: 20 juni 2010, 00:55 uur
Ik zoek al een tijdje een nummer. Ik weet er persoonlijk niet veel meer van, maar volgens mij kwam hij uit in 2001. De video clip bevat een vrouw die sprong telkens weer in een plas met water en verdween daarin. Alvast bedankt mensen
0
geplaatst: 21 juni 2010, 14:51 uur
willemdeux schreef:
Hoi,
Ik ben op zoek naar nummer dat begint met een vrouwelijke operastem en daarna rockt het er stevig aan toe (mannenstem). Het nummer is denk in de jaren 70 (is een gok) gemaakt. Iemand een idee.
Hoi,
Ik ben op zoek naar nummer dat begint met een vrouwelijke operastem en daarna rockt het er stevig aan toe (mannenstem). Het nummer is denk in de jaren 70 (is een gok) gemaakt. Iemand een idee.
Niemand een idee behalve gaucho.
0
geplaatst: 21 juni 2010, 15:05 uur
@ Willemdeux: Zou dat niet gewoon 'Inside' van Stiltskin kunnen zijn? Geen jaren zeventig nummer, maar voldoet min of meer aan je omschrijving.
Edit: zie dat je Genesis op 1 hebt in je top 10, dus dat zal het wel niet zijn.
Edit: zie dat je Genesis op 1 hebt in je top 10, dus dat zal het wel niet zijn.
0
geplaatst: 21 juni 2010, 17:14 uur
sq schreef:
Dailymotion - Bob-A-Rela - Stop - une vidéo Musique
Lijkt goed te passen op de beschrijving, maar zal t wel niet zijn want is nauwelijks bekend. Er is later wel een iets bekendere versie van gemaakt maar die kon ik niet vinden (ik ken deze beter want die heb ik zelf). Is zelf trouwens een cover van een Italiaans nummer uit de 70´s.
(quote)
Dailymotion - Bob-A-Rela - Stop - une vidéo Musique
Nee is m ook niet. Ik heb het nummer vandaag weer gehoord en ik heb weer wat onthouden;
And i'm about to lose control/it all, to someone i just met....
Make the same mistakes again...
Telkens speelt de naam Giovanca door mijn hoofd, waarom weet ik niet, maar het doet me er heel erg aan denken
edit;; pfff ik denk ik volg mn intuitie maar even en wat blijkt. Het is nog een nummer van Giovanca ook, genaamd Pure Bliss

de boosdoener:
YouTube - Giovanca - Pure Bliss
0
geplaatst: 21 juni 2010, 18:18 uur
Iemand een idee hoe het nummer op de achtergrond heet? Het is erg vaag en ik versta de lyrics zelf net niet genoeg om ze efficient te kunnen googlen (ik versta 'I am falling and I'm falling...' ofzo, maar het kan ook een ander werkwoord zijn)
YouTube - Kampvuur
YouTube - Kampvuur
0
geplaatst: 21 juni 2010, 20:15 uur
ik ga het nogmaals proberen
1. piano:
refrein-->SOOO what!, blablablabla SOOO what!, blablablabla, SOOO what! blablabla
couplet
2. rest instrumenten:
refrein
couplet
refrein (paar keer)
rauwe mannenstem
het nummer stond op een zelfde cd waar ook een nummer langskwam waar "angel" vaak in voorkwam
1. piano:
refrein-->SOOO what!, blablablabla SOOO what!, blablablabla, SOOO what! blablabla
couplet
2. rest instrumenten:
refrein
couplet
refrein (paar keer)
rauwe mannenstem
het nummer stond op een zelfde cd waar ook een nummer langskwam waar "angel" vaak in voorkwam
0
geplaatst: 21 juni 2010, 22:34 uur
Sandow schreef:
Iemand een idee hoe het nummer op de achtergrond heet? Het is erg vaag en ik versta de lyrics zelf net niet genoeg om ze efficient te kunnen googlen (ik versta 'I am falling and I'm falling...' ofzo, maar het kan ook een ander werkwoord zijn)
YouTube - Kampvuur
YouTube - Kampvuur
Klinkt een beetje als Bruce Springsteen.
0
geplaatst: 22 juni 2010, 00:51 uur
0
geplaatst: 23 juni 2010, 21:40 uur
Bedankt! blijkbaar was het 'I am folded, and unfolded, and unfolding' i.p.v. I am falling...
Uiteindelijk vind ik het zelfs nog een mooi nummer ook.
0
FightForMore
geplaatst: 25 juni 2010, 19:22 uur
Ik heb vandaag een nieuwe track gehoord op de radio en hij had enig nostalgie voor me. Het probleem is, ik weet niet zoveel en het enige dat ik weet is dat er in de tekst 'Anacody (ofzoiets)in my mind) voorkomt, de beats/kicks gemaakt zijn door synthesizer met gitaren, en de zanger zegt langdurig aaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. Het is een oud rock/punk-nummer en hij is zeker niet uitgekomen na 2000.
* denotes required fields.