Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
djeffibrelich
geplaatst: 16 september 2007, 16:43 uur
deric raven schreef:
Suzanne Vega - Tom's Diner?
Suzanne Vega - Tom's Diner?
en ja dat is em!
bedankt leon en musicfriek.
hoe iemand dit toch kan weten.
0
geplaatst: 17 september 2007, 22:46 uur
djeffibrelich schreef:
ik ben op zoek naar een jaren 90 dance/trip-hop achtige song.
ik weet niet van wie het is en ik ken de tekst ook niet.
het enige wat ik weet is dat het vrouwelijke vocals had en dat er steeds: du du du du, du du du duu herhaalt wordt.
mishien kan iemand me helpen?
ik ben op zoek naar een jaren 90 dance/trip-hop achtige song.
ik weet niet van wie het is en ik ken de tekst ook niet.
het enige wat ik weet is dat het vrouwelijke vocals had en dat er steeds: du du du du, du du du duu herhaalt wordt.
mishien kan iemand me helpen?
Ik denk dat het Hooverphonic is met het nummer Barabas van hun debuut New Stereophonic Sound Spectacular.
Hooverphonic - New Stereo S...
0
geplaatst: 17 september 2007, 22:52 uur
deric raven schreef:
Dat was al gevonden, Suzanne Vega - Tom's Diner.
Dat was al gevonden, Suzanne Vega - Tom's Diner.
Ach, ik dacht een beetje aandacht voor dit prachtige album van onze zuiderburen ken geen kwaad

0
Artifact
geplaatst: 18 september 2007, 00:10 uur
Artifact schreef:
Help ik zoek een nummer! Niet écht een nummer eigenlijk, maar een fragmentje uit één van mijn favo films, Blood Simple. Ik vraag me toch steeds af waar dat pianostukje vandaan komt, anyone?
Help ik zoek een nummer! Niet écht een nummer eigenlijk, maar een fragmentje uit één van mijn favo films, Blood Simple. Ik vraag me toch steeds af waar dat pianostukje vandaan komt, anyone?
Bedankt, Neo

0
MM Raider
geplaatst: 18 september 2007, 14:37 uur
Ik ben op zoek naar de titel van het laatste nummer dat te horen is in de reclame van de rockhits-cd's van Time Life. De reclame is momenteel vrij veel te zien op National Geographic, als ik het me goed herinner. Het is een van de grootste rockhits aller tijden, maar ik kan dus niet op de titel komen. Ik heb hier al naar alle nummers geluisterd(het betreft een van de twee bovenste uitgaven), maar ik heb het desbetreffende nummer nog niet kunnen vinden. Iemand die weet over welke reclame en over welk nummer ik het heb?
0
MM Raider
geplaatst: 21 september 2007, 18:12 uur
Hmm, altijd gedacht dat dit een site is waar muziekliefhebbers ronddwalen. 

0
geplaatst: 21 september 2007, 19:55 uur
MM Raider schreef:
muziekliefhebber
Ja, hierzo. Maar helaas dus voor jou geen reclameliefhebber. muziekliefhebber

Ik begrijp dat je een nummer zoekt van een Time/Life verzamelCD met Rock. Maar dat helpt niet zoveel met zoeken, want ik heb al op die site gezien dat TimeLife een hele Rock -series heeft uitgebracht met 4 RockCD´s (allen dubbelaars en ook nog met met bonus CD s). Dat zijn 150 nummers ofzo? Als het bovendien waar is dat het nummer uit de reclame niet op een van die CD's staat heb je inderdaad wel een probleem.
Het helpt wel als je iets vertelt over het nummer dat je zoekt. Je zal er toch wel íets over weten? (zanger/zangeres, een flard van de tekst, 70's, 90's, is het een hit geweest in de top 40, is het een top 100 allertijden-nummer, tempo van de plaat, hoog/laag gezongen, instrumentale breaks, waar lijkt eventueel het op? Weet je misschien iets van de samenstelling van de groep of voor mijn part de haardracht van de leadvocalist (het is TV nietwaar?). Er zijn wel nummers gevonden in dit topic waar alleen het ritme of een geluidseffectje van bekend was.
Dat het een rockklassieker is, helpt niet erg. Dat geldt voor alle nummers in de serie.
0
geplaatst: 22 september 2007, 18:31 uur
Hallo iedereen
Ik zoek een dance nummer waarin deze strofen in komen.
I want to scream i want to dance for yoy. Ik heb al een gezocht op google maar daar vind ik niets.
Alvast bedankt kevin
Ik zoek een dance nummer waarin deze strofen in komen.
I want to scream i want to dance for yoy. Ik heb al een gezocht op google maar daar vind ik niets.
Alvast bedankt kevin
0
geplaatst: 22 september 2007, 18:47 uur
Doet me aan de all time classic Jump for Joy van 2 Unlimited denken.
Is dat 'm?
Is dat 'm?
0
rico-bballer
geplaatst: 23 september 2007, 18:56 uur
Ik zoek de artiest eigenlijk het nummer heet back in the days maar bij mij staat dat die van The pharcyde is volgens mij klopt dat niet.
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 24 september 2007, 17:50 uur
Ik wou dat ik de mensen hierboven kon helpen, maar helaas...
Zelf zoek ik een nummer met een formidabel TROMPETJE, met maar één gezongen zinnetje door eeen vrouw :
"Do You want to go to bed with me ?"
Ik hoor dat enorm graag, maar ben de uitvoerders totaal vergeten, en de echte titel ook.
Zelf zoek ik een nummer met een formidabel TROMPETJE, met maar één gezongen zinnetje door eeen vrouw :
"Do You want to go to bed with me ?"
Ik hoor dat enorm graag, maar ben de uitvoerders totaal vergeten, en de echte titel ook.
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 24 september 2007, 20:05 uur
HammerHead schreef:
Touch and Go - Would you go to bed with me?
Touch and Go - Would you go to bed with me?
Juist, dat is het, bedankt, erg als je op een uitvoerder niet kan komen, voornamelijk bij zo'n eendagsvliegen...
0
geplaatst: 25 september 2007, 00:41 uur
Hej ik ben op zoek naar het album van Everlast met het nummer So Long.. ik kan hem niet vinden.. tnxx
0
Raekwon the chef
geplaatst: 25 september 2007, 00:54 uur
ik zoek een nummer van AC/DC, heb hem eens op tv gezien, videoclip speelt zich af in zo'n kooi (beetje zelfde soort als in Dirrty van christina aguilera), verder weet ik niet zo te beschrijven..
0
geplaatst: 25 september 2007, 01:15 uur
Noud schreef:
Hej ik ben op zoek naar het album van Everlast met het nummer So Long.. ik kan hem niet vinden.. tnxx
Wat bedoel je: dat je het album niet kan vinden of dat je niet weet op welk album het staat? Het nummer staat namelijk op de soundtrack van End of Days, maar volgens mij niet op een album van 'm zelf.

0
geplaatst: 25 september 2007, 07:57 uur
Raekwon the chef schreef:
ik zoek een nummer van AC/DC, heb hem eens op tv gezien, videoclip speelt zich af in zo'n kooi (beetje zelfde soort als in Dirrty van christina aguilera), verder weet ik niet zo te beschrijven..
Ik denk dat je Thunderstruck bedoelt.
0
geplaatst: 25 september 2007, 16:10 uur
EVANSHEWSON schreef:
Juist, dat is het, bedankt, erg als je op een uitvoerder niet kan komen, voornamelijk bij zo'n eendagsvliegen...
(quote)
Nog veel erger als het je op basis van zo'n omschrijving direct te binnen schiet, omdat je het altijd zo'n enorm irritant nummer vond.

0
Raekwon the chef
geplaatst: 25 september 2007, 16:25 uur
deric raven schreef:
(quote)
dat is hem inderdaad, bedankt!
0
geplaatst: 25 september 2007, 18:45 uur
@ psychonaatje geplaatst op 25 september 2007, 1:15 uur
Toen de film end of days in de bios was, vond ik het zo'n een kick nummer. Everlast vind ik zowieso een goede band. Alleen staat dat nummer So Long op geen enkele album? Of een album wat nog niet is toevoegd..
Toen de film end of days in de bios was, vond ik het zo'n een kick nummer. Everlast vind ik zowieso een goede band. Alleen staat dat nummer So Long op geen enkele album? Of een album wat nog niet is toevoegd..
0
geplaatst: 25 september 2007, 22:38 uur
Volgens mij staat So Long alleen op die soundtrack en niet op een album van Everlast, maar dat weet ik niet zeker. Everlast is trouwens geen band, maar een rapper/zanger. 

0
geplaatst: 26 september 2007, 01:20 uur
heb het via Wiki even opgezocht (niet dat Wiki 100% te vertrouwen is) bleek dat inderdaad om een 'los' nummer te gaan.. tnx anyway
0
geplaatst: 26 september 2007, 01:37 uur
Op allmusic was 'ie ook alleen als onderdeel van de soundtrack te vinden. Via een discografie op een fansite van Everlast staat 'ie als onderdeel van de soundtrack vermeld en als promo, maar daar heb je ook niet veel aan.
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 26 september 2007, 05:01 uur
HammerHead schreef:
Nog veel erger als het je op basis van zo'n omschrijving direct te binnen schiet, omdat je het altijd zo'n enorm irritant nummer vond.
(quote)

Eén van de beste ooit gemaakt... it's all perception, my dear!
0
geplaatst: 26 september 2007, 18:10 uur
hallo,
Ik zoek een liedje uit de film: jackass the movie.
Het liedje die ik precies zoek is het liedje van partyboy.
Die hij oplegt als hij begint te dansen.
Iemand?
Ik zoek een liedje uit de film: jackass the movie.
Het liedje die ik precies zoek is het liedje van partyboy.
Die hij oplegt als hij begint te dansen.
Iemand?
* denotes required fields.